Sari la conținut

Next level


todea
 Share

Postări Recomandate

F....Off.vino cu argumente... :moron:

 

Pai hotaraste-te, ce vrei :D sau una sau alta.

Apropos, obiectia era legata de pornire nu de greutate. Pot sa te intreb, ai mers tu cu husaberg 2005-2008 si pornea asa bine de te-ai decis sa lauzi pornirea aici? :scratch:

 

 

 

 

Soso,nu mai fi rau ca se supara Mosu' si nu iti mai aduce "Butonul Magic".

 

Sarbatori Fericite.

SOSO rau? :bounce:

 

PS, ce de-a butonat lumea de craciun..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai vedeti, asta dorea initiatorul thread-ului, recomandari si sugestii din "trairi" nu din carti. Nu stiu ce inseamna "next level" pentru unii, pentru mine inseamna in acest moment sigur, trecerea de la prima mobra care, "intamplator" sau nu, a ajuns sub fundul tau (ai luat teapa cu achizitionarea ei ca no, toti trebuie sa luam tzepe la inceput, sau ai luat ceva recomandat ca fiind bun dar ai ajuns in momentul in care vrei ceva mai bun) la una pe care sa o stapanesti 2-3 sezoane (estimez eu). In situatia asta ma aflu eu, si din ce citesc pe aici, faptul ca mi-am luat un Kawa Kx250F a fost o eroare pana la urma. Ar fi fost ok un astfel de topic, bogat in recomandari ca cel din "primul meu enduro". Faptul ca se ia la misto ce scrie unul si altul nu face decat sa ma enerveze ca cititor interesat, mai bine aduceti direct argumente contra, din toate invatam cate ceva.

 

La multi ani tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enduro se invata pe motor, nu pe net, iar sfaturile trebuie primite cu prudenta. trebuie totusi sa existe si un minim de implicare (si bun simt pana la urma) din partea celui care vrea sa afle cate ceva(generic vorbind), date si opinii pe subiectul topicului de aici sunt fff multe pe tot netul, inclusiv pe acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enduro se invata pe motor, nu pe net, iar sfaturile trebuie primite cu prudenta. trebuie totusi sa existe si un minim de implicare (si bun simt pana la urma) din partea celui care vrea sa afle cate ceva(generic vorbind), date si opinii pe subiectul topicului de aici sunt fff multe pe tot netul, inclusiv pe acest forum.

 

De acord, dar aici nu discutam de tutorial despre cum se face enduro, ci despre ce ar trebui sa alegi in momentul in care simti ca ai trecut de nivelul de "incepator" .... ma gandesc ca de la avansat la expert nu ai nevoie de "consultanta".

 

Personal, din calculele mele am pierdut (hai sa zic consumat) foarte multi bani in a gasi ceea ce trebuie si nici acum nu stiu daca ce am e ce imi trebuie. Uite, eu vreau enduro, dar nu hard enduro, nu merg cu suta prin paduri, dar mi-ar place o mobra confortabila care sa ma duca pe unde ma taie pe mine capul.

Daca ar fi sa te iei dupa ce zice "piata" KTM e un sure bet, dar nu un singur mecanic mi-a recomandat sa nu iau KTM pentru ca inseamna o palnie in care se vor baga multi multi bani ... si totusi, 95% din participantii la Red Bull Romaniacs de anul asta erau portocaliii (nu si cei din fata :P).

Alternativele enduro ar fi Husaberg si Huskey.

 

Daca as avea acum 5.000 de euro sa bag intr-o mobra relativ noua nici acum nu as sti ce sa cumpar, de aia ar fi bun un astfel de topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SSi ai incercat sa cauti opinii pe subiect pe net? Nu cred ca reusesti sa le citesti pe toate, scrise in engleza si romana, intr un an. Sau, poate citesc eu mai incet...

In cazul tau cauti degeaba, nu exista mobra de enduro care sa te duca ( in conditii normale ) oriunde. Cel mai bine faci sa te "taie capul " pe zone mai putin extreme

 

P.s. Romaniacs nu e concurs de enduro, deci nu este prea relevand pt hobby user.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca in general e foarte greu de rasuns la intrebari pt ca, pe calea politicoasa ar insemna ca oamenii care cunosc sa scrie mult si foarte mult. au facut-o de cel putin 5-6 ori fiecare (nu am tinut nicio condica dar sunt aproape sigur pt ca asa "simt" eu) din pasiune pt acest sport.

este imposibil de raspuns pt ca se cere imposibilul de cele mai multe ori si pe buna dreptate ca raspunsurile sunt subiective dupa starea de spirit.

 

nu vreau sa atac pe nimeni chiar daca sunt coincidente. daca sunt talente te exceptie (putere autocritica necesara) nu luati in seama.

1)am avut dr vara trecuta si vreau ''next level" cu 1500 de euro. sincer, stai in banca ta ca intr-o vara n-ai dat dr-ul peste cap. mai poti invata muuulte pe dr pana sa-l ''dai peste cap'' apoi daca n-ai bani degeaba iti iei ceva ''performant''( la 2000 de euro)pe ca n-o sa ai cu ce sa repari/intretii deci cu ce sa te plimbi. toata lumea zice ca experienta face mai mult decat motoru.

2) pana sa ajungi la nivelul (pt a depasi obstacole) la care greutatea motocicletei conteaza sunt aproape sigur ca, chiar daca ai o conditie fizica buna si foarte buna tot mai trebuie lucrat la echilibru, la modul in care stii sa te relaxezi pe motor, la modul in care te asezi pe motor in timpul mersului etc.

3) confortul si enduro...baba si mitrariera....as extrapola... motociclismul si confortul.... cainele si pisica (7 ore de zbor cu avionul singur pe 3 locuri cu gustari tot m-a facut sa-mi bag....in el fotoliu) morala...cea mai confortabila sa e aia pe care n-o folosesti.

4) nu vreau sa particip la concurs da vreau motor de concurs cu....2000 de euro...moama ce de-a bani. atata costa pe vara daca nu te dai la concurs (exagerez putin cu titlu de exemplu) dar te dai 5 ore pe saptamana.

5) am cunoscut om (60 de ani fara experienta) care si-a luat bmw 1200 lt si la 6700 si ceva de km a reusit sa prinda joc in rulment pe roata spate. defect de fabricatie sau coincidenta...vreau sa zic ca depinde mult de fiecare cum stie sa mearga cu motorul mai mult.... cumpararea unei motorete second hand cand n-ai bani e o adevarata loterie.

 

sfatul meu...chiar daca poate este putin ironic dar contine oleac de adevar...next level e ceva gen africa twin pe care sa ai mereu gume in stare buna si de calitate, pe care s-o poti ridica cu usurinta chiar daca esti oleaca obosit, cu care sa poti merge fara maini pe un forestier mai prapadit, cu care sa fi iesit si iarna, cu care sa fi urcat macar o panta pe care sa se ridice oleaca roata fata. dupa aia cand ai mai crescut si ai macar 2-300 pe luna pt piese DA baga un "next level" ready to race.

 

foais cat am scris... sper sa nu induc e nimeni in oroare...

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la DR350 la Africa Twin este un Next Level la capitolul touring. Nu la "Enduro & Motocross".

 

Poate ar trebui schimbat titlul subforumului in "Hard-enduro & Motocross". Ca sa nu mai te trezesti ca, dupa o saritura, aterizezi pe Africani, Teneristi, BMW-isti, etc... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai te trezesti ca, dupa o saritura, aterizezi pe Africani, Teneristi, BMW-isti, etc... :laugh:

aaa, lesin :lol: :lol: :lol:

 

asta chiar ar fi fun de vazut, o cursa de cross pentru vaci, castiga cine incheie 3 ture complete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa nu aterizam pe ei aici pe subforum. Mi se par total aiurea idei de genul: "Vrei enduro? Ia-ti AT, GS, noul Tenere, etc...". E ca si cum as zice eu pe subforumul Enduro-Touring: "Vrei touring adevarat? Ia-ti un EXC."

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu...chiar daca poate este putin ironic dar contine oleac de adevar...next level e ceva gen africa twin

 

nu m-am exprimat destul de clar...vroiam sa sugerez ca, chiar si costurile minime de intretinere uneori nu pot fi suportate, o conditie fizica mai buna, experienta si ameliorarea echilibrului etc sunt doar cateva lucruri care ar trebui ameliorate inainte sa schimbi motoru... adica in primele 1-3 sezoane cred ca nu este necesara trecerea la un ''next level'' cum se recomanda... intreb si eu la el iii-lea "next level" ce-ti mai iei cu 3000 de euro.

 

imi dau si eu cu parerea caci sa recomanzi o motocicleta ''exotica'' unuia care are un asemenea buget si experienta mi se pare ca, condamni acel om la stat in casa e sferturi de sezon. NU recomandam AT &co. beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta :scratch: portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles :scratch: guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu

 

poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat

post-42663-0-76772600-1327868764_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta :scratch: portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles :scratch: guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu

 

poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat

 

ia un aparat de masurat compresia si o sa vezi daca minte vanzatorul in legatura cu pistonul/segmentii,in rest sa nu fie jocuri la rulmentii(rotii,jug etc),pds,fisuri cadru etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta :scratch: portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles :scratch: guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu

 

poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat

 

 

si cat ii pretul la ktm 250 exc din 2006 de curiozitate???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia un aparat de masurat compresia si o sa vezi daca minte vanzatorul in legatura cu pistonul/segmentii,in rest sa nu fie jocuri la rulmentii(rotii,jug etc),pds,fisuri cadru etc

 

multumesc dar aparat nu am de unde sa iau..alta modalitate de a verifica nu exista?

 

si cat ii pretul la ktm 250 exc din 2006 de curiozitate???

 

daca nu ma insel ai si tu unul la vanzare nuh?

post-42663-0-91522200-1327954010_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia o "masori" la pedala. Incerci sa-i dai 1-2 pedale, si, daca simti ca dai greu, are puncte unde aproape nu poti sa dai pedala in jos, are compresie motorul, e OK.

Apoi sui motorul pe un stander sau cateva caramizi si:

1. Pui pe cineva sa se apese pe sea spre spate, si tu apuci cu ambele maini de jambe, la nivelul axului rotii, si zgudui jambele fata-spate, pentru a vedea joc in furca

2. Te postezi in spatele motocicletei si misti de bascula stanga-dreapta pentru a vedea joc in rulmentii de la bascula

3. Ridici de cateva ori de codita, pentru a vedea jocul in bucsa PDS (intre amortizor si bascula)

4. Postat in lateralul unei roti, o apuci cu amblele maini si o "zgudui" pentru a vedea jocuri in rulmenti.

5. Te "joci" cu setarile amortizoarelor, le dai pe hard pana la capat si te apesi de cateva ori puternic pe furca, apoi le dai la soft pana la capat si repeti operatiunea. La fel si cu amortizorul spate. Ar trebui sa vezi un pic de tot o diferenta daca te apesi puternic pe ele.

 

Atat imi vine deocamdata in cap. Probabil mai sun inca alte multe teste de le poti face ca si novice, dar eu nu le mai stiu.

 

P.S. Multi isi baga chetuielile de la motor pe vreo firma, ca sa mai scada TVA si impozite. Daca omul iti arata si vreo factura de la segmenti, cred ca dormi mai linistit.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@asds....e ok in mare ce ai scris pt vrificari, mai putin cu reglajul amortizoarelor. pe frigul asta uleiul este mult mai vascos iar rezultatele sunt doar.....aproximative. Ce e important insa ca furca sa lucreze lin si constant, fara sa agate, iar pe jambe sa nu fie urme de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iati un aparat de masurat compresia ca e 15 eu,lasa simtitul compresiei la picior mai ales daca nu ai avut 2t pana acuma si nu ai simt cat de cat ca sa apreciezi lucrul asta,e 2t ,motorul il dai peste cap usor oricum la pedala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iati un aparat de masurat compresia ca e 15 eu,lasa simtitul compresiei la picior mai ales daca nu ai avut 2t pana acuma si nu ai simt cat de cat ca sa apreciezi lucrul asta,e 2t ,motorul il dai peste cap usor oricum la pedala

http://www.ebay.co.uk/itm/COMPRESSION-TEST-KIT-SXF-CRF-YZF-KXF-RMZ-MOTOCROSS-MOTORCYCLE-/380399695034?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item589196b4ba#ht_500wt_1287

 

asta e bun?cat ar trebui sa fie compresia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e ok , 14 mm este marimea care iti trebe la adaptor , compresia nu stiu sati zic cat trebuie sa fie la 250 , dar pot sa iti zic ca pt motoru meu( 300-le) cand e cu piston si segmenti nou tre sa fie undeva in jur de 12 bar deci ma gandesc ca diferenta prea mare nu poate fi,cauta pe net ca sigur gasesti

ps - pe louis gasesti si mai ieftine

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e ok , 14 mm este marimea care iti trebe la adaptor , compresia nu stiu sati zic cat trebuie sa fie la 250 , dar pot sa iti zic ca pt motoru meu( 300-le) cand e cu piston si segmenti nou tre sa fie undeva in jur de 12 bar deci ma gandesc ca diferenta prea mare nu poate fi,cauta pe net ca sigur gasesti

ps - pe louis gasesti si mai ieftine

 

mersi pt sfaturi :friends: joi cred ca merg sa il vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc dar aparat nu am de unde sa iau..alta modalitate de a verifica nu exista?

 

 

 

daca nu ma insel ai si tu unul la vanzare nuh?

 

 

sal da am si eu unul da is curios sa stiu la cat ii ca sa mai las si eu din pret eventual.

Ca motorul acesta nu l-am vazut pe net .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal da am si eu unul da is curios sa stiu la cat ii ca sa mai las si eu din pret eventual.

Ca motorul acesta nu l-am vazut pe net .

pai ti-am pus poza..1700 lire= aprox 2000 euro.motorul este in uk si il cumpar pt perioada de concediu

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=417254&selpic=0&zoom=1#foto

 

asta e al tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ti-am pus poza..1700 lire= aprox 2000 euro.motorul este in uk si il cumpar pt perioada de concediu

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=417254&selpic=0&zoom=1#foto

 

asta e al tau?

 

 

ok mersi acuma am vazut cand am dat click pe poza

 

da asta ii motoru meu 2500 neg .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...