andreutz Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 dupa cum zicea si lifan nu prea exista un timp standard de incalzire a motorului. o sa vezi knd il pornesti k sta un timp foarte turat su dupa aceea se mai " calmeaza" atunci motorul este bun de plecat cu el . sincer oricat de grabit ai fi eu zic ca se merita sa-l lasi putin la incalzit pentru ca altfel nici nu prea raspunde la comenzi , ceea ce e destul de important in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 o sa vezi knd il pornesti k sta un timp foarte turat su dupa aceea se mai " calmeaza" atunci motorul este bun de plecat cu el . ieri cand l-am portit asa mi-a facut si mie ... porneste si statea turat m-am speriat acua stiu ca asa trebe' --- Mesaj completat în 21 Nov 2007 16:23 ------------- hyosung rally sf 50 m'ar interesa si pe mine un chit de 80 :| in final , prinde 60 , am mers in paralel cu cineva , se pare ca am eroare pe bord ce kit s'ar potrivi pt al meu ? sau unde ma interesez si cam la ce pret ma arunca cu sau fara toba schimbata a da ...si cata viteza castig ? merita investitia ? uite incearca aici ... au multe piese !! daca e sa gasesti ceva imi zici si-ti dau ID lu unu de face comanda pe site-u ala http://www.easyparts.nl/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 eu pana acum il porneam si m duceam la drum ..mergea foarte bine in trafic ..fara intreruperi parca ar fi incalzit in ghilimele a ..cand il pornesc dau acceleratia la max merge oleak cam incet ...adik iese ff mult fum(albastru) cam vreo 3 4 sec apoi se accelereaza la adevarata lui putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 de ce comandati piese de pe net, (nici nu stiti ce primiti) cand avem un importator de piese de tuning, foart serios si foarte bine dotat? piese de tuning pt orice model de scuter gasiti la http://www.scuter-centre.ro/ una e sa vezi ce marca cumperi, din ce material e piesa, ce contine un kit, sa spunem, samd... si alta e sa cumperi de pe net si sa astepti cutia cu surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Una e sa comanzi de pe net la pret de producator si alta e sa platesti comisoane nesimite la dealer. http://www.scooter-assassins.com/ de exemplu au o reptutaie f buna, trimit oriunde in lume si fac si piese pentru scutere chinezesti (JMstar, First Bike, Go Pop etc). nu se compara cu cel pe care l-am zis eu inainte ! slabut ! poate doar ca fac si pentru scutere chinezesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 esti prost informat si mai dai si sfaturi proaste. la pret de producator nu cumpara nici macar un magazin din sectorul retail cum sunt metro, carrefour, etc da pai un client final! acela cumpara la cel mai mare adaos, ok? mare atentie cu economia asta de piata, ca e simpla ca buna ziua, dar te poti pacali f usor. si daca tot cumperi de undeva, mai bine sa-ti ofere garantie un magazin care se afla la o distanta de 5 km de casa decat unul care se afla la 5000 de km... mai ales ca se apropie sarbatorile va doresc bafta multa la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 sincer sunt de acord cu GSK. mi se pare inutil sa cumperi o piesa de pe net deoarece daca ai o problema la ea , risti sa nu iti mai raspunda aia la mailuri in vecii vecilor amin. si eu cautam piese pentru un runner la preturi mai de roman si am gasit in targul autovit este un stand destul de mic unde au piese de care vrei si la preturi zic eu destul de rezonabile, si avantajul fiind ca daca nu iti merge piesa poti sa te duci la tipul ala de acolo( e un tip super ok) si il rogi sa te ajute. oricum mai bine e sa cumperi o piesa care o tii in mana inainte sa o platesti, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 cum sckimb o aprindere la un piaggio zip 4t 50cc din 2005(cu aprindere prin CDI? ca mi so frecat cele mai importante piese si impreuna costa 200e cat un scuter. am alta aprindere de pe un scuter yamaha mbk cu aprindere tot prin cdi ajutati`ma va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Care esti din Tei si te pricepi la reparat scutere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) poti veni la noi la service. pt scuteristii, membri ai acestui forum, facem o reducere. Editat Noiembrie 24, 2007 de Lifan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VooDoo3 Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Salut , am un aprilia sr 50 si are o mica problema de ceva timp . Cand il pornesc merge totul ok vreo 2-3-4 km , dupa cand opresc la semafoare se opreste uneori motorul (13 grade afara) sau in timp ce merg se detureaza deodata (chiar daca accelerez) ... ajunge la relanti si uneori se opreste motorul uneori nu . Daca-l las 1 ora si dupa iar ma invart cu el merge bine 2-3-4 km si iar face fite . Are careva idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 poate ii infundat carbu`(poate ai o mizerie acolo) sau bile de ambreiaj uzate..sau ai probleme cu shoku`... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 @voodoo sr= 2 timpi la 2 t, cand segmentii au uzura mare, vei avea compresie maxima atunci cand motorul e rece (deci si segmentii sunt reci). imediat ce au ajuns la temperatura de functionare sau sa spunem, la o temp superioara acestia, isi vor mari distanta dintre capetele lor iar compresia evident, o sa scada simtitor. de obicei, nu pot spune cu certitudine ca asta e problema ta, cam asa se comporta un motor in 2 t cu compresie mica. daca nu ai bani sa-l duci in service sa rezolve problema, macar du-te si fa-ti un test de compresie. in cartea de service scrie clar care e compresia si care sunt limitele ei inferioare. bafta si sa ne ti la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VooDoo3 Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 (editat) Scuterul e in garantie , e al unui amic , ma gandeam ca pot sa-i fac eu ceva sa nu-l mai duca la garantie ... (trebuie sa-l dau inapoi ) Cu segmenti nu cred ca are probleme pt-ca si dupa aia 3-4km daca trag de el sare usor de 60 , nu pierde putere deloc , doar ca se opreste des mai ales la semafoare si am patit de vreo 2 ori sa se opreasca si de pe la 50 ... nu mai acelereaza deloc sau accelereaza in trepte ... ca si cum ar fi indundat ceva. Eu cred ca e carburatorul , il mai gadil vreo 2 zile (sunt paralel la mecanica) si daca tot face fite am sa-l dau sa-l duca la garantie. Ms pt raspunsuri Editat Noiembrie 26, 2007 de VooDoo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Carburatorul sigur. Asa imi face mie cand e motoru rece sau cand nu e reglat bine...merge perfect la relanti si in mers la inceput, apoi de-odata se ingatuie, pierde toata puterea data de acceleratie, sta putin timp aproape se opreste, uneori chiar se opreste si apoi isi revine. Eu zic sa-i dai putin mai mare debitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VooDoo3 Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 (editat) Rolly poti da detalii ca la "prostanaci" , cum sa curat carburatorul? (ce trebuie sa desfac) Vad ca ai ceva identic cu asta , tot tetsuya scrie si pe sr Editat Noiembrie 26, 2007 de VooDoo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Desfaci suruburile,scoti furtunasele,desfaci carburatorul,cureti cei in el,si il pui la loc,simplu nuh? Sa faci si 1-2 poze inainte sa te apuci de desfacut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 In ce consta testul de compresie?? Ca nu am nici o idee...si cum se face? Explica cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristitzop Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 (editat) am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. ? cand auziti de "alex_roma" sa fugiti cat mai departe. e un fff mare tepar. acum hotarati voi ce faceti. eu unul m-am ars, asa ca va previn si pe voi Editat Noiembrie 27, 2007 de cristitzop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 cati km are?poate inca maie strans motorul...si daca e strans inseamna ca se incinge prea tare....dar la temperatura asta mi`e km greu s acred....carburatorul l`ai curatat? Salut , am un aprilia sr 50 si are o mica problema de ceva timp . Cand il pornesc merge totul ok vreo 2-3-4 km , dupa cand opresc la semafoare se opreste uneori motorul (13 grade afara) sau in timp ce merg se detureaza deodata (chiar daca accelerez) ... ajunge la relanti si uneori se opreste motorul uneori nu . Daca-l las 1 ora si dupa iar ma invart cu el merge bine 2-3-4 km si iar face fite . Are careva idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 yo zic ca este carburatorul....dar mai este o problema la scuterele cu soc automat ca pana nu incalzesti motorul...daka incerci sa il accelerezi se opreste...acest lucru ti so poate intampla si dup ce mergi un pik cu el daca afar i f frig....si yo am patito pana sa prind schema ca trebuie sa il las 10 min sa se incalzeasca si dupaia nu am mai avut probleme..... si ca sa zic o problema de-a mea....am un speedfight 2 si ush cand i frig daca il las o saptamana o ia greu... o fi socu...o fi bateria? o fi carburatoru..? astept sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 De-aia s-a inventat pedala oameni buni. Daca dai la electromotor dupa 1 saptamana nu numai k il ineci, ii f**i bendixul si coroana (la mine deja s-au dus, fac urat cand motoru e rece). Pe vreme asta numai la pedala se porneste. Cand te opresti undeva si pornesti in 5 minute, e ok sa pornesit la buton. Si cu carburatorul: cu mare atentie ti minte conductele unde vine, scoti carburatorul si NU-L DESFACI JOS LA PLUTITOR. Se gaseste in comert solutie de curatat carburatoare si dai cu de-aia Daca tot persite mergi la un mecanic doar cu carburatorul, poate trebuie reglat din plutitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 In ce consta testul de compresie?? Ca nu am nici o idee...si cum se face? Explica cineva? se numeste compresion tester...se gaseste si de cumparat nu este scump,sau ar trebui sa gasesti pe la service-urile auto....se infileteaza in locul bujiei si iti arata pe un ceas informatia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 rolly stiu ca sa inventat pedala da mie nici cu aia nu o ia.....adik porneste doar dup ce il obosesc cam mult...adik la a 15-a pedala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 nu are nimic, stai linistit. se intampla asta datorita temperaturii, iar o cursa a pedalei invarte f putin motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.