moru Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 (editat) dap ... si la me pe cric mergea tare si cand colo cand dai gaz moare motoru ... la mine e inchis la maxim ... sau cat se poate si merge perfect motoru :> Asta a trebuit sa fac si eu azi dupa ce am schimbat filtrul de aer. E vreo problema daca il las strans, sau trebuie facut altceva? Inainte sa il strang aveam relantiul mare (se invartea roata), si nu avea putere la plecare. Acum pare ok. Editat Mai 31, 2008 de plici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 daca iti porneste greu cand e rece motoru verifica supapele.. daca se accelereaza cand sta la relantii regleaza socu. si la mine se accelereaza cand sta la releanti...ba se accelereaza tare ..ba revine ....trebuie sa reglez socu si eu zilele astea..ca am umblat mai de mult pe la carburator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 victor, oricare ar fi problema cea mai accesibila piesa cu care poti incerca e bujia nu ? ti-`ai explicat bine faza cu scanteia - procesul se numeste postcombustie. eu iti recomand sa cumperi o bujie NGK pt ca efectiv sunt cele mai bune...preferabil e sa iti cumperi bujia recomandata pt scuterul tau...ar trebui sa fie scris in manualul de utilizare. tot in manual ar trebui sa scrie si distanta electrodului - de ex la mine ar trebui sa fie 0,5 - 0.6 mm. innegreala mi-o explic tot din cauza postcombustiei. incearca si cu bujia care ai cumparat-o ca doar nu ai dat banii degeaba...incercarea moarte n-are. ar trebui sa ai grija sa fie aceeasi lungime a filetajului cu bujia veche - daca nu e la fel nu o pune..vinde-o mai departe ). si inca ceva: fiecare motor e diferit, este exploatat diferit, este intretinut diferit etc de unde rezulta si uzura bujiei - diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 (editat) Despre bujia cu pricina poate să-mi spună cineva ceva. Am căutat pe net Âşi n-am reuÂşit să găsesc nici o pagină în limba engleză cu informații. Nu Âştiu nici temperatura, nimic, am în mână doar o bujie cu notațiile acestea. O montez sau n-o montez? victor... un sfat (nu am citit de la inceput problema ta, dar din cate mi-am dat seama.... ) : si eu am avut ceva probleme cu bujia dupa ce am schimbat-o. Initial aveam ceva Champion dar am pus NKG. Si la mine era "negreala" pe bujie si nu pornea numai daca o schimbam sau o curatam. Si eu am rezolvat problema cumparandu-mi bujia originala care era initial pe scuter. Iti recomand sa iti iei o bujie ca cea care era cand l-ai cumparat sau una la fel, cu aceleasi specificatii. Dar tot varianta cu cea originala e mai simplu. Succes Editat Mai 31, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 monteaz-o...dar..cum ai zis si vladut....uitete la filet si lungime...sa fie identica cu cea veche. vezi si scanteia...daca e alba inseamna ca nu`i buna bujia ...daca e albastra inseamna ca este buna si poate face aprinderea. Distanta electrodului este de 0.5-0.6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 din cate am vazut...la carburatoare sunt 2 suruburi(ini cu arc si unu fara). Unu este in mijlocul carburatorului iar celalalt langa filtru de aer. Surubu de langa filtru de aer(fara arc) este pentru reglare aer...iar celalalt pt ce este ? Sa`mi explice cineva ..ca nu sunt sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LiviuS Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 stie cineva care aduce pe comanda piese pt aprilia? imi trebe contactul, yala de la baterie, yala de la portbagaj, tot setul de model Aprilia Sr R, modelul nou, daca stie cineva ar fi superb, nou cu factura si toate alea , multumesc frumos, din iasi de preferat, sau din buc sa trimita ramburs. ym:livius_mg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Azi i-am reglat si eu surubul acela cu arc am mai scazut din turatie pentru ca la stop nu se oprea scuterul avea tendinta sa o ia usurel inainte Dar tot nu mi-a rezolvat problema cu muritul motorului. Stau la stop, si cand ii dau blana sa plec de pe loc moare motorul... Sa fie de la surubul celalalt ? cu amestecul? Sau faptul ca am nivelul uleiului peste maxim? (la motor).. ca am completat eu ca se auzea prea metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Cu referire la partea de reglaje cineva pe forum ,nu stiu cu se numea dadea o "reteta" referitor la reglaje der este adevarat se referea la genral pentru motoarele astea mai simple cititi si voi ce am atasat poate va lamuriti ca eu nu pre m-am descurcat si nu stiu daca se aplica si in cazul scooterelor desi tot ce spune omul asta se regaseste si in cazul nostru .Cred ca o sa schimb si eu bujia. Am reusit sa schimb curea, role,buretele de la filtru de aer , si motorul merge altfel ,satfel ca am inceput sa tot sirubaresc pe la carb suna cu totul diferit si merge diferit adica: 1.nu mai am acelas demaraj parca (rolele de pe el erau negre cele de acum sunt mov nu stiu daca sunt de gramaje diferite ,erau cumva mai usoare ?) 2.problema mea cu roata de pe spate nu am rezolvata-o tot mi se incalzestre ,am desfacut transmisia dar nu am nici un rulment gripat .Cine a mai desfacut tarnsmisia a dat de vre-o saiba chiar doua pe capat la vreun pinion(ma refer la cel central)? Cu referire la partea de reglaje cineva pe forum ,nu stiu cu se numea dadea o "reteta" referitor la reglaje der este adevarat se referea la genral pentru motoarele astea mai simple cititi si voi ce am atasat poate va lamuriti ca eu nu pre m-am descurcat si nu stiu daca se aplica si in cazul scooterelor desi tot ce spune omul asta se regaseste si in cazul nostru .Cred ca o sa schimb si eu bujia.Am reusit sa schimb curea, role,buretele de la filtru de aer , si motorul merge altfel ,satfel ca am inceput sa tot sirubaresc pe la carb suna cu totul diferit si merge diferit adica: 1.nu mai am acelas demaraj parca (rolele de pe el erau negre cele de acum sunt mov nu stiu daca sunt de gramaje diferite ,erau cumva mai usoare ?) 2.problema mea cu roata de pe spate nu am rezolvata-o tot mi se incalzestre ,am desfacut transmisia dar nu am nici un rulment gripat .Cine a mai desfacut tarnsmisia a dat de vre-o saiba chiar doua pe capat la vreun pinion(ma refer la cel central)? A si inca ceva cine poate sa-mi spuna cun trebuie sa stea carburatorul fixat?Adica pe verticala, putin inclinat spre stanga sau cum , nu de alta dar eu ca sa-l fixez vertical intind cablurile de stau f ciudat ,sau cablurile mele sunt fixate pe trasee necorespunzatoare, totusi este un produs second NU? reglaj_carb.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 )) Unde gasesc al doilea surub? cel al amestecului? pe aceeasi parte cu cel de la turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asromaro Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salut, am si eu o intrebare pentru cei din zona Bucurestiului, v-as ruga sa imi recomandati un service moto unde sa pot sa duc scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Cu referire la partea de reglaje cineva pe forum ,nu stiu cu se numea dadea o "reteta" referitor la reglaje der este adevarat se referea la genral pentru motoarele astea mai simple cititi si voi ce am atasat poate va lamuriti ca eu nu pre m-am descurcat si nu stiu daca se aplica si in cazul scooterelor desi tot ce spune omul asta se regaseste si in cazul nostru .Cred ca o sa schimb si eu bujia.Am reusit sa schimb curea, role,buretele de la filtru de aer , si motorul merge altfel ,satfel ca am inceput sa tot sirubaresc pe la carb suna cu totul diferit si merge diferit adica: 1.nu mai am acelas demaraj parca (rolele de pe el erau negre cele de acum sunt mov nu stiu daca sunt de gramaje diferite ,erau cumva mai usoare ?) 2.problema mea cu roata de pe spate nu am rezolvata-o tot mi se incalzestre ,am desfacut transmisia dar nu am nici un rulment gripat .Cine a mai desfacut tarnsmisia a dat de vre-o saiba chiar doua pe capat la vreun pinion(ma refer la cel central)? A si inca ceva cine poate sa-mi spuna cun trebuie sa stea carburatorul fixat?Adica pe verticala, putin inclinat spre stanga sau cum , nu de alta dar eu ca sa-l fixez vertical intind cablurile de stau f ciudat ,sau cablurile mele sunt fixate pe trasee necorespunzatoare, totusi este un produs second NU? tot nu am inteles cum se face amestecu aer/benzina. explica cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 (editat) )) Unde gasesc al doilea surub? cel al amestecului? pe aceeasi parte cu cel de la turatie? langa filtru de aer ..p`acolo..(ala fara arc) daca gresesc corectati`ma ..ca nici eu nu prea sunt sigur. Editat Iunie 1, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 http://www.freeengineinfo.com/two-stroke-carb-tuning.htm aici e cel mai bine explicat reglajul carbului...asta daca stii engleza. legat de problema demarajului la suciucfi - cureaua are aceeasi lungime ca si cea de dinainte ? daca e mai scurta strange si scad performantele. unde pui mana la roata din spate sa vezi daca se incalzeste ? de ex eu pot sa fac omleta pe carter in zona ambreiajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 http://www.freeengineinfo.com/two-stroke-carb-tuning.htm aici e cel mai bine explicat reglajul carbului...asta daca stii engleza. legat de problema demarajului la suciucfi - cureaua are aceeasi lungime ca si cea de dinainte ? daca e mai scurta strange si scad performantele. unde pui mana la roata din spate sa vezi daca se incalzeste ? de ex eu pot sa fac omleta pe carter in zona ambreiajului vladut, e ok pe carter eu zic de roata efectiv,pe "spite"sa zicem.Nu imi e in clar de ce sunt acele 2(una mai groasa alta mai subtire) saibe pe axul pinionului ,nu ca nu ar avea logica (mentine coroana axului egal pe cealalta cu care vine in contact)Cureaua mi s-a parut ok nu am masurat-o efectiv.Ce pot sa zic este ca se schimba situatia dupa cum umblu pe la surubul de sarcina dar oricum ma gandesc ca rolele initiale erau mai usoare.Oricum nu m-ie inclar cu pozitia carbului ,nu prea e logic sa stea inclinat .Am scos saiba si am castigat cam 10-12km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Victor, asa ai incercat sa reglezi amestecul carburant si ralanti-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Nu pune benzina de 100. MAXIM 98. Inca un sfat. Citeste toate materialele posibile inainte de a te apuca sa-l mai demontezi/umbli la el. Bafta Pt amestecul carburant: "Turn the mixture screw all the way in and then back it out 2 1/2 turns. Then put the scooter on the center stand and with the MOTOR IDLING and FULLY WARMED UP, turn the mixture screw SLOWLY one way until you hear the engine start idling rough. At that point stop and turn it back the other way until the idle smooths out and reaches it's highest speed. There is no set amount of turns. 2 1/2 turns out is a good starting point, but each scoot will be a little different as to final adjustment. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Am desfacut si eu motoru...pistonu ii negru sus langa segmenti si auriu(cred ca era supraincalzit) Segmentii is buni dupa mine..le`am scos de pe piston si le`am introdus in cilindru sa vad daca is uzati...is ff apropiati capetele...un fir de par intra doar..Asa se verifica? Si...cand misc segmentii pe pistonu se misca si au joc un pic cam mare(adica in sus si in jos).Asa trebuie sau is uzati? cand strang segmentii pe piston aproape ca se ating capetele. Asa se verifica? Oare o sa mai mearga asa?Are vreo 17000 km si ceva aaa..era sa uit ...in capu pistonului este o gaurica mica ..ce poate sa fie aia ? Editat Iunie 2, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Semn ca trebuie schimbat pistonul! Segmentii se verifica cu sublerul sau micrometrul. si cat ar trebui sa arate pe subler? si ce rol are gaurica din capu pistonului? Inainte sa desfact motoru..imi pornea la prima pedala...da demaraj n`aveam deloc si cand urcam dealuri simtea foarte tare..pana la 20 km/h cobora acu. daca segmentii se ating cap in cap cand ii strang ..is buni inca ? Editat Iunie 2, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 si cat ar trebui sa arate pe subler? si ce rol are gaurica din capu pistonului? Inainte sa desfact motoru..imi pornea la prima pedala...da demaraj n`aveam deloc si cand urcam dealuri simtea foarte tare..pana la 20 km/h cobora acu. daca segmentii se ating cap in cap cand ii strang ..is buni inca ? Pune un set de segmenti noi caci is ieftini...nu umbla cu toate stifturile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Pune un set de segmenti noi caci is ieftini...nu umbla cu toate stifturile... o sa cer parerea unui mecanic ..sa vad ce imi zice daca trebuie schimbat segmentii sau pistonu. ms oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzo Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Sal . Mai fratilor am si eu o problema cu un scooter, care ar putea sa ma ajute cu niste sfaturi as fi recunoscator . De vre-o saptamana incoace am observat ca imi iese benzina prin filtru de aer ,asa ca i-am desfacut carenle si mi-am aruncat o privire sa vad ce se intampla pe acolo ,ce an obeservat eu inainte de carburator am un mic filtru de benzina, e can il opresc de la contact dupa aproximativ 30 sec~ 1 min toata benzina din filtrul acela imi trece prin carburator si se goleste in filtrul de aer nust ce sa ai mai fac ca mesteri priceputi pe aci pe la mine nu prea is .Inca o data mersi si si bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Salut tuturor,daca imi pun numai kit de 80 pe DNA mai trebuie sa-mi pun si altceva k sa fiu sigur k dupa rodaj k o sa-mi fuga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 indicat ar fi carburator...daca iti pui carburator ar fi indicat si un filtru+ o toba. Pe langa astea un ambielaj sport sa reziste la forte mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 + un ambreiaj sport, o curea calumea kevlar, si niste role usoare de 3-4 gr...astea ca sa o "propulseze" intr-o roata de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.