Sari la conținut

Problema Yamaha


RuR
 Share

Postări Recomandate

Salut !!!

 

Am si eu o problema cu o Yamaha Yzf R125.

 

De dimineata cand am vrut sa plec la scoala, am pornit'o,am lasat'o sa se incalzeasca 3-4 minute dupa care m-am urcat pe ea si am plecat...dupa 1km s-a aprins becul de la ulei :scratch:,am tras pe dreapta,am oprot'o ,am verificat uleiu...am sunat si un prieten care mi'a zis s'o las 5-10 minute ca o sa-si revina... Am stat pe langa ea 10 minute dupa pun contactu si la fel :disappointed:.M-am hotarat s'o duc acasa..cand ma urc pe ea ii pun contactu(becul aprins) ...cum am pornit'o s-a stins si becu.Zic hai ca a trecut si ma duc la scoala...M-am plimbat toata ziua cu ea fara probleme...Acum seara cand am iesit cu baietii a mai facut de cateva ori dar am oprit si am pornit iar ... Adica am pornit'o cu becul aprins.(dupa ce porneste becul se stinge...)

 

De la ce sa fie? Sa merg cu ea asa sau s'o duc la reprezentanta? :blink:

 

 

 

 

Multumesc !!! Si scuzati greselile :what:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e de presiune...ca ar fi stat aprins si dupa ce porneam...dar mie mi se aprinde in mers si dupa ce o opresc ,pun contactu(becu aprins) o pornesc si se stinge :scratch:

 

Poate din cauza frigului, uleiul ii mai vascos comparativ cu zilele trecute. Poate pompa de ulei nu poate asigura o presiune corespunzatoare, uleiul fiind prea vascos, lucru care se rezolva cand incep motorul si uleiul sa se incalzeasca. Uleiul devine mai fluid.

 

LE: acu' am citit corect. Vezi sa nu fie ceva fir semi-intrerupt la senzor.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o tura cu ea ca sa incalzesti motorul.

Apoi trage pe dreapta cateva minute sa se aseze uleiul si il verifici.

Vezi sa fie mobra dreapta cand faci treaba asta.....

 

:friends:

 

Eventual mai adauga nitel ulei si vezi daca se mai aprinde...

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica nivelul uleiului la rece, daca este suficient, atunci sunt probleme la senzor

s-ar putea presupune ca are probleme pompa de ulei, porneste si se opreste si cand nu e presiune se aprinde becul, dar din cate stiu pomba de ulei este mecanica asa ca daca pica, pica si iti dai seama

 

so... joacate un pic la senzorul de nivel (daca poti fara sa desfaci motorul).. daca nu mergi asa si gata

 

ultima varianta este: mergi la service ca-si dau aia seama ce are

Editat de Sharky66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Poate pompa de ulei nu poate asigura o presiune corespunzatoare, uleiul fiind prea vascos, lucru care se rezolva cand incep motorul si uleiul sa se incalzeasca. ....

 

e clar ca n-ai habar despre ce vorbesti, ce nu-i clar motivul pentru care raspandesti tampenii pe internet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bec... stiu ca trebuie sa se aprinda becul acela cand pun contactul ...defapt se aprind toate dar asta ramane aprins dupa ceea ce nu se intampla...si asta doar cand imi face probleme..altfel nu ramane aprins...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar ca n-ai habar despre ce vorbesti, ce nu-i clar motivul pentru care raspandesti tampenii pe internet...

 

 

Senzor defect.Asa se manifesta inainte sa se gate senzorul de tot si sa iti tina martorul din bord aprins.Il tii sub presiune de ulei dupa cere scapa membrana si arcul din interiorul lui si aprinde becul din bord.Schimba senzorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

verifica nivelul uleiului la rece, daca este suficient, atunci sunt probleme la senzor

s-ar putea presupune ca are probleme pompa de ulei, porneste si se opreste si cand nu e presiune se aprinde becul, dar din cate stiu pomba de ulei este mecanica asa ca daca pica, pica si iti dai seama

 

so... joacate un pic la senzorul de nivel (daca poti fara sa desfaci motorul).. daca nu mergi asa si gata

 

ultima varianta este: mergi la service ca-si dau aia seama ce are

 

 

ma, eu ti-am mai spus sa te lasi de sfaturi ca spui numai si numai tampenii! dar tu nu! BATMAN, BATMAN!!!! ma lasi? la 99% dintre motoarele cu baie de ulei comuna si geam de vizitare se masoara la CALD uleiul (cald insemnand minim 20 de km de mers, nu 10 minute de stat pe loc), la rece nu vezi nici pe dracu' prin geamul tau decat daca ai prea mult ulei!

 

p.s. sunt sigur ca o companie de prezervative isi cere si acum scuze pentru nasterea ta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, eu ti-am mai spus sa te lasi de sfaturi ca spui numai si numai tampenii! dar tu nu! BATMAN, BATMAN!!!! ma lasi? la 99% dintre motoarele cu baie de ulei comuna si geam de vizitare se masoara la CALD uleiul (cald insemnand minim 20 de km de mers, nu 10 minute de stat pe loc), la rece nu vezi nici pe dracu' prin geamul tau decat daca ai prea mult ulei!

 

p.s. sunt sigur ca o companie de prezervative isi cere si acum scuze pentru nasterea ta!!!

 

:friends: :friends: :friends: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat uleiul si am suficient...probabil de la gropi sau de la vibratii sa nu mearga cateodata senzorul... :scratch:

 

 

Cum ai verificat uleiul?

 

 

Si inca ceva, daca nu gresesc, parca R125 nu are senzor doar pentru ulei ci ceva de genul "engine trouble"... asa ca poate e vorba (si) de alta problema?...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

p.s. sunt sigur ca o companie de prezervative isi cere si acum scuze pentru nasterea ta!!!

:crack: tare asta.

 

Yamaha are "Engine Trouble" ... si cand se aprinde acest led, automat arata un cod in lcd, in meniul "diAG".

 

Mai este un led resposnsabil ptr ulei si se aprinde doar cand uleiul e sub nivel.

 

Asta la R6 ... la r125 e la fel banuiesc.

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: tare asta.

 

Yamaha are "Engine Trouble" ... si cand se aprinde acest led, automat arata un cod in lcd, in meniul "diAG".

 

Mai este un led resposnsabil ptr ulei si se aprinde doar cand uleiul e sub nivel.

 

Asta la R6 ... la r125 e la fel banuiesc.

 

La r6 are senzor de nivel,ala se stinge si daca ai apa in motor,e un plutitor ca la vasul de la WC si un contact.La 125 nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La r6 are senzor de nivel,ala se stinge si daca ai apa in motor,e un plutitor ca la vasul de la WC si un contact.La 125 nu.

 

 

Daca senzorul de nivel de ulei ar functiona pe principiul plutitorului de la WC... am putea face pipi in motoare! Pana la urma r125 are sau nu martor dedicat doar pentru ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...