Sari la conținut

Postări Recomandate

Dar cum oare ti-ai dat seama ca ralanti (termenul corect) este "relantiu" (cum tot insisti sa-i zici) si nu ti-ai dat seama ca "relati" (scris probabil in graba si, precum tot post-ul, intr-un mod execrabil) este ralanti?

 

Ambreiajul (nu ambreajul) sport este mai rezistent, contine materiale mai dure, care rezista la turatii mult mai inalte in momentul in care schimbi vitezele. In mod normal acesta este testat si facut ca sa reziste la forte mai ridicate (la scuter nu stiu, dar de ex. un ambreiaj sachs performance suporta 325 N/m)

 

pe mine ma intereseaza la scuter... da ms oricum :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar cum oare ti-ai dat seama ca ralanti (termenul corect) este "relantiu" (cum tot insisti sa-i zici) si nu ti-ai dat seama ca "relati" (scris probabil in graba si, precum tot post-ul, intr-un mod execrabil) este ralanti?

 

Ambreiajul (nu ambreajul) sport este mai rezistent, contine materiale mai dure, care rezista la turatii mult mai inalte in momentul in care schimbi vitezele. In mod normal acesta este testat si facut ca sa reziste la forte mai ridicate (la scuter nu stiu, dar de ex. un ambreiaj sachs performance suporta 325 N/m)

 

cum adica sa schimbi vitezele? :angryfire: ..... norbi_bidi a intrebat de ambreiajele de la scuter nu de la motocicleta :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si scuterul nu schimba vitezele?

 

scuterul schimba viteza, da automat... da tu vorbeai sa schimb eu vitezele... deci nu te-ai referit la scuter... :angryfire:

la scuter ii aceasi treaba? ceva avantaje la viteza sau sprint, am?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fie ca schimba automat sau manual ambreiajul tot trebuie sa cupleze. Avantajul ambreiajului sport este ca poti pleca de pe loc la turatii mai mari fara ca acesta sa fie afectat.

 

ok... ms :angryfire: :angryfire:

deci nu ii mare diferenta intre cele normale si tuning :angryfire:

dar o toba sport? se simte diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu o rugaminte, daca ma puteti ajuta cu un manual de service ptr Aprilia SR50 generatia 96, racire pe apa! :angryfire:

Nu am probleme mari cu ea, dar nu porneste la buton tot timpul si suspectez instalatia electrica sau incarcarea...

Manualul utilizatorului il am eu in italiana dar nu mi-e de folos ptr ca nu explica nimic, as prefera engleza daca se poate, daca nu, merge si in italiana.

 

Multam in avans si numai bine! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai intreb si eu odata, caci vad ca nimeni nu imi zice nimic...

CU O TOBA SPORT SE SIMTE DIFERENTA LA UN SCUTER (viteza,sprint)... nu imi ziceti doar "se simte" datimi si ceva explicatii va rog :angryfire: :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai intreb si eu odata, caci vad ca nimeni nu imi zice nimic...

CU O TOBA SPORT SE SIMTE DIFERENTA LA UN SCUTER (viteza,sprint)... nu imi ziceti doar "se simte" datimi si ceva explicatii va rog :angryfire: :angryfire:

Ajutati-ma si pe mine cu niste avantaje care o sa le am dupa ce o sa imi pun toba tuning :baldy: Va rog !

Evacuare mai rapida, raspuns mai bun la acceleratie si o viteza de top un pic mai mare... Dar parca ai mai intrebat de 10 ori asta... Tot nu esti sigur? Monteaza toba, afla! Si un filtru sport!

Bafta! :angryfire:

/index.php?...t&p=1117219

am mai zis si aici :baldy:

 

 

Bafta! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai intreb si eu odata, caci vad ca nimeni nu imi zice nimic...

CU O TOBA SPORT SE SIMTE DIFERENTA LA UN SCUTER (viteza,sprint)... nu imi ziceti doar "se simte" datimi si ceva explicatii va rog :angryfire: :angryfire:

eu am un aerox de serie si mi'am montat toba sport, un leovince zx . o sa ai nevoie de un carburator mai mare,al meu de 12 trebuie tinut surubul de la aer exact in capat la deschis si tot pleaca un pic mai greu de pe loc.si o sa ai nevoie de un filtru sport.alternand cu un filtru bun si carburator normal,dar reglat corespunzator, o sa iti mearga.de la 75-78 in ultima vreme viteza a crescut la 83-85 . ma gandesc ca daca ii schimb si filtrul o sa treaca . oricum am intelesc ca o sa ai nevoie si de role,dar nu cred ca ar fi neaparat necesar.

concluzie: la sprint nu rezolvi mai nimic,adica eu inca nu simt diferenta(fara filtru sport), dar la viteza o sa creasca intre 5-15 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un aerox de serie si mi'am montat toba sport, un leovince zx . o sa ai nevoie de un carburator mai mare,al meu de 12 trebuie tinut surubul de la aer exact in capat la deschis si tot pleaca un pic mai greu de pe loc.si o sa ai nevoie de un filtru sport.alternand cu un filtru bun si carburator normal,dar reglat corespunzator, o sa iti mearga.de la 75-78 in ultima vreme viteza a crescut la 83-85 . ma gandesc ca daca ii schimb si filtrul o sa treaca . oricum am intelesc ca o sa ai nevoie si de role,dar nu cred ca ar fi neaparat necesar.

concluzie: la sprint nu rezolvi mai nimic,adica eu inca nu simt diferenta(fara filtru sport), dar la viteza o sa creasca intre 5-15 km/h.

 

mbk-ul meu merge 80-85 fara toba sport si stricat (gata setu si ambreajele)... acuma ii la facut. da din cate vad eu nu ii mare diferenta intre toba sport si toba normala :angryfire: ms :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvy, cum naiba nu se lasa deloc? Roata nu coboara cand te apesi pe ea?

Asta ar insemna prea tari, nu prea moi. Mai descrie situatia.... inainte era mai bine?

 

asa ii de cand l-am cumparat,deci daca tin frana de fatza si ma las pe ghidon,suspensiile nu se lasa deloc,is prea tari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvy, cum naiba nu se lasa deloc? Roata nu coboara cand te apesi pe ea?

Asta ar insemna prea tari, nu prea moi. Mai descrie situatia.... inainte era mai bine?

Mai citeste o data. A intrebat cum sa le faca mai moi. Schimba uleiul din telescoape cu unul mai putin vascos.

Sau vezi sa ai inauntru ulei si nu apa, ca poate s-au gripat. Este posibil, am vazut la un motor de scoala. Avea rugina in telescoape si nu se mai miscau.

 

 

Bafta! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care este diferenta intre un filtru de aer sport cu protectie si fara protectie ? care este mai bun ?

cu protectie : http://www.piese-scutere.ro/piese/FILTRU%2...SPORT%20RMS.jpg

fara protectie : http://www.piese-scutere.ro/piese/CAMERA%20FOTO%20376.jpg

 

Aceste role variator de 8.7g sunt pentru demaraj si viteza sau doar pentru unu din ele ?

http://www.piese-scutere.ro/piese/piesa_29...0FOTO%20661.jpg

 

Astept raspuns . mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai citeste o data. A intrebat cum sa le faca mai moi. Schimba uleiul din telescoape cu unul mai putin vascos.

Sau vezi sa ai inauntru ulei si nu apa, ca poate s-au gripat. Este posibil, am vazut la un motor de scoala. Avea rugina in telescoape si nu se mai miscau.

Bafta! :angryfire:

 

ms VladuL :angryfire: ,o sa vad ce pot face cu ele :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...