Sari la conținut

Postări Recomandate

salut baieti, sunt nou pe forum si as dori o parere si o solutionare din partea voastra. am un malaguti f15 80cm3 din 2004, ma duceam intr o dimineata inspre scoala, totul era normal dar dintr o data mi se opreste motorul in mers cum l as fi oprit de la cheie. ajung acasa

ma uit la bujie era uda desi nu cred ca se poate uda din mers, o usuc o pun la loc si ii dau cateva pedale dar la un moment dat pedala se blocheaza. apelez la un prieten care imi spune sa invart de axul ala de pe langa variator, il desfac il invart pedala iar functioneaza. verific bujia daca are scanteie, aceasta nu mai avea scanteie si surpriza mai dau 2 pedale si se blocheaza iar pedala de pornire dupa care nu am mai putut sa o deblochez pur si simplu "cu mana".aceasta este intreaga povestire:( mersi anticipat

 

 

poi din cele scrise poate sa aiba mai multe.......

pedala ti-sa mai blocat?

esti sigur k bujia ii ok???

ulei mai aveai??

zgomote ciudate??mers din ce in ce mai prost si dup aia deloc???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la mine are 3 nivele cuiu pontou(parca asa i se spune :P ,era pe mijloc)acuma lam pus pe ala de jos si de la 4,5 l a ajuns undeva la 3-3,5 :D

 

 

 

 

 

 

sefule zimi si mie unde se afla cuiul ala pontou sa il cobor si eu..unde il gasesc..ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiolor am carburator exact de asta...unde gasesc cuiul ala pontou sa il cobor mai jos...desenati pe imagine va rog..ca sa imi dau seama ...ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e cui pontou...cuiu pontou e la plutitor, in incaperea neagra de plastic, ala nu se regleaza.

 

 

 

 

dar zi mi te rog unde e ala care se regleaza...este cumva ala unde se termina cablul de acceleratie?

 

aici se afla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai bujia am schimbat o si nu mai facea scanteie cu bujia veche dar nici cu asta noua, pedala a ramas blocata si tot asa nu s a mai blocat niciodata ambielajul e schimbat apropo de 3 sapt cred, ulei i am pus acum 1 sapt 500 gr si nu, nu am avut probleme de genul zgomote in mers:)

Editat de dizzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut acolo la acceleratie..de cuiul asta ziceti??era pus pe nivelul 4..acum l am pus la nivelul 1(cel de sus)...si merge bine...acum ar trebui sa consume mai putin?

 

pls help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat, innainte de a poliza bucsa, luati fuliile variatorului si unitile pe bucsa -apoi puneti cureaua intre ele si intindeti.o, daca nu coboara mult intre fulii, atunci mai polizati din bucsa, altfel, daca intra mult intre ele, renuntati la polizat ca nu va urca mai sus niciodata- nu mai are cum ca se unesc fuliile cand e turat suficient.

Cautati curele mai late si ve.ti vedea diferenta aceea de juma de cm (de la variator pe care nu o urca cureaua) cat conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu sa stiu o chestie. am dat la pedala la scuterul meu ceva mai dur si in mers se auzea ceva zgomot ciudat la pedala.

apoi nu mai urca la loc...trebuia sa o trag. in mod normal urca putin inapoi. exista un fel de arc acolo? am impresia ca s-a rupt.

cum pot rezolva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu sa stiu o chestie. am dat la pedala la scuterul meu ceva mai dur si in mers se auzea ceva zgomot ciudat la pedala.

apoi nu mai urca la loc...trebuia sa o trag. in mod normal urca putin inapoi. exista un fel de arc acolo? am impresia ca s-a rupt.

cum pot rezolva?

 

 

 

 

 

poate a sarit arcul...sau so fi desfacut ceva acolo..da capacu jos si vezi exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 :D , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda

Editat de n33dw33d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat google translate si orice imi gaseste la cuvantul "fulie" nu este corespunzator. Sigur acea chestie cu zimti din poza se numeste fulie ? mersi oricum

incearca cu : Starting ring

 

help pls! am un filtru sport pe scuter si consuma foarte mult, iam bagat un filtru normal si a mers cateva zile super pana am dat intro groapa si sa desfacut,lam pus la loc da abia prinde 20 :cheers: , nare nimic scuteru ca merge cu filtru sport , deci oare nare forta findca scapa aeru in filtru pe undeva? sau ca se infunda

ori trage prea mult aer prin filtru ori prea putin... trebuie sa mergi la un service daca nu te descurci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut acolo la acceleratie..de cuiul asta ziceti??era pus pe nivelul 4..acum l am pus la nivelul 1(cel de sus)...si merge bine...acum ar trebui sa consume mai putin?

 

pls help

 

uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori, un amestec prea sarac in combustibil poate duce la calarea motorului. ai grija sa nu il supraincalzeshti. daca are orice simptome dubioase ridica cu o pozitie acul (coboara cu una inelul).

 

 

 

 

 

EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU la scuter n`am avut cui de ala si am luat de la un carb de 12 si am pus la al meu de 17 .Sa fie oare cuiul prea mic ...ori prea ridicat de se inneaca tot timpu ? oricat as regla la aer ?

 

mai multe detalii pls.

 

1. NU AVEA DELOC???? :cheers: cum asa?

2. ce fel de carb de 17 ai. mai exact modelul.

3. ce set motor ai

4. ce jiclor este montata acum?

5. ce ac ai pus acum? A21?

6. cand se inneaca? la mersul in gol sau cand deskizi brusc gazul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite , ca am ajuns sa postez si aici , din pacate de data asta cu o problema privind scuterul meu.

 

Am masurat cu ajutorul unui aparat de masura circuitul fazei scurte si fazei lungi , amandoua imi rezultau undeva la 2-3 Volti. Iar normal ar trebui sa bage mult mai mult.

 

Imi poate spune cineva ce probleme ar putea fi ?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare privind scuterul meu..malaguti f 12 phantom...are o chestie verde (scrie ducati engine pe ea)...ala e cdi? ? ? si oare e limitat de nu fuge mai mult de 68

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca motorul se supraincalzea cand aveam consumul de 6...se incalzea de nu mai avea putere..acum am 100 de km facuti cu acul mutat si merge chiar cu 2-3 km mai repede ca inainte..care sa fie explicatia de merge mai repede :-/

 

e logic : amestecul sarac in combustibil are o mai mare putere decat cel bogat. se explica prin prezenta suficienta a aerului pentru arderea totala a combustibilului. in schimb la cel sarac caldura degajata este mult mai mare si este o limita pina la care putem saraci amestecul, mai departe nu e SAFE. si anume fenomenul de topire a bujiilor se cauzeaza amestecului sarac. avantajul amestecului bogat este faptul ca motorul se unge mai bine, nu merge "pe uscat".

iar ceea de ce vorbesti tu : "se incalzea de nu mai avea putere" se explica astfel:

motorul rece necesita un amestec mai bogat fata de motorul cald. cit timp era rece amestecul era OK. odata ce se incalzea avea surplus de combustibil si pentru o ardere buna a cantitatii date de benzina nu ii ajungea aer. => scade puterea (deoarece nu se arde tot ce intra) => consuma mult pentru ca arunca benzina ne arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...