edysson Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Motorul ala din filmul de pe youtube este unul 2T. Nu contest faptul ca ai fi pus sau nu ulei in motor in timpul rodajului la rece ci doar iti zic ca ar trebui sa fi constient de faptul ca motorul, in rodaj, trebuie sa aiba o anumita cantitate de ulei (fierbinte - deoarece uleiul de amestec contine un anumit tip de grafit care isi face treaba doar la o anumita temperatura) la fiecare detonatie din camera de ardere nicidecum un pahar plin de ulei turnat in capul pistonului sau mai stiu eu ce inventie de injectat ulei in timpul rodajului. Fratilor,treaba voastra ce credeti dar eu am facut sute de motoare si rodaj la rece.Ideea e buna cu invartitul motorului dar ideea e ca tre sa ii asiguri ungere si ventilatie.Nu intru in detalii cu ungerea si ventilatia dar am observat clar diferenta intre unul rodat la cald si unul rodat la rece.Cel rodat la rece si asamblat ca in uzinele rols-royce si verificate piesele de 2 ori ,merge si astazi,celelalte au cerut deja segmenti,rulmenti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 rodajul se poate face si asa dar nui vad marele merit...un rodaj se face cu motorul pornit,benzina,ulei cit trebuie si asa mai departe.. am pornit 2 motoare de k750 noi si unul de nipru noi noute..toate le-am facut rodajul normal,pornite lasate putin la relantiu pina se face reglajele cit de cit sa mearga rotund motorul..dupa aia calare pe mobra si mers normal fara mari turati si pe drum drept daca se poate..de evitat semafoare sau alte nebuni..eu seara le faceam rodajele cind temperatura era numai buna pt.un rodaj la un motor...primul schimb de ulei dat jos repede dupa 10,20 de km,alt schimb la 200 de km. sa invirti un motor la rece chiar mare smecherie nui...nu se rodeaza mare lucru la rece eventual vezi cum se aseaza piesele..atit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Eu i-am schimbat "Bombitei" cuzinetii, segmentii si pistoanele si ma batea gandul sa ii fac rodajul la rece dar, e recomandat (scrie si la carte ) sa faci rodajul la cald intrucat uleiul are nevoie de anumite proprietati pe care le obtine doar la temperatura de lucru si in plus de asta e mult mai placut sa macini jivina in mers, agale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Treaba mai e ca nu prea e agreat sa tii constant doar la o anumita turatie. E cel mai bine sa variezi, bineinteles fara a supratura. Chestia reala e ca in cele mai multe fabrici se practica un inceput de rodaj "de banc" inainte de a se da vehiculul in folosinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 da, dar nu "pe uscat" ci cu motorul pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 E o fericire pe cuzineti in timpul rodajului "la rece". Care credeti ca se blocheaza primii, aia de palier sau cei de biela? mai erau unii pe un forum de Dacia, radeau de un incepator spunandu-i ca rodajul se face pe loc, cu motorul turat la peste 3 sferturi. Topicul asta e asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 cuzinetii nu vad de ce ar suferi atata timp cat pompa merge pana la urma nu exista contact intre arbore si ei daca este destula presiune de ulei... nu ii vad rostul totusi atata timp cat nu se produce rodaj la cilindru/segmenti ci doar uzura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) M-am documentat si am inceput sa abordez RODAJUL in emisiune. Gasiti aici inceputul. Continuarea, duminica viitoare. Editat Noiembrie 20, 2011 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 in primul video e un motor de minsk daca nu ma insel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 in primul video e un motor de minsk daca nu ma insel.. da ii clasicul motor de minsk 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.