catas_him Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) Cum spune si titlul topicului nu-s convins pe deplin de cele intamplate, adica am o explicatie, dar poate exista si o alta.S-a intamplat in urmatorul fel: -Apa in ulei si ulei in apa, desfac busonul de scurgere de la radiator din partea de jos, ma pregateam sa pun un vas sa scot antigelul si hop surpriza, curge ulei cu antigel,(mai mult ulei) vreo 2,5 litri. Initial inainte de a desface motorul am desfacut pompa de apa sa verific presetupa, ulei pe paletele fuliei de pe ax, ceva normal daca ma gandesc ca era ulei in radiator. -In iarna asta vroiam sa-i schimb si lanturile de distributie, se auzea o tacaneala, intinzatorul lantului (hidraulic) fiind dus la maxim. -Mai era varianta garniturii de chiuloasa, dar cand am defacut capacul la pompa de apa curgea prea mult ulei pe racordul de cauciuc si asta mi s-a parut foarte suspect. -Pana la urma desfac capacul de la chiuloasa si ce sa vezi, o ditamai borta de 5-6 cm in diametru in chiuloasa motorului, axu cu came rupt, bucati de chiuloasa si decompresor intre arcurile supapelor. -Singura varianta a formarii gaurii, singura explicatie care o am ar fi ca:-arcul decompresorului s-a slabit,( se afla in dreptul gaurii pe axul cu came)sau poate a sarit de la locas(arcul) pt ca l-am gasit intre intinzatoarele lantului de distributie, la pornirea motorului acesta a ramas deschis fiind dat peste cap a excavat in peretele chiuloasei.Tin sa ma repet ca lanturile de distributie erau slabe (zornaiau si tacaneau), sa fi avut si aceste un rol in activitatea asta de excavare? Poze cu decompresorul nu am mai pus ca era bucatele. Nu-s convins pe deplin si de aceia am postat. O zi buna si astept parerile voastre. Editat Octombrie 28, 2011 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Sa intamplat ceva cu decompresorul! O uzura veche care a evoluat ,si nu a fost bagata in seama! Asta este rezultatul cand nu se repara la timp,anumite probleme,care atreneaza dupa ele altele,si asa mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 28, 2011 Autor Share Postat Octombrie 28, 2011 Sa intamplat ceva cu decompresorul! O uzura veche care a evoluat ,si nu a fost bagata in seama! Asta este rezultatul cand nu se repara la timp,anumite probleme,care atreneaza dupa ele altele,si asa mai departe. OK, multumesc de parere. Si eu merg pe decompresor, defapt pe arcurile decompresorului, curios e ca pe al doi-lea cilindru tot sarit era, dar nu s-a intamplat sa sparga chiuloasa, probabil nu mai era mult. Azi am montat noua chiuloasa, axul cu came, decompresorul si lantul de distributie. Multumesc userului darian pe aceasta cale, m-a ajutat in achizitionarea ei. Atasez cateva poze pt comparatie. Intre timp a fost facuta comanda de arcuri pt ambele decompresoare si multe altele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2011 Admin Share Postat Octombrie 28, 2011 Cataline, ce-i facusi frate, ca mergea motorasul ala de tuna.. Citi kilometri ai facut de cind ai luat-o de la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 28, 2011 Autor Share Postat Octombrie 28, 2011 Cataline, ce-i facusi frate, ca mergea motorasul ala de tuna.. Citi kilometri ai facut de cind ai luat-o de la mine? Salut Luigi, pai sa tot fie vreo 20-25.000 km, poate si mai bine, are 67000 km acum, parca avea la tine 42000 km. Nu-i bai ca in max doua saptamani e gata. Totul s-a intamplat intr-o dimineata la pornire, ce am gasit, ai vazut in poze. Motorul il fac, si o sa mearga ca atunci cand l-am luat de la tine.Nu am vrut sa-ti spun atunci, da mult timp dupa ce l-am achiz mi-a fost teama de el, acum nu imi mai este, chiar daca tot 70 Kg am.E destula diferenta intre shadow-ul de 800 si vn de 1500, eu am simtit-o cu placere din plin. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) Cum spune si titlul topicului nu-s convins pe deplin de cele intamplate, adica am o explicatie, dar poate exista si o alta.S-a intamplat in urmatorul fel: -Apa in ulei si ulei in apa, desfac busonul de scurgere de la radiator din partea de jos, ma pregateam sa pun un vas sa scot antigelul si hop surpriza, curge ulei cu antigel,(mai mult ulei) vreo 2,5 litri. Initial inainte de a desface motorul am desfacut pompa de apa sa verific presetupa, ulei pe paletele fuliei de pe ax, ceva normal daca ma gandesc ca era ulei in radiator. -In iarna asta vroiam sa-i schimb si lanturile de distributie, se auzea o tacaneala, intinzatorul lantului (hidraulic) fiind dus la maxim. -Singura varianta a formarii gaurii, singura explicatie care o am ar fi ca:-arcul decompresorului s-a slabit,( se afla in dreptul gaurii pe axul cu came)sau poate a sarit de la locas(arcul) pt ca l-am gasit intre intinzatoarele lantului de distributie, la pornirea motorului acesta a ramas deschis fiind dat peste cap a excavat in peretele chiuloasei.Tin sa ma repet ca lanturile de distributie erau slabe (zornaiau si tacaneau), sa fi avut si aceste un rol in activitatea asta de excavare? Poze cu decompresorul nu am mai pus ca era bucatele. Nu-s convins pe deplin si de aceia am postat. O zi buna si astept parerile voastre. http://www.youtube.com/watch?v=0rjRc2OQM8w Motorul tau tzacanea inca de iarna trecuta, daca asculti suntelul in videoclipul de mai jos. Pai la asemenea hal de tzacanela, era clar ca decompresorul tau dadea semne de oboseala si de aici o sa apara belele... Nu am inteles ce ai vrut sa zici prin intinzator hidraulic (nu am auzit de el niciodata)al lantului de distributie. Intinzatorul tau (intinzatoarele ca sunt doua) sunt automate, in sensul ca se armeaza si raman asa in tensiune tot timpul. Ele nu sunt deci hidraulice (actionate de ulei sau lichid hidraulic). Nu am inteles bine unde ai gasit arcul decompresoruilui, banuiesc ca intre patine (ghidajele lantului de distributie). Deci verdictul meu este decompresorul (KACR defect, arc sarit). Ce sunt scanteile alea la cilindrul din fata? Ai pipe transparente sau ai pipele praf? http://www.youtube.com/user/cathim78#p/a/u/1/jS_oJO0PQ_w Editat Octombrie 28, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Ce sunt scanteile alea la cilindrul din fata? Ai pipe transparente sau ai pipele praf? http://www.youtube.com/user/cathim78#p/a/u/1/jS_oJO0PQ_w Sunt anumite lulele"castom"care se vede scanteia prin ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 si care iau din puterea scanteii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 29, 2011 Autor Share Postat Octombrie 29, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0rjRc2OQM8w Motorul tau tzacanea inca de iarna trecuta, daca asculti suntelul in videoclipul de mai jos. Pai la asemenea hal de tzacanela, era clar ca decompresorul tau dadea semne de oboseala si de aici o sa apara belele... Nu am inteles ce ai vrut sa zici prin intinzator hidraulic (nu am auzit de el niciodata)al lantului de distributie. Intinzatorul tau (intinzatoarele ca sunt doua) sunt automate, in sensul ca se armeaza si raman asa in tensiune tot timpul. Ele nu sunt deci hidraulice (actionate de ulei sau lichid hidraulic). Nu am inteles bine unde ai gasit arcul decompresoruilui, banuiesc ca intre patine (ghidajele lantului de distributie). Deci verdictul meu este decompresorul (KACR defect, arc sarit). Ce sunt scanteile alea la cilindrul din fata? Ai pipe transparente sau ai pipele praf? http://www.youtube.com/user/cathim78#p/a/u/1/jS_oJO0PQ_w Da, tacaneala era pe cilindru spate, defectiunea a aparut pe cel de fata. Lanturile recunosc ar fi trebuit schimbate inca de la primele simtome, dar aici problema cum ai spus si tu si incep sa ma conving e de la arcurile decompresorului. Lulelele alea is puse pt a vedea mai bine ca ai scanteie pe bujie, posibil cum a spus si stress-ul sa ia din puterea scanteii.Eu le scot din discutie, nu stiu cat de mare import au avut la producerea gaurii din chiuloasa. Intinzatorul lantului, da, m-am exprimat gresit, e automat, indiferent cum ar fi fost era dus la maxim. Bun, in cazul asta raman pe arcurile decompresorului, intr-un final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 cu siguranta pipele n-au avut de-a face cu gaura! am spus doar ca idee ca fura din puterea scanteii! si eu merg pe decompresor (ma rog, pe arcurile lui). la motoarele sport de 1000 cu compresie mare au renuntat la ele, in schimb daca nu ai baterie buna futizezi ambreiajul de pornire "frai-ul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.