Clodius Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Eu am luat din Praktiker Bison Epoxy Metal (23 RON), o solutie foarte puternica de lipit chiar si pt metal. Nu stiu cat de bine rezista la vibratii, dar dupa intarire e la fel ca aluminiul! Eu sunt acum la faza de lipit autocolant, dar n-am absolut nicio idee ce model sa creez si nici cu talentul la desen nu stau prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 dar lipeste si plasticul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Poxipol+ chit cu fibre + pe interior daca ai unde, plasa de termosistem in chit. Asa am facut eu, am avut carena varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 poti si cu picatura .. si pistol de lipit...tine 2 sapt )atat mo tinut pe mine Suspensiile pe fata is in stare buna?? Nu scapa nici una ulei?? Caci se mai intampla de astea si daca o suspensie e mai moale decat cealalta... se lasa cam mult suspensiile... mi`o adus in prieten sa`l verific....sa schimb ce trebe de schimbat ..si is cam multe! ii varza scuteru ... Am ce lucra pana in august cand vine ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 pai mie pe dinauntru imi trebuie sa o fac acolo vroiam sa stiu cu ce sa o fac ca la exterior nu conteaza ca miercuri merge la vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Lipeste si plasticul. Eu am pus solutia intre plastic si ca sa fiu sigur, pe partea din spate am mai lipit si o bucata de carcasa de cd (cu aceeasi solutie) si am incarcat pe langa. Voi v-ati vopsit scuterele cu spray? Nu am reusit cu autocolant, sau cel putin asa cum voiam eu, asa ca am l-am dezlipit si am sa ma duc sa-mi iau un spray cu vopsea. Oare imi ajunge unul singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 nu cred ca o sa ajunga un spary... de obicei cam trebuie 2. Vezi sa cureti bine locul inainte, caci altfel o sa se cojeasca vopseaua si o sa cada jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Nu are nimeni un capac ca asta de vanzare ?(intra pe motor si se cupleaza in capacu ala de plastic de la aprindere@ventilator...cum vreti sa ii ziceti) Sa se potriveasca la Aprilia Sr Minarelli racire pe aer ,motor vertical. Editat Mai 4, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 don' juan, nu vreau sa vopsesc scuterul in totalitate ci doar carenele inferioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 iti ajunge un spray...iti mai si ramane, conteaza si cate straturi dai Dar nu cred ca e bine sa-l lasi doar cu adezivul ala, da-i si cu chit si apoi grund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Si pe unde-l gasesc? Din cate inteleg eu, trebuie sa iau si filler sau primer. Gasesc prin hipermarket-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Nu are nimeni un capac ca asta de vanzare ?(intra pe motor si se cupleaza in capacu ala de plastic de la aprindere@ventilator...cum vreti sa ii ziceti)Sa se potriveasca la Aprilia Sr Minarelli racire pe aer ,motor vertical. opa...capac identic cu al meu...fa-i o intrebare lu' maryus de la motowell,nu se stie niciodata,poate are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 (editat) opa...capac identic cu al meu...fa-i o intrebare lu' maryus de la motowell,nu se stie niciodata,poate are... Ala din imagine l-am cumparat si cand am ajuns acasa....nu se potrivea @Clodius:Eu am un magazin de piese auto langa mine si are acolo plastic primer transparent,incearca la magazine de chimicale,piese auto etc... Editat Mai 5, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 In targ la vitan la reprezentanta Policolor, gasesti tot ce ai nevoie, si poti sa iti faci si sprei cu absolut orice nuanta de vopsea ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Am fost in Praktiker si am luat un spray si diluant ca sa curat carena inainte de vopsire. Am dat cu smirgher pe toata suprafata acesteia. Apoi am udat smirgher-ul si am mai curataninc-o data (la ud). Am sters cu o carpa uscata, dupa care am curatat cu diluant. Inainte de a folosi spray-ul, l-am pus intr-un vas cu apa calda dupa care l-am agitat timp de cateva minute. Eu as zice ca a iesit ok. Nu la nivelul unei vopsiri profesionale, a mai si curs pe alocuri vopseaua, dar nici eu nu am pretentii foarte ridicate. La urma urmei este doar un scuter. Problema mea este ca nu am gasit aceeasi culoare si va trebui sa fac si carena stanga, ca sa existe o simetrie. O sa-i pun si cateva stickere si am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Daca ai chef de plimbare si vrei stickere din alea cu Ferodo care s-au dat la Smaeb,treci pe la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Am terminat prima carena de vopsit. S-a si uscat putin vopseaua. Asta seara ma ocup si de cea de-a doua. Probabil, in week-end, sau cand am timp o sa fac si un polish, ca sa dispara efectul de coaja de portocala. Sebastyan, gasesc la Policolor, dar costa 40 RON un spray la culoare si n-ar fi asta, principala problema este timpul. Eu termin la 17.30 serviciul si pana ajung in Vitan se inchid toate magazinele pe acolo. Oricum am luat alta nuanta si am rezolvat problema. Iese mai pestrit, dar nu ma deranjeaza foarte tare. Multumesc brick. Daca nu gasesc ceva intre timp, te contactez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 de ce cand dau acceleratia blana merge subturat si peste 15 km/h se tureaza greu... Poate fi din reglajul carburatorului? am 18.000km neumblat la el..doar schimbat sabotii spate-fata(3ori) si rolele schimbate.Cand am schimbat rolele se ducea 80(maxim pe bord)pe drum drept si dupa aia din ce in ce mai greu se tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Daca in 18000 km nai umblat in el atunci e foarte probabil sa aiba nevoie de un set nou...segmenti, piston etc...Poate sunt arcurile la ambreiaj slabite...poate ar trebuii si cureaua schimbata. si multe altele care in 18000km categoric le-a venit randul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) pai...setu nu cred ca trebuie schimbat..se simte cand dau la pedala si porneshte la sfert...la buton numa ating pornshte cureaua am schimbat cu una noua(oleaca mai lata) mai mult de 55 nu mergea.. unde gasesc arcuri de ambreiaj? nu trebuie schimbate si sabotii de la ambreiaj? daca is slabite arcurile cum se manifesta motoru? adica turatia lui,viteza si demaraju... Editat Mai 6, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 arcurile contribuie la sprint. daca zici ca merge subturat problema e de la carburator (fie reglajul de aer, fie jigler infundat). s`ar putea totusi sa fie si bujia invechita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 am bujie bosh. o sa incerc cu una NGK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) Mie imi mergea subturat pentru ca, cureaua dupa ce oam schimbat, era prea scurta(cea noua)...asa ca nu numai carburatoru poate fi de vina...pot fi o gramada de cauze!!! Editat Mai 6, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 poate sa fie si cureaua de vina ...am mers multe ori pe pana...desumflat complet! cu 2 pe el pt ca nu gaseam cauciuc atuncea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Problema si la mine de dimineata, dupa ce nu l-am mai pornit de vinerea trecuta. Dupa ce ca a luat-o de-abia la a 4-5-a incercare, nu puteam sa-l accelerez. Cum faceam lucrul acesta, murea motorul. L-am lasat sa se incalzeasca si apoi a plecat fara probleme. De la ce sa fie oare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.