ionel_ Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ce cod are?o vinzi? nu stiu ce cod are..trebuie sa ma uit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 azi am fost cu varul meu sa isi achizioneze un kymco de 50cm3.intrebare: are cineva vreun cdi pt el?a doua problema ar fi chestia aia in care intra mai multe sufe nu stiu cum se numeste dar am inteles ca trebuie schimbata ca nu sta sufele alea cum trebuie acolo.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Maine dimineata ma duc sa imi iau filtru de aer...sa imi iau unul sport??Am pornit scuterul fara filtru de aer si am auzit ca trebuia sa se innece si sa moara motorul.Dar mergea mai bine decat cu filtru.Am vazut unde sunt cele 2 suruburi de reglare de la carburator,acum va rog explicati-mi cum sa il reglez...daca desfac surubul intra mai multa benzina/aer???Si in functie de ce il reglez,tot misc suruburile pana are putere mai mare si merge mai uniform? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 se poate suba un prezon pe galerie?(de unde iese din motor)..i sa rupt unu`i prieten de`al meu.. nu se va topi?..sau mai stiu eu ce se poate intampla? hai ma ..nici unu? nu se poate suda un prezon pe galerie(de unde iese din motor..acolo unde vine toba pe cilindru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 se poate suba un prezon pe galerie?(de unde iese din motor)..i sa rupt unu`i prieten de`al meu..nu se va topi?..sau mai stiu eu ce se poate intampla? hai ma ..nici unu? nu se poate suda un prezon pe galerie(de unde iese din motor..acolo unde vine toba pe cilindru) daca poti sa-l sudezi nu se topeste stai linistit,temperatura pe cilindru nu este chiar asa mare,in jur de 100 grade...problema este ca trebuie sudat de un sudor priceput , sa nu lase galme umflaturi etc ca nu mai poti prinde evacuarea bine,nu va etansa si va urla ca naiba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 daca poti sa-l sudezi nu se topeste stai linistit,temperatura pe cilindru nu este chiar asa mare,in jur de 100 grade...problema este ca trebuie sudat de un sudor priceput , sa nu lase galme umflaturi etc ca nu mai poti prinde evacuarea bine,nu va etansa si va urla ca naiba.... vreau sa`l sudez cateva puncte pe cilindru si pe gatu ala unde vine toba..sa prind biner prezonu.. daca va lasa urma am sa`i dau cu flexu..sa polizeze si scap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Placutele de frana se potrivesc de pe un scuter pe altul? Mie imi scartaie frana pe fata de ma dispera. Puteti sa-mi recomandati niste placute de frana bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 nu, nu se potrivesc...de scartait nu o sa scapi, si mie imi scartaie, si la masini scartaie (la prima franare dintr-un ciclu, nu dintr-o zi ). Iti recomand ferodo, te duci la reprezentanta, spui modelul scuterului, anul si iti dau placutele. Nu sunt nici scumpe, pe ale mele am dat vreo 30 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Nu prea cunosc termenii dar incerc sa fiu explicit.Ambielaj - la ce se refera ?Ma intereseaza daca stie cineva de unde pot achizitiona setul de rulmenti de la transmisie roata spate.Am postat la un moment dat un topic referitor la faptul ca se incalzete roata spate si nu este de la ferodou (pe o distanta de 2km se incalzeste.poate fi si de la toba?)Am gasit intr-un manual de service referire la rulmenti si rulmentul de pe axul de roata (cel care se vede cand dai roata jos) este oarecum special ,are o toleranta de canal interior de pana la 2mm pe orizontala si ma tem ca nu cumva sa fi fost schimbat si sa fie pus un rulment obisnuit(daca strang roata f.tare nu mai are inertie de loc aproape la o antrenare cu mana).stiti alta cauza????? Am patit der cateva ori ca dupa ce ajunge la 40-45km/h sa se inece ca si cand nu ar avea benzina.Ce ar putea fi? Poate fi de la apa dupa spalare. Am observat ca se ineaca efectiv daca sta la soare .Sa se mareasca presiunea din rezervor zi crescand presiune scapa benzina in carburator si il ineaca, asta la pornire (cand am rezervorul full) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Deci...ambielajul e arborele cotit, cel care transforma miscarea rectilinie in miscare ciclica. N-are treaba cu ce zici tu...nu stiu cum la ta tine, dar la mine nu exista rulment la roata spate. Roata vine prinsa FIX pe axul cutiei de viteze(cutia cu pinioane na), acolo sunt rulmenti dar cam greu cu umblatul acolo. In ceea ce priveste inecatul, nu e reglat bine carburatorul. Tine-l pe cric, tureaza-l pana punctul la care se ineaca si regleaza-l acolo pana nu se mai opreste. Ceea ce zici cu rezervorul, nu are cum, deoarece carburatorul functioneaza prin vaccum, doar atunci cand se roteste motorul. Si da, e logic sa porneasca greu dupa ce il ti in soare, se evapora benzina dupa conducte si pana ajunge alta in carburator dureaza. Tine-l la umbra ca nu e mare sacrificiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 nu, nu se potrivesc...de scartait nu o sa scapi, si mie imi scartaie, si la masini scartaie (la prima franare dintr-un ciclu, nu dintr-o zi ). Iti recomand ferodo, te duci la reprezentanta, spui modelul scuterului, anul si iti dau placutele. Nu sunt nici scumpe, pe ale mele am dat vreo 30 lei Mie imi scartaie permanent. N-am auzit la nici un alt scuter sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Deci...ambielajul e arborele cotit, cel care transforma miscarea rectilinie in miscare ciclica. N-are treaba cu ce zici tu...nu stiu cum la ta tine, dar la mine nu exista rulment la roata spate. Roata vine prinsa FIX pe axul cutiei de viteze(cutia cu pinioane na), acolo sunt rulmenti dar cam greu cu umblatul acolo. In ceea ce priveste inecatul, nu e reglat bine carburatorul. Tine-l pe cric, tureaza-l pana punctul la care se ineaca si regleaza-l acolo pana nu se mai opreste. Ceea ce zici cu rezervorul, nu are cum, deoarece carburatorul functioneaza prin vaccum, doar atunci cand se roteste motorul. Si da, e logic sa porneasca greu dupa ce il ti in soare, se evapora benzina dupa conducte si pana ajunge alta in carburator dureaza. Tine-l la umbra ca nu e mare sacrificiu... Ma refeream(scuze)la rulmentul de pe axul rotii ce face poarte din transmisie si se vede dupa ce dai roata jos.E un se te 4 rulmenti in transmisie si 2 oring din care 2 rulmenti sunt pe ax ,unul in cutia de trans misie si cel de care vorbeam se vede o parte din exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s0rinel Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Salut, e cineva pe aici care face comanda pe http://www.scooter-center.com/ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Mie imi scartaie permanent. N-am auzit la nici un alt scuter sa faca asa Spala bine discul si placutele cu apa simpla si apoi usuca-le Poti da si cu ulei pe disc sa mearga mai tare Glumesc cu uleiul, sa nu faceti asa ceva ca rezultatul e zero frane! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Spala bine discul si placutele cu apa simpla si apoi usuca-le Poti da si cu ulei pe disc sa mearga mai tare Glumesc cu uleiul, sa nu faceti asa ceva ca rezultatul e zero frane! Bafta! am o intrebare... pot sa sudez un prezon de cilindru(pe gatu ala unde vine toba) vreau mai multe pareri ca nu sunt prea sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Salut, e cineva pe aici care face comanda pe http://www.scooter-center.com/ ? sorine vorbeste pe messenger cu id ionutzvasilescu , eu la el am facut comanda de pe louis,face si pe scooter-center...omul este serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 stie cineva ce dimensiuni are o curea de un baotian de 50 cc ??? stiu ca toate chinezariile au aceasi curea... dar numai tin minte dimensiunile si pe cureaua asta care e vraiste nu se vede ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Uite aici 680x18mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s0rinel Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 sorine vorbeste pe messenger cu id ionutzvasilescu , eu la el am facut comanda de pe louis,face si pe scooter-center...omul este serios... Thnx o sa`i dau add Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Uite aici 680x18mm ms ms .... acuma cred ca`mi amintesc.. stiu ca e 690- 18- (100% sigur) -30 (?) oricum oare daca o pun pe asta oare merge ??? avand in vedere ca e mai scurta cu 10 mm ??? ms ms .... acuma cred ca`mi amintesc.. stiu ca e 690- 18- (100% sigur) -30 (?) oricum oare daca o pun pe asta oare merge ??? avand in vedere ca e mai scurta cu 10 mm ??? si as mai avea o problema ... nu gasesc garnituri de motor , ma gandeam sa`mi confectionez eu ele din ce sunt facute ??cumva din material d`ala ( cum se face`au pe vremuri garnituri pt butelie ?? ) sincer nu stiu cum se numeste, dar o sa ma interesez ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 ...clinchet...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Materialul se numeste teflon. Sigur ca poti sa faci, doar ca data viitoare cand desfaci motorul va trebui sa confectionezi alte garnituri intrucat se distruge/rupe. Editat Mai 15, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Teflon? Cartonul ala? Scuza-ma dar nu cred ca e teflon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 azi m`am interesat, deci la chiuloasa are o tabla "speciala" sau tabla din cupru si intre cilindru si "ambielaj" ( spuneti`mi cum se numeste "motoru" ala unde este arborele si alte chestii) are garnitura din aia cum gasesti la butelii sau la alte instalatii si da normal ca imi confectionez garnituri noi ..de aia am si intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Carter se numeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.