norbi_bidi Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Dar cum oare ti-ai dat seama ca ralanti (termenul corect) este "relantiu" (cum tot insisti sa-i zici) si nu ti-ai dat seama ca "relati" (scris probabil in graba si, precum tot post-ul, intr-un mod execrabil) este ralanti? Ambreiajul (nu ambreajul) sport este mai rezistent, contine materiale mai dure, care rezista la turatii mult mai inalte in momentul in care schimbi vitezele. In mod normal acesta este testat si facut ca sa reziste la forte mai ridicate (la scuter nu stiu, dar de ex. un ambreiaj sachs performance suporta 325 N/m) pe mine ma intereseaza la scuter... da ms oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Dar cum oare ti-ai dat seama ca ralanti (termenul corect) este "relantiu" (cum tot insisti sa-i zici) si nu ti-ai dat seama ca "relati" (scris probabil in graba si, precum tot post-ul, intr-un mod execrabil) este ralanti? Ambreiajul (nu ambreajul) sport este mai rezistent, contine materiale mai dure, care rezista la turatii mult mai inalte in momentul in care schimbi vitezele. In mod normal acesta este testat si facut ca sa reziste la forte mai ridicate (la scuter nu stiu, dar de ex. un ambreiaj sachs performance suporta 325 N/m) cum adica sa schimbi vitezele? ..... norbi_bidi a intrebat de ambreiajele de la scuter nu de la motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Si scuterul nu schimba vitezele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Si scuterul nu schimba vitezele? scuterul schimba viteza, da automat... da tu vorbeai sa schimb eu vitezele... deci nu te-ai referit la scuter... la scuter ii aceasi treaba? ceva avantaje la viteza sau sprint, am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Pai fie ca schimba automat sau manual ambreiajul tot trebuie sa cupleze. Avantajul ambreiajului sport este ca poti pleca de pe loc la turatii mai mari fara ca acesta sa fie afectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Pai fie ca schimba automat sau manual ambreiajul tot trebuie sa cupleze. Avantajul ambreiajului sport este ca poti pleca de pe loc la turatii mai mari fara ca acesta sa fie afectat. ok... ms deci nu ii mare diferenta intre cele normale si tuning dar o toba sport? se simte diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Eu zic ca este diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario_b Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Salutare, Am si eu o rugaminte, daca ma puteti ajuta cu un manual de service ptr Aprilia SR50 generatia 96, racire pe apa! Nu am probleme mari cu ea, dar nu porneste la buton tot timpul si suspectez instalatia electrica sau incarcarea... Manualul utilizatorului il am eu in italiana dar nu mi-e de folos ptr ca nu explica nimic, as prefera engleza daca se poate, daca nu, merge si in italiana. Multam in avans si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 mai intreb si eu odata, caci vad ca nimeni nu imi zice nimic... CU O TOBA SPORT SE SIMTE DIFERENTA LA UN SCUTER (viteza,sprint)... nu imi ziceti doar "se simte" datimi si ceva explicatii va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 mai intreb si eu odata, caci vad ca nimeni nu imi zice nimic... CU O TOBA SPORT SE SIMTE DIFERENTA LA UN SCUTER (viteza,sprint)... nu imi ziceti doar "se simte" datimi si ceva explicatii va rog Ajutati-ma si pe mine cu niste avantaje care o sa le am dupa ce o sa imi pun toba tuning Va rog ! Evacuare mai rapida, raspuns mai bun la acceleratie si o viteza de top un pic mai mare... Dar parca ai mai intrebat de 10 ori asta... Tot nu esti sigur? Monteaza toba, afla! Si un filtru sport! Bafta! /index.php?...t&p=1117219 am mai zis si aici Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 mai intreb si eu odata, caci vad ca nimeni nu imi zice nimic... CU O TOBA SPORT SE SIMTE DIFERENTA LA UN SCUTER (viteza,sprint)... nu imi ziceti doar "se simte" datimi si ceva explicatii va rog eu am un aerox de serie si mi'am montat toba sport, un leovince zx . o sa ai nevoie de un carburator mai mare,al meu de 12 trebuie tinut surubul de la aer exact in capat la deschis si tot pleaca un pic mai greu de pe loc.si o sa ai nevoie de un filtru sport.alternand cu un filtru bun si carburator normal,dar reglat corespunzator, o sa iti mearga.de la 75-78 in ultima vreme viteza a crescut la 83-85 . ma gandesc ca daca ii schimb si filtrul o sa treaca . oricum am intelesc ca o sa ai nevoie si de role,dar nu cred ca ar fi neaparat necesar. concluzie: la sprint nu rezolvi mai nimic,adica eu inca nu simt diferenta(fara filtru sport), dar la viteza o sa creasca intre 5-15 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 eu am un aerox de serie si mi'am montat toba sport, un leovince zx . o sa ai nevoie de un carburator mai mare,al meu de 12 trebuie tinut surubul de la aer exact in capat la deschis si tot pleaca un pic mai greu de pe loc.si o sa ai nevoie de un filtru sport.alternand cu un filtru bun si carburator normal,dar reglat corespunzator, o sa iti mearga.de la 75-78 in ultima vreme viteza a crescut la 83-85 . ma gandesc ca daca ii schimb si filtrul o sa treaca . oricum am intelesc ca o sa ai nevoie si de role,dar nu cred ca ar fi neaparat necesar. concluzie: la sprint nu rezolvi mai nimic,adica eu inca nu simt diferenta(fara filtru sport), dar la viteza o sa creasca intre 5-15 km/h. mbk-ul meu merge 80-85 fara toba sport si stricat (gata setu si ambreajele)... acuma ii la facut. da din cate vad eu nu ii mare diferenta intre toba sport si toba normala ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 -edit- Prea complicat pentru ustensilele de care dispun sa montez rulmentii de ambielaj... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
socky_06 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 care ar fi cel mai bun ulei pt un piaggio mc3 2T motor de 49cm3 scuzati-ma ca intreb aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 care ar fi cel mai bun ulei pt un piaggio mc3 2T motor de 49cm3 scuzati-ma ca intreb aici eu bag Motul si imi merge foarte bine scuteru...si nici nu imi afuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Stie cineva daca pot sa dau o gaura mai mare in galerie? Mi sa stricat filetul si nu pot sa prind toba...si na scoate un sunet tare ciudat....Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 stie cineva cum as putea face suspensiile de pe fata sa nu imi mai fie tari? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 (editat) stie cineva cum as putea face suspensiile de pe fata sa nu imi mai fie tari? ms nu ai ceva la el de unde poti regla suspentia?? Editat Aprilie 13, 2008 de norbi_bidi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Sa le desfaci si sa schimbi arcurile. Sau sa pui un ulei de furca mai vascos, depinde ce intelegi prin mai tari. problema ii ca nu se lasa de loc suspensiile,ii ca si cum nu le-as avea....si pe drum cand merg scutura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_cata_cata Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Stie cineva de ce mi s-a desfacut de 2 ori in 3000km.. piulita de la chestia asta ? parca aia trebuia sa se autostranga, nu sa se desfaca.... incearca cu o shaiba grover a avut si un prieten problema asta shi i-a pus o shaiba grover si s-a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 incearca cu o shaiba grover a avut si un prieten problema asta shi i-a pus o shaiba grover si s-a rezolvat ii din 2006 postu probabil si-a rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Razvy, cum naiba nu se lasa deloc? Roata nu coboara cand te apesi pe ea? Asta ar insemna prea tari, nu prea moi. Mai descrie situatia.... inainte era mai bine? asa ii de cand l-am cumparat,deci daca tin frana de fatza si ma las pe ghidon,suspensiile nu se lasa deloc,is prea tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Razvy, cum naiba nu se lasa deloc? Roata nu coboara cand te apesi pe ea? Asta ar insemna prea tari, nu prea moi. Mai descrie situatia.... inainte era mai bine? Mai citeste o data. A intrebat cum sa le faca mai moi. Schimba uleiul din telescoape cu unul mai putin vascos. Sau vezi sa ai inauntru ulei si nu apa, ca poate s-au gripat. Este posibil, am vazut la un motor de scoala. Avea rugina in telescoape si nu se mai miscau. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 care este diferenta intre un filtru de aer sport cu protectie si fara protectie ? care este mai bun ? cu protectie : http://www.piese-scutere.ro/piese/FILTRU%2...SPORT%20RMS.jpg fara protectie : http://www.piese-scutere.ro/piese/CAMERA%20FOTO%20376.jpg Aceste role variator de 8.7g sunt pentru demaraj si viteza sau doar pentru unu din ele ? http://www.piese-scutere.ro/piese/piesa_29...0FOTO%20661.jpg Astept raspuns . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Mai citeste o data. A intrebat cum sa le faca mai moi. Schimba uleiul din telescoape cu unul mai putin vascos. Sau vezi sa ai inauntru ulei si nu apa, ca poate s-au gripat. Este posibil, am vazut la un motor de scoala. Avea rugina in telescoape si nu se mai miscau. Bafta! ms VladuL ,o sa vad ce pot face cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.