secbiker Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Salut ma adresez voua, deoarece am o problema cu o Honda XR 600R, care nu vrea sa porneasca. La impins da cateva rateuri si atat la pedala nimic. Distributia este la punct, scanteia buna de asta eu suspactez compresia, am masurat si avea in jur de 5 atm. Mi se pare cam putin pentru un motor de 600. Cat ar trebui sa fie la motorul asta? In continuare pe acest topic ar fi bine sa postam diferite valori obtinute la motoare care functioneaza bine sa avem niste valori de referinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 intra aici http://www.manualedereparatie.info/categorii/honda.html ai manual de reparatie in care este specificata valoarea minima a compresiei. oricum a ta este ff mica, cu siguranta ai supapele si segmentii dusi. nu te ajuta cu nimic daca iti spune cineva rata compresiei la altceva decat motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 9, 2011 Autor Share Postat Septembrie 9, 2011 Pe mine m-ar interesa daca a masurat cineva la motor similar de 600, sa stiu cate atmosfere ar trebui sa produca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emp Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 o compresie buna la motoarele pe benzina este de 9-10 si nu prea are legatura cu cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Acuma depinde daca si tu ai masurato cum trebuie, adica cu acceleratia deschisa la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 La a mea de 900 am masurat intre 9 si 13 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 totusi daca zici ca o impingi si da rateuri eu zic ca nu e de la compresie, verifica totusi bujia aia cand o dai jos daca e uda. Daca da schimb-o. Poate ai dat-o jos si ai verificat scanteia afara dar in motor nu se mai aprinde. Am patit asa ceva. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 12, 2011 Autor Share Postat Septembrie 12, 2011 Am rezolvat pana la urma, am demontat chiuloasa, supapele nu erau etanse, le-am slefuit, schimbat simeringuri, remontat, o bujie noua Denso. Acum merge ca ceasul, am masurat compresia si este in jur 9 de atm. Ceea ce m-a surprins a fost robustetea acestui motor, e facut sa tina foarte mult. In continuare daca mai masoara cineva compresia sa posteze aici sa vedem niste valori concrete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.