Sari la conținut

cum sa faci rodajul la comunista!


alex_dr
 Share

Postări Recomandate

Motorul ala din filmul de pe youtube este unul 2T. Nu contest faptul ca ai fi pus sau nu ulei in motor in timpul rodajului la rece ci doar iti zic ca ar trebui sa fi constient de faptul ca motorul, in rodaj, trebuie sa aiba o anumita cantitate de ulei (fierbinte - deoarece uleiul de amestec contine un anumit tip de grafit care isi face treaba doar la o anumita temperatura) la fiecare detonatie din camera de ardere nicidecum un pahar plin de ulei turnat in capul pistonului sau mai stiu eu ce inventie de injectat ulei in timpul rodajului.

 

 

Fratilor,treaba voastra ce credeti dar eu am facut sute de motoare si rodaj la rece.Ideea e buna cu invartitul motorului dar ideea e ca tre sa ii asiguri ungere si ventilatie.Nu intru in detalii cu ungerea si ventilatia dar am observat clar diferenta intre unul rodat la cald si unul rodat la rece.Cel rodat la rece si asamblat ca in uzinele rols-royce si verificate piesele de 2 ori ,merge si astazi,celelalte au cerut deja segmenti,rulmenti.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rodajul se poate face si asa dar nui vad marele merit...un rodaj se face cu motorul pornit,benzina,ulei cit trebuie si asa mai departe..

 

am pornit 2 motoare de k750 noi si unul de nipru noi noute..toate le-am facut rodajul normal,pornite lasate putin la relantiu pina se face reglajele cit de cit sa mearga rotund motorul..dupa aia calare pe mobra si mers normal fara mari turati si pe drum drept daca se poate..de evitat semafoare sau alte nebuni..eu seara le faceam rodajele cind temperatura era numai buna pt.un rodaj la un motor...primul schimb de ulei dat jos repede dupa 10,20 de km,alt schimb la 200 de km.

sa invirti un motor la rece chiar mare smecherie nui...nu se rodeaza mare lucru la rece eventual vezi cum se aseaza piesele..atit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am schimbat "Bombitei" cuzinetii, segmentii si pistoanele si ma batea gandul sa ii fac rodajul la rece dar, e recomandat (scrie si la carte :D) sa faci rodajul la cald intrucat uleiul are nevoie de anumite proprietati pe care le obtine doar la temperatura de lucru si in plus de asta e mult mai placut sa macini jivina in mers, agale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba mai e ca nu prea e agreat sa tii constant doar la o anumita turatie. E cel mai bine sa variezi, bineinteles fara a supratura. Chestia reala e ca in cele mai multe fabrici se practica un inceput de rodaj "de banc" inainte de a se da vehiculul in folosinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o fericire pe cuzineti in timpul rodajului "la rece". Care credeti ca se blocheaza primii, aia de palier sau cei de biela?

 

mai erau unii pe un forum de Dacia, radeau de un incepator spunandu-i ca rodajul se face pe loc, cu motorul turat la peste 3 sferturi. Topicul asta e asemanator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

cuzinetii nu vad de ce ar suferi atata timp cat pompa merge pana la urma nu exista contact intre arbore si ei daca este destula presiune de ulei... nu ii vad rostul totusi atata timp cat nu se produce rodaj la cilindru/segmenti ci doar uzura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...