Sari la conținut

Postări Recomandate

dupa cum zicea si lifan nu prea exista un timp standard de incalzire a motorului. o sa vezi knd il pornesti k sta un timp foarte turat su dupa aceea se mai " calmeaza" atunci motorul este bun de plecat cu el :cheers: . sincer oricat de grabit ai fi eu zic ca se merita sa-l lasi putin la incalzit pentru ca altfel nici nu prea raspunde la comenzi , ceea ce e destul de important in trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o sa vezi knd il pornesti k sta un timp foarte turat su dupa aceea se mai " calmeaza" atunci motorul este bun de plecat cu el :lol: .

:cheers: ieri cand l-am portit asa mi-a facut si mie ... porneste si statea turat :) m-am speriat :P :(

acua stiu ca asa trebe' :D

 

--- Mesaj completat în 21 Nov 2007 16:23 -------------

hyosung rally sf 50

m'ar interesa si pe mine un chit de 80 :|

in final , prinde 60 , am mers in paralel cu cineva , se pare ca am eroare pe bord

ce kit s'ar potrivi pt al meu ? sau unde ma interesez si cam la ce pret ma arunca

cu sau fara toba schimbata :P

a da ...si cata viteza castig ?:hug: merita investitia ?

uite incearca aici ... au multe piese !! daca e sa gasesti ceva imi zici si-ti dau ID lu unu de face comanda pe site-u ala :D

http://www.easyparts.nl/ :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce comandati piese de pe net, (nici nu stiti ce primiti) cand avem un importator de piese de tuning, foart serios si foarte bine dotat?

 

piese de tuning pt orice model de scuter gasiti la

http://www.scuter-centre.ro/

 

una e sa vezi ce marca cumperi, din ce material e piesa, ce contine un kit, sa spunem, samd... si alta e sa cumperi de pe net si sa astepti cutia cu surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e sa comanzi de pe net la pret de producator si alta e sa platesti comisoane nesimite la dealer.

http://www.scooter-assassins.com/ de exemplu au o reptutaie f buna, trimit oriunde in lume si fac si piese pentru scutere chinezesti (JMstar, First Bike, Go Pop etc).

nu se compara cu cel pe care l-am zis eu inainte ! slabut ! poate doar ca fac si pentru scutere chinezesti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti prost informat si mai dai si sfaturi proaste.

la pret de producator nu cumpara nici macar un magazin din sectorul retail cum sunt metro, carrefour, etc

da pai un client final! acela cumpara la cel mai mare adaos, ok?

mare atentie cu economia asta de piata, ca e simpla ca buna ziua, dar te poti pacali f usor.

si daca tot cumperi de undeva, mai bine sa-ti ofere garantie un magazin care se afla la o distanta de 5 km de casa decat unul care se afla la 5000 de km...

 

mai ales ca se apropie sarbatorile va doresc bafta multa la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sunt de acord cu GSK. mi se pare inutil sa cumperi o piesa de pe net deoarece daca ai o problema la ea , risti sa nu iti mai raspunda aia la mailuri in vecii vecilor amin. si eu cautam piese pentru un runner la preturi mai de roman si am gasit in targul autovit este un stand destul de mic unde au piese de care vrei si la preturi zic eu destul de rezonabile, si avantajul fiind ca daca nu iti merge piesa poti sa te duci la tipul ala de acolo( e un tip super ok) si il rogi sa te ajute. oricum mai bine e sa cumperi o piesa care o tii in mana inainte sa o platesti, parerea mea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am un aprilia sr 50 si are o mica problema de ceva timp . Cand il pornesc merge totul ok vreo 2-3-4 km , dupa cand opresc la semafoare se opreste uneori motorul (13 grade afara) sau in timp ce merg se detureaza deodata (chiar daca accelerez) ... ajunge la relanti si uneori se opreste motorul uneori nu .

Daca-l las 1 ora si dupa iar ma invart cu el merge bine 2-3-4 km si iar face fite .

Are careva idee de la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@voodoo

 

sr= 2 timpi

 

la 2 t, cand segmentii au uzura mare, vei avea compresie maxima atunci cand motorul e rece (deci si segmentii sunt reci).

imediat ce au ajuns la temperatura de functionare sau sa spunem, la o temp superioara acestia, isi vor mari distanta dintre capetele lor iar compresia evident, o sa scada simtitor.

de obicei, nu pot spune cu certitudine ca asta e problema ta, cam asa se comporta un motor in 2 t cu compresie mica.

daca nu ai bani sa-l duci in service sa rezolve problema, macar du-te si fa-ti un test de compresie. in cartea de service scrie clar care e compresia si care sunt limitele ei inferioare.

 

bafta si sa ne ti la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuterul e in garantie , e al unui amic , ma gandeam ca pot sa-i fac eu ceva sa nu-l mai duca la garantie ... (trebuie sa-l dau inapoi :finger: )

Cu segmenti nu cred ca are probleme pt-ca si dupa aia 3-4km daca trag de el sare usor de 60 , nu pierde putere deloc , doar ca se opreste des mai ales la semafoare si am patit de vreo 2 ori sa se opreasca si de pe la 50 ... nu mai acelereaza deloc sau accelereaza in trepte ... ca si cum ar fi indundat ceva.

 

Eu cred ca e carburatorul , il mai gadil vreo 2 zile (sunt paralel la mecanica) si daca tot face fite am sa-l dau sa-l duca la garantie.

 

Ms pt raspunsuri

Editat de VooDoo3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul sigur. Asa imi face mie cand e motoru rece sau cand nu e reglat bine...merge perfect la relanti si in mers la inceput, apoi de-odata se ingatuie, pierde toata puterea data de acceleratie, sta putin timp aproape se opreste, uneori chiar se opreste si apoi isi revine.

 

Eu zic sa-i dai putin mai mare debitul :baldy:

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. :baldy: ?

:finger: cand auziti de "alex_roma" sa fugiti cat mai departe. e un fff mare tepar. acum hotarati voi ce faceti. eu unul m-am ars, asa ca va previn si pe voi

Editat de cristitzop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati km are?poate inca maie strans motorul...si daca e strans inseamna ca se incinge prea tare....dar la temperatura asta mi`e km greu s acred....carburatorul l`ai curatat?

Salut , am un aprilia sr 50 si are o mica problema de ceva timp . Cand il pornesc merge totul ok vreo 2-3-4 km , dupa cand opresc la semafoare se opreste uneori motorul (13 grade afara) sau in timp ce merg se detureaza deodata (chiar daca accelerez) ... ajunge la relanti si uneori se opreste motorul uneori nu .

Daca-l las 1 ora si dupa iar ma invart cu el merge bine 2-3-4 km si iar face fite .

Are careva idee de la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo zic ca este carburatorul....dar mai este o problema la scuterele cu soc automat ca pana nu incalzesti motorul...daka incerci sa il accelerezi se opreste...acest lucru ti so poate intampla si dup ce mergi un pik cu el daca afar i f frig....si yo am patito pana sa prind schema ca trebuie sa il las 10 min sa se incalzeasca si dupaia nu am mai avut probleme.....

 

 

si ca sa zic o problema de-a mea....am un speedfight 2 si ush cand i frig daca il las o saptamana o ia greu... o fi socu...o fi bateria? o fi carburatoru..? astept sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-aia s-a inventat pedala oameni buni. Daca dai la electromotor dupa 1 saptamana nu numai k il ineci, ii f**i bendixul si coroana (la mine deja s-au dus, fac urat cand motoru e rece). Pe vreme asta numai la pedala se porneste. Cand te opresti undeva si pornesti in 5 minute, e ok sa pornesit la buton.

 

Si cu carburatorul: cu mare atentie ti minte conductele unde vine, scoti carburatorul si NU-L DESFACI JOS LA PLUTITOR. Se gaseste in comert solutie de curatat carburatoare si dai cu de-aia :finger: Daca tot persite mergi la un mecanic doar cu carburatorul, poate trebuie reglat din plutitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce consta testul de compresie?? Ca nu am nici o idee...si cum se face? Explica cineva?

 

se numeste compresion tester...se gaseste si de cumparat nu este scump,sau ar trebui sa gasesti pe la service-urile auto....se infileteaza in locul bujiei si iti arata pe un ceas informatia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rolly stiu ca sa inventat pedala da mie nici cu aia nu o ia.....adik porneste doar dup ce il obosesc cam mult...adik la a 15-a pedala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...