UzZy4rs Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Salut..am o aprilia rs 125 si daca o turez peste 5 mii nu mai scade acul turometrului sub 5000 de ture.De ce oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Salut..am o aprilia rs 125 si daca o turez peste 5 mii nu mai scade acul turometrului sub 5000 de ture.De ce oare? Verifica socul sau cablul de acceleratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Verifica socul sau cablul de acceleratie! cum a zis si colegu verifica cablul de accelerate sa nu cumva sa ramana blocata sufa pe undeva daca nu-i asta si nici socul verifica surubul de amestec la carburatie ... dar explica simptomul mai bine ramane turata si nu mai revine deloc sau revine dupa cateva secunde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Mai bine verifica cablul de decelerare... asta daca modelul respectiv are. Posibil sa fie rupt capul sau por si simplu sa aiba uzura si sa se intepeneasca pe canal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UzZy4rs Postat Septembrie 24, 2011 Autor Share Postat Septembrie 24, 2011 Il pornesc ..merg cu el..si cand termin plimbarea sa o opresc pe loc ramane turata la 5000 de ture..si ca sa isi revina tre sa i trag socul si apoi sa i dau drumu sau sa plec cu ea de pe loc desigur.Deci ca o idee : o pornesc si daca nu o turez nu ramane asa..dar daca o turez mai mult ..in jur de 7-8 mii de ture nu mai scade..ramane turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 da jos carbelitorul curatal bine si vez sa nu-ti ramana blocat siberul curata canalele pe care culiseaza el cu tot cu membrana,curatal usor cu smirghel fin de apa spor la treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 da jos carbelitorul curatal bine si vez sa nu-ti ramana blocat siberul curata canalele pe care culiseaza el cu tot cu membrana,curatal usor cu smirghel fin de apa spor la treaba.... Aprilia Rs 125 e motor in 2T, nu are carburator cu membrana vacuumatica....."mecanicule". Nu te supara dar daca chiar nu te pricepi nu mai da sfaturi aiurea pe forum ca induci omul in eroare, se va uita la carb dupa cine stie ce membrana si el defapt nici nu are asa ceva. Daca nu stii despre ce vb mai bine te abtii...sincer. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UzZy4rs Postat Septembrie 25, 2011 Autor Share Postat Septembrie 25, 2011 deci ce are?:!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 trage aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 trage aer fals Asa cred si eu. Am avut problema asta si la scooter si la motor. Poti sa dai cu niste spray de curatare disc de frana pe langa circuitul de aer si vezi daca se tureaza aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.