Sari la conținut

Postări Recomandate

am si eu o problema .. nu i-am mai pus ulei in rezervor .. (nu mi-a functionat becul de ulei) si cred ca mi s-a calat motorul.treaba s-a intampla asa:.. mergeam cu el .. s-a auzit un trosc si s-a oprit incet,adica nu s-a infranat deloc.a doua zi i-am dat jos variatorul si erau sarite de pe locul lor toate rolele,bujia nu mai dadea deloc scanteie,le-am rezolvat,insa tot nu porneste.ce ma sfatuiti ? sa ii schimb tot motorul ? .. daca da ... pe la ce pret ajunge si unde gasesc unul de 75cmc.

 

vezi daca ai compresie...........

daca ai scanteie tot timpu sau doar cnd vrea el .. verifica alimentarea....

 

mai dane detali......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

carburatorul l-am mai avut odata infundat .. acum vre-o 2 luni .. l-am curatat,mi-a mers . compresie nu stiu cum sa verific ... dupa cum se aude .. cred ca nu am .. adica nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca,se aude doar cum isi face cursa pistonu pe cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca sunteti degeaba,mai bine nu mai spuneti nimic, ca m-am lamurit complet.

Adevarul e ca mai bine te duci in (cuvant urat) mea la service si nu ne mai jignesti gratuit!

Hai jet!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am marcat in poza cu rosu e locul ala de legatura intre admisie si carburator.Acolo nu stiu eu ce sa fac dupa ce pun admisia sport:las intrarea aia in carburator libera sau o infund cu cva sau:-/

eu zic : spanzura---tee!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am si eu un malaguti fifty cu 4 viteze.si nu stiu de ce dupa ce se incalzeste motoru nu merge mai mult de 30.iar cand e rece merge cam 60 dar in viteza a 2 a cam da rateuri merge parca se ineaca de la 6000 de turatii in sus.oare o fi de la carburator,toba?sau ce poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema la gilera mea....cand e pe picior,ghidonu merge normal,dar cand ma urc pe el,merge ff greu....ce ar trebui schimbat?ceva rulment?era sa iau cateva trante din cauza ghidonului... :moto:

am rezolvat cu ghidonu,lam desfacut un pic,l-am uns si merge f bne.Ms mult :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatorul l-am mai avut odata infundat .. acum vre-o 2 luni .. l-am curatat,mi-a mers . compresie nu stiu cum sa verific ... dupa cum se aude .. cred ca nu am .. adica nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca,se aude doar cum isi face cursa pistonu pe cilindru.

 

 

iti explic io asta asa mai simplu crc nu ai manometru sa verifici deci iti zic metoda clasica :drink:

 

dai jos bujia , pui degetul mare pe gaura unde se pune bujia shi pui pe cineva sa dea la pedala......trebuie sa simti ca aeul iti iasa pe langa deget shi se auude k shi un pufait sau un tusit...... (ai grija sa nu fie contactul pus..........k s-ar putea sa te curentezi daca ii si fisa pe acolo....dar ti-am zis daca e contactul pe oprit nu ai treaba) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un "test" pt voi..pe mine ma roade rau ca am ramas fara obiectu' de antrenament la "uiliuri" :P

Scuteru meu mergea fara efort pe o roata. Intr-o zi frumos mi-am pus curea noua ca era cam jerpelita aia veche si era si ingustata..si i-am pus si niste role mai usoare .

Acum probleeemaaa...nu mai pot sa il ridic p o roata..nu mai pleaca de pe loc turat cum pleca (era violent inainte de schimbare)..in rest cand intra in ture intra in forta (de la ~15 kmh)..dar vreau de la plecarea de pe loc sa fie tot forta :drink: Mentionez ca am arculete albastre la ambreiaj ca daia mergea asa violent..dar acu si cu rolele mai grele (vechi) puse la loc dar curea noua..nu mai pleaca asa :moto: pacat ca nu am cureaua veche...o puneam si pe aia la loc..poate era de la aia..ce sa zic. Poate stiti careva sa rezolv misterul asta, ca acum abia daca mai fac o broscuta chinuindu-ma, inainte era parfum il tineam cativa metri p o roata (sunt inca la inceput ) eu o sa incerc inca ceva..sa pun si alte curele..poate gasesc si una uzata sa vad...sau poate trebuie alta dimensiune la curea...

Poate v-ati lovit si voi de aceasta problema, astept pareri :sick:

Multumesc pt atentie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu.E din cauza rolelor.Daca ai role prea grele,nu merge,iti trebuie ceva de genu 3-3,5g.Iti trebuie si un nou carburator,cu debit mai mare,sa primeasca mai multa benzina motorul la turatii mici.

 

 

alo ??? nu a schimbat decat cureaua shi rolele de unde incepi tu cu carburatorul????????/ ar fi shi aia o varianta ii adevarat .....

 

fa ce iti zic :

 

Ia cureaua in mana dute shi cumpara una mai ingusta putin ..... aprox 5mm (depinde cat ii de lata....) vezi lungimea shi trapezul sa fie la fel k shi cealalta (aia care ai aruncat-o ) si asta ar putea fi o cauza ........ asigurate ca ai montat variatorul cum trebuie.... NU unge rolele cu vaselina (normal cei de la polini cand iti cumperi alt set de role iti dau un mic tub cu un fel de vaselina care este mult mai subtire ) eventual cu ceva ulei ....fin (de masina de cusut , de instrument, etc.)

 

sper k ai inteles shi sper sa te descurci.... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta.Am dat carterul jos,cred ca este extenuat un rulment la ambelaj sau chiar mai multe si nu stiu sa desfac carteru in doua.Repet totul este dezmembrat(piulite,role,sigurante...tot ce e pe axul central)trebuie sa fortez ca sa-l "rup" in doua,sa bat?...cred ca nu imi recomandati.Am observat ca este silicon intre carcase(rosu) probabil trebuie sa fortez putin mai tare,ca de fortat am fortat.O sa revin si cu poze daca este nevoie.

Editat de alexanderhausen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alo ??? nu a schimbat decat cureaua shi rolele de unde incepi tu cu carburatorul????????/ ar fi shi aia o varianta ii adevarat .....

 

fa ce iti zic :

 

Ia cureaua in mana dute shi cumpara una mai ingusta putin ..... aprox 5mm (depinde cat ii de lata....) vezi lungimea shi trapezul sa fie la fel k shi cealalta (aia care ai aruncat-o ) si asta ar putea fi o cauza ........ asigurate ca ai montat variatorul cum trebuie.... NU unge rolele cu vaselina (normal cei de la polini cand iti cumperi alt set de role iti dau un mic tub cu un fel de vaselina care este mult mai subtire ) eventual cu ceva ulei ....fin (de masina de cusut , de instrument, etc.)

 

sper k ai inteles shi sper sa te descurci.... :rock:

Am rezolvat problema, e foarte simplu...trebuie o saiba mai lata la variator..mi-a schimbat-o si pe aia atunci si din cauza ei nu mergea cum voiam..Acum demareaza cum vreau dar am pierdut ceva din top speed. Curea mai ingusta nu exista..cel putin nu malossi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta.Am dat carterul jos,cred ca este extenuat un rulment la ambelaj sau chiar mai multe si nu stiu sa desfac carteru in doua.Repet totul este dezmembrat(piulite,role,sigurante...tot ce e pe axul central)trebuie sa fortez ca sa-l "rup" in doua,sa bat?...cred ca nu imi recomandati.Am observat ca este silicon intre carcase(rosu) probabil trebuie sa fortez putin mai tare,ca de fortat am fortat.O sa revin si cu poze daca este nevoie.

Ai desfacut si suruburile de pe partea magnetoului? Vezi ca are 8 puncte de prindere parca. Abia apoi dai usor cu un ciocan cu cap de cauciuc.

 

 

 

Bafta! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Doresc o confirmare din partea voastra sau sugestie?!Am schimbat ambreiajul cu unul nou de la RMS si acum Boosterul pleaca destul de brusc de pe loc si motorul este cam turat.Sa fie din cauza arcurilor de pe ambreiaj?Daca da ,ce culoare(am inteles ca sunt pe culori) trebuie sa aiba arcurile ( banuiesc ca trebuie niste arcuri mai "moi").Se mai lasa ele in timp scurt sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Doresc o confirmare din partea voastra sau sugestie?!Am schimbat ambreiajul cu unul nou de la RMS si acum Boosterul pleaca destul de brusc de pe loc si motorul este cam turat.Sa fie din cauza arcurilor de pe ambreiaj?Daca da ,ce culoare(am inteles ca sunt pe culori) trebuie sa aiba arcurile ( banuiesc ca trebuie niste arcuri mai "moi").Se mai lasa ele in timp scurt sau nu?

 

 

asta este si schema ...pleaca mai turat pleaca mai tare logic nuh???????

 

nu stiu ce vrei sa ii faci dar nu are nici o treaba k ii mai turat stai linistit.......... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este si schema ...pleaca mai turat pleaca mai tare logic nuh???????

 

nu stiu ce vrei sa ii faci dar nu are nici o treaba k ii mai turat stai linistit.......... :laugh:

 

eu chiar ca nu mai vreau sa-i fac nimic ,crede-ma,dar ma refeream la faptul ca pleaca cam sport ,nu ca ar fi o problema dar nu pot sa-l duc in trafic cu viteze mici,adica la viteze mici de 5-10 km/h.Sper ca am fost mai explicit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu chiar ca nu mai vreau sa-i fac nimic ,crede-ma,dar ma refeream la faptul ca pleaca cam sport ,nu ca ar fi o problema dar nu pot sa-l duc in trafic cu viteze mici,adica la viteze mici de 5-10 km/h.Sper ca am fost mai explicit.

Accelerezi sa cupleze ambreiajul, ti gazul usor si o sa vezi ca poti merge si cu viteza mica.Totul e din incheietura :D

 

 

Bafta! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accelerezi sa cupleze ambreiajul, ti gazul usor si o sa vezi ca poti merge si cu viteza mica.Totul e din incheietura :P

 

 

Bafta! :friends:

zicetimi si mie care scuter este mai tare mai rezistent si mai bun la pret intre aerox si zip

aeroxul are piston sgemtii cota 53 adica 120cc merge 125km/h far carbon nou curea noua vopsit recent frane brembo si carburator 21 dellorto multe altele cine stie stie

piagio zip pornire la buton ingrijit motor original merge 80 asas zice baiatul

post-41438-1227955371_thumb.jpg

post-41438-1227955455_thumb.jpg

post-41438-1227955818_thumb.jpg

post-41438-1227955846_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zicetimi si mie care scuter este mai tare mai rezistent si mai bun la pret intre aerox si zip

aeroxul are piston sgemtii cota 53 adica 120cc merge 125km/h far carbon nou curea noua vopsit recent frane brembo si carburator 21 dellorto multe altele cine stie stie

piagio zip pornire la buton ingrijit motor original merge 80 asas zice baiatul

As fi fost tentat sa zic ca aeroxul dar in cazul de fata zip-ul pt. ca aeroxul asta din poza ta se vede ca nu a fost ingrijit,are o vopsea de cacao facuta in bataie de joc cu sprayu,arata a scuter care ascunde multe,pe cand zipul pare a fi fost f ingrijit are vopsea originala, nu e zgariat deci zip-ul ar fi in cazul asta.Oricum ca idee un yamaha aerox este mult mai performant si mai bun decat un piaggio zip, dar in cazul tau zip-ul e primu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...