SnapShot Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Datorita unor modele competitive, Moto Guzzi a reusit sa creasca vanzarile cu 31% in primele 10 luni ale acestui an, comparativ cu anul trecut (in conditiile unei piete ce a scazut per total cu 8% in aceeasi perioada). Pe de alta parte, Moto Guzzi a avut pentru o lunga perioada de vreme o problema pe segmentul entry-level. Motorul de 750 cmc din dotarea diverselor variante de V7 dateaza din anii '80 si, in ciuda multelor imbunatatiri, el nu mai este performant; este mentionat in mai multe cazuri drept punctul nevralgic al modelelor in cauza. In curand, insa, acest fapt se va schimba. La EICMA 2011, Moto Guzzi va prezenta (cu ocazia implinirii a 90 de ani de existenta) noua versiune a motorului de 750 cmc, ce va echipa seria V7 de acum incolo. Detaliile sunt momentan putine, oficialii Piaggio/MG fiind destul de retinuti ("imbunatatiri de peste 10% in putere si cuplu, emisii mai scazute") urmand ca fisa tehnica sa fie dezvaluita odata cu lansarea modelelor. http://www.piaggiogroup.com/en/archive/press/eicma-2011-announcing-new-moto-guzzi-v7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) Acum 1 an jumatate, in primavara lui 2010, la salonul moto de la Budapesta, am petrecut ceva timp la standul MG. Era pentru prima data cand aveam ocazia sa studiez indeaproape modelele lor. Cochetam cu ideea unui V11 pe acea vreme si eram curios ce si cum. Da, sunt motociclete cu un design si un suflet aparte. Dar nu poti sa nu iei in calcul puterea de motor pe carbuni si finisajele care, la unele modele, sunt pana si sub nivelul unor scutere chinezesti sau unor garaje de amatori. Stelvio avea un bord de parca era turnat la o fabrica de jucarii din China - numai plastic prost inchegat, un ceas mic intr-o mare de plastic contrastant, design al lui cat se poate de neinspirat, o toba de parca era de la un camion, etc. Si sa vrei sa concurezi cu GS-ul, expunand acest pachet mi s-a parut hilar in acele momente. Sincer, nici nu puteam sa imi inchipui ce a fost in mintea lor. La fel de bulky si plasticos si Norgele. O mare de plastic, Hyousung style. De toba de la Griso ce sa mai zic. Iti da impresia ca trage motorul intr-o parte. Strica un motor care, in rest, este ceva de vis. Clar as schimba-o imediat dupa ce l-as achizitiona. V7-le avea un far si suporti aferenti plus manete care eu zic ca erau clar fabricate in China, in regim ultra low cost. Pacat, fiindca sunt niste motociclete superbe, care inca pastreaza un aer aparte in aceasta industrie. Sunt tare curios ce vor aduce nou. Sa speram ca va fi o schimbare mult in bine. Si mai ales dpdv al performantelor, fiindca eu asta mi-as dori prima data. Sa ne gandim ca motocicletele din pozele de mai sus concureaza cu Triumphurile clasice si cu Ducati-urile GT. Ultimele nu stiu daca se mai fabrica, dar sunt oricum o concuenta redutabila. Editat Noiembrie 5, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 v7-le ala negru mat arata superb. mi-ar placea un astfel de motor, asa arhaic cum e el, are ceva superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 7, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2011 Ultima poza pusa pe profilul de Facebook al MG arata toate cele trei versiuni ale V7 cu noul motor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 mito cafeul ala cu cadru rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 9, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) Aparent azi (undeva dupa-amiaza) este lansarea noii serii V7 la EICMA. Edit: Conform reporterilor de la eveniment, noul motor are compresia marita de la 9.2:1 la 10.2:1, admisia printr-o singura clapeta, supape marite si doua sonde lambda. 2nd Edit: Also: Editat Noiembrie 9, 2011 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 tambur? wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 9, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2011 Replica unui tambur sport Grimeca de la sfarsitul anilor '60, construit la comanda pentru o varianta retro de V7 Racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 ciudat ca pe stapte e disc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 27, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2011 (editat) Asta deoarece modelul respectiv e doar pentru expozitie. Versiunea normala de strada va avea disc si pe fata si pe spate. Noul motor: Later edit: Filmulet de prezentare al motorului nou: Editat Noiembrie 27, 2011 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 28, 2012 Autor Share Postat Martie 28, 2012 (editat) A aparut deja. LATER EDIT: Kit de fabrica pentru V7. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/March/mar2312-moto-guzzi-record-kit/ LATER EDIT strikes back: Test in Motociclismo cu noul V7 (versiunea Stone): http://www.motociclismo.it/moto-guzzi-v7-stone-test-anteprima-moto-51214 The Return of LATER EDIT: Poza 'explodata' cu motorul. A se observa noua distributie pe lant, pentru o mai mare simplitate/robustete. Si clipul-reclama: http://www.youtube.com/watch?v=K4NR3z_jRsE Editat Martie 28, 2012 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 Revista Motorcycle News UK a acordat noului V7 premiul pentru "Cea Mai Buna Motocicleta Retro". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.