Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Dan,cum ai dedus ca aceste setari din fabrica sunt bune si pentru tine ? :)

Ca fapt divers nu exista 2 motociclete identice,nu au reusit astia nici in motogp treaba asta.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu ce alte setari sa ii fac, mi se pare o complicaciune fara margini setatul lor. Am gasit pe net diverse setari in functie de greutatea riderului dar nu prea am incredere.

Astea de fabrica vor fi punctul de plecare. Apoi voi lua un prieten sau doi si o sa incerc sa o setez cu mine pe motocicleta si cu masurarea comprimarii cum am vazut eu in tutoriale :D

Apoi, in mod sigur voi ajunge la cineva priceput prin Bucuresti. Planuiesc sa ii trec ECU pe map2 asa ca sigur ajung la United.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce faci tu de capul tau,treci pe la cineva care chiar se pricepe,sper/cred sa ai o surpriza placuta dupa aceea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scoate din minti cricul ala lateral :((( Mi-e sa n-o gasesc pe jos daca se sprijina vreun tampit de ea sau se inmoaie putin asfaltul de la caldura - motocicleta sta prea inclinata.

Haaaa!

 

La mine e fix invers. Are cricul in asa fel gandit incat motoretul sta aproape vertical cand il pun.

De fiecare data mi'e ca daca trage unu o basina cade pe partea opusa cricului :)

Ce'i drept..pana acum n'a cazut ..dar e foarte frustrant ca sa caut mereu loc perfect drept sau cu o usoara inclinatie pe partea cricului.

 

Se stie ca Aprilia face unele dintre cele mai infricosatoare cricuri :) (cand prea prea / cand foarte foarte)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Metal , asa este si la honda 600 rr 2007 -....,eu cand mai merg cu ale prietenilor si trebuie sa cobor de pe ele ,pun cricul si mereu am impresia ca vin peste mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu ce alte setari sa ii fac, mi se pare o complicaciune fara margini setatul lor. Am gasit pe net diverse setari in functie de greutatea riderului dar nu prea am incredere.

Astea de fabrica vor fi punctul de plecare. Apoi voi lua un prieten sau doi si o sa incerc sa o setez cu mine pe motocicleta si cu masurarea comprimarii cum am vazut eu in tutoriale :D

Apoi, in mod sigur voi ajunge la cineva priceput prin Bucuresti. Planuiesc sa ii trec ECU pe map2 asa ca sigur ajung la United.

la modul ideal, reglarea suspensiei o faci in doua-trei zile, te dai, reglezi, iar te dai, iar reglezi, pana esti multumit. dar trebuie sa ai conditii ca savvezi ce poate, ideal e sa dai ture si in oras si afara pe viraje.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 12:06

trage de ea pe curbe, pe denivelari si noteaza-ti: se balanseaza spatele, intra larg in viraj, topaie spatele, si faci reglaje. te dai iar si vezi care e diferenta. daca te dai suficient de tare, o sa atingi limitele suspensiei spate, daca e stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Zahei. Voi pune furca la setarile de fabrica si cu prima ocazie ma duc la cineva priceput!

 

Un mic tease, ca stiu ce cautate sunt suruburile din poza:

 

post-33933-0-26894700-1466527486_thumb.jpg

 

150lei de pe ebay din UK, intr-o saptamana le-am avut in posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la ce sunt astea? de la carene? eu am d-alea rapide, se desfac juma de tura si raman agatate acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos au gandit italienii astia... pleci cu motocicleta, te intorci cu ea bucati in punga :)

 

M-a lasat bateria! Am plecat de dimineata, totul ok, la pranz am iesit am dat o tura de vreo 15 min, am stat o ora, m-am intors inapoi la birou si seara cand sa vin si io ca omu' spre casa - oha.. caraia dar nu invartea. Am butonat bordul pe acolo si imi arata 11,7 tensiunea la baterie. Asa ca am scos bateria, m-am oprit la terasa de langa, am baut doua beri si am venit catinel acasa cu autobuzul. Acum am bateria pe redresor, vedem ce se intampla maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune-i de 14. si obisnuieste-te sa o pornesti in neutral. aprilia stuff. :)

 

p.s.: verifica-i releul de incarcare, poate a crapat.

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimb bateria, de 14 o sa ii pun.

De pornit, numai in N o pornesc.

 

pune mosfet daca a crapat tampitu'

Merci de pont. Vedem maine ce se intampla, poate reusesc sa ajung totusi pe la un service sa-i fac niste masuratori, ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diseara ii fac toate masuratorile, vedem ce si cum.


» Post actualizat in 23 Jun 2016 13:22

Deci futu.i

 

Nu vrea sa o ia, si cu bateria incarcata face la fel ca aseara. :( Caraie intr-una, nu invarte motorul.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curata cu smirghel contactele de la baterie si contactul de masa care se leaga pe partea dreapta la sasiu. verifica la fel si firul de la electromotor, pe aprtea dreapta in spatele ventilatorului.

 

ia masoara bateria, chiar daca ai incarcat-o. aprilia nu discuta cu baterii care au sub 13 volti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curata cu smirghel contactele de la baterie si contactul de masa care se leaga pe partea dreapta la sasiu. verifica la fel si firul de la electromotor, pe aprtea dreapta in spatele ventilatorului.

 

ia masoara bateria, chiar daca ai incarcat-o. aprilia nu discuta cu baterii care au sub 13 volti.

verificam cum ajung la serivce

 

Sparg clutchul probabil. Da si ceva rateuri? Ca parca asa am vazut ca face cand e dus asta, pocneste.

bai, da-l dracu. l-am schimat si n-are nici 1000 de km!

» Post actualizat in 24 Jun 2016 08:35

Am facut un filmulet cu pornirea... cam asa face.

 

LINK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu invarte deloc motorul.

 

Nu stiu cum aratau celelalte piese, de la service mi s-a spus ca sunt ok si nu trebuiau schimbate. Daca e frei-ul, nu a dat nici un semn, a cedat dintr-o data! Ceea ce e curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprilia nu discuta cu baterii care au sub 13 volti.

mai taie din ele :) Bateriile noi, majoritatea deabia ajung la 12.80v.

 

 

Da, nu invarte deloc motorul.

las-o la umbra si mai incearca pe seara. Parca era si la pegaso o figura asemanatoare cu un pinion si-o saiba, dar tinand cont ca ai mers ceva, parca nu ar fi... Mai incearca releul de pornire fa un strap intre capete cu surubelnita. Sau alta smecherie care am auzit-o la rsv, cablul de la electromotor ar muri la fel de subit. Ia un multimetru si verifica-l si pe ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...