ionel_ Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 poza 1.1: acela este releul de incarcare poza 1.2 este un condensator poza 2: releu de pornire CDI il gasesti in partea dreapta sub carena(unde-i rezervorul de ulei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 L-am gasit, am citit ca trebuie scos fir rosu -- eu am portocaliu, sa fie asta?? ies din cdi firele portocaliu, negru care au mufa comuna, fir alb cu rosu, negru cu alb, vinos,galben cu rosu. Mbk tau ce viteza prinde si cat consuma, azi fusei la lucru - la 15km la dus consuma aprox450ml dar la intors lua 750ml de voie... off ti-am zis ca are toane, carb e reglat exact cum ai zis, nu stiu ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 De CDI nu stiu sa iti zic, nu am auzit de firul rosu care trebuie deconectat. Poate ai citit pe vreun topic de delimitare CDI 4t, in nici un caz 2T. Limitare la 2t in CDI nu este(mai ales modele vechi). Al meu consuma cam 3.0-3 si ceva(20.000km am facut cu el, setu original) si se duce 80 pe drum drept. Acum am schimbat pistonul si segmentii(in rodaj acum) si cand termin rodajul iti zic cat consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Ok men, cand am timp mai ard toba, poate ajung la Craiova sa iau role noi, skimb cureaua ca am luat-o noua si e mai mare cu 1cm, sa vad poate aduce la adevar si a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 am un scuter piaggio typhoon si am vazut ca am un segment spart,,,celalalt e bun.am fost la magazin si nu am gasit...nici sa fac comanda nu am unde.pistonul are diametrul de 48,si am gasit ceva segmenti la diametrul 47,6...ar merge?daca nu unde as putea sa gasesc segmenti de 48?vreun site ceva de unde pot comanda stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Am avut,si o mai am,o problema a tras o saptamana,greu scuteru,am tot curatat filtru de aer,carburatorul,si parca mergea o jumatate de ora dupa ce l-am curatit si gata,din nou.Ieri,am iesit cu scuteru la o plimbare,a mers aprox o jumatate de ora perfect,si dupa aia treptat tragea tot mai greu.dupa inca o jumatate de ora,viteza maxima a fost 40 turat maxim,a dat 2-3 rateuri s-a oprit,si nu a mai pornit(apropo,am auzit ceva frecand,sau ca si cum ai scapa apa pe foc,in fine ceva de genu)sa fie oare cureaua larga?mi s-a parut ca i-a a frecat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 aia asa e ea cand scuterul e oprit. Daca ai auzit 2-3 rateuri e clar, au sarit segmentii...in cel mai bun caz trebuie unii noi. In cel mai rau, set nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) mersi rolly,sa speram ca sunt doar segmentii,cineva mi-a zis sa vad furtunasul acela de la filtru de aer daca nu are fisuri,ala nu lam vazut da lam vazut pe asta,oare nu asta poate fi cauza?totusi scuteru nu a fost fortat deloc,nus vitezoman,doar atat ca drumu nui foarte bun Editat Aprilie 9, 2009 de ReSpeCT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Asta crapa dupa o vreme...nu cred insa ca intra aerul pe-acolo. Daca intra isi trage aer fals - prea mult. Poate fi o cauza a uzarii segmentilor in ideea ca ti-a tras aer impur cu pietricele, au ajuns in cilindru si de-acolo...la revedere. Dar daca era de-aici nu se auzeau pocniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Ce amestec trebuie sa fac de ulei-benzina pt un set de 70?are cineva idee?mi-am schimbat pistonul cu tot cu segmenti,am curatat si carburatorul,si rezervorul de benzina si cel de ulei...deci eu zic ca pompa de ulei trebuie lasata sa se amorseze pana sa imi bag furtunasul in carburator.Dar pt asta trebuie sa pornesc scuterul,si as vrea sa stiu ce amestec se foloseste ca sa bag direct benzina cu ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Am si eu o problema la scuterica meu.. De vreo saptamana incoace, dupa ceva mai mult timp mers cu el PRIN ORAS..unde pleci-opresti-pleci-opresti ...incepe sa traga foarte greu..si cu gasu la max.. atinge abea vreo 40 si suna...ciudat..gros..ca si cum ar trage prea mult aer..sau nu stiu..ceva de genul asta..daca-l las putin sa se racoreasca..merge glontz.. si azi am vazut ca si cu motorul rece(am racirea pe apa), parca nu se mai duce la fel in viteza..adica,se duce cat de cat..dar se aude mai subtire sunetul...demaraj are ..rupe.chiar era sa plece de sub mine la peco,dar in viteza..nici nu mai merge cum mergea nici nu se mai aude cum se auzea. Ma gandesc sa nu fie cureaua..ca imi mai facea ceva ,,fitze" ..uneori imi mai trepida motorul,tragea sa plece inainte..cu toate ca relantiul era OK..Ar putea fi cureaua? De la segmenti.. nu cred ca ar mai avea vlaga in el sa rupa cand pleci de pe loc.. Lamuriti-ma si pe mine, va rog.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanderhausen Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu o problema care mie mi da batai de cap. Imi cer scuze pentru o noua postare,este la sectiunea service,dar in orice caz daca am incalcat regulile forumului sunt dispus sa suport consecintele care mi se cuvin.Am postat si aici deoarece acolo nu mi se prea raspunde si eu sunt in criza de timp,sincer va spun ca sunteti ultima mea speranta si pt fi recunoscator tuturor celor care imi pot da sfaturi bune. /index.php?showtopic=341018 Editat Aprilie 10, 2009 de alexanderhausen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 salutare. are ceva daca pun rolele amestecate? gen 3 de 10 g... 3 de 7 grame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 da, risti sa descentrezi variatorul. Pune 6role de aceeasi greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 am un scuter piaggio typhoon si am vazut ca am un segment spart,,,celalalt e bun.am fost la magazin si nu am gasit...nici sa fac comanda nu am unde.pistonul are diametrul de 48,si am gasit ceva segmenti la diametrul 47,6...ar merge?daca nu unde as putea sa gasesc segmenti de 48?vreun site ceva de unde pot comanda stie cineva? daca erai din Craiova sigur gaseai, un coleg are un scuteras tot de 48cm si a gasit segmenti la targul Romanesti, cat de originali sunt nu mai conteaza ( eu am al 2 set luat de acolo ) prinde 70/h cu el. Am si eu o problema la scuterica meu.. De vreo saptamana incoace, dupa ceva mai mult timp mers cu el PRIN ORAS..unde pleci-opresti-pleci-opresti ...incepe sa traga foarte greu..si cu gasu la max.. atinge abea vreo 40 si suna...ciudat..gros..ca si cum ar trage prea mult aer..sau nu stiu..ceva de genul asta..daca-l las putin sa se racoreasca..merge glontz.. si azi am vazut ca si cu motorul rece(am racirea pe apa), parca nu se mai duce la fel in viteza..adica,se duce cat de cat..dar se aude mai subtire sunetul...demaraj are ..rupe.chiar era sa plece de sub mine la peco,dar in viteza..nici nu mai merge cum mergea nici nu se mai aude cum se auzea. Ma gandesc sa nu fie cureaua..ca imi mai facea ceva ,,fitze" ..uneori imi mai trepida motorul,tragea sa plece inainte..cu toate ca relantiul era OK..Ar putea fi cureaua? De la segmenti.. nu cred ca ar mai avea vlaga in el sa rupa cand pleci de pe loc.. Lamuriti-ma si pe mine, va rog.. ia vezi aprinderea, daca poti sa faci rost de alta sa o probezi, tot ca tine alt coleg de'al meu are o chinezerie in rate luata, dupa 2 luni facea exact ca al tau, a pus alta si e brici si acum fa asa si revino cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu o problema care mie mi da batai de cap. Imi cer scuze pentru o noua postare,este la sectiunea service,dar in orice caz daca am incalcat regulile forumului sunt dispus sa suport consecintele care mi se cuvin.Am postat si aici deoarece acolo nu mi se prea raspunde si eu sunt in criza de timp,sincer va spun ca sunteti ultima mea speranta si pt fi recunoscator tuturor celor care imi pot da sfaturi bune./index.php?showtopic=341018 iti spun din experienta proprie, am patit-o si eu asa, totul era ca la carte dar nu pornea decat cu benzina in capul pistonului si tinea pana o consuma, sa trec la subiect, pune-i benzina in camera, baga bujia arsa (sa fie cat mai calda) si porneste motorul --- vezi daca iasa combustibil pe la semeringuri, daca nu alta e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) stie cineva cum se regleaza carburatorul? mi-e lene sa rasfoiesc forumul as vrea sa il reglez eu pt ca mecanicul nu poate numai dupa Pasti si m-am saturat sa tot bag 5 litri sa ma plimb 50 de km . scuterul merge innecat numai la turatii mici si nu sta la relanti numai cand vrea el . carburatorul ii un Dellorto 17,5 Editat Aprilie 15, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Si eu sunt interesat , va rog , reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 ia vezi aprinderea, daca poti sa faci rost de alta sa o probezi, tot ca tine alt coleg de'al meu are o chinezerie in rate luata, dupa 2 luni facea exact ca al tau, a pus alta si e brici si acum fa asa si revino cu detalii Salut. Nu am schimbat aprinderea,dar vin cu o noua teorie..Cureaua mea,sincer e cam distrusa..am tot sunat la Kymco Ro, Malaguti,Honda..alti importatori si service-uri scutere..si nu gasesc curea..si ..cum spuneam : Cureaua mea e larga..si ..mi-e sa nu fie de la ea..adica,sa se incalzeasca..si sa inceapa sa alunece..ca totusi..motoru` se tureaza..se cunoaste ca lucreaza,dar e o eroare..si de ieri..a inceput sa scartzaie ceva..din cand in cand dupa ce se incalzeste..si cred ca aluneca acea curea de provoaca si scartaitul si mersu` cu viteza melcului turbat :| Am desfacut capacul de la transmisie si ..cureaua fiind pusa,o puteam innoda la cat de larga e ..bine,nu la propriu ... Stie cineva unde gasesc o curea? Sau are cineva? Pe cureaua mea scrie : 23100 - kn7 - 6700 HONDA Scuterul e Malaguti F18 Warrior, cu motor KYMCO ; 150 cmc Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 stie cineva cum se regleaza carburatorul? mi-e lene sa rasfoiesc forumul as vrea sa il reglez eu pt ca mecanicul nu poate numai dupa Pasti si m-am saturat sa tot bag 5 litri sa ma plimb 50 de km . scuterul merge innecat numai la turatii mici si nu sta la relanti numai cand vrea el . carburatorul ii un Dellorto 17,5 gata,am rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Mi-am schimbat cureaua la scuter , originala scria pe ea yamaha si avea 740mm, luasem una dar era mai mare avea 747mm, asa ca am schimbat-o si am pus una de 729mm pe care am reusit s-o pun numai dupa ce am dat fulia jos --sa fie prea mica? pe fulia din spate nu e urcata pana sus. Ionel sau cine aveti yamaha neos la voi cureaua ce marime are? Apoi altceva am observat - rolele la variator sunt albastre si mai mici decat ce se gaseste acum pe piata, va trebui sa schimb variatorul cu totul cand se vor toci rolele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 azi cand m-am plimbat a inceput de-odata sa sune scuterul tare ciudat . am schimbat rolele,tot asa suna , am schimbat arcul de la ambreiaj (am pus altul acum cateva zile si credeam ca de la ala suna ) de la ce vine sunetul ala ? am facut un mic clip, poate ma ajutati sa aflu de unde vine sunetul . http://www.youtube.com/watch?v=0WZzCTxRZ58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 noutati de ultima ora. Mergeam linistit si deodata a puscat ceva la transmisie , mi s-a blocat roata si s-a oprit motorul. Nu mai vrea sa porneasca . Cand dau la pedala merge foarte usor. Sa fie setul dus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 eu cand am calat motorul nu puteam sa mai invart de loc motorul, era teapan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) am desfacut motorul si am descoperit o zgarietura mare in cilindru si 2 gauri in piston.Si inca ceva era inpluntat in piston . Mi-a zis un vecin ca mi-a cazut ceva din bujie si ala mi-a zgariat cilindrul Editat Aprilie 16, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.