joohn Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Salutare tuturor scuteristilor Sant nou posesor de scuter peugeot looxor 50 cc 2002 Am o problema cu el si anume la kilometrajul digital 1.Cum reusesc sa il setez din mile in km; 2.De ce nu imi inregistreaza distanta parcursa desi acul vitezometrului functioneaza Cine ma poate ajuta cu un manual de utilizare sau cu o informatie Va multumesc anticipat pentru ajutor. Tind sa cred ca nu se poate schimba din mile in km. ca la masini. poate a fost fabricat pentru o piata in care distantele/viteza se masoara in mile si tu sau altcineva l-ati adus aici. cred ca cel mai simplu ar fi sa cauti la dezmembrari un bord kilometric si sa functioneze si ceasul de distante parcurse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Cine are un bord functional pentru peugeot looxer sa ma anunte Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 salut !! Am o problema cu un yamaha mbk ovetto , nu porneste motorul cand ii rece .. doar daca ii bag benzina cu seringa in "cap" ..desi lam segmentat acum recent .. anul trecut cand lam segmentat pornea la rece la prima pedala nu aveam treaba cu el ...dar acum nu porneste la rece ...ce poate sa aiba ? de tras trage motoru. ajutatima si pe mine va rog !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 salut !! Am o problema cu un yamaha mbk ovetto , nu porneste motorul cand ii rece .. doar daca ii bag benzina cu seringa in "cap" ..desi lam segmentat acum recent .. anul trecut cand lam segmentat pornea la rece la prima pedala nu aveam treaba cu el ...dar acum nu porneste la rece ...ce poate sa aiba ? de tras trage motoru. ajutatima si pe mine va rog !! Ti-am dat PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Unde pot gasi muzicuta pentru Malaguti Crosser CR1 sau de la ce alte modele ar fi compatibila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Ti-am dat PM! pai spune frate ce are pe forum, nu pe ascuns, ca de aia e forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Pai ar putea sa fie cilndrul uzat si sa piarda compresie sau sa traga aer fals,tu i-ai schimbat segementii dar cilindrul tot uzat a ramas:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flav Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salut , Am si eu de curand un Piaggio Sfera 125 four stroke , prima inmatriculare in 2002 , 6700 de KM , proaspat adus din Germania , nepornit de vreo 5-6 ani . M-ar interesa daca are cineva vreun manual pentru el sau stie de unde as putea descarca unul ... Problema ar fi ca nu se alimenteaza si banuiesc ca e de la robinetul (valva) de benzina , dar nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si de aceea am nevoie de manual ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 În medie, la cîți km trebuie schimbate plăcuțele de frînă și sabotul frînă spate la un V-clic circulat în oraș? Dar rolele, variatorul, cureaua, rulmenții? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 pai le schimbi cand se uzeaza, nu la nr km. desfaci capacul transmisiei si te uiti sa vezi uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Pentru role și variator este ușor de estimat uzura, dar la rulmenți? Sabotul de frînă spate la cîți km l-ați schimbat? Depinde de modul fiecăruia de a conduce, dar în mare, ține 10 mii sau ține 30mii km? Rolele scuterului meu au o ușoară uzură într-o parte. Nu mai sunt cilindrice,au format "o latură". Dacă le schimb poziția în variator rotindu-le cu 180 grade și apoi montez la loc, vor continua să se uzeze pe aceeași latură sau se vor uza în alt loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 rolele trebuie schimbate, nu ai cum sa le asezi altfel,sunt cilindrice si tot acolo ajungi. sabotii se strang din frana spate. daca esti neaparat curios, scoate roata si uita-te la ei, eu de unde sa stiu cum franezi si cat s-au uzat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Păi să-ți spun altfel. Scuterul meu are 200km, l-am luat din reprezentanță săptămîna trecută. Ce părere ai, s-au uzat saboții pe spate? E cazul să-l desfac să mă uit? Editat August 16, 2012 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Păi să-ți spun altfel. Scuterul meu are 200km, l-am luat din reprezentanță săptămîna trecută. Ce părere ai, s-au uzat saboții pe spate? E cazul să-l desfac să mă uit? lol. scuter nou de 200 de km si deja iti pui probleme mecanice? eu la aprilia rs 50 , de la ultima revizie completa ( ca deh.. sh si nu am incredere in fostu proprietar ) cere doar benzina si ulei. si are 3500 facuti de la inceputu sezonului!! parerea mea e ca nu trebuie sa iti pui probleme acum de mecanica sau consumabile. bucurate si fa cati mai multi km! Adik nici alea chinezesti nu cred ca s-ar strica sau uzura mare dupa 200 de km.. sa ma corecteze cineva daca gresesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) cand sabotii se uzeaza tragi frana la maxim si nu mai tine roata bine. atunci se strange frana putin. si iar se strange, pana se tocesc sabotii. la mine au 10 ani vechime si zeci de mii de km uzura. si mai au carne. la 200 km abia ai facut rodajul la frana. Editat August 16, 2012 de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Salut! Am un benelli pepe de 49 cc si am acum cateva zile firul de + de la baterie a facut masa cu cadrul. La prima verificare nu mai am scanteie,bobina este arsa.Este posibil sa se fi ars si restul de componente electrice(magnetou,cdi etc)? Cam ce preturi sunt la electricele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Salut! Am un benelli pepe de 49 cc si am acum cateva zile firul de + de la baterie a facut masa cu cadrul. La prima verificare nu mai am scanteie,bobina este arsa.Este posibil sa se fi ars si restul de componente electrice(magnetou,cdi etc)? Cam ce preturi sunt la electricele astea? Inlocuieste siguranta principala! cauta pe net sau in manualu deservice daca ai unde este pozitionata. Mi s-a intamplat si mie. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Salut! Am o problema cu al meu Malaguti F12 Phantom LC `99. Nu da scanteie, am luat motorul si l-am dus la un mecanic, si a spus ca totul e in regula, cdi, motor, magnetoul ok, mi-a spus sa verific contactul, azi l-am desfacut tot, dar tot nu i-am dat de capat, cand dau la pedala becul de la ulei, si becul rosu de la apa mi se aprinde, dar nu da scanteie, daca are cineva vreo idee despre ce as mai putea incerca... deja nu stiu ce as mai putea sa-i fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speech Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Ce ulei sa folosesc pentru Malaguti F12? (2T) Eu am zis: Motul Scooter Expert.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu. Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gupinio Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu. Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact Am inlocuit cdi-ul meu (e cu tot cu bobina) cu al unui prieten, si tot asa facea, pana la urma lam dus la oradea la un service si au mai gasit si un fir intrerupt, acum merge.Multumesc oricum pentru pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ? poarte ca e limitat electronic. nu inteleg de ce ai schimbat atatea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu_s Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 deci caut ptr. un unchi de al meu un etrier spate Brembo ptr o Yamaha xc300 Versity din 2004.intrebarea mea si rugamintea este daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie de magazin(ptr ca il doreste nou) caci eu personal nu am gasit nicaieri.multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ? poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ? am gasit , tensiunea este de 25-30 v curent alternativ cu regulatorul decuplat, n-am avut scanteie pentru ca nu a avut motorul masa la cadru, al meu e montat pe bucse de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.