todea Postat Ianuarie 29, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2012 saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat ia un aparat de masurat compresia si o sa vezi daca minte vanzatorul in legatura cu pistonul/segmentii,in rest sa nu fie jocuri la rulmentii(rotii,jug etc),pds,fisuri cadru etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihuk Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 saptamana viitoare o sa merg sa vad un ktm 250 exc..desi am tras spre 4t dupa multe laude din partea posesorilor de exc 2t am zis..hai sa o incerc si pe asta portocala e din 2006 si proprietarul sustine ca i-a schimbat recent pistonul si segmenti(desi absolut toti care le au la vanzare zic asta),rulmentul la amortizor(shock bearing) daca bine am inteles guma spate si restul a zis ca sunt ok..acu' eu sunt genul de om care dau ceva mai mult ca sa fiu sigur ca nu am surprize neplacute ceva gen ma duc,platesc,arunc o privire de jur imprejur si o iau akas.ehh de data asta mobra asta nu a atins un pret normal de vanzare fiind cu cateva sute mai ieftina si asta m-a cam pus pe ganduri asa ca v-as ruga daca nu cer prea mult sa ma puneti in tema ce sa verific ca sa-mi dau seama ca mobra e cat de cat ok si nu o sa repar in concediu poate ajuta daca mentionez ca proprietarul sustine ca a avut rekluse ambreiaj pe ea si ala il vinde separat si cat ii pretul la ktm 250 exc din 2006 de curiozitate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 30, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2012 ia un aparat de masurat compresia si o sa vezi daca minte vanzatorul in legatura cu pistonul/segmentii,in rest sa nu fie jocuri la rulmentii(rotii,jug etc),pds,fisuri cadru etc multumesc dar aparat nu am de unde sa iau..alta modalitate de a verifica nu exista? si cat ii pretul la ktm 250 exc din 2006 de curiozitate??? daca nu ma insel ai si tu unul la vanzare nuh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Compresia o "masori" la pedala. Incerci sa-i dai 1-2 pedale, si, daca simti ca dai greu, are puncte unde aproape nu poti sa dai pedala in jos, are compresie motorul, e OK. Apoi sui motorul pe un stander sau cateva caramizi si: 1. Pui pe cineva sa se apese pe sea spre spate, si tu apuci cu ambele maini de jambe, la nivelul axului rotii, si zgudui jambele fata-spate, pentru a vedea joc in furca 2. Te postezi in spatele motocicletei si misti de bascula stanga-dreapta pentru a vedea joc in rulmentii de la bascula 3. Ridici de cateva ori de codita, pentru a vedea jocul in bucsa PDS (intre amortizor si bascula) 4. Postat in lateralul unei roti, o apuci cu amblele maini si o "zgudui" pentru a vedea jocuri in rulmenti. 5. Te "joci" cu setarile amortizoarelor, le dai pe hard pana la capat si te apesi de cateva ori puternic pe furca, apoi le dai la soft pana la capat si repeti operatiunea. La fel si cu amortizorul spate. Ar trebui sa vezi un pic de tot o diferenta daca te apesi puternic pe ele. Atat imi vine deocamdata in cap. Probabil mai sun inca alte multe teste de le poti face ca si novice, dar eu nu le mai stiu. P.S. Multi isi baga chetuielile de la motor pe vreo firma, ca sa mai scada TVA si impozite. Daca omul iti arata si vreo factura de la segmenti, cred ca dormi mai linistit. Editat Ianuarie 30, 2012 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 30, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2012 multumesc l-am intrebat..facturi nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 iati un aparat de masurat compresia ca e 15 eu,lasa simtitul compresiei la picior mai ales daca nu ai avut 2t pana acuma si nu ai simt cat de cat ca sa apreciezi lucrul asta,e 2t ,motorul il dai peste cap usor oricum la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 iati un aparat de masurat compresia ca e 15 eu,lasa simtitul compresiei la picior mai ales daca nu ai avut 2t pana acuma si nu ai simt cat de cat ca sa apreciezi lucrul asta,e 2t ,motorul il dai peste cap usor oricum la pedala http://www.ebay.co.uk/itm/COMPRESSION-TEST-KIT-SXF-CRF-YZF-KXF-RMZ-MOTOCROSS-MOTORCYCLE-/380399695034?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item589196b4ba#ht_500wt_1287 asta e bun?cat ar trebui sa fie compresia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) da e ok , 14 mm este marimea care iti trebe la adaptor , compresia nu stiu sati zic cat trebuie sa fie la 250 , dar pot sa iti zic ca pt motoru meu( 300-le) cand e cu piston si segmenti nou tre sa fie undeva in jur de 12 bar deci ma gandesc ca diferenta prea mare nu poate fi,cauta pe net ca sigur gasesti ps - pe louis gasesti si mai ieftine Editat Ianuarie 31, 2012 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 da e ok , 14 mm este marimea care iti trebe la adaptor , compresia nu stiu sati zic cat trebuie sa fie la 250 , dar pot sa iti zic ca pt motoru meu( 300-le) cand e cu piston si segmenti nou tre sa fie undeva in jur de 12 bar deci ma gandesc ca diferenta prea mare nu poate fi,cauta pe net ca sigur gasesti ps - pe louis gasesti si mai ieftine mersi pt sfaturi joi cred ca merg sa il vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihuk Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 multumesc dar aparat nu am de unde sa iau..alta modalitate de a verifica nu exista? daca nu ma insel ai si tu unul la vanzare nuh? sal da am si eu unul da is curios sa stiu la cat ii ca sa mai las si eu din pret eventual. Ca motorul acesta nu l-am vazut pe net . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 sal da am si eu unul da is curios sa stiu la cat ii ca sa mai las si eu din pret eventual. Ca motorul acesta nu l-am vazut pe net . pai ti-am pus poza..1700 lire= aprox 2000 euro.motorul este in uk si il cumpar pt perioada de concediu http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=417254&selpic=0&zoom=1#foto asta e al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihuk Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 pai ti-am pus poza..1700 lire= aprox 2000 euro.motorul este in uk si il cumpar pt perioada de concediu http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=417254&selpic=0&zoom=1#foto asta e al tau? ok mersi acuma am vazut cand am dat click pe poza da asta ii motoru meu 2500 neg . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 9, 2012 Autor Share Postat Februarie 9, 2012 multe zgarieturi pe cadru,jante, spite lipsa,260 ore...am zis nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) multe zgarieturi pe cadru,jante, spite lipsa,260 ore...am zis nu vrei hard enduro fara zgarieturi pe cadru....si mai ales pe jante????... tre sa iei nou atunci!!! spite lipsa arata totusi o lipsa de intretinere..dar 260 ore ( reale ) nu sunt multe deloc. eu sezonul trecut am mers peste 100 ore. bafta!!! Editat Februarie 9, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 10, 2012 Autor Share Postat Februarie 10, 2012 vrei hard enduro fara zgarieturi pe cadru....si mai ales pe jante????... tre sa iei nou atunci!!! spite lipsa arata totusi o lipsa de intretinere..dar 260 ore ( reale ) nu sunt multe deloc. eu sezonul trecut am mers peste 100 ore. bafta!!! da vreau unul cat se poate de impecabil deoarece am sa-l folosesc decat in concediu apoi o sa-l vand.la fel cum am facut cu dr'ul pe care l-am dat in 2 zile de la postarea lui pe bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 da vreau unul cat se poate de impecabil deoarece am sa-l folosesc decat in concediu apoi o sa-l vand.la fel cum am facut cu dr'ul pe care l-am dat in 2 zile de la postarea lui pe bikeshop si cum o sa-l pasterzi tu impecabil daca-l si folosesti? sau ma rog la ce ai de gand sa-l folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 da vreau unul cat se poate de impecabil deoarece am sa-l folosesc decat in concediu apoi o sa-l vand.la fel cum am facut cu dr'ul pe care l-am dat in 2 zile de la postarea lui pe bikeshop daca vrei asa ceva scoti banu serios , si din descrierea ta , la 260 de ore nui mult , cu 100 si ceva de euro puneai piston nou daca era cazu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) tu ai avut numai super sport.... ca si acolo la enduro poti sa vezi o mobra vopsita, cu plastice si stickere noi si varza la motor suspensie si frane( care sunt de fapt cele care conteaza). la enduro cel mai important element e o suspensie setata bine cu arcuri pt. greutatea ta. in hard enduro zgarieturile si indoiturile sunt normale...de fapt poti sa faci o mobra noua sa arate ca una de cativa ani in cateva zile de dat intensiv.... rekluse nu-si prea pune oricine( e scumput)..ori cineva care chiar profita de el...ori un nestiutor cu bani care a auzit ca e misto!!! asa ca...renunta la prejudecatile de la strada...si incearca sa vezi o mobra mai departe de un set de plastice de 60 euro... nu zic ca mobra pe care ai vazut-o era buna sau nu....dar nu trebuie s-o judeci dupa niste zgarieturi. in principiu englezii (eu am luat busa de acolo cu 4200 mile , impecabila dupa 9 ani cu absolut toata istoria de service, facturi si recall-uri) au mobre intretinute..nu au nici clima favorabila si nici nu te mint ca italienii care le fac reviziile singuri in baie si le rup 12 luni din 12. asa ca...bafta!!! Editat Februarie 10, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 10, 2012 Autor Share Postat Februarie 10, 2012 si cum o sa-l pasterzi tu impecabil daca-l si folosesti? sau ma rog la ce ai de gand sa-l folosesti? daca il cumpar in stare cat de cat buna atunci imi permit sa mai adaug si eu cateva zgarieturi sau indoituri..dar daca il cumpar varza,mai trag si eu de el..intelegi ideea tu ai avut numai super sport.... ca si acolo la enduro poti sa vezi o mobra vopsita, cu plastice si stickere noi si varza la motor suspensie si frane( care sunt de fapt cele care conteaza). la enduro cel mai important element e o suspensie setata bine cu arcuri pt. greutatea ta. in hard enduro zgarieturile si indoiturile sunt normale...de fapt poti sa faci o mobra noua sa arate ca una de cativa ani in cateva zile de dat intensiv.... rekluse nu-si prea pune oricine( e scumput)..ori cineva care chiar profita de el...ori un nestiutor cu bani care a auzit ca e misto!!! asa ca...renunta la prejudecatile de la strada...si incearca sa vezi o mobra mai departe de un set de plastice de 60 euro... nu zic ca mobra pe care ai vazut-o era buna sau nu....dar nu trebuie s-o judeci dupa niste zgarieturi. in principiu englezii (eu am luat busa de acolo cu 4200 mile , impecabila dupa 9 ani cu absolut toata istoria de service, facturi si recall-uri) au mobre intretinute..nu au nici clima favorabila si nici nu te mint ca italienii care le fac reviziile singuri in baie si le rup 12 luni din 12. asa ca...bafta!!! nu ma intelege gresit...nu caut sa straluceasca,dar mobra asta chiar se vedea ca doar a tras de ea.cu englezii ai dreptate problema e ca putini au mai ramas englezii pe care ii sti tu.niciodata nu am cautat sa cumpar ieftin cand a fost vorba de mine..pt primul meu motor am platit cu 500 euro mai mult decat era pretul pietii si atunci am vazut ce inseamna sa nu te zgarcesti. asa ca mai caut..pana la vara e vreme de selectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Nu mai e nimic domle cum a fost odata...nici echipa ca rapidul nici peste ca stavridul Editat Februarie 10, 2012 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Nu mai e nimic domle cum a fost odata...nici echipa ca rapidul nici peste ca stavridul na aia cu Rapidul mi-a placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 20, 2012 Autor Share Postat Aprilie 20, 2012 sunt diferente semnificative intre 250 urile de motocross si cele de enduro, fa efortul si plateste diferenta de pret dintre aceste 2 clase, altfel iti tai singur din placere. acu' iti dau dreptate dar vroiam sa o simt pe pielea mea diferenta aia..si am simtit-o chiar mai mult decat vroiam.de 2 zile am achizitionat un rmz 250 2010 si dupa prima tura mi-a venit in minte cuvantul 'masochism'..cuvant folosit de alt coleg de forum cand i-am zis ca altii fac enduro cu cross.daca nu ai bani as zice ca merita masochismul dar la cat am dat pe rmz luam lejer un wr250f sau crf250x din 2006 2007.SINCER?! nu imi pare rau de alegerea facuta (am sa vand rmz'ul sa cumpar un enduro) acu' stiu sigur ca daca faci enduro ai nevoie de enduro nobule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 23, 2012 Autor Share Postat Aprilie 23, 2012 Daca am putea invata si din greselile altora am fi departe... corect!intre timp mi-am descoperit talentul:)))) http://www.youtube.com/watch?v=YLF6mVYz-ME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 24, 2012 Autor Share Postat Aprilie 24, 2012 bravo, pt MX e buna mobra. Stai muuult mai in fata pe motor, inclusiv cand stai in picioare si incearca sa intri ceva mai tare in curba si sa fi cu turatia mai sus, am vazut ca iesi din viraj parca esti cu mopedul. Nu iti fie frica sa o apleci, pamantul e moale, nu musca . Mentine gazul constant pe intrarea in trambulina, am vazut ca ai tendinta sa tragi mai tare cand incepi saritura. bafta mi-am dat seama ca stau prost pe mobra pt ca la cateva sarituri picioarele aveau tendinta sa isi ia zborul iar la aterizare nu mai gaseam scaritele sper incet incet sa i dau de cap.multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.