ArkAngel Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) My first bike... Yamaha YZF R6 O_o...sunt începător (A-ul luat pe 4 noiembrie 2011) Editat Noiembrie 25, 2011 de ArkAngel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell94 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Superba ,s-o stapanesti sanatos si fara incidente ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 felicitari, s-o stapanesti cu mandrie! faine suspensii holins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Domol cu gazu - si sa nu crezi ca daca motocicleta poate poti si tu... sa ai parte de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Super bicicla, sa o stapanesti sanatos! Daca simti ca mai ai de invatat, poti iesi la ture in weekend de dimineata, sunt destul de libere strazile. Si cum zicea si colegul de mai sus, grija cu gazul - nu uita ca trebuie sa te si opresti Si grija la inceput cu sportiva cand e soseaua uda, rece etc. La un chopper il mai redresezi parca mai usor daca fuge spatele, dar pozitia pe sportiva e ceva mai dificila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Frumoasa alegere.s-o stapanesti sanatos.(tot yzf r6 modelu tau o sa-mi iau la primavara)Asfalt uscat Auzi?tu stai in sebastian?..ca acolo sta si cumnatu meu..si am vazut cand am trecut pe acolo motorele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...