Sari la conținut

Postări Recomandate

hai ma ...sa`mi raspunda si mie cineva

Masoara compresia! Verifica starea curelei.

 

din ce as putea sa confectionez garnitura de la variator sa nu imi mai sara ulei de transmisie

Garnitura de la grup! Variatorul nu are garnitura de ulei, a se citi simering! Daca nu gasesti sa cumperi, nu stiu din ce ai putea s-o confectionezi... De obicei simeringurile se fac din cauciuc :finger:

 

Eu cu scuterul meu am probleme la indicatorul de benzina, nu stiu care e cauza da nu indica corect nivelul de benzina, o fi plutitorul de vina sau contactele, nnu stiu. Daca cineva poate sa ma ajute ar fi frumos.:moron:

Desfa sonda si vezi daca se misca liber sau se agata.

 

 

Bafta! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi spune si mie cineva cum se curata un injector de jet force?

Cu aditiv de curatare injectoare pus in benzina? :finger:

 

 

Bafta! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara compresia! Verifica starea curelei.

motoru are compresie buna..se simte cand dau la pedala si porneshte la prima pedala...

Cureaua am schimbat cu una noua..oleaca mai lata si se tura mult cand vroiam so iau de pe loc si viteza maxima 50 60...

Cu,cureaua veche merge destul de bine pana in 68 singur si aplecat...la deal cam greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la Piaggio Vespa 2timpi an 1999.

 

Am scos acum o saptamana limitatorul de pe toba..un limitator care se afla PE toba, NU IN toba.

 

Acceleratie si viteza! Inainte: Pleca foarte bine de pe loc si continua constant pana la 55, apoi mai incet pana la 70

Dupa delimitare: Pleaca si mai bine de pe loc, dar o tine asa pana la 30-35, apoi merge destul de greu pana la 50, apoi se tureaza treptat si merge foarte tare pana la 70, apoi se intinde pana la max 75... Cand sunt in trafic, si am 30kmh, trag la max de acceleratie si se tureaza FOARTE putin, vreo 4-5 secunde nu creste viteza, apoi accelereaza usor..

Acuma nu stiu ce are..mecanicul mi-a zis prin telefon ca ar trebui sa il duc sa il verifice, dar totusi un prieten avea aceeasi problema, si cureaua era cam intinsa...poate fi aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la Piaggio Vespa 2timpi an 1999.

 

Am scos acum o saptamana limitatorul de pe toba..un limitator care se afla PE toba, NU IN toba.

 

Acceleratie si viteza! Inainte: Pleca foarte bine de pe loc si continua constant pana la 55, apoi mai incet pana la 70

Dupa delimitare: Pleaca si mai bine de pe loc, dar o tine asa pana la 30-35, apoi merge destul de greu pana la 50, apoi se tureaza treptat si merge foarte tare pana la 70, apoi se intinde pana la max 75... Cand sunt in trafic, si am 30kmh, trag la max de acceleratie si se tureaza FOARTE putin, vreo 4-5 secunde nu creste viteza, apoi accelereaza usor..

Acuma nu stiu ce are..mecanicul mi-a zis prin telefon ca ar trebui sa il duc sa il verifice, dar totusi un prieten avea aceeasi problema, si cureaua era cam intinsa...poate fi aceasta problema?

poate ai carburatoru dereglat...cam asha ceva imi facea si mie la ovetto mbk

Vespa mea merge ff bine si are 18000 si ceva de km facuti...dar papa cam mult! 5.6/100km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am si eu o probleme cu un malaguti f15 LC il pornesc si cand accelerez nu pleaca de pe loc doar impins si merge incet de tot....am inteles ca e variatoru dar nu stiu care dintre ele FATA/SPATE daca puteti va rog sa ma ajutati sa nu dau banii pe amandoua Multumesc mult:d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am si eu o probleme cu un malaguti f15 LC il pornesc si cand accelerez nu pleaca de pe loc doar impins si merge incet de tot....am inteles ca e variatoru dar nu stiu care dintre ele FATA/SPATE daca puteti va rog sa ma ajutati sa nu dau banii pe amandoua Multumesc mult:d

variatoru e cel din fata si ambreiajul cel din spate...virifica`le poate is blocate...

Si s`ar putea sa fie setu daca nu o ia de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoru are compresie buna..se simte cand dau la pedala si porneshte la prima pedala...

Cureaua am schimbat cu una noua..oleaca mai lata si se tura mult cand vroiam so iau de pe loc si viteza maxima 50 60...

Cu,cureaua veche merge destul de bine pana in 68 singur si aplecat...la deal cam greu ...

mai e cineva interesat de problema mea?

acum fuge doar 55 si 60 aplecat....:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema .. mi-am pus role variator(bilele alea) de 6.4 g si scuterul are un demaraj foarte bun dar nu prind decat 50km/h.inainte aveam niste role de vreo 10-12 g, demaraj nu prea avea da prindea 70 km/h.care ar fi problema de nu merge macar cu aceeasi viteza desi din cate stiu eu ar fi trebuit sa mearga mai tare decat inainte????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor care stie cat costa si de unde pot face rost de un calculator de injectie pentru gilera runner de 50 cmc

???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi honda sa50, pe langa semnalizare, nu merge stopul cand pun frana, merge doar cand aprind lumina, si binenteles nu merge pornirea electrica ... probleme pot fi tot de la releu?

vezi poate ii ars becu`..asha am patit si eu ...am schimbat becu si nu mai merge ...nush ce naiba ...am stat 1 h langa el si n`am gasit cauza ...daca gasesti tu ..imi zici si mie..:D

daca becu ii ars nu merge nici pornirea electrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi poate ii ars becu`..asha am patit si eu ...am schimbat becu si nu mai merge ...nush ce naiba ...am stat 1 h langa el si n`am gasit cauza ...daca gasesti tu ..imi zici si mie..:D

daca becu ii ars nu merge nici pornirea electrica...

becul nu stiu cat de ars poate fi din moment ce el se aprinde odata cu luminile ... desi mi s-a spus ca si asta ar putea fi o problema, becul avand 2 faze, nu merge decat una

Editat de Un_vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi honda sa50, pe langa semnalizare, nu merge stopul cand pun frana, merge doar cand aprind lumina, si binenteles nu merge pornirea electrica ... probleme pot fi tot de la releu?

 

 

Am aceeasi problema ca a ta.. la scuterul meu .. cand apesi frana.. are un contact acolo.. care se apasa.. si duce curent la bec.

Maine.. daca imi aduc iti fac o poza sa vezi despre ce e vba..

La mine kktu ala de contact... nu mai merge.. La nici o frana nu mai merge ? ca.. eu l-am luat de pe cel de fata si l-am pus la cel de pe spate ca mai mult franez cu spatele decat cu fata... ;)

 

Iti arat maine.. despre ce e vba.. sa imi aduc aminte

si de ajuns :D

 

Bafta ! :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aceeasi problema ca a ta.. la scuterul meu .. cand apesi frana.. are un contact acolo.. care se apasa.. si duce curent la bec.

Maine.. daca imi aduc iti fac o poza sa vezi despre ce e vba..

La mine kktu ala de contact... nu mai merge.. La nici o frana nu mai merge ? ca.. eu l-am luat de pe cel de fata si l-am pus la cel de pe spate ca mai mult franez cu spatele decat cu fata... ;)

 

Iti arat maine.. despre ce e vba.. sa imi aduc aminte

si de ajuns :D

 

Bafta ! :whip:

 

la gilera ii simplu de rezolvat problema asta....eu trebuia sa apas tare ca sa mi se aprinda becu...lam desfacut si are acolo o chestie rotunda care are filet, am destrans chestia aia si acuma numa umpic trebuie sa apas si se aprinde becu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema .. mi-am pus role variator(bilele alea) de 6.4 g si scuterul are un demaraj foarte bun dar nu prind decat 50km/h.inainte aveam niste role de vreo 10-12 g, demaraj nu prea avea da prindea 70 km/h.care ar fi problema de nu merge macar cu aceeasi viteza desi din cate stiu eu ar fi trebuit sa mearga mai tare decat inainte????

cu cat ai role mai grele cu atat cureaua va urca mai sus pe variator si vei avea viteza mai mare, in schimb vei pierde demaraj (e valabila si viceversa)

Editat de tiptil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...