crettz Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Pretul de fapt e 95.64 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 ahamz.ms mult la amandoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Sal lume...uite ca a venit momentul in care am mai facut rost si eu de nijte bani si pot zice ca nu-mi trece prin cap ce sa fac cu ei. Deci -----> tuning . Vreau sa-mi spuneti si mie cam ce as putea sa tunez la scuter (nu cu 600 euro) pe partea mecanica. Ma intereseaza partile mici care influenteaza major performantele. M-am gandit la niste role si un filtru de aer sport. Nu ma luati va rog cu kit-uri de 70 si tobe ca nu stau sa schimb toata partea mecanica pentru o toba. Si mai am o intrebare...cum ziceam vreau sa-mi iau un filtru aer sport. Se aude altfel motorul cu unul sport (mai tare) decat cu unul stock? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Pt rolly.Da se aude mai tare(mai nervos).Ca sa-ti faci o parere da-ti filtru de aer jos si porneste motorul si o sa vezi.ceva de genu o sa ti se auda.Performantele nu o sa fie simtitoare...cel putin asa a fost la mine...probabil putin mai nervos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Eu as zice chiar nesesizabil insa suntel e interesant. Filtrul sport de regula suiera, e ca si cum ai avea turbo sau blow-off valve pe scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Deci nu sunt alte performante? Auzisem ca trage cu vreo 5 km/h mai mult. Stiu cum suna un "turbo": Initial mi-am taiat filtrul de aer, am facut o gaura mare, stiind ca trage mai bine Rezultatul: un sunet de turbo , dar doar cand trage aer prima data, nu si cand il tin turat. L-am astupat, se auzea prea agresiv. Asta e motivul pentru care vreau sa schimb filtrul, ala e ciupit. Deci parerea voastra: sa-mi iau sau nu? Ca sa maresc putin turatia maxima la care ajunge motorul ce tre sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 care vreti piese de SR mai ieftin /index.php?...mp;#entry870536 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 Deci parerea voastra: sa-mi iau sau nu? Ca sa maresc putin turatia maxima la care ajunge motorul ce tre sa-i fac? Merita sa-ti iei pt ca desi nu o sa simti mari performante o sa fi cu gandu impacat ca totusi ai ceva sport pe scuter . Cat despre turatii eu miam schimbat ambielajul cu unul tunning(are niste contragreutati in plus)...si parca se tureaza mai tare (chiar simtitor)...insa i scumpa treaba asta. Cat despre a creste performantele din surubelnitza incearca sa-i dai mai multa benzina din carburator.Deci nu de la suruburile alea doua ci desfaci carb si acolo are o smecherie inauntru nush sa-ti explic ca nici eu nu stiu da am vazut cum a facut unu. Bye! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 care vreti piese de SR mai ieftin /index.php?...mp;#entry870536 suna dubios. dar tinand cont de faptul ca un scuter vandut pe bucati e mai valoros decat unul pe picioare, sa zicem ca face o afacere. Pe de alta parte, atunci cand vinzi un scuter pe bucati trebuie sa te gandesti la faptul ca ar putea fi furat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 suna dubios. dar tinand cont de faptul ca un scuter vandut pe bucati e mai valoros decat unul pe picioare, sa zicem ca face o afacere. Pe de alta parte, atunci cand vinzi un scuter pe bucati trebuie sa te gandesti la faptul ca ar putea fi furat. daca cumperi piese , nu inseamna ca tu l-ai furat . Ex : Daca cumperi de la ala o geanta , si scuteru e furat de el . Tie nu are ce sa-ti faca nimeni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 nu fac reclama da stiu ca sica si rolly cautau niste piese de SR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Dap ady...merci. Sti care e bomba cik ditech n-are pedala de demaror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Salut, de cind e mai racoare afara, am observat ca dimineatza, la prima pedala, scuter-ul imi sta turat vreo 20 secunde, dupa care revine la turatia normala de relanti. Nu stiu cit e de normal, dar intreb daca asa se intimpla la toata lumea sau poate fi o cauza pe care pot sa o elimin ? Este exclus sa fie accelerata din maneta de acceleratie (mecanic). Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 interesant...nu va mai puneti probleme asa repede din nimic. Ala e shocul (choke-ul na) electric care se activeaza de fiecare data cand motorul e rece, sta pornit pana se incalzeste. El practic mareste debitul de benzina ce intra in carburatorul deci influenteaza (mareste) turatia de la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 interesant...nu va mai puneti probleme asa repede din nimic. Ala e shocul (choke-ul na) electric care se activeaza de fiecare data cand motorul e rece, sta pornit pana se incalzeste. El practic mareste debitul de benzina ce intra in carburatorul deci influenteaza (mareste) turatia de la relanti Merci pentru raspuns. Am scuter-ul de vreo 2 luni si nu mi-am desfacut niciodata carburatorul. Daca spui ca e vorba de shoc electric banui ca ar trebui sa intre niste fire in carburator care sa aibe si un dispozitiv electric atasat care sa realizeze 'supra-alimentarea' la relanti. Am sa ma mai documentez .. dar daca mai stii detalii .. te rog spune-le aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Da...sunt fire trase la carburator. Socul in sine e intr-o cutiuta neagra, cu forma cilindrica, si cu un cap tzuguiat asa, se gaseste deobicei opus gurii de tras aer a carburatorului (din cate stiu eu). Cu cat e mai rece cu atat ma sta mai mult pornit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Da...sunt fire trase la carburator. Socul in sine e intr-o cutiuta neagra, cu forma cilindrica, si cu un cap tzuguiat asa, se gaseste deobicei opus gurii de tras aer a carburatorului (din cate stiu eu). Cu cat e mai rece cu atat ma sta mai mult pornit... Spune-ai mai inainte ca shoc-ul ar fi pe benzina ('mareste debit-ul') dar eu imi amintesc ca la Dacia 1300 socul era pe aer. Adica, mai taia din aer cind era shoc-ul tras. Esti sigur ca la scuter e pe benzina? Cred ca si la scuter mi-ar placea sa am shoc cu comanda manuala, din buton, decit automat. Daca nu reusesc sa pornesc normal, sa apas butonul de shoc, apoi sa-l scot cind vreau. Sau macar sa-l reglez asa incit sa nu-mi tureze asa tare motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_2all Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 SIGUR ARE O SIGURANTA SAU DAI CU VOPSEA PE PIULITA AIA INAINTE SA O STRANGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Eu din cate stiu ar fi pe benzina...ma rog ce conteaza Conteaza ca porneste la greu. Eu am shoc manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_89 Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 salut.....stie cineva de unde as putea cumpara si eu piston si segmenti pt malaguti f12......v-as fi recunoscator .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Mai Alex eu nush ce sa zic...nu ai specificat din ce oras/sat esti si nici la profil nu scrie. Dak nu gasesti nicaieri imi zici mie si iti iau eu si ti le trimit prin posta cu ramburs.Aici la noi in zal sunt 2 magazine de piese scutere si accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_89 Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 sorry.....sunt din bucuresti si am cautat mai peste tot .....si mi sa spus ca gasesc foarte greu asa ceva ( decat sa imi dea un piston mai mare si sa rectific camas da nu vreau asa ......pai ar fi super dak ai purea sa mi le trimiti.....da sa imi spui cam la ce bani sunt ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Ma interesez si dak gasesc si la ce pret si te anuntz cat de curand. --- Mesaj completat în 18 Sep 2007 19:20 -------------llg_90 .... Alex baga idu asta in lista de mess si tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K-gula Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 Salut. Am si eu 3 probleme la scuterul meu: 1. Cand pornesc de pe loc si e motorul rece(stau 2-3min sa se incalzeasca) se aude un sunet ca si cum s`ar atinge 2 metale. Dupa ce se incalzeste si apa nu se mai aude. Ce poate fi devina? 2.Ce bujie NGK trebe sa pun la un Piaggio NRG Mc3 1999? 3.Socul automat nu cred ca imi mai functioneaza deoarece nu mai imi creste turatia nici cand e motorul rece. Am de vanzare un NGK CPR8E nefolosit .. deoarece nu potiveste la scuterul meu. Pretz 25 lei, in magazin este 42 lei in Oradea. Potriveste la SR Ditech, Nrg dupa 2003, etc. --- Mesaj completat în 21 Sep 2007 19:39 -------------Nimeni nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Salut! Azi am observat ca pe toba de exsapament si pe filtru de aer imi scoate benzina amestec cu ulei nearsa??? iesirea de la toba i uda la fel si buretele din filtru si si pe deasupra capacu de la filtru tot i cu benzina... dc oare? de mers scuterul merge brici dar de ce sa iasa benzina???I normala treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.