Mark81 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 F....Off.vino cu argumente... Pai hotaraste-te, ce vrei sau una sau alta. Apropos, obiectia era legata de pornire nu de greutate. Pot sa te intreb, ai mers tu cu husaberg 2005-2008 si pornea asa bine de te-ai decis sa lauzi pornirea aici? Soso,nu mai fi rau ca se supara Mosu' si nu iti mai aduce "Butonul Magic". Sarbatori Fericite. SOSO rau? PS, ce de-a butonat lumea de craciun.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Pai vedeti, asta dorea initiatorul thread-ului, recomandari si sugestii din "trairi" nu din carti. Nu stiu ce inseamna "next level" pentru unii, pentru mine inseamna in acest moment sigur, trecerea de la prima mobra care, "intamplator" sau nu, a ajuns sub fundul tau (ai luat teapa cu achizitionarea ei ca no, toti trebuie sa luam tzepe la inceput, sau ai luat ceva recomandat ca fiind bun dar ai ajuns in momentul in care vrei ceva mai bun) la una pe care sa o stapanesti 2-3 sezoane (estimez eu). In situatia asta ma aflu eu, si din ce citesc pe aici, faptul ca mi-am luat un Kawa Kx250F a fost o eroare pana la urma. Ar fi fost ok un astfel de topic, bogat in recomandari ca cel din "primul meu enduro". Faptul ca se ia la misto ce scrie unul si altul nu face decat sa ma enerveze ca cititor interesat, mai bine aduceti direct argumente contra, din toate invatam cate ceva. La multi ani tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 enduro se invata pe motor, nu pe net, iar sfaturile trebuie primite cu prudenta. trebuie totusi sa existe si un minim de implicare (si bun simt pana la urma) din partea celui care vrea sa afle cate ceva(generic vorbind), date si opinii pe subiectul topicului de aici sunt fff multe pe tot netul, inclusiv pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 enduro se invata pe motor, nu pe net, iar sfaturile trebuie primite cu prudenta. trebuie totusi sa existe si un minim de implicare (si bun simt pana la urma) din partea celui care vrea sa afle cate ceva(generic vorbind), date si opinii pe subiectul topicului de aici sunt fff multe pe tot netul, inclusiv pe acest forum. De acord, dar aici nu discutam de tutorial despre cum se face enduro, ci despre ce ar trebui sa alegi in momentul in care simti ca ai trecut de nivelul de "incepator" .... ma gandesc ca de la avansat la expert nu ai nevoie de "consultanta". Personal, din calculele mele am pierdut (hai sa zic consumat) foarte multi bani in a gasi ceea ce trebuie si nici acum nu stiu daca ce am e ce imi trebuie. Uite, eu vreau enduro, dar nu hard enduro, nu merg cu suta prin paduri, dar mi-ar place o mobra confortabila care sa ma duca pe unde ma taie pe mine capul. Daca ar fi sa te iei dupa ce zice "piata" KTM e un sure bet, dar nu un singur mecanic mi-a recomandat sa nu iau KTM pentru ca inseamna o palnie in care se vor baga multi multi bani ... si totusi, 95% din participantii la Red Bull Romaniacs de anul asta erau portocaliii (nu si cei din fata ). Alternativele enduro ar fi Husaberg si Huskey. Daca as avea acum 5.000 de euro sa bag intr-o mobra relativ noua nici acum nu as sti ce sa cumpar, de aia ar fi bun un astfel de topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 SSi ai incercat sa cauti opinii pe subiect pe net? Nu cred ca reusesti sa le citesti pe toate, scrise in engleza si romana, intr un an. Sau, poate citesc eu mai incet... In cazul tau cauti degeaba, nu exista mobra de enduro care sa te duca ( in conditii normale ) oriunde. Cel mai bine faci sa te "taie capul " pe zone mai putin extreme P.s. Romaniacs nu e concurs de enduro, deci nu este prea relevand pt hobby user. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) am observat ca in general e foarte greu de rasuns la intrebari pt ca, pe calea politicoasa ar insemna ca oamenii care cunosc sa scrie mult si foarte mult. au facut-o de cel putin 5-6 ori fiecare (nu am tinut nicio condica dar sunt aproape sigur pt ca asa "simt" eu) din pasiune pt acest sport. este imposibil de raspuns pt ca se cere imposibilul de cele mai multe ori si pe buna dreptate ca raspunsurile sunt subiective dupa starea de spirit. nu vreau sa atac pe nimeni chiar daca sunt coincidente. daca sunt talente te exceptie (putere autocritica necesara) nu luati in seama. 1)am avut dr vara trecuta si vreau ''next level" cu 1500 de euro. sincer, stai in banca ta ca intr-o vara n-ai dat dr-ul peste cap. mai poti invata muuulte pe dr pana sa-l ''dai peste cap'' apoi daca n-ai bani degeaba iti iei ceva ''performant''( la 2000 de euro)pe ca n-o sa ai cu ce sa repari/intretii deci cu ce sa te plimbi. toata lumea zice ca experienta face mai mult decat motoru. 2) pana sa ajungi la nivelul (pt a depasi obstacole) la care greutatea motocicletei conteaza sunt aproape sigur ca, chiar daca ai o conditie fizica buna si foarte buna tot mai trebuie lucrat la echilibru, la modul in care stii sa te relaxezi pe motor, la modul in care te asezi pe motor in timpul mersului etc. 3) confortul si enduro...baba si mitrariera....as extrapola... motociclismul si confortul.... cainele si pisica (7 ore de zbor cu avionul singur pe 3 locuri cu gustari tot m-a facut sa-mi bag....in el fotoliu) morala...cea mai confortabila sa e aia pe care n-o folosesti. 4) nu vreau sa particip la concurs da vreau motor de concurs cu....2000 de euro...moama ce de-a bani. atata costa pe vara daca nu te dai la concurs (exagerez putin cu titlu de exemplu) dar te dai 5 ore pe saptamana. 5) am cunoscut om (60 de ani fara experienta) care si-a luat bmw 1200 lt si la 6700 si ceva de km a reusit sa prinda joc in rulment pe roata spate. defect de fabricatie sau coincidenta...vreau sa zic ca depinde mult de fiecare cum stie sa mearga cu motorul mai mult.... cumpararea unei motorete second hand cand n-ai bani e o adevarata loterie. sfatul meu...chiar daca poate este putin ironic dar contine oleac de adevar...next level e ceva gen africa twin pe care sa ai mereu gume in stare buna si de calitate, pe care s-o poti ridica cu usurinta chiar daca esti oleaca obosit, cu care sa poti merge fara maini pe un forestier mai prapadit, cu care sa fi iesit si iarna, cu care sa fi urcat macar o panta pe care sa se ridice oleaca roata fata. dupa aia cand ai mai crescut si ai macar 2-300 pe luna pt piese DA baga un "next level" ready to race. foais cat am scris... sper sa nu induc e nimeni in oroare... Editat Ianuarie 3, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 De la DR350 la Africa Twin este un Next Level la capitolul touring. Nu la "Enduro & Motocross". Poate ar trebui schimbat titlul subforumului in "Hard-enduro & Motocross". Ca sa nu mai te trezesti ca, dupa o saritura, aterizezi pe Africani, Teneristi, BMW-isti, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Ca sa nu mai te trezesti ca, dupa o saritura, aterizezi pe Africani, Teneristi, BMW-isti, etc... aaa, lesin :lol: asta chiar ar fi fun de vazut, o cursa de cross pentru vaci, castiga cine incheie 3 ture complete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) Ideea e sa nu aterizam pe ei aici pe subforum. Mi se par total aiurea idei de genul: "Vrei enduro? Ia-ti AT, GS, noul Tenere, etc...". E ca si cum as zice eu pe subforumul Enduro-Touring: "Vrei touring adevarat? Ia-ti un EXC." Editat Ianuarie 4, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 sfatul meu...chiar daca poate este putin ironic dar contine oleac de adevar...next level e ceva gen africa twin nu m-am exprimat destul de clar...vroiam sa sugerez ca, chiar si costurile minime de intretinere uneori nu pot fi suportate, o conditie fizica mai buna, experienta si ameliorarea echilibrului etc sunt doar cateva lucruri care ar trebui ameliorate inainte sa schimbi motoru... adica in primele 1-3 sezoane cred ca nu este necesara trecerea la un ''next level'' cum se recomanda... intreb si eu la el iii-lea "next level" ce-ti mai iei cu 3000 de euro. imi dau si eu cu parerea caci sa recomanzi o motocicleta ''exotica'' unuia care are un asemenea buget si experienta mi se pare ca, condamni acel om la stat in casa e sferturi de sezon. NU recomandam AT &co. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 29, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2012 saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat ia un aparat de masurat compresia si o sa vezi daca minte vanzatorul in legatura cu pistonul/segmentii,in rest sa nu fie jocuri la rulmentii(rotii,jug etc),pds,fisuri cadru etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihuk Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat si cat ii pretul la ktm 250 exc din 2006 de curiozitate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 30, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2012 ia un aparat de masurat compresia si o sa vezi daca minte vanzatorul in legatura cu pistonul/segmentii,in rest sa nu fie jocuri la rulmentii(rotii,jug etc),pds,fisuri cadru etc multumesc dar aparat nu am de unde sa iau..alta modalitate de a verifica nu exista? si cat ii pretul la ktm 250 exc din 2006 de curiozitate??? daca nu ma insel ai si tu unul la vanzare nuh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Compresia o "masori" la pedala. Incerci sa-i dai 1-2 pedale, si, daca simti ca dai greu, are puncte unde aproape nu poti sa dai pedala in jos, are compresie motorul, e OK. Apoi sui motorul pe un stander sau cateva caramizi si: 1. Pui pe cineva sa se apese pe sea spre spate, si tu apuci cu ambele maini de jambe, la nivelul axului rotii, si zgudui jambele fata-spate, pentru a vedea joc in furca 2. Te postezi in spatele motocicletei si misti de bascula stanga-dreapta pentru a vedea joc in rulmentii de la bascula 3. Ridici de cateva ori de codita, pentru a vedea jocul in bucsa PDS (intre amortizor si bascula) 4. Postat in lateralul unei roti, o apuci cu amblele maini si o "zgudui" pentru a vedea jocuri in rulmenti. 5. Te "joci" cu setarile amortizoarelor, le dai pe hard pana la capat si te apesi de cateva ori puternic pe furca, apoi le dai la soft pana la capat si repeti operatiunea. La fel si cu amortizorul spate. Ar trebui sa vezi un pic de tot o diferenta daca te apesi puternic pe ele. Atat imi vine deocamdata in cap. Probabil mai sun inca alte multe teste de le poti face ca si novice, dar eu nu le mai stiu. P.S. Multi isi baga chetuielile de la motor pe vreo firma, ca sa mai scada TVA si impozite. Daca omul iti arata si vreo factura de la segmenti, cred ca dormi mai linistit. Editat Ianuarie 30, 2012 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 30, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2012 multumesc l-am intrebat..facturi nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 @asds....e ok in mare ce ai scris pt vrificari, mai putin cu reglajul amortizoarelor. pe frigul asta uleiul este mult mai vascos iar rezultatele sunt doar.....aproximative. Ce e important insa ca furca sa lucreze lin si constant, fara sa agate, iar pe jambe sa nu fie urme de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 iati un aparat de masurat compresia ca e 15 eu,lasa simtitul compresiei la picior mai ales daca nu ai avut 2t pana acuma si nu ai simt cat de cat ca sa apreciezi lucrul asta,e 2t ,motorul il dai peste cap usor oricum la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 iati un aparat de masurat compresia ca e 15 eu,lasa simtitul compresiei la picior mai ales daca nu ai avut 2t pana acuma si nu ai simt cat de cat ca sa apreciezi lucrul asta,e 2t ,motorul il dai peste cap usor oricum la pedala http://www.ebay.co.uk/itm/COMPRESSION-TEST-KIT-SXF-CRF-YZF-KXF-RMZ-MOTOCROSS-MOTORCYCLE-/380399695034?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item589196b4ba#ht_500wt_1287 asta e bun?cat ar trebui sa fie compresia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) da e ok , 14 mm este marimea care iti trebe la adaptor , compresia nu stiu sati zic cat trebuie sa fie la 250 , dar pot sa iti zic ca pt motoru meu( 300-le) cand e cu piston si segmenti nou tre sa fie undeva in jur de 12 bar deci ma gandesc ca diferenta prea mare nu poate fi,cauta pe net ca sigur gasesti ps - pe louis gasesti si mai ieftine Editat Ianuarie 31, 2012 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 da e ok , 14 mm este marimea care iti trebe la adaptor , compresia nu stiu sati zic cat trebuie sa fie la 250 , dar pot sa iti zic ca pt motoru meu( 300-le) cand e cu piston si segmenti nou tre sa fie undeva in jur de 12 bar deci ma gandesc ca diferenta prea mare nu poate fi,cauta pe net ca sigur gasesti ps - pe louis gasesti si mai ieftine mersi pt sfaturi joi cred ca merg sa il vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihuk Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 multumesc dar aparat nu am de unde sa iau..alta modalitate de a verifica nu exista? daca nu ma insel ai si tu unul la vanzare nuh? sal da am si eu unul da is curios sa stiu la cat ii ca sa mai las si eu din pret eventual. Ca motorul acesta nu l-am vazut pe net . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 sal da am si eu unul da is curios sa stiu la cat ii ca sa mai las si eu din pret eventual. Ca motorul acesta nu l-am vazut pe net . pai ti-am pus poza..1700 lire= aprox 2000 euro.motorul este in uk si il cumpar pt perioada de concediu http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=417254&selpic=0&zoom=1#foto asta e al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihuk Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 pai ti-am pus poza..1700 lire= aprox 2000 euro.motorul este in uk si il cumpar pt perioada de concediu http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=417254&selpic=0&zoom=1#foto asta e al tau? ok mersi acuma am vazut cand am dat click pe poza da asta ii motoru meu 2500 neg . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 9, 2012 Autor Share Postat Februarie 9, 2012 multe zgarieturi pe cadru,jante, spite lipsa,260 ore...am zis nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.