Sari la conținut

Postări Recomandate

Cred ca asta ar fi singura varianta logica. Pentru ca altfel nu imi pot explica. Acum intrebare: Cum ii reglez aprinderea? :grinbandit: (sa nu imi spui ca trebuie calibrat ECU ca ma impusc) Oricum iti multumesc de raspuns.

ti-am trimes un msj cu ID-ul de mess da add si vb ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am si eu un scuter Generic XOR de 2 ani, l-am luat nou nout. Acum are 8000 km. Abielajul a facut upic de joc care la inceput nu se simtea dupa vreo luna a devenit tot mai mare si se auzea ca si cum mi s-ar poliza ceva in motor si mi-a stricat si setul motor. L-am dus la un prieten cin Cluj care are service de scutere, acesta mi-a comandat un ambielaj top performance si un set de 80cc tot top performance,plus o toba gianelli sport, dar cand au venit piesele ambielajul facut pt motoarele minarelli nu se potrivea era prea subtire si i-am sunat pe cei de unde mi-am luat scuterul (Apprilia Motors Cluj). Acestia mi-am cerut pe un ambielaj original 700ron ceea ce mi se pare enorm) Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna de unde as putea cumpara unul care se potriveste dar sa fie mai puternic, mai dur decat cel original?

PS: motorul meu e tot Minarelli.

Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ...

 

Daca e motoru' oprit si curge benzina pe furtunul de la pompa de vacuum inseamna ca trebuie schimbata pompa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva.

Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. :D daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. :D

 

Bafta!

mersi mult am rezolvat problema....iesise un fir l am pus la loc si e totu ok :blink:...mc mt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc).

Curata filtrul de aer, bujia si carburatorul apoi regleaza carbu` si ar trebuie sa toarca frumos la relanti. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

am si eu o problema...cdi-ul de la peugeot-ul meu elyseo 100 cmc s-a dus...cum pot rezolva problema...de unde pot cumpara un cdi(de preferat nou,dar nu neaparat) sau de pe ce modele mai potriveste?(am cheie cu chip :| )preturi ceva? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica problema. Astazi am fost sa pornesc scuterul unui prieten. Scuter care a stat nemiscat cam 3 saptamani.

Dau cateva pedale si porneste intr-un final...il las sa se incalzeasca , il turez asa gentil si il opresc.

Cand sa dau la pedala din nou..surpriza!!! S-a blocat pedala! Am desfacut carterul si variatorul era blocat. Am scos bujia si capacul acela de pe motor si pistonul era blocat in cilindru.Mentionez ca e vorba de un scuter Piaggio nrg MC1.

Cum il pot face sa mearga din nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ma costa acest kit piston nou?Nu pot sa-l desfac tot sa lubrifiez pe acolo si sa sper ca va merge ? :))

In jur de 50lei(chinezesc).

Nu ai ce lubrifica. Creca e rupt vreun segment sau siguranta de la bolt sarita.

 

Numai bine!

Mesaj completat

la un chinez in 4 timpi de 50 cu ulei full sintetic cati km pot merge?

Putin mai mult decat schimbai inainte. :) Acum nu stiu ca la cat schimbai.

Si ca o venit vorba..la cati km se schimba uleiu la un motor in 4t 50cc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...