Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc.

Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu.

Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ?

Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ?

plz help me :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc.

Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu.

Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ?

Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ?

plz help me :smoke:

poate e senzorul care iti indica temeratura motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc.

Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu.

Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ?

Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ?

plz help me :D

 

 

pe capacul de la chiuluoasa unde ii shi bujia si alea alea....exista un senzor care iti zice temperatura motorului in el intra doar un fir atat cand firul ala face contact direct cu motorul adica iti atinge la masa.......... se ridica acul ala la maxim........despre zgomot nush ce sa zic ........ vezi daca functioneaza pompa de apa ............. iti zic si cum.......

pornesti motorul il pui pe cric astepti sa se incalzeasca putin pana deschide termostatul iar dupa aia vezi daca se incalzeste radiatorul(pune mana pe el si pe furtunele care merg la el.............

 

se poate inka ceva la SR nush cum ii dar la nrg in spatele variatorului exista o curelusa mica de pe axul motorului care invarte pompa de apa si pompa de ulei.......... de multe ori curelusa aia se mai rupe deci dupa cateva minute de mers fara ungere shi fara racire ......GAME OVER.........

 

vezi documentezate fa rost de manualul de reparatie te va ajuta ff mult..... :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,pompa de apa la sr e o mica pompita cu o roata mica cu dinti,care merge pe alta roata "legata" de ambileaj e pozitionat in spatele magnetoului,nrg are ca gilera! eu verificam apa la sr in urmatoru fel...porneam si dechideam capacu la butoiashu ala,si ma uitam daca scuipa apa in el,daca nu scuipa inseman ca nu mergea! ai greija ca eu am calat motoru odata k nu a mers pompa,ai mare grija! verifica daca iti merge apa calumea !!! ajunsesem sa verific dupa 10 km! hai bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o problema mare la scuterul meu

Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie

Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati

Asfalt uscat

 

http://img56.imageshack.us/my.php?image=151020081336me9.jpg

Editat de lukas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o problema mare la scuterul meu

Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie

Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati

Asfalt uscat

In afara de sudura nu vad ce metoda ai mai avea ...

Cum ai reusit sa rupi ala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o problema mare la scuterul meu

Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie

Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati

Asfalt uscat

 

http://img56.imageshack.us/my.php?image=151020081336me9.jpg

Salut

Stiti kreva de unde pot cumpara si eu carcasa de la transmisie pt aprilia sr 50, modelu din postul de mai sus , in special din dezmembrari k am incercat sa o sudez si nu a mers.

Daca stiti ceva postati aici sau dati pm!

Mersi Mult!Asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are ce face cu aia ...

E nasoala treaba ... treuie sa isi schimbe carterul cu totu , cred

Pt. ca pe carter se prinde suspensia , nu pe capac

 

 

 

ar putea face ceva.......

 

sa polizeze de tot urechea aia sau ciotul care o mai ramas....

sa ia o placbanda groasa cam de 2-3mm si lata cam 4cm sa indoaie placbanda acolo frumos cu forma sa stea cat de lipita de carter sa dea cateva gauri de 8 sa o prinda bine si pe aia poate sa sudeze linistit o ureche care sa fie teapana......

 

daca schimbi carterul o sa ai probleme si cu seria................ ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El a zis carcasa de la transmisie , el se refera la tot carteru ?

Salut!

DA eu am zis k vreau sa il skimb cu totul pt k nu am reusit sa remediez problemaa, a incercat cineva sa imi sudeze akolo si mai rau sa topit, insa acum nu mai conteaza asta pt. k am gasit la cnv pe net sa cumpar unul complet.

Problema mea este cum o sa il skimb? Este greu de skimbat asa ceva? Kre sunt pasii kre trebuie sa ii urmez ?

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit doar scheletul(carcasa) si o sa trebuiask sa pun piesele de pe al meu pe acesta!

De aceea am intrebat pt k a pus cel de la kre il cumpar, astazi carterul la fan curier si uitasem sa intreb ce racire are si am intrebat putin mai de vreme si knd mia zis k era pe aer mam speriat k nu se va potrivi!

O sa atasez cateva poze cu cel pe care o sa il cumpar si cu scuterul meu!

Rog pe cn a mai avut scuter k al meu sa imi zik dak o sa am vreo problema cu montarea noului carter

Pozele sunt facute inainte sa demonteze totul de pe carter

post-41684-1229708436_thumb.jpg

post-41684-1229708448_thumb.jpg

post-41684-1229708459_thumb.jpg

post-41684-1229708466_thumb.jpg

post-41684-1229708472_thumb.jpg

Editat de lukas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

need help,ieri mi-am facut si eu franele,le-am aerisit tot,dar nu am mai iesit,doar am pornit motoru de vreo 2 ori si l-am lasat la relanti 10-15min maxim.Dupa asta l-am dus in garaj si l-am lasat acolo.Peste 4 ore cand m-am uitat la el in garaj era o pata mare de benzina subt el in dreptu carbului.Am vazut azi ca filtru de aer era tot ud de benzina,l-am scos si am observat ca imi curge benzina prin gura aia a carbului de care se conecteaza gatu filtrului de aer.CE-I de facut,am pierdut o multime de benzina pana acum.astept niste raspunsuri cat mai urgent,da-ti o idee cva.MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab)

oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot face eu ca sa imi stea motoru la relanti?(am tot piscalit la carb, nicicum nu vrea sa mearga+ca trage foaaarte slab)

oare ce o avea? tin sa precizez ca nu demult i-am facut setul...iar de rodaj ce sa mai zic...l-am facut calumea

 

te duci frumos la mecanic si ti-l face el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am reglat cum il reglam mai demult, i-am dat mai multa benzina, mai mult aer, mai putina benzina, mai putin aer...

tot la fel!

nu sta la relanti si merge jalnic max 50 din 80 cat poate el...

zilele astea mi l-a lovit o masina in spatele scolii si nu merge mai mult de 30 :laugh: :D :(

oare ce o fi avand???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...