MateiNucleoN Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc. Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu. Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ? Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ? plz help me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc.Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu. Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ? Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ? plz help me poate e senzorul care iti indica temeratura motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc.Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu. Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ? Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ? plz help me pe capacul de la chiuluoasa unde ii shi bujia si alea alea....exista un senzor care iti zice temperatura motorului in el intra doar un fir atat cand firul ala face contact direct cu motorul adica iti atinge la masa.......... se ridica acul ala la maxim........despre zgomot nush ce sa zic ........ vezi daca functioneaza pompa de apa ............. iti zic si cum....... pornesti motorul il pui pe cric astepti sa se incalzeasca putin pana deschide termostatul iar dupa aia vezi daca se incalzeste radiatorul(pune mana pe el si pe furtunele care merg la el............. se poate inka ceva la SR nush cum ii dar la nrg in spatele variatorului exista o curelusa mica de pe axul motorului care invarte pompa de apa si pompa de ulei.......... de multe ori curelusa aia se mai rupe deci dupa cateva minute de mers fara ungere shi fara racire ......GAME OVER......... vezi documentezate fa rost de manualul de reparatie te va ajuta ff mult..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 salut,pompa de apa la sr e o mica pompita cu o roata mica cu dinti,care merge pe alta roata "legata" de ambileaj e pozitionat in spatele magnetoului,nrg are ca gilera! eu verificam apa la sr in urmatoru fel...porneam si dechideam capacu la butoiashu ala,si ma uitam daca scuipa apa in el,daca nu scuipa inseman ca nu mergea! ai greija ca eu am calat motoru odata k nu a mers pompa,ai mare grija! verifica daca iti merge apa calumea !!! ajunsesem sa verific dupa 10 km! hai bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) Salut! Am si eu o problema mare la scuterul meu Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati Asfalt uscat http://img56.imageshack.us/my.php?image=151020081336me9.jpg Editat Decembrie 17, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Salut!Am si eu o problema mare la scuterul meu Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati Asfalt uscat In afara de sudura nu vad ce metoda ai mai avea ... Cum ai reusit sa rupi ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Salut!Am si eu o problema mare la scuterul meu Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati Asfalt uscat http://img56.imageshack.us/my.php?image=151020081336me9.jpg Salut Stiti kreva de unde pot cumpara si eu carcasa de la transmisie pt aprilia sr 50, modelu din postul de mai sus , in special din dezmembrari k am incercat sa o sudez si nu a mers. Daca stiti ceva postati aici sau dati pm! Mersi Mult!Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) EasyParts.NL - Crankcase Lids Editat Decembrie 18, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 EasyParts.NL - Crankcase Lids Nu are ce face cu aia ... E nasoala treaba ... treuie sa isi schimbe carterul cu totu , cred Pt. ca pe carter se prinde suspensia , nu pe capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Nu are ce face cu aia ...E nasoala treaba ... treuie sa isi schimbe carterul cu totu , cred Pt. ca pe carter se prinde suspensia , nu pe capac ar putea face ceva....... sa polizeze de tot urechea aia sau ciotul care o mai ramas.... sa ia o placbanda groasa cam de 2-3mm si lata cam 4cm sa indoaie placbanda acolo frumos cu forma sa stea cat de lipita de carter sa dea cateva gauri de 8 sa o prinda bine si pe aia poate sa sudeze linistit o ureche care sa fie teapana...... daca schimbi carterul o sa ai probleme si cu seria................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 El a zis carcasa de la transmisie , el se refera la tot carteru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 El a zis carcasa de la transmisie , el se refera la tot carteru ? Salut! DA eu am zis k vreau sa il skimb cu totul pt k nu am reusit sa remediez problemaa, a incercat cineva sa imi sudeze akolo si mai rau sa topit, insa acum nu mai conteaza asta pt. k am gasit la cnv pe net sa cumpar unul complet. Problema mea este cum o sa il skimb? Este greu de skimbat asa ceva? Kre sunt pasii kre trebuie sa ii urmez ? Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Daca vorbesti de carter dute frumos la un mecanic . nu te baga tu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 este vreo diferenta intre carterul meu kre aveam racire pe liqid si altul de la un scuter identik dar kre are racire pe aer?? k nush dak o sa pot pune pompa de apa pe el? Va rog frumos sa imi raspundeti si mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 nu are nimic. Daca este acelasi carter(minareli) iti vine sigur pompa de apa! ai gasit carter cu tot cu piese pe el..sau doar carterul schelet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Am gasit doar scheletul(carcasa) si o sa trebuiask sa pun piesele de pe al meu pe acesta! De aceea am intrebat pt k a pus cel de la kre il cumpar, astazi carterul la fan curier si uitasem sa intreb ce racire are si am intrebat putin mai de vreme si knd mia zis k era pe aer mam speriat k nu se va potrivi! O sa atasez cateva poze cu cel pe care o sa il cumpar si cu scuterul meu! Rog pe cn a mai avut scuter k al meu sa imi zik dak o sa am vreo problema cu montarea noului carter Pozele sunt facute inainte sa demonteze totul de pe carter Editat Decembrie 19, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) deci primele 2 poze este scuterul tau si celelate 3 este noul carter cumparat nu? Daca este asa, se potriveste! Editat Decembrie 19, 2008 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Carterul inca nu il am . Astept sa soseasca , pozele le am de la cel kre il vinde! Editat Decembrie 19, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Brick , cand face o vizita , te poate ajuta el , bineinteles daca vrea ! Sau.. dai un PM. Editat Decembrie 19, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 need help,ieri mi-am facut si eu franele,le-am aerisit tot,dar nu am mai iesit,doar am pornit motoru de vreo 2 ori si l-am lasat la relanti 10-15min maxim.Dupa asta l-am dus in garaj si l-am lasat acolo.Peste 4 ore cand m-am uitat la el in garaj era o pata mare de benzina subt el in dreptu carbului.Am vazut azi ca filtru de aer era tot ud de benzina,l-am scos si am observat ca imi curge benzina prin gura aia a carbului de care se conecteaza gatu filtrului de aer.CE-I de facut,am pierdut o multime de benzina pana acum.astept niste raspunsuri cat mai urgent,da-ti o idee cva.MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab) oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab)oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea te duci frumos la mecanic si ti-l face el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 prin ''piscalit'' se intelege si curatat? sau doar reglat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 (editat) inseamna ca a umblat prin el ... mai bine zis l-a dereglat Editat Decembrie 20, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 l-am reglat cum il reglam mai demult, i-am dat mai multa benzina, mai mult aer, mai putina benzina, mai putin aer... tot la fel! nu sta la relanti si merge jalnic max 50 din 80 cat poate el... zilele astea mi l-a lovit o masina in spatele scolii si nu merge mai mult de 30 oare ce o fi avand??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.