Sari la conținut

Postări Recomandate

de ce ramane roata spate blocata dupa ce pun frana? :) se blocheaza putin si pe urma trage greu..ce ar putea fi?

ti`sa rupt vre`un arc din tambur sau ala de la cablu :blink:

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal . Mai fratilor am si eu o problema cu un scooter, care ar putea sa ma ajute cu niste sfaturi as fi recunoscator . De vre-o saptamana incoace am observat ca imi iese benzina prin filtru de aer ,asa ca i-am desfacut carenle si mi-am aruncat o privire sa vad ce se intampla pe acolo ,ce am obeservat eu inainte de carburator am un mic filtru de benzina, e can il opresc de la contact dupa aproximativ 30 sec~ 1 min toata benzina din filtrul acela imi trece prin carburator si se goleste in filtrul de aer nust ce sa ai mai fac ca mesteri priceputi pe aci pe la mine nu prea is .Inca o data mersi si si bafta tuturor.

Vezi daca filtrul ala e pus deasupra carburatorului, s-ar putea sa fie asta cauza.

Daca e asa, monteaza filtrul undeva sub nivelul carburatorului.

 

E posibil sa fie si plutitorul dus la carburator... trebuie verificat daca cuiul poantou etanseaza bine...

Editat de Mario_b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema mai nou:Mergeam pe un drum in afara localitatii(era noapte)si ma uitam in oglinda dupa un prieten si poc intr-un crater(groapa).In momentul in care am dat in crater mi-a si sarit fisa de la bujie pe jos...De atunci nu mi-a mai stat fisa fixa pe bujie si mi-a tot cazut in timp ce mergeam...Bun,am luat ieri un capat de fisa nou si astazi cand plec in oras imi cade si asta :) :blink: Stiti cumva care e problema si ce pot sa fac??Mentionez ca noul capat de fisa sta destul de fix pe bujie.

 

Up!Nu ma poate ajuta nimeni ??:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..sunt nou pe aci..de cateva zile am un scooter aprilia amico..(an 1994 ) merge binisor..90 max speed are motor de 49,9 cm..

Zilele estea ii schimb uleiul si bujia...ce imi recomandati ... ce ulei..si ce bujie..sa ii pun...si...ce "tuning" la motor as putea sa ii fac.. ( gasesc vre-un kit pt el sa ii maresc capacitatea ? )

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujie gasesti pentru modelul tau daca cauti pe www.sparkplugs.co.uk, NGK - sunt cele mai bune. Ulei iti recomand full-synthetic de la motul, omv, etc, doar sa fie full-synthetic. In legatura cu tuningul, eu zic sa-l lasi asa, 90 e extrem de mult pentru un motor din 94 :) totusi, gasesti kit, orice, cauta pe www.easyparts.nl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , de curand am montat un bord la scuter care afiseaza gradaju pana la 80 km/h, inainte aveam unu care afisa 60 km/h. Este posibil sa imi arate decalata viteza? nu de alta dar nu as vrea ca acu sa arate ca merg cu 45 si real sa merg cu 60 -65 ca sincer nu as vrea sa am probleme cu politia :laugh: :blink: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

 

kymco grand dink de 250, 30.000 km.

 

problema 1:

o baterie proaspat incarcata ma tine cam 5-6 porniri. imi lipseste o siguranta pe care n-am apucat sa o schimb, daca are vreo importanta. am incercat si baterie noua si la fel se intampla. probabil alternatorul. daca e alternatorul stiti cumva un pret orientativ?

problema 2:

daca il turez progresiv tinde sa moara. trebe tot timpul sa-l turez brusc. am observat ca pe la 2-3000 rpm face asta. in rest trage bine, i-am dat 120 si inca mai mergea.

 

please help :)

Editat de anothergxg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult de raspuns. o sa-l duc si la un diagnostic si o sa incerc sa rezolv cat mai repede siguranta aia.

 

am gasit un manual de service de la grand dink 125 si acolo zicea

CLUTCH SHOE WEAR

Start the engine and check the clutch operation by increasing the engine speed gradually. If the motorcycle tends to creep, or the engine stalls, check the clutch shoes for wear and replace if necessary.

 

mi-ai dat o veste buna, sper :)

 

 

 

mda...

 

uitandu-ma mai bine imi lipseste o siguranta din sigurantele de rezerva. toate celelalte sunt la locul lor. ramane cred problema de alternator, sau releu de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi.. o baterie noua trebuie sa tina mai mult de 5-6 porniri chiar si fara incarcare. Vezi sa nu-ti fure curent printr-un scurt electric etc. Cel mai bine il duci la un electrician auto si in 5 min sti exact ce are in legatura cu problema asta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus role de 4,5g si am schimbat cureaua din cauza ca era cam rupta.

Impresiile sunt urmatoarele:

- la ralanti motorul este mult mai silentios

- parca pleaca mai bine, dar..

- pana ajunge la 10 km/h nu se tureaza, sau mai degraba se tureaza mai greu.

- dupa 10 km/h se tureaza ok si ajunge destul de repede la 45-50 km/h

- Viteza maxima a scazut cam cu 5 km/h. Daca pana acum prindeam 60-65 km/h pe drum drept, acum ajunge la maxim 55-60 km/h. In panta ajunge si la 70 km/h, dar nu o poate mentine ca pana acum.

- In rampa nu am observat mare diferenta, poate ca nu ajunge asa de repede la 45 km/h cu cat urcam pana acum.

 

De la ce sa fie aceste probleme? Ma refer mai ales la cea cu plecarea de pe loc, faptul ca nu se accelereaza pana la 10 km/h. Nu cred ca de la noua curea pt ca scria pe ea aceleasi dimensiuni, doar ca erau in ordine inversa. Tipul la care am fost si care are si service, nu avea Malossi sau ceva de firma asa ca a pus unele no-name, dar care s-au potrivit foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa imi face si mie..dupa 10 km are un demaraj super, am observat asta de cand am schimbat cureaua cu una noua ca cea veche se rupsese dar era mai ingusta din cauza uzurii cu toate ca avea aceleasi dimensiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca pana isi face rodajul o sa mai am problema aceasta de demaraj?

Sincer nu mai sunt atat de incantat de rolele mai usoare din cauza "problemei" de demaraj si parca-mi vine sa le dau jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

einstein, am scris aici: 15 ron manupera, 35 ron rolele, 35 ron cureaua. A fost prea putin manopera ca sa mai ma obosesc eu.

vladut, n-am inteles exct care este rolul acelor saibe. Stiu ca are o saiba normala intre variator si "cutie", dar intre bolt si fulia fata nu stiu decat de o saiba care are rol de limitare.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mi-ai spus, dar problema se pare ca este de la variator. Din cauza limitarii de 45 km/h pana la 7.000 km s-au creat niste santuri. Mecanicul zice ca in timp se vor nivela. Daca nu, o sa ma vad nevoit sa schimb variatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta cu limitatul ii face mai mult rau scuterului, mai mult se varzuieste daca mergi cu el limitat, se tocesc si cureaua si rolele si variatorul, e o mare tampenie, cand am vb cu mecanicul sa-l delimitez mi-a zis ca se uzeaza motorul, ca trilulilu, ca pierd garantia (care este egal cu 0) ... pe naiba...cand e limitat, motorul tot la turatie maxima merge, deci uzura pistonului e la fel...practic merge supraturat ca nu ii da voie variatorul sa urce cureaua....(dupa ce l-am delimitat pe al meu la 3200 km rolele erau tocite varza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai aparut o mica problema(la fel ca toate celelalte de pana acum :) )... Cand e rece motorul nu porneste decat la pedala...pot sa dau la automat,sa tin socul,sa tin putin acceleratia ca la automat nu o ia!!!Dupa ce merg un pic cu el,porneste bine la buton.Daca l-am lasat 15 minute nepornit iar dau la pedala.Va rog,in caz ca stiti de la ce provine asta,sa imi spuneti!!

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...