adrian_mirea Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) E o alegere buna Virago 250 pentru un începător, care se va deplasa 99% din timp în oraș, zilnic, de acasă la serviciu, și va face și alte mici drumuri tot prin oraș? Eu din câte am înțeles are un consum foarte mic, sub 3l/100 km chiar și în oraș, dar ce mă îngrijorează este dimensiunea ghidonului, dacă îmi permite să mă strecor printre mașini, sau voi rămâne blocat cu el în ambuteiaje. Deasemenea nu știu cât de ușor este să te bagi cu el printre mașinile oprite la stop în scopul de a ajunge în față, are un unghi de bracare suficient pentru asta? ( A, și am auzit cred că tot de pe aici, citind, că e posibil să îți schimbi ghidonul cu unul care să treacă peste oglinzile mașinilor, are cineva detalii despre asta? ) Ca idee, atunci când am făcut școala am mers pe un marauder de 250 și m-am simțit foarte, foarte bine pe el, chiar mai bine decât pe scuterul de 49 cu care mergeam în perioada respectivă ( și încă mai merg ), dar nu am avut niciodată ocazia să testez un mini cruiser din ăsta prin oraș. Editat Octombrie 31, 2011 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 31, 2011 Autor Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) Daca vrei ceva strict de oras doar pentru deplasare sfatul meu este un scuter de 49 cmc. Daca doresti intr-adevar o motocicleta si nu un scuter iti recomand clasa de 500 cmc 2 cilindri - CB 500 GS 500 ER 5. Motociclete naked, numai bune pentru oras si nu numai. Păi tot merg pe scuterul de 49 de destul timp, și mi se pare un pic cam prea puțin, și dacă tot mi-am luat permisul mă gândeam să trec la ceva un pic mai mare. Cele de 500 consuma peste 5l/100 km în oraș, ceea ce mi se pare prea mult; altfel n-am nici o problemă cu gs500, cb500 și er5 pe care am văzut că le recomandă majoritatea pe secțiunea începătorilor; însă sunt mașini cu consum de 5l... și eu chiar o să merg zilnic; unii zic că asta cu consumul n-ar fi o problemă, însă.. este. Un exemplu simplu este că mergând pe o motocicletă de capacitate mică, față de o mașină, în oraș, într-un an o să economisești cam 1300 de euro; mie unul, nu mi se pare deloc puțin un al 13-lea salariu obținut doar din asta; plus că, nu am nevoie de puterea unei motociclete de 500cc. Editat Octombrie 31, 2011 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 31, 2011 Autor Share Postat Octombrie 31, 2011 Ce m-a atras la marauder și presupun că-i la fel și la virago au fost: poziția comodă, sunetul, cuplul, faptul că era cel mai ușor de condus; a fost prima motocicletă dintre cele prin care am mers în poligon de care nu mi-a fost frică; mersesem până atunci pe xt125 și cbr125, și apoi am mers pe marauder. La xt mereu îmi era teamă că o să cad de pe el, nu știu de ce, dar mi-a plăcut în schimb că se apleca foarte foarte ușor și mult, iar la cbr125 nu mi-a plăcut poziția deloc, m-am dat jos de pe el cu dureri de încheieturi la mână după o oră de poligon. Pe marauder a fost foarte plăcut să merg, aș mai fi mers încă câteva ore prin poligon. Apoi am mers pe bmw f650, care e pe locul 2 ca impresie pentru mine, după marauder, și apoi pe gs500 pe care am dat și examenul. Si gs500 mi-a plăcut dar mi-a dar ușor aceeași senzație de incomoditate ca ș cbr125 ( mult mai puțin, dar tot m-a deranjat un pic ). Însă dincolo de toate astea, argumentul meu principal și unul din criteriile după care caut noua motocicletă este consumul mic. Nu o să am nevoie probabil niciodată de ceva mai mare de 250cc, nu se pune problema "plictisitului" de ea; eu mi-am luat scuterul de 49 și apoi permisul doar din considerente practice; să mă deplasez prin aglomerația fantastică din București, și să ajung la serviciu chiar mai repede decât metroul, zi de zi. Consumul și confortul sunt criterii esențiale. Dar, la fel de important este ca vehiculul de 2 roți pe care o să-l iau să se poată descurca prin blocajele din trafic; adică, să pot să ajung la stop, făcându-mi loc printr-o coloană de mașini de aproximativ 500m ce așteaptă la stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 31, 2011 Autor Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) Păi nu mă grăbesc, sunt câteva luni chiar de când mă interesez și în general vorbind ce opțiuni am dar și ce oferă "piața" ( adică bikeshop ); probabil că abia la anul o să-mi iau ceva, că oricum am înțeles că sunt prețuri mai bune iarna, undeva prin ianuarie/februarie. Am 1.80 și 95 kg, destul de solid, dar sper că odată ce am spus asta nu o să înceapă toțî să-mi recomande ceva mai mare că nu vreau din motivul consumului. Oricum, aș vrea dacă se poate, să-mi răspundă cineva la obiect la întrebările din primul mesaj, i-aș fi recunoscător Editat Octombrie 31, 2011 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) E o alegere buna Virago 250 pentru un începător, care se va deplasa 99% din timp în oraș, zilnic, de acasă la serviciu, și va face și alte mici drumuri tot prin oraș? Ca idee, atunci când am făcut școala am mers pe un marauder de 250. Da, e o alegere buna. E al 2-lea sezon in care merg cu Virago 250 prin oras si nu numai... Este adevarat si consumul mic (a mea consuma 2,7-3%). Tot pe marauder am facut si eu scoala, virago e mai mic decat marauderul. n-ai nevoie de ghidoane dinalea, te strecori f bine cu ghidoanele standard. Este o motocicleta fiabila si foarte buna pentru oras. Si ma rog, eu cu ea am calatorit destul de mult si inafara, inclusiv cu pasager, bagaje... duce! Bineinteles, daca n-ai pretentii de viteza si sa depasesti orice-ti iese in cale... Atat ca dupa o vreme iti va ramane mica si va trebui s-o schimbi, dar asa e bine, sa incepi incet. Asa am facut si eu. Bafta! Păi tot merg pe scuterul de 49 de destul timp, și mi se pare un pic cam prea puțin, și dacă tot mi-am luat permisul mă gândeam să trec la ceva un pic mai mare. Am avut si eu o Vespa. 5 ani. Fireste, scuterul e mult mai versatil, este imbatabil in oras.... Am 1.80 și 95 kg, destul de solid, dar sper că odată ce am spus asta nu o să înceapă toțî să-mi recomande ceva mai mare că nu vreau din motivul consumului. Esti totusi cam inalt pentru Virago 250.... Cred...Dar tinand cont ca si Mihai Barbu are una... (cam asa de inalt e si el si nu s-a plans niciodata). Editat Octombrie 31, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Incearca ceva cu racire pe apa, Intruder sau Shadow de 400cc, nu cred sa aiba consumul mai mare de 3,5L in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 racirea pe apa nu este un "must have". virago se descurca foarte bine cu racirea pe aer. chestia cu racire pe apa vs aer este doar o legenda urbana. sunt milioane de virago care merg bine mersi prin locuri extrem de calduroase, prin orase muuult mai aglomerate ca bucurestiul, cu racirea lor pe aer. Fara probleme. estetic insa, un intruder sau un shadow (exista si de 400 cc?) arata mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 la 1,80m isi da cu genunchi-n dinti si pe virago de 535... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) @ adrian_mirea : Nu as zice ca e cea mai buna motocicleta de oras,avand in vedere ca totusi e un chopper.Chopperul prin natura lui nu e bun pe curbe si in spatii restranse,in circulatie,etc.Am aproximativ aceeiasi parere cu GoodKat,ideal pt oras ar fi un scuter.Insa nu de 49,ci unul cu roti mari de 125cc in 4 timpi racit cu apa (vezi Honda Sh125i,cel mai bine vandut scuter in Italia de vreo 2 ani incoace). Daca esti pasionat si vrei un motor,iarasi,ideale pt naveta si pt aglomeratia din oras sunt "legenda" Honda CG125 si Yamaha YBR125,foarte usoare,foarte manevrabile,consum sub 3%,maintenance free,foarte populare in afara si mai ales in Spania si in UK,insa nu la noi,la noi toata lumea e pe 600 minim .Ca urmare le gasesti greu la mana a doua,caut si eu un exemplar din asta pt naveta Ai dreptate,daca factorul primordial e consumul,nu are sens sa-ti iei un motor de 500 pt naveta pt ca sub 5 oricum nu iesi,asa mai bine iti iei un Golf diesel sau un Tico si iesi tot la consum de 4-5. Virago e V2 de 250cc si nu o sa-ti consume 3% in oras nici sa-l fwti.Am un prieten slabutz cu Virago si ii ia 3.5-4% la mers frumos si nu in oras,in aglomeratie,ci prin sate,orasele mici,etc Daca vrei neaparat chopper si sa iti consume in jur de 3%,eu as zice Suzuki Marauder 125.E comod,e fiabil,e ok dpdv al puterii si consumul chiar cred ca o sa iasa in jurul a 3%.Plus ca poti sa-l inscrii (cu putin tupeu) pe primarie pe 49 si sa nu te mai stresezi cu itp si carti de identitate si alte kkturi Numai bine. P.S. Review cu Virago pe MCN,si oamenii astia chiar stiu despre ce vorbesc : http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Yamaha/Yamaha-XV250S-Virago--1995--2001-/ Marauder 125 : http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Suzuki/GZ125-MARAUDER/_/N-147+1666+189 Editat Octombrie 31, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Virago e V2 de 250cc si nu o sa-ti consume 3% in oras nici sa-l fwti. opinia ta e argumentata si o apreciez. insa ref la consum, da-mi voie sa revin: al meu nu a consumat mai mult de 3% niciodata. nici in oras, nici forjat pe autostrada, nici cu pasager si nici nu bagaje nu a consumat mai mult... 3%. niciodata mai mult. acesta e adevarul. la 1,80m isi da cu genunchi-n dinti si pe virago de 535... si opinia mea e ca-i cam micutz virago pt o persoana inalta. ca-i 250 sau 535, gabaritul mobrei e foarte asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 opinia ta e argumentata si o apreciez. insa ref la consum, da-mi voie sa revin: al meu nu a consumat mai mult de 3% niciodata. nici in oras, nici forjat pe autostrada, nici cu pasager si nici nu bagaje nu a consumat mai mult... 3%. niciodata mai mult. acesta e adevarul. si opinia mea e ca-i cam micutz virago pt o persoana inalta. ca-i 250 sau 535, gabaritul mobrei e foarte asemanator. 3,5% cu animal de 100kg pe post de rider... dintre "micute",virago de 250cc e cel mai lung! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) @ Festina Lente m-am suit pe virago de 535 iar eu am 1,71-1,72m ....mi-e MICA adica arat ca un paianjen rashchirat ...mai ales cum stau genunchii pe langa rezervor...e rau acum gandesc ca unul de 1,80m are cracii cel putin cat ii am eu. dar daca omu vrea ciopar(cruiser)... Editat Octombrie 31, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Eu am o 535 de cateva sapt. si la 1.80m/80kg e intr-adevar mica...deja ma gandesc la ceva mai mare dar,avand in vedere ca sant incepator, o sa o tin macar un sezon in detrimentul look-ului. Pe de alta parte,credeti ca omul,pe scuter de 49 arata fantastic in comparatie cu viroaga de 250? Eu unul nu cred... 2. Parerea mea este ca motorul ideal(ca si la masini dealtfel).....este ala pe care ti-l permiti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 racirea pe apa nu este un "must have". virago se descurca foarte bine cu racirea pe aer. chestia cu racire pe apa vs aer este doar o legenda urbana. sunt milioane de virago care merg bine mersi prin locuri extrem de calduroase, prin orase muuult mai aglomerate ca bucurestiul, cu racirea lor pe aer. Fara probleme. estetic insa, un intruder sau un shadow (exista si de 400 cc?) arata mai bine. Da exista, mai e si Yamaha Dragstar de 400cc si sa nu mai zic ca nici aia de 250cc nu arata rau. Poti da un search pe google si vezi ce apare! Oricum cunosc Virago-ul de 250cc a avut cineva din gasca noastra si a fost destul de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 la 1,80m isi da cu genunchi-n dinti si pe virago de 535... parerea mea Cu comenzi avansate nu, iar un prieten de 182 a avut virago de 250 si s-a descurcat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Helooouuuu...!!!! Mai exista si Dragstar de 250.....Asa ceva calaresc eu,acuma. Pare mult mai mare de 250...Ok,e mica (cilindreea ) ,prea usoara si puturoasa,la drum lung,pt. mine,obisnuit cu VN750.Dar,e lunga,e frumusica-foc,si foarte confortabila,la drum lung (mers de 2 ori vara asta,pina-n Vama Veche).Cel putzin,eu nu ma pot plinge,la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 31, 2011 Autor Share Postat Octombrie 31, 2011 Ce înseamnă exact comenzi avansate și la ce folosesc? Am mai auzit termenul pe aici pe forum dar nu am găsit explicația. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Cu comenzi avansate nu, iar un prieten de 182 a avut virago de 250 si s-a descurcat bine. fain asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Ce înseamnă exact comenzi avansate și la ce folosesc? Am mai auzit termenul pe aici pe forum dar nu am găsit explicația. Uite diferenta: Fara comenzi avansate Cu comenzi avansate Ideea e ca picioarele iti sunt intinse mai spre inainte si la drum lung nu obosesti asa de tare. Oricum crede-ma e difrenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Ce înseamnă exact comenzi avansate și la ce folosesc? Am mai auzit termenul pe aici pe forum dar nu am găsit explicația. comenzile care le ai acum la picior se pot muta mai in fatza astfel incat iti schimba pozitia picioarelor/genunchilor, draci ca nush sa explic ca lumea oricum comenzile avansate le poti face sau cumpara de gata daca esti ok cu engleza da google pe "forward controls" si o sa-ti apara de la definitii la poze si clipuri cu asa ceva good luck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) fain asa Apoi in gasca mea Ugly Bears suntem o adevarata scara a magarului I. 1.55m Suzi Intruder de 125cc din 2007, II. Eu 1.71 dragstar 1100 III. 1.75m dragstar de 400cc IV. 1.80 Virago de 535 V. 1.80 Virago 535 VI. 1.82m Suzi Intruder de 600cc (cu comenzi avanasate) VII. 192m Shadow 750 . Ideea e ca ele ajuta pe cei care sunt mai inalti sa stea mai relaxati pe moto! Editat Octombrie 31, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 31, 2011 Autor Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) Eu credeam că e legată de ghidon treaba asta cu comenzile avansate... se pare că m-am înșelat; oricum, înțeleg acum, are sens să stai cu picioarele mai în față și mai relaxate mai ales dacă ești mai înalt. Oricum legat de ghidon, aș mai avea o întrebare: am văzut pe un alt subiect de discuții pe aici că se vorbea despre diverse tipuri de ghidoane la cruisere, cam care ar fi astea? ( singura denumire care mi-a ramas în cap era "ape hanger" dar mai erau cel puțin vreo 3-4 ); mie mi se pare o idee bună și să înalț ghidonul să treacă de oglinzile mașinilor, cam ce ar presupune asta? Editat Octombrie 31, 2011 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Asta-i Z-bar pe Yamaha Dragstar de 1100cc Asta-i Apehanger pe Yamaha Dragstar de 1100cc Asta-i Dragbar pe Yamaha Dragstar de 1100cchttp://www.youtube.com/watch?v=ucPXJBwwyEY (ai observat ca eu am ce am cu Dragstar de 1100cc) Ideea e ca sunt multe feluri de ghidon si chiar astea 3 de mai sus vin in toate formele si marimile. O faza extremahttp://www.youtube.com/watch?v=SO-1O6cLKa4&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 O faza extremahttp:http//www.youtube.com/watch?v=SO-1O6cLKa4&feature=related JESUS!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) Salutare, Eu am inceput pe Virago 250 si as zice ca e "destul de OK" pentru oras: - consum in jur de 3-3.5%, putere suficienta pt scopul propus - manevrabilitate buna. Ok, este cruier, constructia/geometria nu favorizeaza curbele ff stranse insa este atat de joasa si usoara incat o poti inclina si intoarce dupa bunul plac, fara dificultati. - Ca dotari standard, am impresia ca ghidonul s-a schimbat prin '96. Modelul vechi era cu un ghidon drept si micut, cel de dupa cu ghidon mai mare, curbat - din pacate vine fix la nivelul oglinzilor multor masini, in unele cazuri il poti apleca ca sa treaca pe sub. Ca latime parca e undeva sub 80cm la nivelul ghidonului, iar modelul vechi probabil si mai ingust. In legatura cu cateva chestii neadevarate care s-au zis aici pe topic: - luand in calcul dotarile standard (deci excluzand scaritele avansate) pe virago 250 pozitia picioarelor e mai relaxata decat pe 535, stau ceva mai intinse insa nu cu mult. La 1.70 ai mei as zice ca mi-era ok, poate un pic spre mica. Oricum ar fi bine sa te urci pe una ca sa te lamuresti daca ti-e buna - Cu racirea, modelul de 250 se descurca foarte bine in oras (Bucuresti), chiar nu sunt probleme (eu cel putin n-am avut in 24.000km). Nu se compara cu 535 care vara te cam "coace" in zona picioarelor - ideea de baza e ca la xv250 chiar nu poate fi considerat un minus racirea pe aer Editat Octombrie 31, 2011 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.