cristidb Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Daca ai erori degeaba le resetezi ca vor aparea din nou. Daca s-a remediat cauza oricum se sterg singure dupa un timp. NU SE INTAMPLA NIMIC daca dai jos bateria de pe o motocicleta cu injectie. Doar ca se reseteaza ceasul din bord. Nu trebuie niciun cod. Injectia e o evolutie pentru motoare, motiv pentru care toti producatorii au trecut la injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 17, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 17, 2011 TA -ul nu-l vand sa-mi iau un JUNGHI doar ca are calculator in bord . FITZE . Hai mai, ce Dumnezeu de mobra este aia fara calculator? Nu ti-e rusine sa mergi fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 TA prin fiabilitatea lui INGROAPA multe moto noi cu calculator . De aceea nici nu-l dau pe una mai noua /index.php?/topic/670917-un-motor-o-problema-si-14-mecanici/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 dar yo intreb ce presiune trebuie sa am acum cand e frig ? din ce am auzit pe frig se mai scoate din presiune Tu intrebi doar asa, ca sa treaca iarna, sau chiar nu simti cand pierzi aderenta? Nu de alta, da cred putem incepe un nou topic - "sa ne umflam gumele racing sau "casual", ca tot da imediat zapada?" Tot off> cat de cald e la voi fratilor? ca prin partile noastre sforaie mobrele, prin garaje, de acu o luna. Mai citeam pe topicul cu Transalpu' paranormal ca-n timp ce mecanicu dadea-n gripa dupa cateva ture, clientul se incapatana sa plece cu mobra acas in FIEACARE SEARA. Mie chestia asta mi se pare mai paranormala ca problema lui mecanica. Nu stiu ce sa mai zic. Daca nici citatul de la Yuasa nu v-a lamurit, poate va lamureste wikipedia. Pana cititi din wiki, tot de la Yuasa: yuasa_tech_man.pdf In teorie suna incantator ca frigul nu dauneaza bateriilor, da in practica nu prea. O baterie nu e 100% incarcata doar daca nu te intorci de la o tura lunga inainte sa bagi mobra la iernat. Daca nu e bine incarcata, inseamna ca densitatea electrolitului e mai scazuta, iar bateria ingheata mai usor. Cele - 75 de grade Fahrenheit se ating lejer noaptea in ianuarie(prin unele parti, cel putin). Plus ca nu toate bateriile s la fel de sanatoase ca Yuasa. E bine de stiut insa ca, din prea multa grija, o baterie poa sa moara si de cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) @nos66 Poate ajungi si tu ca nici 15 mecanici sa nu iti repare TA. Cine stie cunoaste. Editat Noiembrie 20, 2011 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.