BadCbx91 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 sa vedeti ce misto e cand ajungi acasa, opresti motorul si te dai jos, uitandu-te siderat ca pica precum un lemn pe asfalt, doar pentru ca ai crezut ca ai pus cricul lateral. Tare asta:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 o "aroganta" d-asta mi s-a intamplat si mie cand am fost luat cu forta la o tura care mi se spusese ca este in apropierea orasului si la 50 km departare, dupa ce am depasit o salvare pe la 130 km/h m-am trezit ca nu mai trage tigaia, chiar da sa moara...n-a mai mers mult dupa care 0 turatii si nu mai pornea! am inceput sa injur si sa ma gandesc ca fie mi-am luat vre-o mare frana cu aceasta motocicleta, fie honda este cel mai prost brand posibil la care motorul se strica fara niciun avertisment. in secunda 2 mi-am amintit ca de la plecare nu prea aveam zeama in rezervor, am trecut pe rezerva si am dat de vreo 10 ori la automat pana a pornit(probabil erau goale carburatoarele si d-aia a luat-o asa greu), insa intr-un final am respirat usurat si am plecat "batraneste" catre oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 OFF: am trecut pe rezerva si am dat de vreo 10 ori la automat pana a pornit trebuia sa dai pe PRI ON: de-astea am patit si eu garla, gen pornit motor, bagat a I-a, murit motor pt. ca uitasem cricul sau dat la automat si aprins becul de ulei, repetat faza si crescut stresul la gandul ca e ceva buba cand era doar butonul de ucis pe OFF, scapat motorul dintre picioruse din motive de distanta prea mare intre talpi si asflat, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 hehehe, ce de patanii. a mea, tot in genul asta mobra cu carburatoare si soc manual. zilele astea fiind frig, cind plec dimineata, soc la jumate si la prima porneste. undeva, dupa vreo 50 km pe dn1, simt ca la relantiu moare si da semne ca se opreste. mai merg un pic 2-3 km si la o schimbare de vitza se opreste motorul, roata spate se blocheaza. debraiez, schimb o treapta in jos, in ideea ca va porni, las usor ambreiaju. canci ! motor de 1200 nu tine figura. derapeaza frumos, o tin cit de cit, debraiez si ies pe acostament. incep sa evaluez si intr-un tirziu vad socul tras, pe care am uitat sa-l bag la loc, dupa ce s-a incalzit. noroc ca utilaju e bine reglat si a pornit din nou fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Plec odata la o plimbare mai lunga. Batea vantul tare afara. O tin cu mana dreapta de ghidonul stang si statea cam in echilibru fara prea mare efort, fara cric. Practic perfect verticala. Deodata, sufla vantul mai tare dinspre partea in care stateam eu, ma ia prin surprindere, banditul se apropie cu repeziciune de asfalt, eu dupa el, uitandu-ma cu groaza cum el se duce si eu nu pot sa il impiedic sub nici o forma. Mi-am spart semnalul si mi-am rupt varful manetei de frana. Toti patim d-astea. Acuma ca e cricul, ca e benzina, ca e greutatea nu mai conteaza. Suntem la inceput. Ba mai mult: o patim si mai incolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Hai sa spun si eu intamplarea mea recenta. Imi cumpar eu motorul (SV650s - inainte am avut un maxiscuter). Dupa 2-3 zile de mers prin oras sa ma invat cu schimbarea vitezei hai pe Transfagarasan cu un prieten (el are un CBR 1000). Ne-am dat mai mult pe curbe, sa facem poze, sa incep sa invat sa ma las pe ea... toate bune pana mi-am dat seama ca mergem cu martorul de benzina aprins de ceva vreme. Nu stiu de unde aveam eu impresia ca sus la Balea Lac este o benzinarie... ei bine nu este. M-a lasat fara benzina fix inainte de intrarea in pasajul spre Balea Lac. Am gasit de la carnatari (cei care vand carnati si branza la super pret) sa cumpar 2,5 litri de benzina cu 25 lei. Am plecat inapoi spre Bucuresti, mers la relanti iar prietenul cu motorul stins. Dupa 11 - 12 km urmeaza o portiune unde trebuie sa urci putin. Cand incearca sa o porneasca pe a lui bestie... Nctzz nu mai are benzina. Ce sa faci? Padure in stanga - padure in dreapta - incepea sa se intunece. Am gasit o sticla de plastic si am inceput sa facem semn masinilor pentru a ii intreba daca au benzina. A oprit o dubita, il intrebam daca are benzina (desi era clar ca e pe motorina). Omul spune sa mai mergem vreo 2 km pana la o zona cu mai multe pensiuni si poate reusim sa gasim acolo. Cum vorbeam noi apare din padure un tip. Se uita la noi si ne intreaba "Baieti vreti benzina?" Am ramas socat. Cum sa apara unul din padure sa te intrebe daca vrei benzina atunci cand ramai fara - ca in desene. Ulterior am vazut ca la 50 de metri in padure era o Cabana foarte frumoasa de 4 stele, recent terminata. Omul ne auzise vorbind, avand ATV-uri si pentru ele benzina. Ne-a dat 10 litri de benzina la pret normal, benzina cu care am putut ajunge in Curtea de Arges si am alimentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Am fost si eu la limita week end-ul asta. Am pleacat de nebun singur sa ma dau pe Rucar - Bran. Am plecat singur ca aveam pofta si toti cei din grup au preferat sa stea acasa la caldura sau au avut treburi casnice urgente. Bineinteles ca m-am prins in curbele dupa acel drum superb si nu am fost atent la indicatorul de benzina. Cam pe la jumatatea drumului intre Podul Dambovitei si Bran am aruncat din intamplare un ochi la indicatorul de benzina si era aproape gol. Am oprit, am scos GPS-ul si am vazut ca este o benzinarie in Bran. Am mers cat de incet posibil si am reusit sa ajung la benzinarie. Au intrat 18.6 litri asta in conditiile in care rezervorul are 19 litri. Am fost chiar la limita si de azi in colo alimentez la fiecare 100 KM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzope Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 faza cu pornitul pe cric am patit-o si eu.... m-am facut si de cacao in fata la elevi ca ma invarteam pe laga el de 10 min si nu stiam ce are.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.