Sari la conținut

Moto Guzzi V7 Seria Noua


SnapShot
 Share

Postări Recomandate

Datorita unor modele competitive, Moto Guzzi a reusit sa creasca vanzarile cu 31% in primele 10 luni ale acestui an, comparativ cu anul trecut (in conditiile unei piete ce a scazut per total cu 8% in aceeasi perioada).

 

Pe de alta parte, Moto Guzzi a avut pentru o lunga perioada de vreme o problema pe segmentul entry-level. Motorul de 750 cmc din dotarea diverselor variante de V7 dateaza din anii '80 si, in ciuda multelor imbunatatiri, el nu mai este performant; este mentionat in mai multe cazuri drept punctul nevralgic al modelelor in cauza.

 

In curand, insa, acest fapt se va schimba. La EICMA 2011, Moto Guzzi va prezenta (cu ocazia implinirii a 90 de ani de existenta) noua versiune a motorului de 750 cmc, ce va echipa seria V7 de acum incolo. Detaliile sunt momentan putine, oficialii Piaggio/MG fiind destul de retinuti ("imbunatatiri de peste 10% in putere si cuplu, emisii mai scazute") urmand ca fisa tehnica sa fie dezvaluita odata cu lansarea modelelor.

 

Moto_Guzzi_nuova_V7_03.jpg

 

Moto_Guzzi_nuova_V7_Special_04.jpg

 

Moto_Guzzi_nuova_V7_Special_01.jpg

 

Moto_Guzzi_nuova_V7_06_0.jpg

 

http://www.piaggiogroup.com/en/archive/press/eicma-2011-announcing-new-moto-guzzi-v7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 an jumatate, in primavara lui 2010, la salonul moto de la Budapesta, am petrecut ceva timp la standul MG.

Era pentru prima data cand aveam ocazia sa studiez indeaproape modelele lor.

Cochetam cu ideea unui V11 pe acea vreme si eram curios ce si cum.

Da, sunt motociclete cu un design si un suflet aparte.

Dar nu poti sa nu iei in calcul puterea de motor pe carbuni si finisajele care, la unele modele, sunt pana si sub nivelul unor scutere chinezesti sau unor garaje de amatori.

Stelvio avea un bord de parca era turnat la o fabrica de jucarii din China - numai plastic prost inchegat, un ceas mic intr-o mare de plastic contrastant, design al lui cat se poate de neinspirat, o toba de parca era de la un camion, etc.

Si sa vrei sa concurezi cu GS-ul, expunand acest pachet mi s-a parut hilar in acele momente. Sincer, nici nu puteam sa imi inchipui ce a fost in mintea lor.

La fel de bulky si plasticos si Norgele. O mare de plastic, Hyousung style.

De toba de la Griso ce sa mai zic. Iti da impresia ca trage motorul intr-o parte. Strica un motor care, in rest, este ceva de vis. Clar as schimba-o imediat dupa ce l-as achizitiona.

V7-le avea un far si suporti aferenti plus manete care eu zic ca erau clar fabricate in China, in regim ultra low cost.

Pacat, fiindca sunt niste motociclete superbe, care inca pastreaza un aer aparte in aceasta industrie.

Sunt tare curios ce vor aduce nou. Sa speram ca va fi o schimbare mult in bine. Si mai ales dpdv al performantelor, fiindca eu asta mi-as dori prima data.

Sa ne gandim ca motocicletele din pozele de mai sus concureaza cu Triumphurile clasice si cu Ducati-urile GT. Ultimele nu stiu daca se mai fabrica, dar sunt oricum o concuenta redutabila.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent azi (undeva dupa-amiaza) este lansarea noii serii V7 la EICMA.

 

Edit: Conform reporterilor de la eveniment, noul motor are compresia marita de la 9.2:1 la 10.2:1, admisia printr-o singura clapeta, supape marite si doua sonde lambda.

 

2nd Edit: Also:

 

299933_10150924697035444_207968125443_21650673_1060532697_n.jpg

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Asta deoarece modelul respectiv e doar pentru expozitie. Versiunea normala de strada va avea disc si pe fata si pe spate.

 

Noul motor:

 

Moto_Guzzi_V7_Special_%20Racer_2012_20.jpg_1200.jpg

 

Moto_Guzzi_Nevada_Classic_Anniversario_2012_10.jpg_1200.jpg

 

Moto_Guzzi_Nevada_Classic_Anniversario_2012_08.jpg_1200.jpg

 

Moto_Guzzi_Nevada_Classic_Anniversario_2012_05.jpg_1200.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Later edit: Filmulet de prezentare al motorului nou:

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

A aparut deja.

 

 

 

LATER EDIT:

 

Moto-Guzzi-Record-Kit-1.jpg

 

Kit de fabrica pentru V7.

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/March/mar2312-moto-guzzi-record-kit/

 

 

 

LATER EDIT strikes back:

 

Test in Motociclismo cu noul V7 (versiunea Stone): http://www.motociclismo.it/moto-guzzi-v7-stone-test-anteprima-moto-51214

 

 

 

The Return of LATER EDIT: Poza 'explodata' cu motorul.

 

7021494115_515ebc8c2c_o.jpg

 

A se observa noua distributie pe lant, pentru o mai mare simplitate/robustete.

 

Si clipul-reclama:

 

http://www.youtube.com/watch?v=K4NR3z_jRsE

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...