Sari la conținut

Next level


todea
 Share

Postări Recomandate

multe zgarieturi pe cadru,jante, spite lipsa,260 ore...am zis nu :disappointed:

vrei hard enduro fara zgarieturi pe cadru....si mai ales pe jante????... :rolleyes:

tre sa iei nou atunci!!!

spite lipsa arata totusi o lipsa de intretinere..dar 260 ore ( reale ) nu sunt multe deloc. eu sezonul trecut am mers peste 100 ore.

bafta!!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 125
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vrei hard enduro fara zgarieturi pe cadru....si mai ales pe jante????... :rolleyes:

tre sa iei nou atunci!!!

spite lipsa arata totusi o lipsa de intretinere..dar 260 ore ( reale ) nu sunt multe deloc. eu sezonul trecut am mers peste 100 ore.

bafta!!!

 

da vreau unul cat se poate de impecabil deoarece am sa-l folosesc decat in concediu apoi o sa-l vand.la fel cum am facut cu dr'ul pe care l-am dat in 2 zile de la postarea lui pe bikeshop :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da vreau unul cat se poate de impecabil deoarece am sa-l folosesc decat in concediu apoi o sa-l vand.la fel cum am facut cu dr'ul pe care l-am dat in 2 zile de la postarea lui pe bikeshop :cheers:

si cum o sa-l pasterzi tu impecabil daca-l si folosesti? sau ma rog la ce ai de gand sa-l folosesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da vreau unul cat se poate de impecabil deoarece am sa-l folosesc decat in concediu apoi o sa-l vand.la fel cum am facut cu dr'ul pe care l-am dat in 2 zile de la postarea lui pe bikeshop :cheers:

 

daca vrei asa ceva scoti banu serios , si din descrierea ta , la 260 de ore nui mult , cu 100 si ceva de euro puneai piston nou daca era cazu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai avut numai super sport....

ca si acolo la enduro poti sa vezi o mobra vopsita, cu plastice si stickere noi si varza la motor suspensie si frane( care sunt de fapt cele care conteaza). la enduro cel mai important element e o suspensie setata bine cu arcuri pt. greutatea ta.

in hard enduro zgarieturile si indoiturile sunt normale...de fapt poti sa faci o mobra noua sa arate ca una de cativa ani in cateva zile de dat intensiv....

rekluse nu-si prea pune oricine( e scumput)..ori cineva care chiar profita de el...ori un nestiutor cu bani care a auzit ca e misto!!!

asa ca...renunta la prejudecatile de la strada...si incearca sa vezi o mobra mai departe de un set de plastice de 60 euro...

nu zic ca mobra pe care ai vazut-o era buna sau nu....dar nu trebuie s-o judeci dupa niste zgarieturi.

in principiu englezii (eu am luat busa de acolo cu 4200 mile :bounce: , impecabila dupa 9 ani cu absolut toata istoria de service, facturi si recall-uri) au mobre intretinute..nu au nici clima favorabila si nici nu te mint ca italienii care le fac reviziile singuri in baie si le rup 12 luni din 12.

asa ca...bafta!!!

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum o sa-l pasterzi tu impecabil daca-l si folosesti? sau ma rog la ce ai de gand sa-l folosesti?

 

daca il cumpar in stare cat de cat buna atunci imi permit sa mai adaug si eu cateva zgarieturi sau indoituri..dar daca il cumpar varza,mai trag si eu de el..intelegi ideea

 

tu ai avut numai super sport....

ca si acolo la enduro poti sa vezi o mobra vopsita, cu plastice si stickere noi si varza la motor suspensie si frane( care sunt de fapt cele care conteaza). la enduro cel mai important element e o suspensie setata bine cu arcuri pt. greutatea ta.

in hard enduro zgarieturile si indoiturile sunt normale...de fapt poti sa faci o mobra noua sa arate ca una de cativa ani in cateva zile de dat intensiv....

rekluse nu-si prea pune oricine( e scumput)..ori cineva care chiar profita de el...ori un nestiutor cu bani care a auzit ca e misto!!!

asa ca...renunta la prejudecatile de la strada...si incearca sa vezi o mobra mai departe de un set de plastice de 60 euro...

nu zic ca mobra pe care ai vazut-o era buna sau nu....dar nu trebuie s-o judeci dupa niste zgarieturi.

in principiu englezii (eu am luat busa de acolo cu 4200 mile :bounce: , impecabila dupa 9 ani cu absolut toata istoria de service, facturi si recall-uri) au mobre intretinute..nu au nici clima favorabila si nici nu te mint ca italienii care le fac reviziile singuri in baie si le rup 12 luni din 12.

asa ca...bafta!!!

:cheers:

 

nu ma intelege gresit...nu caut sa straluceasca,dar mobra asta chiar se vedea ca doar a tras de ea.cu englezii ai dreptate problema e ca putini au mai ramas englezii pe care ii sti tu.niciodata nu am cautat sa cumpar ieftin cand a fost vorba de mine..pt primul meu motor am platit cu 500 euro mai mult decat era pretul pietii si atunci am vazut ce inseamna sa nu te zgarcesti. asa ca mai caut..pana la vara e vreme de selectat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

sunt diferente semnificative intre 250 urile de motocross si cele de enduro, fa efortul si plateste diferenta de pret dintre aceste 2 clase, altfel iti tai singur din placere.

 

acu' iti dau dreptate :rusinica: dar vroiam sa o simt pe pielea mea diferenta aia..si am simtit-o chiar mai mult decat vroiam.de 2 zile am achizitionat un rmz 250 2010 si dupa prima tura mi-a venit in minte cuvantul 'masochism'..cuvant folosit de alt coleg de forum cand i-am zis ca altii fac enduro cu cross.daca nu ai bani as zice ca merita masochismul dar la cat am dat pe rmz luam lejer un wr250f sau crf250x din 2006 2007.SINCER?! nu imi pare rau de alegerea facuta :D(am sa vand rmz'ul sa cumpar un enduro) acu' stiu sigur ca daca faci enduro ai nevoie de enduro nobule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo, pt MX e buna mobra. Stai muuult mai in fata pe motor, inclusiv cand stai in picioare si incearca sa intri ceva mai tare in curba si sa fi cu turatia mai sus, am vazut ca iesi din viraj parca esti cu mopedul. Nu iti fie frica sa o apleci, pamantul e moale, nu musca ;).

Mentine gazul constant pe intrarea in trambulina, am vazut ca ai tendinta sa tragi mai tare cand incepi saritura.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo, pt MX e buna mobra. Stai muuult mai in fata pe motor, inclusiv cand stai in picioare si incearca sa intri ceva mai tare in curba si sa fi cu turatia mai sus, am vazut ca iesi din viraj parca esti cu mopedul. Nu iti fie frica sa o apleci, pamantul e moale, nu musca ;).

Mentine gazul constant pe intrarea in trambulina, am vazut ca ai tendinta sa tragi mai tare cand incepi saritura.

bafta

 

mi-am dat seama ca stau prost pe mobra pt ca la cateva sarituri picioarele aveau tendinta sa isi ia zborul iar la aterizare nu mai gaseam scaritele :D sper incet incet sa i dau de cap.multumesc de sfaturi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru putin. incepi cu basic drills, degeaba te duci pe circuit daca nu asimilezi corect principiile de baza. La inceput e normal sa fi crispat, dar nu-i bai, se repara in timp. La sarituri strange motorul cu genunchi si asa cum ziceam, mentine gazul constant pe fata trambulinei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravooo...vezi ca exista viata si fara asfalt!!!

 

:cheers:

 

am vazut asta de anul trecut :D

 

pentru putin. incepi cu basic drills, degeaba te duci pe circuit daca nu asimilezi corect principiile de baza. La inceput e normal sa fi crispat, dar nu-i bai, se repara in timp. La sarituri strange motorul cu genunchi si asa cum ziceam, mentine gazul constant pe fata trambulinei.

 

am sa tin cont de sfaturi dar sapt. asta nu cred ca ajung deoarece am de schimbat uleiul la furca,motor,rulment la amortizor,si kit nou pt cilindrul de frana :cheers:

post-42663-0-98006500-1335379498_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor

 

va cer ajutorul in aceasi directie cu a subiectului...

 

istoricul meu: ma dau de vre-o 5 ani cu un DRZ400, vreau ceva mai usor, nu neaparat mai tare, pentru ca nu mai sunt la varsta sa ma arunc in cap...dar as vrea ca traseele mai tehnice sa nu le ocolesc din cauza de bicicleta, sa le ocolesc daca nu ma simt in stare.

 

bugetul e undeva la 4000 euro, am vazut/citit destul de multe despre wr-uri, mi se par o optiune buna, vad ca sunt si destul de multe de vazare prin tara.

 

data fiind statura 1.85/95kg, credeti ca e suficinenta varianta de 250cc, va apropiati unul din voi de aceasta ecuatie?...

 

nu-mi spuneti va rog nimic de 2T, nu e momentul inca si nici nu stiu daca v-a fi vreodata.

 

astept semne de la voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

 

va cer ajutorul in aceasi directie cu a subiectului...

 

istoricul meu: ma dau de vre-o 5 ani cu un DRZ400, vreau ceva mai usor, nu neaparat mai tare, pentru ca nu mai sunt la varsta sa ma arunc in cap...dar as vrea ca traseele mai tehnice sa nu le ocolesc din cauza de bicicleta, sa le ocolesc daca nu ma simt in stare.

 

bugetul e undeva la 4000 euro, am vazut/citit destul de multe despre wr-uri, mi se par o optiune buna, vad ca sunt si destul de multe de vazare prin tara.

 

data fiind statura 1.85/95kg, credeti ca e suficinenta varianta de 250cc, va apropiati unul din voi de aceasta ecuatie?...

 

nu-mi spuneti va rog nimic de 2T, nu e momentul inca si nici nu stiu daca v-a fi vreodata.

 

astept semne de la voi

 

250f e ok pt mine dar am max 80kg, la cat ai tu si cu echipament cred ca o sa gafaie daca esti mai infipt,

daca 2T nu te pasioneaza, nu ai decat sa incerci tot 400-450 sau chiar 350f de la ktm care am auzit ca e super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

350exc

vad niste preturi cam mari la acestea...in sensul ca as da banii acestia pe una nu foarte trantita...

 

am uitat un amanunt important pentru mine, trebuie sa fie inmatriculabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta SH , eventual mai ai rabdare pana in toamna, scade pretul si poate mai e timp de majorat bugetul. 250 cred ca nu e prea potrivita pt incepator, insa merita testate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-a zis nimeni ca nu e potrivita..dar daca ai peste 100kg + 12-13 echipament + 2-5kg namol..o sa fie destul de lesinata!!

la 70 kg e parfum!!

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta SH , eventual mai ai rabdare pana in toamna, scade pretul si poate mai e timp de majorat bugetul. 250 cred ca nu e prea potrivita pt incepator, insa merita testate

la asta ma refeream

Intrebam pt ca si eu cred ca 250 este varianta perfecta pentru un incepator si nu numai. Desi eu m-am hotarit care ar fi urmatorul motor pt mine... 350 FreeRide!!!

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...