Burg_man Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Cred ca asta ar fi singura varianta logica. Pentru ca altfel nu imi pot explica. Acum intrebare: Cum ii reglez aprinderea? (sa nu imi spui ca trebuie calibrat ECU ca ma impusc) Oricum iti multumesc de raspuns. ti-am trimes un msj cu ID-ul de mess da add si vb ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy_cr90 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salut. Am si eu un scuter Generic XOR de 2 ani, l-am luat nou nout. Acum are 8000 km. Abielajul a facut upic de joc care la inceput nu se simtea dupa vreo luna a devenit tot mai mare si se auzea ca si cum mi s-ar poliza ceva in motor si mi-a stricat si setul motor. L-am dus la un prieten cin Cluj care are service de scutere, acesta mi-a comandat un ambielaj top performance si un set de 80cc tot top performance,plus o toba gianelli sport, dar cand au venit piesele ambielajul facut pt motoarele minarelli nu se potrivea era prea subtire si i-am sunat pe cei de unde mi-am luat scuterul (Apprilia Motors Cluj). Acestia mi-am cerut pe un ambielaj original 700ron ceea ce mi se pare enorm) Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna de unde as putea cumpara unul care se potriveste dar sa fie mai puternic, mai dur decat cel original? PS: motorul meu e tot Minarelli. Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nibaserv Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 i-am pus cinlindru, piston, segmenti noi, injector nou, calculator sh perfect functional de pe acelasi model de peugeot. cred ca aici este problema:calculatoarele nu sunt interschimbabile. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ... Daca e motoru' oprit si curge benzina pe furtunul de la pompa de vacuum inseamna ca trebuie schimbata pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 iar? am schimbat-o anul trecut , mult a tinut ..... Mersi. O sa cumpar alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Nu mai imi da scanteie la bujie. Ce trebuie sa fac? help pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva. Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 cred ca aici este problema:calculatoarele nu sunt interschimbabile. Succes! Inseamna ca e chestia de care m-am temut eu cel mai tare? sa fie ca nu se pupa cheia cu ECU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva.Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. Bafta! mersi mult am rezolvat problema....iesise un fir l am pus la loc si e totu ok ...mc mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc). Curata filtrul de aer, bujia si carburatorul apoi regleaza carbu` si ar trebuie sa toarca frumos la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Curata filtrul de aer, bujia si carburatorul apoi regleaza carbu` si ar trebuie sa toarca frumos la relanti. eventual pune si o bujie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 din ce cauza nu imi merge semnalizarea pe o parte? in fata se aprinde foarte slab becul, iar in spate se aprinde prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Pe fata pune bec de aceeasi putere ca si pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Pe fata pune bec de aceeasi putere ca si pe spate. pai sunt la fel becurile. originale. nu le-am schimbat. De la becuri e problema? daca le schimb vor functiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) becurile trebuie sa aiba aceeasi putere (wataj), sau cauta un contact inperfect. Editat Octombrie 3, 2009 de zdriki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3v1l_mast3r Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 sal, am si eu o problema...cdi-ul de la peugeot-ul meu elyseo 100 cmc s-a dus...cum pot rezolva problema...de unde pot cumpara un cdi(de preferat nou,dar nu neaparat) sau de pe ce modele mai potriveste?(am cheie cu chip :| )preturi ceva? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 becurile trebuie sa aiba aceeasi putere (wataj), sau cauta un contact inperfect. rezovata problema. Pe fata, aveam 2 cabluri legate la semnalizare dintre care unul nu era la locul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 O mica problema. Astazi am fost sa pornesc scuterul unui prieten. Scuter care a stat nemiscat cam 3 saptamani. Dau cateva pedale si porneste intr-un final...il las sa se incalzeasca , il turez asa gentil si il opresc. Cand sa dau la pedala din nou..surpriza!!! S-a blocat pedala! Am desfacut carterul si variatorul era blocat. Am scos bujia si capacul acela de pe motor si pistonul era blocat in cilindru.Mentionez ca e vorba de un scuter Piaggio nrg MC1. Cum il pot face sa mearga din nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 kit piston nou. vezi sa nu fie si cilindru zgariat. Daca ii zgariat, set nou. Vezi biela sa nu aibe joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) cat ma costa acest kit piston nou?Nu pot sa-l desfac tot sa lubrifiez pe acolo si sa sper ca va merge ? ) Editat Octombrie 5, 2009 de Zurby2fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 la un chinez in 4 timpi de 50 cu ulei full sintetic cati km pot merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 cat ma costa acest kit piston nou?Nu pot sa-l desfac tot sa lubrifiez pe acolo si sa sper ca va merge ? ) In jur de 50lei(chinezesc). Nu ai ce lubrifica. Creca e rupt vreun segment sau siguranta de la bolt sarita. Numai bine! Mesaj completat la un chinez in 4 timpi de 50 cu ulei full sintetic cati km pot merge? Putin mai mult decat schimbai inainte. Acum nu stiu ca la cat schimbai. Si ca o venit vorba..la cati km se schimba uleiu la un motor in 4t 50cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 in kit piston nou intra si segmentii ? deci practic cu 50 lei l-as putea face sa mearga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.