vladut_ab Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Problema si la mine de dimineata, dupa ce nu l-am mai pornit de vinerea trecuta. Dupa ce ca a luat-o de-abia la a 4-5-a incercare, nu puteam sa-l accelerez. Cum faceam lucrul acesta, murea motorul.L-am lasat sa se incalzeasca si apoi a plecat fara probleme. De la ce sa fie oare. frig + compresie slaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Problema si la mine de dimineata, dupa ce nu l-am mai pornit de vinerea trecuta. Dupa ce ca a luat-o de-abia la a 4-5-a incercare, nu puteam sa-l accelerez. Cum faceam lucrul acesta, murea motorul.L-am lasat sa se incalzeasca si apoi a plecat fara probleme. De la ce sa fie oare. asa imi face si mie uneori cand e rece afara cica e de la chestia aia care incalzeste benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Problema si la mine de dimineata, dupa ce nu l-am mai pornit de vinerea trecuta. Dupa ce ca a luat-o de-abia la a 4-5-a incercare, nu puteam sa-l accelerez. Cum faceam lucrul acesta, murea motorul.L-am lasat sa se incalzeasca si apoi a plecat fara probleme. De la ce sa fie oare. lasa motorul sa se incalzeasca nu porni imediat cu el...asta ca o regula generala,cel putin la prima pornire de dimineata... plus ca motorul nu l-ai mai pornit demult si este neuns (tot uleiul sa scurs de pe cilindru)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 de aia se pune vaselina in baia de ulei )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 ia pune scuteru in panta ...sa vezi cum porneshte ..la sfert!! roata din fata sa fie oleak ridicata..punel pe cric si ridica roata fata.. asha fac eu cand ii frig afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Scuterul era pe cric. Nu am incercat sa plec imediat cu el, doar incercam sa-l accelerez cand il porneam si obtineam efectul invers. PS: Am vopsit o carena in urma unei cazaturi. Iata rezultatul. Din pacate este o alta culoare, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Ti-a iesit super....ce ai folosit pana la urma? La sprayuri ma refer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Marca spray: Faust, luat din Praktiker - 12 RON + 3 RON diluant. Ma gandeam sa iau si lac, dar n-am mai ajuns pe la magazine asa ca ramane cum este... Seamana cu tomberonul din fundal, nu? Stie cineva cum se regleaza un carburator? Unde se umbla pt a regla amestecul carburant? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Nu cred ca era el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) Nu, nu eram eu. Eu lucrez pe Kiseleff. M-a prins ploaia asta seara, dar am mers foarte atent si am ajuns in siguranta acasa. On topic. Am gasit aici pag 62 - 63. Multumesc pt idee einstein! Editat Mai 8, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Am si eu doua intrebari mari si late: 1. Bujiile iridium...merita? Daca da, eu sa zicem am un anumit tip de bujie in cartea lui, anume BPR8HS de la NGK, si iridiumul de la ea este BPR8HIX...doar ca nu prea am gasit decat pe la mama naiba pe ebay. Are ceva daca imi iau alt model? Adica conteaza? Am gasit de la Nippon-Denso, are acelasi filet, e tot pentru motorul meu... 2. Mare belea cu carburatia am avut eu cand am montat scuterul...Am luat filtru de aer racing (de-ala doar cu material subtire si sarma impletita). Se ineca grav in sarcina motorul cu aer. Am auzit un mic pont, sa bag putin burete in el sa nu mai traga atata aer...eu ca dilaul, l-am umplut de burete de vase Am pornit scuterul mergea boierie...cand se ineaca...nu mai vrea sa plece, am stat 1 zi, chinuri, etc, pana mi-am dat seama ca s-a imbibat cu benzina filtrul, si trage prea multa benzina carbul, insecandu-se. Pana la urma am reusit sa-i bag atat burete cat trebuie, trage bine, dar are un mic punct mort care ma enerveaza. Intrebarea mea e: rezolv ceva daca ii pun jiglere mai mari? Vreau sa am filtrul gol, fara improvizatii, asa cum trebuie. Atunci se ineaca cu aer. E de ajung sa maresc jiglerele, sau tre carb mai mare? Daca trebuie marite, ce marime ar fi buna? Am 76 acum pe cel mare. Si trebuie toate, sau doar cel mare? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) Eu zic ca ar fi mai recomandat sa iei alt filtru sport...am un preten care a patit la fel cu un filtru luat din targ.. Si-a luat filtru TNT dupaia si merge scuterul "boierie". Cat despre jigler, eu stiu ca standart e undeva la 60 si ceva,,, De obicei filtru sport se pune la motoarele si carburatoarele mai mari...cel stock de 12mm nu are nevoie de mai mult aer decat i da filtrul stock...Numa maresti consumul dejaba, pentru ca scuterul nu va fi mai svelt cu mult Editat Mai 8, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Rolly, incearca sa reglezi carburatorul. De fapt sa reglezi amestecul carburant, dar o sa te ajute foarte mult si jiclorul daca-l inlocuiesti cu unul cu gaura mai mare. Reglarea din fabrica este urmatoarea(cu motorul oprit bineinteles): Se strange la maxim surubul. Se deface spre stanga 2 ture si jumatate. Se ajusteaza turatia de relanti (cand motorul este cald, adica a functionat minim 10 min). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Am si eu doua intrebari mari si late: 1. Bujiile iridium...merita? Daca da, eu sa zicem am un anumit tip de bujie in cartea lui, anume BPR8HS de la NGK, si iridiumul de la ea este BPR8HIX...doar ca nu prea am gasit decat pe la mama naiba pe ebay. Are ceva daca imi iau alt model? Adica conteaza? Am gasit de la Nippon-Denso, are acelasi filet, e tot pentru motorul meu... 2. Mare belea cu carburatia am avut eu cand am montat scuterul...Am luat filtru de aer racing (de-ala doar cu material subtire si sarma impletita). Se ineca grav in sarcina motorul cu aer. Am auzit un mic pont, sa bag putin burete in el sa nu mai traga atata aer...eu ca dilaul, l-am umplut de burete de vase Am pornit scuterul mergea boierie...cand se ineaca...nu mai vrea sa plece, am stat 1 zi, chinuri, etc, pana mi-am dat seama ca s-a imbibat cu benzina filtrul, si trage prea multa benzina carbul, insecandu-se. Pana la urma am reusit sa-i bag atat burete cat trebuie, trage bine, dar are un mic punct mort care ma enerveaza. Intrebarea mea e: rezolv ceva daca ii pun jiglere mai mari? Vreau sa am filtrul gol, fara improvizatii, asa cum trebuie. Atunci se ineaca cu aer. E de ajung sa maresc jiglerele, sau tre carb mai mare? Daca trebuie marite, ce marime ar fi buna? Am 76 acum pe cel mare. Si trebuie toate, sau doar cel mare? Multumesc anticipat! Rolly eu am cumparat de pe Louis BPR7HIX , am folosit-o cateva zile dar nu am observat diferente in functionare fata de vechea bujie BP7HS..asa ca am pus la loc BP7HS iar cea cu iridium o tin ca bujie de rezerva in portbagaj.Depinde acum la ce diferente te astepti,sa nu te astepti sa iti creasca puterea motorului cu 30% si sa scada consumul cu 20 %.Cred ca marele avantaj al bujiei iridium este durata de viata mai mare,restul de avantaje sunt neglijabile si greu de sesizat. Apropo de filtrul de aer racing,sport sau cum se mai numeste.Eu nu as recomanda folosirea lor.Filtreza putin si duc la uzura prematura a motorului.Nereglat bine debitul de aer poate duce la supraincalzirea motorului si la topirea bujiei,pistonului.Eu ti-as recomanda sa pastrezi filtrul de aer stock Aprilia si la reglarea debitului de aer corect pentru amestecul carburant,pentru ca si filtrele stock pot da suficient aer pentru niste carburatoare mai mari. Apropo de reglajul carbului,s-a mai vb pe un topic acu ceva vreme.Kestia cu cele 2,5 ture la aer nu este valabila de fiecare data,mai ales la un carb cu jiglere modificate.Eu acu cateva zile am reglat aerul la carb,procedura am mai descris-o pe topicul ala despre reglaj.Pe scurt,daca nu ai turometru,faci asa - incalzesti motorul 10 min,reglezi aerul astfel incat sa obtii cea mai mare turatie (dupa ureche) apoi continui sa maresti debitul de aer inca cca un sfert de tura de surub,astfel incat motorul sa nu scada mult din turatie dar sa se auda rotund,fara sa "tuseasca".Apoi reglezi relantiul.E putin mai greu fara turometru,este dupa ureche si te poate insela putin,dar daca ai rabdare se face si asa.Cam ala ar fi reglajul optim pentru benzina care o folosesti.Atentie,sa folosesti de acelasi tip de benzina,pentru ca la 2t (si nu numai) benzine diferite duc la reglaje diferite.Astfel incat cand faci reglajul sa folosesti benzina care o incarci tu de obicei.recomand OMV Carrera 95. Multa bafta la reglaje! Am si eu doua intrebari mari si late: 1. Bujiile iridium...merita? Daca da, eu sa zicem am un anumit tip de bujie in cartea lui, anume BPR8HS de la NGK, si iridiumul de la ea este BPR8HIX...doar ca nu prea am gasit decat pe la mama naiba pe ebay. Are ceva daca imi iau alt model? Adica conteaza? Am gasit de la Nippon-Denso, are acelasi filet, e tot pentru motorul meu... 2. Mare belea cu carburatia am avut eu cand am montat scuterul...Am luat filtru de aer racing (de-ala doar cu material subtire si sarma impletita). Se ineca grav in sarcina motorul cu aer. Am auzit un mic pont, sa bag putin burete in el sa nu mai traga atata aer...eu ca dilaul, l-am umplut de burete de vase Am pornit scuterul mergea boierie...cand se ineaca...nu mai vrea sa plece, am stat 1 zi, chinuri, etc, pana mi-am dat seama ca s-a imbibat cu benzina filtrul, si trage prea multa benzina carbul, insecandu-se. Pana la urma am reusit sa-i bag atat burete cat trebuie, trage bine, dar are un mic punct mort care ma enerveaza. Intrebarea mea e: rezolv ceva daca ii pun jiglere mai mari? Vreau sa am filtrul gol, fara improvizatii, asa cum trebuie. Atunci se ineaca cu aer. E de ajung sa maresc jiglerele, sau tre carb mai mare? Daca trebuie marite, ce marime ar fi buna? Am 76 acum pe cel mare. Si trebuie toate, sau doar cel mare? Multumesc anticipat! Rolly eu am cumparat de pe Louis BPR7HIX , am folosit-o cateva zile dar nu am observat diferente in functionare fata de vechea bujie BP7HS..asa ca am pus la loc BP7HS iar cea cu iridium o tin ca bujie de rezerva in portbagaj.Depinde acum la ce diferente te astepti,sa nu te astepti sa iti creasca puterea motorului cu 30% si sa scada consumul cu 20 %.Cred ca marele avantaj al bujiei iridium este durata de viata mai mare,restul de avantaje sunt neglijabile si greu de sesizat. Apropo de filtrul de aer racing,sport sau cum se mai numeste.Eu nu as recomanda folosirea lor.Filtreza putin si duc la uzura prematura a motorului.Nereglat bine debitul de aer poate duce la supraincalzirea motorului si la topirea bujiei,pistonului.Eu ti-as recomanda sa pastrezi filtrul de aer stock Aprilia si la reglarea debitului de aer corect pentru amestecul carburant,pentru ca si filtrele stock pot da suficient aer pentru niste carburatoare mai mari. Apropo de reglajul carbului,s-a mai vb pe un topic acu ceva vreme.Kestia cu cele 2,5 ture la aer nu este valabila de fiecare data,mai ales la un carb cu jiglere modificate.Eu acu cateva zile am reglat aerul la carb,procedura am mai descris-o pe topicul ala despre reglaj.Pe scurt,daca nu ai turometru,faci asa - incalzesti motorul 10 min,reglezi aerul astfel incat sa obtii cea mai mare turatie (dupa ureche) apoi continui sa maresti debitul de aer inca cca un sfert de tura de surub,astfel incat motorul sa nu scada mult din turatie dar sa se auda rotund,fara sa "tuseasca".Apoi reglezi relantiul.E putin mai greu fara turometru,este dupa ureche si te poate insela putin,dar daca ai rabdare se face si asa.Cam ala ar fi reglajul optim pentru benzina care o folosesti.Atentie,sa folosesti de acelasi tip de benzina,pentru ca la 2t (si nu numai) benzine diferite duc la reglaje diferite.Astfel incat cand faci reglajul sa folosesti benzina care o incarci tu de obicei.recomand OMV Carrera 95. Multa bafta la reglaje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Merci pentru pareri...de reglat stiu sa-l reglez, pe mine m-ar interesa o dimensiune la jiglere. Si trebuie marite toate? Sau doar ala mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 vreau si io niste pareri repede si sigure ieri am schimbat rolele de la variator , am pus mai usoare , se simte foarte putin...dar toba 'a luat foc' pur si simplu cred ca de la turatie prea mare se incinge extraordinar de tare... ma gandeam sa pun una sport , poate asta il tine din putere ce stiti e diferenta mare de putere daca schimb toba cu una sport (motoru e de 50cc) si ce pot sa mai pun ca sa ii mai dea vana ? a , si scuteru meu nu a prins niciodata 60kmh :| cu toate ca cica au scos limitarea (jigler/cdi/jumatate de toba) poa sa mai fie limitat in alta parte ? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 In CVT, cu bucsa de pe variator. daca atingi turatie mare si tot nu trece de 60, de acolo e. poti sa imi dai mai multe detalii ? ce tresa fac , ce tre sa scot de la variator am scos odata o saibacare, cred ca intindeacureaua unpic mai mult, nu stiu daca sa o pun laloc sau nu astept raspuns , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 poti sa imi dai mai multe detalii ? ce tresa fac , ce tre sa scot de la variator am scos odata o saibacare, cred ca intindeacureaua unpic mai mult, nu stiu daca sa o pun laloc sau nu astept raspuns , mersi pune-o la loc,ca nu deranjeaza cu nimic... eu iti recomand o toba sport buna...ca Leovinci ZX,RR,TT,Gianelli extra si altele ps...cate grame au rolele pe care le-ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 4,6 sau 4,8 ceva de genu asta cat de mult se simte o toba ? ca al meu nu prea are vana ...si cand am si pasager e chinu de pe lume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 4,6 sau 4,8 ceva de genu asta cat de mult se simte o toba ? ca al meu nu prea are vana ...si cand am si pasager e chinu de pe lume... sunt destul de bune rolele...incearca sa schimbi cureaua,sau macar sa te uiti la ea o toba schimba cu totul mersul si sunetul la un scuter...creste viteza cu 15-20 km/h...iar daca cureaua nu e buna(parerea mea),ajungi in 90-100 km/h asa ca..ia vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 ce ineamna sa ma uit la ea ? e nerodata , am 6700 de km cu ea ,atat are si scuteru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 ce ineamna sa ma uit la ea ? e nerodata , am 6700 de km cu ea ,atat are si scuteru. pune una mai performanta...malossi kevlar(te ajunge maxim 100 lei)...eu zic ca o sa-ti ofere performante... si altceva nu are ce sa fie,de fuge doar 60... ...daca motorul se ambaleaza si nu merge tare,e clar ca asta e si totusi...6700 km e ceva,nu e cam noua cureaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 ok o sa'mi cumpar o curea noua mallossi de toba mie cam frica ca e 3mil si nu prea am incredere in scuteru asta ca o fuga vreodata cum vreau io astept raspunsul lui einstain ca sa ma apuc sal desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 sunt de 6,5 nu de 4 , acum m'am uitat pe cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 cu tobele sport mare scandal...deja m'am saturat de ea. carburatorul era reglat la 2.5 de la inchis la deschis,din fabrica, pt toba originala. cu toba sport a trebuit sa deschid la maxim,adica cat sa nu imi sara si se inneaca la turatii mici. am pus un polini con filtru sport de ala cu sita si burete subtire,se simte ceva mai bine la viteze mari,dar faza cu innecatul aprox tot la fel. acuma am cumparat role arrow si curea(in 12000 km nu s'a rupt,da a ajuns sa aiba latimea de 1,22cm). Oare rezolv cva doar cu rolele?deja m'am gandit serios de un carburator de 17.5 si nu ar fi o problema,dar oare aia sa fie rezolvarea problemei?daca da,il si cumpar.. am inteles ca ar putea avea si alte probleme(gen ambreiaj spate)? oricum ar putea cineva sa imi explice de ce se aduna prea multa benzina in cuva din carburator si nu o mai arde,in felul ala ne mai turandu'se? daca stau cu el la relanti merge normal,apoi se tureaza un pic pana arde benzina,apoi iar normal...sau dk merg tare imi arde tot.sa fie lipsa aerului?asa am patit si cand aveam filtru normal si doar 2.5 ture de la inchis la deschis,nu se tura nici pe cric... idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.