Sari la conținut

Postări Recomandate

pai da stiu asta dar eu am specificat el poate e malossi din 96 de cand e scuteru...eu vroiam sa stiu daca se potrivesc alte piese si ce piese pt ca nu ma incanta cu nimic malossi

 

--- Mesaj completat în 23 Dec 2007 23:16 -------------
eu am postat pe forum sa va cer ajutoru si parerea nu sa imi criticati scuteru da nha...oricum nici care inafar de brick23 nu mi'ati dai informatia potrivita de care aveam nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai da stiu asta dar eu am specificat el poate e malossi din 96 de cand e scuteru...eu vroiam sa stiu daca se potrivesc alte piese si ce piese pt ca nu ma incanta cu nimic malossi

daca vrei neaparat mai multa putere de la scuteras , poti sa te duci la un "mester" :crack: sa alezezi cilindrul si pui piston mai mare

bafta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu chelone nu te-am ajutat. Uita-te mai bine mai sus...

 

Daca vrei performante nu iti iei piese sh dupa alte scutere, iti iei piese DE LA FIRME RENUMITE(cum am scris mai sus si am dat exemple) de tuning.

 

Cum a zis si mihaiand, ori alezezi si segmentezi, ori iei kit de 80cc cum ai zis tu. Ti-am zis doar ca nu ai de unde scoate atatea performanta, sa maresti cu 170%. 100km/h oricum ii prinzi. Sigur ai ceva uzat prin el...intai verifica la variator totul si apoi compresia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da tu mi'ai dat firme de tuning care deja le stiam....si eu am intrebat daca mareste pana la 170% ca nu imi trebe mie atata viteza ca daca e imi iau unu CBR de 600 si am viteza....pistonu si segmentzii is ok la variator mai tre sa ma uit si compresia unde o verific?ms mult

 

--- Mesaj completat în 24 Dec 2007 12:26 -------------
si eu cam atat vrea in jur de 100 120 sa prind cu el nu imi trebe mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

120 e enorm de mult...

 

daca le stiai la ce mai intrebi? vrei sa-ti zic sa te duci in vitan sau la valcea sub pod, sau si mai rau in bazar la rusi? E porcarie sa improvizezi de la alte scutere. FOLOSESTE DOAR COMPONENTE DE CALITATE! Compresia o verifici cu aproximatie la pedala...pui frumos mana pe ea si incerci sa dai sa porneasca. Daca se apasa relativ greu, ai compresie, daca se duce relativ usor n-ai. Daca vrei fix, te duci la service si-ti baga aparatul in varful pistonului. Verifica rolele, poate fi de la asta, sa fie prea uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tuning nu stiu...dar daca vrei sa repari scuterul si nu ai unde...te duci acolo si ti-l fac ei :rock:

de acolo am vrut sa imi iau prima data scuter :blbl: dar cand am vazut cu aveau cadrele aruncate unu peste altu ruginite ca naiba ... [cica le reconditionau :crack: ] :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca va rog, imi ziceti si mie cum pot sa schimb rolele?? este greu?si acuma, pe timpul asta de iarna,am observat ceva ciudat la scuterul meu,cand pornesc motorul, il las sa se incalzeasca la relanti vreo 3-4 min, da cand ma duc cu el mai mult de 2 km, dupa ce mam oprit, are un mitos tarte ciudat , si inca vreo 5 min dupa ce am oprit motorul scoate un fum ......iar pe teava de la iesirea din toba, parca ar fi niste ulei..

 

motorul acuma a fost segmentat, nam facut decat 1200 km cu el de cnd lam segmentat

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte greu sa scoti rolele...eu nici acum n-am reusit :crack: e foarte probabil sa strici ceva in variator. Iti trebuie unealta speciala :rock:

nu-ti trebuie ma nici o unealta speciala,desfaci capacul de la transmisie,si ai variatorul in stanga si ambreiajul in dreapta,la roata.

iei o cheie...de 19 parca ,desfaci variatorul,tragi toate componentele afara si dai de role.

Pentru mine nu a necesitat nici cea mai mica munca,sau chinuiala...a iesit foarte usor.

ps:variatoru e polini speed control

stai ca fac 2 poze sa vezi

cu "capacul" pus post-19791-1198670664_thumb.jpg

cu "capacul" dat jos post-19791-1198670738_thumb.jpg

poate te ajuta cu ceva :rolleyes:

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti trebuie ma nici o unealta speciala,desfaci capacul de la transmisie,si ai variatorul in stanga si ambreiajul in dreapta,la roata.

iei o cheie...de 19 parca ,desfaci variatorul,tragi toate componentele afara si dai de role.

Pentru mine nu a necesitat nici cea mai mica munca,sau chinuiala...a iesit foarte usor.

ps:variatoru e polini speed control

stai ca fac 2 poze sa vezi

cu "capacul" pus post-19791-1198670664_thumb.jpg

cu "capacul" dat jos post-19791-1198670738_thumb.jpg

poate te ajuta cu ceva :rolleyes:

ms pt sfat, inca nu l-am desfacut, numai vineri , sper sa reusesc :crack: si fumul ala cu miros ciudat dupa ce sting motorul de ce ar pute veni?? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti trebuie ma nici o unealta speciala,desfaci capacul de la transmisie,si ai variatorul in stanga si ambreiajul in dreapta,la roata.

iei o cheie...de 19 parca ,desfaci variatorul,tragi toate componentele afara si dai de role.

Pentru mine nu a necesitat nici cea mai mica munca,sau chinuiala...a iesit foarte usor.

ps:variatoru e polini speed control

stai ca fac 2 poze sa vezi

cu "capacul" pus post-19791-1198670664_thumb.jpg

cu "capacul" dat jos post-19791-1198670738_thumb.jpg

poate te ajuta cu ceva :rolleyes:

De obicei cu cheia aia de 19 ai probleme, pentru ca pe un motor nou piulita de la variator e stransa foarte tare cu o cheie pneumatica, si daca nu ai nici cheie pneumatica nici foarte multi muschi nu se prea desface. Mie m-i s-a rupt odata cureaua si n-am reusit sa desfac piulita, dar am reusit in schimb sa indoi si sa stric cheia... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceasi problema pmoldovan. Brick tu ai spus ceva de genul "cum formatezi un calculator?" iei cd-ul, il bagi in cd-rom si pornesti calculatorul, il INSTALEZI (dar nu ai zis cum) si gata merge. Exact ce era important ai omis...nu e mare chestie sa dai capacul de la transmisie jos, sau sa scoti saibele, ci surubul ala (cuvant jignitor) e problema, care culmea, nu e nici un surub fix, e mobil. O sa-mi iau un opritor de piston ce se baga in locul bujiei si rezolv treaba. Am intrebat 10 mii tehnici cum se desface, nici una nu a functionat. Daca nu e bine strans si nu te chinui putin e grav, nu ai arcul bun sau ceva, pentru ca din cauza fortei care actioneaza asupra variatorului, ar trebui sa se impinga in piulita si sa se stranga automat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceasi problema pmoldovan. Brick tu ai spus ceva de genul "cum formatezi un calculator?" iei cd-ul, il bagi in cd-rom si pornesti calculatorul, il INSTALEZI (dar nu ai zis cum) si gata merge. Exact ce era important ai omis...nu e mare chestie sa dai capacul de la transmisie jos, sau sa scoti saibele, ci surubul ala (cuvant jignitor) e problema, care culmea, nu e nici un surub fix, e mobil. O sa-mi iau un opritor de piston ce se baga in locul bujiei si rezolv treaba. Am intrebat 10 mii tehnici cum se desface, nici una nu a functionat. Daca nu e bine strans si nu te chinui putin e grav, nu ai arcul bun sau ceva, pentru ca din cauza fortei care actioneaza asupra variatorului, ar trebui sa se impinga in piulita si sa se stranga automat :rolleyes:

De desfacut se desface asa:

1. Iei o cheie tubulara care se pune pe cricket si o asezi intre peretele cutiei de transmisie si dintii pe care trage kick-starterul si o tii acolo cu o mana;

2. Iei o cheie pneumatica de 19, o pui pe defacut si desfaci piulita cu cealalta mana;

3. Daca nu ai dotarile de la punctul 2, rogi un prieten sa tina cheia de la punctul 1, iti iei vesta cu muschi si o cheie fixa de 19 si tragi de piulita aia cu mana.

Eu dupa ce am dat chix am impins motorul 3-4 km pana la service la Ciprian, si fratele lui a scos-o fara cheie pneumatica (nu aveau inca), dar Catalin ala e mai scund ca mine (are cam 1.65m) si are macar 80kg formati in special din muschii de pe gat si maini, asa ca el poate, si mai are si antrenament in sportul asta, ca in fond din asta traieste... Eu am incercat initial sa-mi schimb cureaua singur doar ca sa nu imping scuterul pana la service, ca sunt de parere ca treburile astea e mai bine sa fie facute de profesionisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema..cand pornesc dimineatza motoru..porneste la a 3 pedala maxim...(porneste si la prima da mai rar) sta la relantiu cateva minute...si apoi se ineaca..dak nu`l tin turat putin se opreste.. :crack: care sa fie problema? :crack:

NU sa incazit motorul cum trebuie...sau dak face asa dai relantiu mai tare putin :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am avut si eu si am marit relantiu si am rezolvato dar vezi ca daca o stat motoru pe dreapta e bine sa curetzi carburatoru se poate si de la asta sa fie.eu am curatzat carburatoru si am dat relantiu mai tare si merge struna

 

--- Mesaj completat în 27 Dec 2007 19:52 -------------
auzi danutz cat ai dat pe aerox si din ce an e?ca ma tenteaza si pe mine una:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am avut si eu si am marit relantiu si am rezolvato dar vezi ca daca o stat motoru pe dreapta e bine sa curetzi carburatoru se poate si de la asta sa fie.eu am curatzat carburatoru si am dat relantiu mai tare si merge struna

 

<small>--- Mesaj completat în 27 Dec 2007 19:52 -------------</small><br/>auzi danutz cat ai dat pe aerox si din ce an e?ca ma tenteaza si pe mine una:D

 

si cum scot carburatoru ca sa`l curat.. cu ce il curat ? :crack:

Editat de gadjodilo17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerci cu relantiu, daca nu verifica socul(la tine electronic) si eventual schimba'l. Am prieten cu F15, a avut aceleasi simptome, pornea statea cateva secunde si se oprea, dupa care dadeai la pedala pana transpirai! Acum indiferent de perioada de stationare sau de temperatura porneste din cel mult 3-4 pedale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema..cand pornesc dimineatza motoru..porneste la a 3 pedala maxim...(porneste si la prima da mai rar) sta la relantiu cateva minute...si apoi se ineaca..dak nu`l tin turat putin se opreste.. :crack: care sa fie problema? :crack:

 

 

mai degraba asi zice cand se incalzeste motoru se ineaca......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...