Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai daca motorul nu are simptome de oboseala( lipsa compresie, pornire grea lipsa putere etc) nu are rost sa schimbi setul, mai ales daca este cel original... putine scutere mai merg la fel dupa ce a fost schimbat setul original. Din ce ai zis tu... poate fi reglajul carburatorului, sau o pompa de ulei dereglata, sau chiar tipul uleiului folosit poate fi devina. Intre uleiul mineral si cel full sintetic e o mare diferenta si la ungere, si la fum(cantitate si mirosul acestuia), cat si la puterea si mersul motorului. Deci verifica toate cauzele posibile inainte sa te gandesti la set, ca multi mecanici doar asta stiu sa zica. :what:

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 21:43 -------------</small><br/>Pai daca motorul nu are simptome de oboseala( lipsa compresie, pornire grea lipsa putere etc) nu are rost sa schimbi setul, mai ales daca este cel original... putine scutere mai merg la fel dupa ce a fost schimbat setul original. Din ce ai zis tu... poate fi reglajul carburatorului, sau o pompa de ulei dereglata, sau chiar tipul uleiului folosit poate fi devina. Intre uleiul mineral si cel full sintetic e o mare diferenta si la ungere, si la fum(cantitate si mirosul acestuia), cat si la puterea si mersul motorului. Deci verifica toate cauzele posibile inainte sa te gandesti la set, ca multi mecanici doar asta stiu sa zica. :kiss:

 

setul nu am de gand sa il schimb ca motoru merge foarte bine iar uleiul acuma l-am schimbat si imi afuma foarte mult si cu asta :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi ca si uleiu conteaza a cand scoate fum vorba lu adi....un prieten foloseste ulei de la mol luat cu 5 lei(crek ii mineral) io folosesc full sintetic indiferent de firma.....de care gasesc in momentu cand am nevoie al lui te afuma de numa....iar al meu nu scoate pik de fum

 

 

 

 

app motoru ii in 2 t nu?

Editat de C.J.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca si uleiu conteaza a cand scoate fum vorba lu adi....un prieten foloseste ulei de la mol luat cu 5 lei(crek ii mineral) io folosesc full sintetic indiferent de firma.....de care gasesc in momentu cand am nevoie al lui te afuma de numa....iar al meu nu scoate pik de fum

app motoru ii in 2 t nu?

 

da ii 2 t

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei ai in el? Iti recomand un ulei full-sintetic... si apoi daca tot la fel face un control la carburator(reglaj incorect, si la pompa de ulei. Consumul cum e... bujiile ce culoare au? Filtru de aer e curat... ai putea sa-l cureti(chiar daca n-o fi murdar,dar elimini o cauza). Daca motorul merge bine... astea trebuie verificate. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei ai in el? Iti recomand un ulei full-sintetic... si apoi daca tot la fel face un control la carburator(reglaj incorect, si la pompa de ulei. Consumul cum e... bujiile ce culoare au? Filtru de aer e curat... ai putea sa-l cureti(chiar daca n-o fi murdar,dar elimini o cauza). Daca motorul merge bine... astea trebuie verificate. :what:

 

poi consumul mi de 8% cam asa......iar ulei am bagat exact de ala ce scrie in cartea lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8% :kiss: ? Asta nu e consum de scuter :kiss: !! Mie imi ia 2.5-3%. De cat e... de 49? Ar trebui sa-ti ia maxim 4-5% si asta in conditii extreme... si si asa e mult. Du-l la cineva sa-ti regleze carburatorul... ca sigur e ceva neinregula p'akolo cu consumul asta... si d'asta s-ar putea sa-ti scoata si fum asa. Cu consumul asta intreci multe masini :kiss: ! Si in legatura cu uleiul... cum am mai zis, tre sa fie full-sintetic. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

8% :eek: ? Asta nu e consum de scuter :kiss: !! Mie imi ia 2.5-3%. De cat e... de 49? Ar trebui sa-ti ia maxim 4-5% si asta in conditii extreme... si si asa e mult. Du-l la cineva sa-ti regleze carburatorul... ca sigur e ceva neinregula p'akolo cu consumul asta... si d'asta s-ar putea sa-ti scoata si fum asa. Cu consumul asta intreci multe masini :kiss: ! Si in legatura cu uleiul... cum am mai zis, tre sa fie full-sintetic. :what:

 

aha....ms ady4 :kiss: o sa il duc la un mecanic sa vedem care ii problema ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are domeniu real de site te pot ajuta eu sa i afli identitatea...MOTOMAX.CATANOVA.RO asta nici nu mere...nici nu exista.

 

Salut.

Mersi pt ajutor :kiss: .uite care era adresa complecta option_motomax@.com.nospam.com.

imi pare rau, dar eu pe calculator nu ma pricep mai de loc :eek: , asa ca TE ROG DA-MI O MANA DE AJUTOR :what: .

 

MAI AM O INTREBARE la suzuki katana pe care o am : scanteie am ,benzina vine, iar magnetoul are cei 4 magneti rupti fiecare in doua,porneste dar nu mai mult de 2-3sec,ma incercat sa pornesc si cu acceleratia putin tasa . Aveti vreo sugestie pt mine? daca e nevoie va arat si poze cu magnetoul

 

 

MERSI ANTICIPAT ;) . ASFALT USCAT SI ATENTIE LA OBSTACOLE :ok: :kiss: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Unde se afla acel senzor de caldura?? Caci pe bord nu mai indica cand motorul e cald... si as vrea sa vad ce probleme are...

Adik eu stiu ca dupa ce motorul e cald acul ar trebuii sa stea cam pe la jumate...insa mie imi sta pe 0, dar daca il fortez putin pe o panta de vre 16-18% dupaia acul urca un patratel...ce naiba sa aiba ca nu am racire cu freon sau ohigen lichid....

Acolo langa bujie se afla un fir care e cam subred el...ala e de la ceasu care arata temperatura pe bord???Mie firul mi se pare cam subred insa dak il misc tot nu merge deci nu intrerupe...si dak ar intrerupe nu ar mai urca acul deloc nu? Voi ce ziceti ce saracie sa aiba?

 

 

Am atasat si o poza cu firul de care vorbeam...

 

Asfalt uscat :wink: ...a cam venit iar frigul :kiss:

post-16160-1202848967_thumb.jpg

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Unde se afla acel senzor de caldura?? Caci pe bord nu mai indica cand motorul e cald... si as vrea sa vad ce probleme are...

Adik eu stiu ca dupa ce motorul e cald acul ar trebuii sa stea cam pe la jumate...insa mie imi sta pe 0, dar daca il fortez putin pe o panta de vre 16-18% dupaia acul urca un patratel...ce naiba sa aiba ca nu am racire cu freon sau ohigen lichid....

Acolo langa bujie se afla un fir care e cam subred el...ala e de la ceasu care arata temperatura pe bord???Mie firul mi se pare cam subred insa dak il misc tot nu merge deci nu intrerupe...si dak ar intrerupe nu ar mai urca acul deloc nu? Voi ce ziceti ce saracie sa aiba?

Am atasat si o poza cu firul de care vorbeam...

 

Asfalt uscat :wink: ...a cam venit iar frigul :kiss:

vara iti functiona? e posibil din cauza frigului sa fie racit mereu ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As'vara mergea.... si bine amu...am mers 100 km in cantinuu cu 90-93 km/h si nu o crescut acu decloc...ce naiba sa se raceasca asa bine? era vreo 13 grade afara...

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 23:18 -------------
AA si tot na zis nime nimik de cooler de pc de la 120x120mm dak are vreo eficienta sa il pun in fata radiatorului??? Si oare ar incapea acolo? are vreo 30mm latime...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma,merge dar de ce sa pui cooler ? pui un ventilator mai subtirel cu pale mai mari ...de 12 volti si o sa fie foarte eficient...:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sti cum e...coller gasesc in magazin si si dotat cu leduri albastre...si eu zic ca o sa se vada si calumea prin grataru ala de la carb...dar ventilator subtirel de unde fac eu rost???

.............................................................................................................................

Mai astept indicatii in legatura cu indicatorul de temperatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu,este in jur de 25 ron un cooler cu leduri,2500 rotatii pe minut.

Intr-adevar se vede frumos,dar e posibil sa nu faca fata cum trebuie,cateva grade tine el acolo,dar nu suficient de mult.

Quote:si eu zic ca o sa se vada si calumea prin grataru ala de la!!! carb !!!

ce carb ? :wink:

ventilator subtire poti sa faci rost de la un scooter mai mare de 50 cmc care are ventilator....incearca la un sr 125...sau la alte scutere mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Unde se afla acel senzor de caldura?? Caci pe bord nu mai indica cand motorul e cald... si as vrea sa vad ce probleme are...

Adik eu stiu ca dupa ce motorul e cald acul ar trebuii sa stea cam pe la jumate...insa mie imi sta pe 0, dar daca il fortez putin pe o panta de vre 16-18% dupaia acul urca un patratel...ce naiba sa aiba ca nu am racire cu freon sau ohigen lichid....

Acolo langa bujie se afla un fir care e cam subred el...ala e de la ceasu care arata temperatura pe bord???Mie firul mi se pare cam subred insa dak il misc tot nu merge deci nu intrerupe...si dak ar intrerupe nu ar mai urca acul deloc nu? Voi ce ziceti ce saracie sa aiba?

Am atasat si o poza cu firul de care vorbeam...

 

Asfalt uscat :kiss: ...a cam venit iar frigul :lol:

Ala din poza e senzorul de temperatura. Pe frigul asta nu se ridica acul mai mult de o casuta nici sa faci focul la motor :) Iti merge perfect senzorul si tot. Nu-ti face probleme.

 

 

Bafta! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste probleme cu un scuter Malaguti F12 LC de prin 98 cred, la care mam dus nimeni na stiut ce e cu el cica merge f bine asa e el, dar eu care merg zi de zi nu prea imi place cum merge. Problemele sunt, nu vrea sa prinda viteza mai mare de 70 km/h nici la vale, urca f repede la 60-70 dar nu trece peste 70 in nici un fel, cred ca are limitare ceva, cablu de acceleratie cam face nasoale sau nu stiu de la ce o fi, relanteul nu pot sa-l modific calumea de la cablu de acceleratie ca la carburator nu mai merge reglat relanteul, invart degeaba de surub, la inceput mergea dar de cand am umblat la cablu de acceleratie nu masi merge, si nu merge reglat bine bar e mare bar e prea mic si se opreste motorul, cateodate se mareste singur. La mine e stricat vacuumul si am benzina prin curgere returul nu mai functioneaza, o fi o problema mare oare? Si cateodata se mai ineaca cand dau sa accelerez, trebuie sa opresc motorul si sa-l repornesc. Si cand e mai rece dau la pedale sa-l pornesc de imi vine rau dar asta o mai inteleg, cea mai inervant e treaba cu relanteul. El asa scuterul trage calumea urca dealul cu 50-55 km/h are demaraj destul de bun dar nu trece peste 70km/h, a si cam scoate ceva fum cam mult, nu f. mult dar oricum.

Va multumesc ptr timpul pierdut citit acest post asa lung dar nam cu cina sa vb despre treaba asta, toti spun ca asa trebuie sa fie, oameni :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scuter de 49cmc, nu are deloc compresie, nu porneste la buton si cand il accelerez se tureaza tare si abea merge.... ce ar putea avea? :) :lol: :wink:

 

ala 100% ii setu

Din care 99% sunt segmentii :lol: .

@norbi_bidi e timpul sa-l segmentezi.

 

 

Bafta! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cosx25 majoritatea scuterelor malagutti f12 phantom merg intre 70-80...cam asa li viteza cum la aprilia sr i intre 80-90 km/h...tie cam cat de repede iti urca la 60-70??De obicei f12 is tari la sprint dar nu si la top speed...si manca destul de mult in jur de 3,5-4%... asta e in general deci al tau poate doar atata poate duce...

 

Incearca sa schimbi rolele cu ceva mai greu dak simti ca scuteru se tureaza on gol cand i dai blana...si ar trebuii sa mearga pana prin 80km/h

 

...........................................................................................................................

Razvy17 eu asa stiu ca in jur de 6,5mm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kiss:

cosx25 majoritatea scuterelor malagutti f12 phantom merg intre 70-80...cam asa li viteza cum la aprilia sr i intre 80-90 km/h...tie cam cat de repede iti urca la 60-70??De obicei f12 is tari la sprint dar nu si la top speed...si manca destul de mult in jur de 3,5-4%... asta e in general deci al tau poate doar atata poate duce...

 

Incearca sa schimbi rolele cu ceva mai greu dak simti ca scuteru se tureaza on gol cand i dai blana...si ar trebuii sa mearga pana prin 80km/h

 

...........................................................................................................................

Razvy17 eu asa stiu ca in jur de 6,5mm...

 

ms don'juan :wink: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...