ionel_ Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 schimba rolele din variator si vezi daca mai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 este deranjant zgomotul,m-a oprit si politia din cauza asta... M-a luat si pe mine politia pe motiv de zgomot , de la toba sport , care face mare mare galagie Mi-au zis ca de ce merg tare ... si i-am zis , cum poate el sa imi demonstreze ca am mers tare doar pe motiv de zgomot . Apoi i-am zis ca toba nu are nici o problema , e omologata si l-am lasat fara cuvinte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 M-a luat si pe mine politia pe motiv de zgomot , de la toba sport , care face mare mare galagie Mi-au zis ca de ce merg tare ... si i-am zis , cum poate el sa imi demonstreze ca am mers tare doar pe motiv de zgomot . Apoi i-am zis ca toba nu are nici o problema , e omologata si l-am lasat fara cuvinte ... ultima data cand m-au oprit pe mine ma-au intrebat cat fuge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 ultima data cand m-au oprit pe mine ma-au intrebat cat fuge cat i-ai zis ?suta nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 cat i-ai zis ?suta nu ? neah.... i-am zis ca fuge destul, dupa care a inceput sa imi puna alte intrebari dinastea garcesti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Asta mi se pare prea de tot ... sa te intrebe cat prinde Daca ma intreaba, eu ii zic ca prind 45 in blana , la vale , si lasat in jos ca sa fiu aerodinamic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 salut la toti! Am si eu un malaguti f12 si in timp ce merg se aude un fluierat in zona curelei,in zona pedalei...ce poate fi? salut,fluieratu ala e transmisia! nu e nici-o curea;) conteaza si tipu de ulei...la orice scuter fluiera asa,..unele mai tare unele mai incet,eu am kymco dink de 125 si fluiera la fel;) vezi paote trebuie schimbat uleiu,stai linistit ca nu e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-=DnY=- Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 salut,fluieratu ala e transmisia! nu e nici-o curea;) conteaza si tipu de ulei...la orice scuter fluiera asa,..unele mai tare unele mai incet,eu am kymco dink de 125 si fluiera la fel;) vezi paote trebuie schimbat uleiu,stai linistit ca nu e problema uleiul de transmisie nu demult l-am schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 iti patineaza cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 la mine fluieratul s-a transformat intr-un zgomot deranjant...mai multi baieti mi-au spus ca ar fi de vina ambreiajul....ce ziceti?sa il schimb sau se poate face ceva sa il repar...orice sfat e binevenit...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 la mine fluieratul s-a transformat intr-un zgomot deranjant...mai multi baieti mi-au spus ca ar fi de vina ambreiajul....ce ziceti?sa il schimb sau se poate face ceva sa il repar...orice sfat e binevenit...multumesc pai conteaza ce zgomot! daca harcaie asa sunt rulmentzii,alt zgomot nush:)) vezi si tu,da-l jos si verificai daca au joc daca rontzaie cand ii invarti,nush ce sa zic...sau rulmentii din transmisie!bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-=DnY=- Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Are un preten de-al meu un Aprilia SR 50 si i se tot ineca....l-o dus la mecanic , mecanicu l-o reparat si nu se mai ineca...azi am iesit afara si sa dam o tura cu scuterele...a lui iar se ineca si mai mult de 50 nu mergea...numa cu soc...am dat jos filtru de aer si era umed...cred ca era amestec de benzina cu ulei......astept sa vad ce ziceti si voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 am schimbat si rulmentii,am desfacut si transmisia si nu pare sa aiba probleme....dar zgomotul persista...,ieri am desfacut variatorul si am observat ca rolele sunt putin deformate dar acolo unde stau rolele este deformat metalul,,,are niste santuri..cred k de la frecare...nu mai stiu ce sa mai fac sa scap de zgomotul acela,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Are un preten de-al meu un Aprilia SR 50 si i se tot ineca....l-o dus la mecanic , mecanicu l-o reparat si nu se mai ineca...azi am iesit afara si sa dam o tura cu scuterele...a lui iar se ineca si mai mult de 50 nu mergea...numa cu soc...am dat jos filtru de aer si era umed...cred ca era amestec de benzina cu ulei......astept sa vad ce ziceti si voi... dereglat carburatorul.............buretele de la filtru de aer de obicei tre sa fie imbibat in ulei ca sa retina praful mai bine............. deci mergi cu scooterul la cineva care stie sau sfatuiestel pe '"mecanic" sa verifice muzicuta......... de obicei cand muzicuta ii obosita.... in timp ce motorul merge scuipa benzina afara din carburator si clar consuma mai mult............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Imi puteti atasa o poza va rog,cu un carburator de Aprilia SR,cu inscriptia locului unde trebuie pus furtunul prin care vine uleiul? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Imi puteti atasa o poza va rog,cu un carburator de Aprilia SR,cu inscriptia locului unde trebuie pus furtunul prin care vine uleiul? Multumesc anticipat. Vezi ca e stutzul cel mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc. Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu. Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ? Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ? plz help me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc.Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu. Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ? Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ? plz help me poate e senzorul care iti indica temeratura motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Salut.Am o aprila sr50 si am probleme cu racirea.Acul de la racire imi indica peste punctul rosu tot timpul cand este contactul pus si nici nu imi raceste deloc.Inainte sa ajung acasa cu vreo 300m mi-a sunat ceva urat,nu pot explica sunetul,dar l-am auzit de sub mine iar imediat a inceput sa imi creasca temperatura la lichidul de racire.Am lasat scuterul peste cateva ore sa se raceasca dar nu s-a racit mai deloc .. frigea.i-am scos tot antigelul din instalatie si l-am lasat sa se raceasca;in sfarsit s-a racit dar cand imi pun contactul mi se ridica acul peste punctul rosu. Intrebarea mea este ce poate sa fie devina ? Acul indicator , pompa sa fie stricata , sau ce sa aiba ? plz help me pe capacul de la chiuluoasa unde ii shi bujia si alea alea....exista un senzor care iti zice temperatura motorului in el intra doar un fir atat cand firul ala face contact direct cu motorul adica iti atinge la masa.......... se ridica acul ala la maxim........despre zgomot nush ce sa zic ........ vezi daca functioneaza pompa de apa ............. iti zic si cum....... pornesti motorul il pui pe cric astepti sa se incalzeasca putin pana deschide termostatul iar dupa aia vezi daca se incalzeste radiatorul(pune mana pe el si pe furtunele care merg la el............. se poate inka ceva la SR nush cum ii dar la nrg in spatele variatorului exista o curelusa mica de pe axul motorului care invarte pompa de apa si pompa de ulei.......... de multe ori curelusa aia se mai rupe deci dupa cateva minute de mers fara ungere shi fara racire ......GAME OVER......... vezi documentezate fa rost de manualul de reparatie te va ajuta ff mult..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 salut,pompa de apa la sr e o mica pompita cu o roata mica cu dinti,care merge pe alta roata "legata" de ambileaj e pozitionat in spatele magnetoului,nrg are ca gilera! eu verificam apa la sr in urmatoru fel...porneam si dechideam capacu la butoiashu ala,si ma uitam daca scuipa apa in el,daca nu scuipa inseman ca nu mergea! ai greija ca eu am calat motoru odata k nu a mers pompa,ai mare grija! verifica daca iti merge apa calumea !!! ajunsesem sa verific dupa 10 km! hai bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) Salut! Am si eu o problema mare la scuterul meu Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati Asfalt uscat http://img56.imageshack.us/my.php?image=151020081336me9.jpg Editat Decembrie 17, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Salut!Am si eu o problema mare la scuterul meu Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati Asfalt uscat In afara de sudura nu vad ce metoda ai mai avea ... Cum ai reusit sa rupi ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Salut!Am si eu o problema mare la scuterul meu Mi sa rupt urechea de la transmisie din spate unde vine prins amortizorul, urechea aceea sa mai rupt o bucata din transmisie Se mai poate suda aceea bucata cu urechea amortizorului, sau ce alte metode mai imi recomandati Asfalt uscat http://img56.imageshack.us/my.php?image=151020081336me9.jpg Salut Stiti kreva de unde pot cumpara si eu carcasa de la transmisie pt aprilia sr 50, modelu din postul de mai sus , in special din dezmembrari k am incercat sa o sudez si nu a mers. Daca stiti ceva postati aici sau dati pm! Mersi Mult!Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) EasyParts.NL - Crankcase Lids Editat Decembrie 18, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 EasyParts.NL - Crankcase Lids Nu are ce face cu aia ... E nasoala treaba ... treuie sa isi schimbe carterul cu totu , cred Pt. ca pe carter se prinde suspensia , nu pe capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.