Sari la conținut

SUZUKI GS 500 '89


BELgoR
 Share

Postări Recomandate

Salut am si eu SUZUKI GS 500 '89 l-am cumparat recent stiti cum e febra posesorului de carnet de conducere, nu am reusit sa ma bucur decat vr-o 2 saptamani de el (vre-o 2000 km) a inceput sa aiba un tacanit la rece dar nu continuu (lantul de distributie intinzatoare noi) iar dupa ce se incalzeste vre-o 10-15 min nu mai face pot sa-i fac ce vreau cum se raceste iar incepe sa tacane aleatoriu.

 

au venit vre-o 2 mecanici pe la mine cu faze hai sa-l desfacem sa vedem ce are :) la tacheti nu are nici macar 0.01 joc si in carte scrie ca ar trebui 0.08

 

Are cineva idee ce ar putea sa aiba.

 

belgor_design@yahoo.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la tacheti nu are nici macar 0.01 joc si in carte scrie ca ar trebui 0.08

What the fuck? :blink:

 

1. Cum poti sa umbli cu tachetii stramti?

2. Esti sigur ca i-ai / i-ati verificat bine? Vezi ca-s valori la cald / la rece si deasemenea difera evacuarea de admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai a venit mecanicu a zis ca se masoara la rece mi-am luat manualul de reparatie de pe net am valorile pastilelor dar la mine nu a intrat nici o lera nici cea mai mica, acum proprietarul azis ca acum un an a fost lantul de distributie schimbat adevarat dar poate ceva nu a mai montat bine ?

 

sa fi pus alte pastile ... ce e interesant mecanicul ala o plecat si nu am pe cine sa intreb :D

Editat de BELgoR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei pai nu se poate sa nu fie nici un service mai de Doamne-ajuta in Brasov acolo. Uita-te si tu pe topicul comunitatii din Brasov d-acilea de pe forum.

In orice caz, aia n-are voie sa mearga cu supapele stranse!

Si distributia trebuie revizuita fiindca-s mari sansele sa fie de-acolo clantzaneala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, cel mai bun service din Bv e la Motto. Au sediul in Bartolomeu, la capatul liniei 5, dar service-ul (cand am fost eu ultima oara)era in una din halele de la Tractoru(dupa benzinaria de pe 13 decembrie, prima la dreapta).

Un mester mai ieftin specializat in motoare de mobre ar fi in Rasnov, la dreapta dupa calea ferata spre Zarnesti, intr -o curte pe stanga unde s multe mnasini dezmembrate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfat cred ca ma duc la omu din zarnesti ca la moto nu's da cred ca e si f scump mi-am luat cauciuc de la ei ... m-au cam ars un pik :) ms nult de tot incerc la el sa vedem ce zice ....

Editat de BELgoR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.lera de 0.01 nu exista!

2 Acolo trebuie sa fie jocuri 0.10/0.15 admisie si 0.20/0.25 evacuare

3.GS are probleme cu distributia se ingroapa supapele

4 Gaseste un MECANIC !( nu este normal ca 2 "mecanici" care a demontat motorul ala sa nu stie ce trebuie sa faca!

 

Gasesti informatii vizuale aici:

http://www.tngperformance.ro/BikeView.aspx?BrandID=3&BikeID=251

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc pentru feedback comuniatea moto e speciala dar le ai si tu de numa la fel ca aia 2 mecanici am cartea de 800 de file de reparatii de GS 500 si pe IN (admisie) trebuie 0.03 / 0.05 si EX (evacuare) 0.08 / 0.10 si motorul nu e desfacut .... e intact dar caut pe cine care stie ce face .... multumesc ... mai caut

Editat de BELgoR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok tu stii mai bine !

Daca ai fi fost atent ce am scris ai fi inteles ca GS are o problema(SE INGROPA SUPAPELE) asta inseamna ca daca le faci 3 sutimi dupa putini km le vei face din nou si vei plati pe cei doi mecanici inca o data!

Asa ca, prin teste si practica am ajuns la concluzia ca 0.10 si 0.15/sau 0.20 pe evacuare,atat timp cat nu ai nici un joc acolo de la care sa pleci prin calcule, sa comanzi urmatoarea pastila, este suficient sa functioneze motorul fara sa ai bataie de pastile.

Dar asta este tu stii cel mai bine ce trebuie sa faci pe motorul tau!

Cat despre mine imi cer scuze ca nu am reusit sa ma ridic la pretentiile tale fata de mecanici!

Atat am reusit sa invat si eu in 26 de ani de mecanica...

Bafta!

 

PS. lera de 0.01 nu exista!

 

De fapt Gs 500 este un motor prea complicat pentru mine si cred ca m-am blocat asa ca eu raman sa le repar pe cel mai simple:

post-15340-0-64052300-1316634362_thumb.jpg

post-15340-0-21912600-1316634383_thumb.jpg

post-15340-0-55396000-1316634402_thumb.jpg

post-15340-0-35627300-1316634449_thumb.jpg

post-15340-0-12630600-1316634463_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok tu stii mai bine !Daca ai fi fost atent ce am scris ai fi inteles ca GS are o problema(SE INGROPA SUPAPELE) asta inseamna ca daca le faci 3 sutimi dupa putini km le vei face din nou si vei plati pe cei doi mecanici inca o data!Asa ca, prin teste si practica am ajuns la concluzia ca 0.10 si 0.15/sau 0.20 pe evacuare,atat timp cat nu ai nici un joc acolo de la care sa pleci prin calcule, sa comanzi urmatoarea pastila, este suficient sa functioneze motorul fara sa ai bataie de pastile.Dar asta este tu stii cel mai bine ce trebuie sa faci pe motorul tau!Cat despre mine imi cer scuze ca nu am reusit sa ma ridic la pretentiile tale fata de mecanici!Atat am reusit sa invat si eu in 26 de ani de mecanica...Bafta!PS. lera de 0.01 nu exista!De fapt Gs 500 este un motor prea complicat pentru mine si cred ca m-am blocat asa ca eu raman sa le repar pe cel mai simple:

 

Chestia cu pozele e ca sa te lauzi nu :P ... ai service pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai service da-mi un pret pentru moto daca vrei sa mi-l repari e dat jos sa imi spui daca tre sa comand garnituri sau piese, si eu sunt din Brasov sunt sanse sa il faci intr-o zi vin cu masina .... si nu o lua asa rau dar sunt putini care stiu ce fac restu sunt speculanti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am service,imi mai lasa cate un prieten moto de mai invat si eu cate ceva.

Pozele le-am luat de pe net,am vrut sa ma dau si eu mare.

Bafta la toata lumea!

asa este!

am lasat si eu motorul la el ca minca ulei la greu si cind l am luat dupa 2 zile................................................................................

 

am constatat ca merge brici cu un consum de ulei ca in carte(in parametri normali)+ ca inainte de ai "imprumuta " motorul mai mersesem la neste mecanici care :scratch: nu auzeau cum zornaia distributia (lantul)

PS cu pozele minte stiu eu(si multi alti clienti)

bafta!

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continuarea problemei la GS 500!

 

BELgoR:Salut George sunt Cristi incep prin a-mi cere scuze nu am vrut sa sune nasol ceea ce am zis, poti sa ma ajuti cu problema GS-ului meu eu am motorul dat jos, trebuie sa-l montez la loc si sa vin cu el pe roti

Ce zici ma poti ajuta ...

 

tng:Te pot ajuta!

Ar fi ok sa vii cu motorul pe cadru sa pot sa-l si pornesc eventual sa fac si reglaje de carburatie,sa vad daca, si cum bate.

Ai nr meu de tel cand ai montat motorul ma suni si stabilim o zi in care sa ne vedem.

 

BELgoR:multumesc mult

pai ce sa zic te sun cred ca pe saptamana viitoare :) multumesc mult

Salut te mai deranjez inca o data e posibil sa il faci daca iti aduc numai motorul pentru ca eu anul asta nu ma mai dau si vreau sa-l vopsesc daca tot e demontat si imi e si frica sa mai merg inca 150 de km cu el asa sa nu crape :), carburatoarele sunt reglate pe stand la Brasov alceva nu are defect numai sa il pui tu la punct.

Ce zici ? eu pot sa vin si maine daca e ....

 

tng:Ok fac asa eventual ramane sa reglam cu alta ocazie carburatia,pentru ca trebuie dupa ce se regleaza jocuri la supape ,alta compresie...

Maine sunt plecat la plimbare cu moto daca vrei ne vedem duminica pe seara,17/18.... Plus ca este un risc pentru mine sa-l fac asa,nu stiu ce mai este stricat prin el daca pica ceva ,dupa aceea tu poti spune ca l-am sticat eu.. nu te cunosc asa ca totul este podibil! De aceea vreau sa-l aud pornit sa funcioneze sa vad ce este i neregula si cat! Un motor nepornit este identic cu cel care are vibrokenul faramat....

 

BELgoR:sunt complet constient ca nu ai ce sa strici dar daca e sa vin duminica pe la 5 nu e prea tarziu ? reusim sa il facem, eu cu el am facut ultima cursa de la Valcea la Brasov 230 km si am venit racheta 7.000 - 9.000 de ture, nu a facut nici o figura, cand e cald e ata probleme imi face numai la rece un tacanit in partea de sus dar sti ca sunetul se propaga...nu cred ca sunt sparti segmentii sau alceva, facem o incercare ... te rog sa imi dai si mie adresa exacta unde te pot gasi si aproximativ - aprox. ce banuti ca sa nu vin ca o vita ... multumesc mult .

Si pe viitor fac reviziile la tine , ma mai inveti ce e cu gs-ul////

http://www.facebook....&type=1

si o poza cu moto-ul meu

 

tng:Stai ca nu ai inteles!

Distributia nu se face asa .Se masoara jocurile,se demonteaza distributia ,se calculeaza pastilele de care este nevoie ,se comanda cele noi (timpul pana cand vin pastilel) se monteza si pe urma este gata!

Se vede ca esti departe de mecanica si procedurile ei

Intr-un cuvant motorul ramane la mine aproape o saptamana,depinde cum vin pastilele!

PS stiu ca sunetul se propaga tocmai de aceea vreu sa aud eu bataia!

 

BELgoR:ms mult ne auzim te sun eu.

SI ULTIMUL MESAJ:Auzi zdreanta am indurat destule dar esti atat de impertinet si de nesimtit si sti ca prostu nu e prost destul daca nu e si fudul cum esti tu..... daca tu ai fi ultimul mecanic de moto ... sincer m-as lasa de motociclism, mai bine imi mai cumpar 5 motoare decat sa apelez la tine.Esti un nesimtit maxim (cuvant jignitor) nici nu sti sa vorbesti.

 

Aceasta discutie a fost pe PM raspunsuri pe care le-am dat de pe mobil,sa ajut omul ca are probleme....

 

PS. ASA CA AVETI GRIJA PE CINE NU LASATI SA MOARA,S-AR PUTEA SA NU VA LASE SA TRAITI! ;)

 

Si pentru initiatorul topicului:

Sper din tot sufletul ca nu pentru mine a fost adresat ultimul mesaj.....

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti un nesimtit taran si 2 lei nu dau pe tine .... eu incerc dar tu ma iei cu nu sti mecanica esti praf ... pai asa se vorbeste zdreanta cu omu daca nu le are ... nu abuza ... mai trebuia sa iti fac o felatie ca poate sa imi faci moto

Editat de BELgoR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti un nesimtit taran si 2 lei nu dau pe tine .... eu incerc dar tu ma iei cu nu sti mecanica esti praf ... pai asa se vorbeste zdreanta cu omu daca nu le are ... nu abuza ... mai trebuia sa iti fac o felatie ca poate sa imi faci moto

 

 

Auzi ma, dar te-a obligat pe tine cineva sa iti faci motoreta la el?! Omul ti-a explicat cat se poate de frumos cat dureaza si ce si cum se face. Nu iti face tie nimeni nimic pe loc ca asa vrei tu, iar eu nu inteleg de unde pretentiile astea pe capul tau.

Iar Tng chiar daca nu il cunosc personal mi se pare un om de nota 10 prin simplul fapt ca mereu incearca sa ii ajute cu sfaturile cele mai pertinente pe cei care cer ajutorul pe forum. Daca te deranja ceva trebuia sa ii zici intr-un mod frumos si ii ziceai ca nu repari motoreta la el si gata ca nu sunt convins ca nu tinea neaparat sa te aibe pe cap. Asa ca pana una alta iti recomand sa dispari de pe forumul asta cu tot cu injuraturile tale si sa iti dai foc cu tot cu motoreta. Nici nu se merita sa se coboare cineva la nivelul tau dar ti-am fi recunoscatori daca nu ai mai folosi formulul asta in schimb te poti apuca sa vizitezi in mod regulat http://cocalari.com/ cu siguranta te vei regasi :finger:

Editat de Bogdis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti un nesimtit taran si 2 lei nu dau pe tine .... eu incerc dar tu ma iei cu nu sti mecanica esti praf ... pai asa se vorbeste zdreanta cu omu daca nu le are ... nu abuza ... mai trebuia sa iti fac o felatie ca poate sa imi faci moto

Prietene,as fi foarte curios sa vad unde si cu ce te-am deranjat atat de tare de imi vorbesti cu aplelativul "zdreanta"

Am incercat sa-ti dau sfaturi sa poti sa-ti rezolvi problema,asta in timp ce eu am fost la servici unde in anumite locuri nu am voie sa folosesc tel mobil.Cu toate astea am incarcat sa iti raspund la mesaje si sa te fac sa intelegi unde este problema ta si ce poti face sa o rezolvi.

Daca aveam nevoie disperata de a te avea ca client, nu faceam atatea eforturi sa te fac sa intelegi ce trebuie reparat,te chemam la mine si gata.

Este clar ca nu stii ce se intampla in acel motor si de accea mi-am permis sa-ti spun ca : "Esti departe de mecanica si procedurile ei"

Daca ai fi citi in manual(asa cum te laudai ) ai fi vazut ca asta este procedura numita " valve clearance" dupa ce stabilesti pastilele de care ai nevoie trebuie comandate.Din pacate in tara noastra pastilele de distributie nu se gasesc la "colt de strada" asa ca dureza pana la 2 saptamani pana primesti o piesa,de accea ti-am spus ca motorul trebuie sa ramana o saptamana minim.

Pot spune ca ai intrat cu stangul in aceasta comunitate moto!

Singurul sfat al meu este sa ai grija cum te adresezi pe acest forum fata de oameni pe care nu-i cunosti,s-ar putea sa ai surprize uneori sa-l injuri pe cineva care te cunoste si este foarte aproape de tine....

post-15340-0-99745000-1316936047_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- citeste si tu si vezi cata nesimtire ai ..... in tine, cum iti place sa injosesti oamenii de aia esti (cuvant urat - zdreamta)

Nu ameninta aiurea mai intereseaza-te ....

NU te-am amenintat,asta ai inteles tu!

Ti-am dat un sfat prietenesc,nu poti sa ceri unor oameni sa te trateze cu respect, cand tu nu stii ce este ala.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult viata e surprinzatoare uneori, niciodata nu se stie in ce inprejurari ne vedem de aceea e bine ca si tu sa vb frumos si modest cu oamenii.

 

toate cele bune ....

 

Auzi ma, dar te-a obligat pe tine cineva sa iti faci motoreta la el?! Omul ti-a explicat cat se poate de frumos cat dureaza si ce si cum se face. Nu iti face tie nimeni nimic pe loc ca asa vrei tu, iar eu nu inteleg de unde pretentiile astea pe capul tau.

Iar Tng chiar daca nu il cunosc personal mi se pare un om de nota 10 prin simplul fapt ca mereu incearca sa ii ajute cu sfaturile cele mai pertinente pe cei care cer ajutorul pe forum. Daca te deranja ceva trebuia sa ii zici intr-un mod frumos si ii ziceai ca nu repari motoreta la el si gata ca nu sunt convins ca nu tinea neaparat sa te aibe pe cap. Asa ca pana una alta iti recomand sa dispari de pe forumul asta cu tot cu injuraturile tale si sa iti dai foc cu tot cu motoreta. Nici nu se merita sa se coboare cineva la nivelul tau dar ti-am fi recunoscatori daca nu ai mai folosi formulul asta in schimb te poti apuca sa vizitezi in mod regulat http://cocalari.com/ cu siguranta te vei regasi :finger:

 

de ce te bagi in seama ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...