Sari la conținut

kriss

Membru
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda Hornet
  • Numar Moto
    B 97 BVU

kriss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu m-am pravalit de nenumarate ori pe asfalt (la viteze mici ce-i drept) din diverse motive pentru ca am blocat fata: nisip, gropi si ultima gogoasa: frunze ude. Nu-i nimic, se intampla. Insa am patit-o bine de tot pe DN1. Un nene cu Audi mi-a iesit in fata in 5-6m (ca tot pomenea cineva mai sus), eu mergand in coloana cu 50 km/h in localitate (Comarnic), pentru ca i-a scapat pedala de pe frana, el avand cutie automata si masina fiind putin in vale. Nu stiu ce mama franei sa ai sa franezi in distanta asta cu pasager, dar ce pot sa spun este ca cea mai mare prostie ar fi fost sa ma panichez, sa blochez fata si sa ne ducem sanie in lateralul masinii sau pe contrasens. Cred ca amandoi eram la urgenta sau mai rau. Asa am pus frana cat am "crezut" eu ca tine motorul si am lovit aripa din fata stanga a masinii, pasagera a zburat peste mine, peste motor, peste masina si pe asfalt iar eu am ramas pe agregat. Daune nu au fost decat motorul si o iritatie la mine pe piciorul stang. Nu am tras decat o singura concluzie din patania asta: nu mai imi iau motor fara ABS chiar daca strang pentru el ani buni. Intotdeauna voi sta cu indoiala ca poate puteam sa strang mai tare de frana. 10km/h mai putin in momentul impactului conteaza mult!
  2. Probabil asa s-a zis si despre cai cand a aparut motorul cu ardere interna / electric la mijlocul secolului XIX. Asta am spus si eu cand a aparut LCD-ul: " Nu o sa renunt niciodata la CRT" pana am realizat ca desi primele modele nu erau foarte reusite, tehnologia este superioara. Din punct de vedere tehnic, motorul electric a fost, este si va fi superior unuia care arde hidrocarburi. Problema e la baterii, adica cat curent un motor electric poate "suge" la un moment dat din baterie fara ca bateria sa se supraincinga si sa deteriozeze. Odata rezolvata problema asta, vitezana ta draga se va duce pe calea dinozaurilor. Deja vad ca un Zero SR e mai tare la acceleratie ca un Hornet. Si are autonomie mai mare in oras unde ma dau 80% din timp. Daca se mai lucreaza la baterii si pret, cred ca pana in 2020 o electrica va fi mult superioara la capitolul intretinere si performante cel putin in categoria motocicletelor de 600cm. Doar poti visa la o motocicleta cu ardere interna sa tina motorul 500.000 de km. Specificatii Zero SR: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/specs.php Si un filmulet cu un Zero FX:
  3. Pai este la 1300 de ture. Doar ca scade intre timp, scazand turatia, scade si tensiunea de incarcare, apoi este un cerc vicios (in cazul meu, ceva anormal). Oricum ar fi, mobra ar trebui sa mearga liniar si la 1000 de ture, stiu, pentru ca m-am jucat si eu cu ralantiul de cand o am. Nu asta este problema in cazul de fata, am si zis in post ca si la 1400 de ture are acelasi simptome.
  4. Salut, recent am inceput sa am o problema cu viespea de ordin electric (cred eu) care se manifesta prin faptul ca la ralanti in functie de cati consumatori exista incepe sa mearga intrerupt, dar chiar daca nu exista niciun consumator si tensiunea de incarcare este de 14V+ tot are momente de intrerupere(desi nu foarte pronuntate), cilindrii murind pe rand, motorul ajungand chiar si pe la 700 de ture si se aude de parca merge in 2 sau 3, dar nu se opreste de tot. Am filmat toata tarasenia cu singura observatie ca in in primul filmulet xenonul nu este conectat la baterie, functioneaza decat un semnal si pozitia fata/spate. http://www.youtube.com/watch?v=EHAUZhupJnA In al doilea filmulet, xenonul + pozitia fata/spate functioneaza, dar tensiunea in baterie la ralanti nu scade sub 12.7-12-8V (testat, dar nu apare pe film), simptomele cu xenonul aprins fiind mai pronuntate. Daca cresc ralantiul cu ~100 de ture, tensiunea cu toti consumatorii se stabilizeaza pe la 13V, dar apar aceleasi simptome. http://www.youtube.com/watch?v=EI-iMonpqpo Operatiuni ce s-au facut de curand: Verificat compresie cilindri - compresie brici pe toti cilindri; Schimbat stator (cel vechi avea tensiunea la ralanti fara consumatori de 12.3V - cel nou ~14.5-15V); Schimbat 2 seturi de bujii NGK - momentan are bujii cu iridium; Sincronizare si curatare carburatoare la Bogdan Padure (pt cei ce-l cunosc) - mobra merge fantastic la peste 3000 de ture, fara nicio intrerupere si liniar; Schimbate bobinele de inductie (aceleasi simptome) Singura piesa care mi-ar mai fi mie la indemana sa o schimb si nu am schimbat-o este stabilizatorul de tensiune, dar toata lumea mi-a spus ca nu are cum sa fie stabilizatorul pentru ca bateria se incarca foarte bine. Nici cu statorul vechi care nu prea incarca si cu bateria incarcata la redresor o data la 7 zile nu imi facea asa ceva, deci sigur simptomele legate de variatia tensiune sunt in stransa legatura cu problema reala. Problema asta a aparut la vreo 3 luni dupa ce am schimbat statorul. Aveti ceva idei? Si nu in ultimul rand, aveti vreo recomandare pentru cineva care se pricepe si stie sa faca o diagnosticare ? Multam!
  5. Fac pariu pe ce vrei tu ca nu mai ai compresie. Trebuie sa-i faci jocul la supape. Nu se schimba nimic, sunt niste pastile care se interschimba intre ele. Nu ai explozii in toba la fiecare decelerare mai puternica? In mod normal, jocul la supape se face la 36.000 dupa cum bine zice manualul. Costa cam 500 de lei toata operatiunea pt ca trebuie sa-i refaci si carburatia dupa asta. Bateria ar trebui sa fie de 6Ah
  6. Intotdeauna am fost de parere ca daca va fi vreodata sa ma dea jos unu cu masina intr-un mod brutal, va fi unul bolnav psihic, care pur si simplu trage de volan peste tine si nu-si da seama ce face. Am dat de un nene d-asta saptamana trecuta. Eram pe blvd-ul Nicolae Grigorescu si ma indreptam spre policlinica Titan dinspre Salajan. Mergeam linistit pe banda 3 cu viteza constanta de 50-60km/h. Mergand eu asa linistit observ un Matiz care pleaca de pe banda 1 fiind stationat. Dupa vreo 10m, se incadreaza pe banda 2, banda 1 fiind ocupata cu masini parcate. Nenea mergea mai incet ca mine, cu vreo 40/h. Cand ma apropiam eu asa de el, am avut un deja-vu cu un incident petrecut aproape in aceeasi zona cu un alt matiz cu sofer chiomb, si tai gazul. La vreo 5m de masina lui, ce se gandeste omu, sa intoarca pe celalalt sens de mers, direct de pe banda 2, prin mine, si prin scuar. Incep sa franez si blochez si claxonu. Absolut NIMIC. Am xenon si toba galagioasa + ca nenea a avut vreo 100m sa ma observe pe strada, nu eram racheta si nici nu faceam S-uri de pe-o banda pe alta. Nu a contat nimic, el pur si simplu vroia sa intoarca. Nu a existat contact pt ca dupa ce am franat violent, am luat curba stanga cu el odata pe interior oprindu-ma cam la 10 cm de geamul lui din spate. Eram asa de nervos pt ca asta arata ca o crima cu premeditare, si de nervi am incercat sa-i sparg geamu din spate, dar fara success . Auzind pumnii mei in geam deschide omu portiera si mirat cu un ton blajin: - Ce, ce e? ce s-a intamplat? - Beep, beep, vrei sa omori? Beep, beep, si tot familionu tau, etc, etc. (Pastrand acelasi ton blajin care mai mult te enerva) - Dar fiti mai calm, ca nu s-a intamplat nimic, ca V-AM VAZUT!!! Dupa o clipa de WTF: - Beep, beep, daca in plm m-ai vazut ce caut eu aici langa tine pe scuar incercand sa-ti sparg geamul? S-a lasat tacerea pentru cateva momente, dupa care zice: - Da, da, bine, si acum cum vreti sa facem? (In mintea mea, sa facem ce? Asta o crede ca ne-am busit dupa ce a zis ca m-a vazut ...) Am realizat ca imi vars nervii degeaba, pentru ca nu ai ce sa vb cu un om nebun si i-am zis: "Cum vreau sa facem? Vreau in beep beep sa pleci de aici si sa nu te mai vad in viata mea". A mai bolborosit el ceva si i-am zis: "N-auzi ma, mars!". El: "bine, bine", si s-a dus ... Stiu ca nu se incadreaza in categoria accidente, si nu stiu ce se poate invata dintr-o experienta d-asta, dar pe mine m-a marcat omul ala si nu pentru faptul ca ar fi putut sa dea peste mine, asta se intampla aproape zilnic prin Bucuresti, ci pentru faptul ca nu era constient de ceea ce face, unde se afla si de consecintele actiunilor lui. Mi-a creat o oarecare teama de mers cu motorul, presupuneam ca exista astfel de oameni, dar acum ca am si intalnit unul, lucrurile nu vor mai fi la fel
  7. kriss

    Lucky Biker

    A avut totusi noroc ca nu a reactionat. Mie mi s-a intamplat o faza similara pe la Horezu, bezna, in varf de panta si curba la dreapta. Ma intorceam de la Tg Jiu si ma plictisisem de cat mersesem in ziua respectiva. Incepusem sa visez mancare calda si o bere rece. Drumul gol, vad la un moment dat 2 faruri mari si niste luminite aditionale, imi dau seama ca e un autobuz/camion ceva. Peste nici 2 secunde, observ alte 2 faruri, dar nu-mi dadeam seama daca sunt in spatele autobuzului sau e vreun (cuvant urat) care intrase in depasire nestiind ca e si curba acolo. Aparent era un (cuvant urat) care intrase in depasire. Retrogradare, frane si tras dreapta. Din ce mi-am dat seama ala nici macar nu a incetinit. Nu cred ca se astepta sa vina ceva de pe contrasens avand in vedere ca drumul era pustiu sau poate il durea la basca cand a vazut un singur far. La o situatie d-asta numa norocul te salveaza. Tot stau si ma gandesc daca si ala facea acelasi lucru ca mine, sa iasa in afara drumului, ma facea ciulama. Mi s-a mai intamplat sa-mi intre pe banda destepti de pe contra-sens dar miscarile mele/lor erau previzibile sa nu ne facem toti praf, dar asta pe bezna a fost din scurt rau, cred ca in 3-4 secunde s-a terminat toata faza.
  8. kriss

    Limitare motocicleta

    De curiozitate, tu ai citit primul post ?
  9. Pai ca sa zic asa, sunt in expert in bordurile de Hornet 1998-2001 si pot sa va spun multe despre ele din proprie experienta. 1. Am luat motorul de la vechiul proprietar cu fix o chinezarie d-aia de bord de pe ebay (pretul ala de pe dillypoint e NESIMTIT de mare) Concluzii: - daca luati asa ceva, trebuie sa stiti ca nu se merita decat carcasa exterioara(inclusiv fata), e singurul lucru care se potriveste cu originalul si intr-o oarecare masura kilometrajul TOTAL si partial, ca sa stiti cam cand sa schimbati uleiul; - kilometri afisati sunt cu 10% mai putini decat in realitate, adica daca el va arata ca ati facut 200, de fapt sunt 220; - turometrul e de caterinca ca sa vada baietii din victoriei ce usor ajunge mobra voastra la 18000 de ture, variaza turatia in draci, am incercat sa ii pun condensator de filtrare mai mare si chiar o rezistenta reglabila, dar fara efect, electronica proasta, in loc de 3 fire ca originalul nu are decat 2, nu foloseste masa; - bobina care arata benzina in principiu e identica cu aia originala, poate afisa temperatura, dar in practica sta tot timpul la maxim, e facuta pentru un voltaj mai mic; - kilometrajul pana in 60km/h arata OK, dupa 60, incepe sa arate viteze astronomice de zici ca ti-ai luat turbo (daca iti arata 130-140, de fapt ai 100); - principiul de functionare la afisarea kilometrilor pe ora atat la chinezarie, cat si la bordul original, este ca la ceasurile mecanice vechi, cu un ax si un arc in forma de spirala, in esenta totul este cu rotite de plastic 2. Am incercat sa pun ceasurile vechi, de la bordul original pe care l-a spart vechiul proprietar in carcasa chinezariei, singura chestie care s-a potrivit fiind doar bobina de temperatura a apei, restul sunt incompatibile, plasticul interior avand alta forma. 3. Am cumparat de pe ebay plasticul interior in care stau ceasurile pentru 30$, si desi in anunt scria ca sunt pentru hornet de 250 dupa ce am inspectat vizual am realizat ca este identic cu cel de 600. 4. Dupa sosirea plasticului din China am vrut sa pun ceasurile originale care se potriveau perfect numai sa constat ca in afara indicatorului cu kilometri parcursi nu functiona nimic, am pus chinezariile inapoi, macar de design aratau mai bine si am asteptat ocazia sa apara vreun bord pe la dezmembrari. 5. Am gasit un bord din dezmembrari cu carcasele sparte dar ceasurile functionale la 150 de lei. 6. Am montat ceasurile din dezmembrari in plasticul de pe ebay si apoi toate puse in carcasa exterioara a chinezariei. 7. Am dat o tura fericit ca in sfarsit am si eu un bord functional numai ca sa constat ca acul de la turometru se bloca la 7000 de ture ... 8. Am desfacut iar bordul si am observat ca axul acului de turometru era stramb si se bloca cand ajungea la jumatate. Am indreptat axul, montat la loc, facut o tura si a ==> Hornetist fericit In total pentru un bord functional am cheltuit cam 250 de lei. Am luat si eu o tranta mica cu viespea si am observat ca motorul nu pateste absolut nimic, poate mici zgarieturi, dar bordul va fi afectat intotdeauna, nu stiu ce naiba au de se sparg primele, eu as face carcasa aia exterioara din otel ca prea mare chinul de dupa.
  10. Forumisti duplicitari! Insanatosire grabnica !!!
  11. Daca intelegi limba romana si ai putina imaginatie, ti-ai putea da seama ca nu vreau indicatoare virtuale, smartass. Curba de care pomenesc, nu prea este in "oras" si cunosc traseul ca in palma si sa nu-ti imaginezi ca trebuie sa iei curbele cu genunchiul jos ca sa aluneci pe mazga creata de apa din dambovitza. La naiba, cum zicea cineva mai sus, derapezi si in linie dreapta daca accelerezi putin mai brusc. https://maps.google.ro/maps?saddr=Bulevardul+Nicolae+Grigorescu&hl=ro&sll=44.401537,26.161011&sspn=0.002989,0.004823&geocode=FXaEpQId1S2PAQ&t=h&mra=ps&z=16
  12. Si eu eram sa ma vars in ultima curba de pe nicolae grigorescu spre dambovitza din cauza meltenilor astia care uda cu mizeria aia soselele capitalei. Ciudatii astia de la rosal s-au apucat sa ude fix din curba, adica nu au dat si ei un avertisment asupra a ceea ce va urma, si aplecat fiind am derapat de nici in ziua de azi nu realizez cum am reusit sa ma redresez. In momentul in care mi-a fugit spatele, m-am vazut 99.9% pe jos.
  13. kriss

    accident usor

    Foarte tare! Ham Ham!
  14. Din ce stiu eu aia e devansare, nu depasire. Depasirea regulamentara presupune schimbarea benzii de mers spre stanga, devansarea si revenirea pe banda vehiculului depasit. Daca latimea benzii o permite, pe aceeasi banda pot circula o motocicleta, bicicleta sau moped si o masina, insa daca unul dintre vehiculele care circula doreste sa schimbe directia de mers spre dreapta sa zicem, conducatorul vehiculului trebuie sa se asigure si sa acorde prioritate. Repet, chiar daca cei doi erau in paralel si ala cu masina a vrut sa faca dreapta, nu este depasire!!! Cand am dat de A, mi-a picat fix o intrebare de genul. Era un motor langa o masina pe o singura banda pe sens, linie continua pe axul drumului si eram intrebat daca motociclistul realizeaza corect manevra (nu o numea nici depasire nici devansare - dar o varianta de raspuns si cea corecta era: DA, deoarece manevra efectuata de catre motociclist nu este considerata depasire)
×
×
  • Creează nouă...