korectu Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 in primul rand sa zicem ca ai dreptate , dar in al doilea rand uitati`va prima data la voi si dupa aia vorbiti de altii de exemplu subiectu ca am postat pe topic de acuma 10 ani o trecut nentelegerea , dar "haste" a ramas la acelasi nivel si aia ma enerveaza pe mn --- Mesaj completat în 18 Mar 2008 10:22 -------------@ si de acuma nici nu mai postez ceva vreme numa ca sa fiti voi multumiti dar dak ma bazaie unu asta este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 in primul rand sa zicem ca ai dreptate , dar in al doilea rand uitati`va prima data la voi si dupa aia vorbiti de altii de exemplu subiectu ca am postat pe topic de acuma 10 ani o trecut nentelegerea , dar "haste" a ramas la acelasi nivel si aia ma enerveaza pe mn <small>--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 10:22 -------------</small><br/>@ si de acuma nici nu mai postez ceva vreme numa ca sa fiti voi multumiti dar dak ma bazaie unu asta este iti multumim am glumit ma , fa ce vrei dar oricum nu`i bine ce faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Am si eu o problema la scuterul meu.Cand vreau sa fac burnout sau sa plec tare scoate putin fum negru.Motorul merge la fel de bine ca inainte.Am inteles ca daca scoate fum albastru sunt segmentii,deci care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 in primul rand sa zicem ca ai dreptate , dar in al doilea rand uitati`va prima data la voi si dupa aia vorbiti de altii de exemplu subiectu ca am postat pe topic de acuma 10 ani o trecut nentelegerea , dar "haste" a ramas la acelasi nivel si aia ma enerveaza pe mn <small>--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 10:22 -------------</small><br/>@ si de acuma nici nu mai postez ceva vreme numa ca sa fiti voi multumiti dar dak ma bazaie unu asta este taci dreaq cap de pl --- Mesaj completat în 19 Mar 2008 12:14 ------------- Am si eu o problema la scuterul meu.Cand vreau sa fac burnout sau sa plec tare scoate putin fum negru.Motorul merge la fel de bine ca inainte.Am inteles ca daca scoate fum albastru sunt segmentii,deci care ar fi problema? Pai si un preten deal meu are scuter tot first-bike si plm cand ii rece si ii pe cric si accelerezi mai tare cand nui incalzit iti afuma mana daca o pui acolo la toba da dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc fum sau poate asa face la voi astai in 4 timpi cum iasa la noi fum albastru la voi iasa negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cautiss Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 aveti careva sau stiti de unde pot sa cumpar o carena de gilera taifun, cautiss@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) aveti careva sau stiti de unde pot sa cumpar o carena de gilera taifun, cautiss@yahoo.com Numa daca dai comanda pe siteul asta http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968...27/Typhoon.html Editat Martie 19, 2008 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Am si eu o problema la scuterul meu.Cand vreau sa fac burnout sau sa plec tare scoate putin fum negru.Motorul merge la fel de bine ca inainte.Am inteles ca daca scoate fum albastru sunt segmentii,deci care ar fi problema? Nu cred ca e nici o problema. Cand accelerezi brusc nu se arde toata benzina/posibil rateu, si de aceea acel fum negru. Poti incerca sa schimbi bujia poate nu-ti da scanteie chiar cum trebuie, dar nu cred ca ai nici o problema. Daca ar fi segmentii ti-ar scoate fum albastru(gen 2t) nu ar mai trage si ti-ar consuma ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 nah mdanut dak nu iti convine sa ma sugi ca sa fie mai bine pt toti , tu iarasi esti prost ? nu vezi ca am zis ca nu mai postez numa dak imi are careva treaba si tu rpd te iei iarashi de mn , mai bine taci si vezi`ti de treaba ta si eu de treaba mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cabral17 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 sal am si eu o problema. anu trecut mi-am luat un malaguti f12 ac din 99; acum o luna lam dus la cineva sa imi faca motoru (alezat, piston nou, segmenti...). acuma lam adus si totul merge perfect. acuma problema ii ca nu imi arata cata benzina am in rezervor; daca ii bag plinu tot ascileaza acu de la gol la plin, iar cand am mai putin de jumatate imi arata ca ii gol. din ce poate fi? si inca ceva. care aveti un carburator mai vechi sau defect ca imi trebuie chestia aia cu cuiu pontou (chestia aia din arc) salutari cu farul si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Nu cred ca e nici o problema. Cand accelerezi brusc nu se arde toata benzina/posibil rateu, si de aceea acel fum negru. Poti incerca sa schimbi bujia poate nu-ti da scanteie chiar cum trebuie, dar nu cred ca ai nici o problema. Daca ar fi segmentii ti-ar scoate fum albastru(gen 2t) nu ar mai trage si ti-ar consuma ulei. Mersi de raspuns,intradevar ulei nu consuma si rateuri da asa cand decelerez ca am modificat ceva la toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 @ Cabral17 Posibile cauze: sonda, problema electrica, afisajul din bord. Cel mai bine ar fi sa te duci la un electrician auto cu el... poate te rezolva. Ce poti face tu: sa verifici contactul de la sonda sa nu fie oxidat, slabit etc, sa te uiti cu o lanterna ceva prin orificiul rezervorului, poate vezi sonda si cu un bat ceva reusesti sa o misti, poate isi revine. Si eu am avut o problema asemanatoare, sonda mea era sub forma de plutitor, se lasase sub nivelul benzinei(nu stiu din ce cauza ) si-mi indica eronat. Am reusit sa o zaresc, am miscat de ea si si-a revenit. Am rezolvat problema fara sa desfac un surub. Poti incerca si tu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cabral17 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 @ Cabral17 Posibile cauze: sonda, problema electrica, afisajul din bord. Cel mai bine ar fi sa te duci la un electrician auto cu el... poate te rezolva. Ce poti face tu: sa verifici contactul de la sonda sa nu fie oxidat, slabit etc, sa te uiti cu o lanterna ceva prin orificiul rezervorului, poate vezi sonda si cu un bat ceva reusesti sa o misti, poate isi revine. Si eu am avut o problema asemanatoare, sonda mea era sub forma de plutitor, se lasase sub nivelul benzinei(nu stiu din ce cauza ) si-mi indica eronat. Am reusit sa o zaresc, am miscat de ea si si-a revenit. Am rezolvat problema fara sa desfac un surub. Poti incerca si tu asta. ms mult...o sa vad ce pot face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 ady4, aveai plutitor intepat si se inundase. Sau poate bratul plutitorului se misca greu, cu frecare. Nu cred ca era intepat, ca atunci nu se mai ridica, sau daca se ridica dupa un timp se facea iar scafandru . Cred ca mai degraba bratul, sau de ce e conectat el, ca n-am putut studia prea bine problema ca e cam intuneric in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 problema ca e cam intuneric in rezervor aprinde o bricheta sa se faca lumina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 (editat) Am si io o problema cam de mult si inca nam reusit sa o clarific tot imi scadea puterea motorului insa nu din cauza reglajerol setului etc si a altora.. si am discutat cu mai multi si cuiul meu ponton arata asa ( cum ii in poza ) insa io mam informat ca tre sa fie mai ascutit nu cum ii asta la fel de gros tot cuiul... in fine si la scuteru celalalt aveam la fel ascutit nu cum ii asta ... Deci asa ar trebui sa arate sau mai ascutit AH ~X( nu mere uplound'u care se pricepe il rog sami dea pm si o sai trimit poza sau la id de mess yo_danutz_dilau Editat Martie 20, 2008 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 dak apare service pe bord la sr 2 factory injectie care`i baiu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 bha fratzilor nu imi trage motoru e pornit si nu pleaca de pe loc,inebunesc. care ar putea fi problema vreau cat mai multe sfaturi ce sa fac il duc la mecanic sau pot sa il fac eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 bha fratzilor nu imi trage motoru e pornit si nu pleaca de pe loc,inebunesc. care ar putea fi problema vreau cat mai multe sfaturi ce sa fac il duc la mecanic sau pot sa il fac eu Pai baga-l in viteza intai ma...cum vrei sa plece ON: uite-te bine la ambreiaj,variator si la curea,de acolo este sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 cureaua e buna variatoru trebe maine sa il verific si ambreiaju nu stiu unde sa ma uit((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 cureaua e buna variatoru trebe maine sa il verific si ambreiaju nu stiu unde sa ma uit((( Ambreaju' e in partea din spate a transmisiei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 adica la variator??lasa ca ma uit si va anuntz multumesc mult --- Mesaj completat în 22 Mar 2008 17:22 -------------bha ajutati'ma si pe mine va rog care o mai patit asta?ce sa fac disper i dau foc jurrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Nu-i da foc!!!Mergi la un service autorizat daca nu te descurci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 la mine in orash deabia asteapta astia sa se strice un scuter sa cheleasca de bani mi s'a rupt garnitura de chiuloasa si mi'a intrat apa la piston mi'a zis ca s'a calat motoru si trebe sa imi iau set motor si el avea pretz de 300 de euro eu la cata mecanica stiu mi'am luat garnituri noi si am pornit motoru si merge dar acuma am probleme cu ambreiaju cred....nu stiu ce e de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 la mine in orash deabia asteapta astia sa se strice un scuter sa cheleasca de bani mi s'a rupt garnitura de chiuloasa si mi'a intrat apa la piston mi'a zis ca s'a calat motoru si trebe sa imi iau set motor si el avea pretz de 300 de euro eu la cata mecanica stiu mi'am luat garnituri noi si am pornit motoru si merge dar acuma am probleme cu ambreiaju cred....nu stiu ce e de facut si eu am aproape la fel problema pe care o ai tu ...al meu nu se tureaza si o ia de pe loc cam greu ..pe drum drept merge 55km/h si la vale 70...ce ar puitea fii? ambreiajul sau cureaua de transmisie? ii un ovetto mbk..nu am umblat la el de cand il am ...are 16.534km..problema asta o am de anu trecut de cand i`am sckimbat bilele de ambreiaj(se vedea diferenta 78 pe drum drept si trecea peste 80 la vale)aaa..l`am fortat foarte mult la dealurile abrupt cu 2 pe el (eu 70kg plus 100kg)si dupa aia mergea din ce in ce mai prost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 pai si eu am tras de el la panta si cu 2 pe el astept un mecanic lui sa vad ce imi zice ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.