freeman Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Am deschis acest topic pentru a primi ceva informatii de la detinatorii de astfel de motocicleta,sau de la cei care au avut sau s-au dat cu astfel de motoare. Informatiile pe care vreau sa le primesc nu sunt cele de natura tehnica ci doar ce v-a impresionat sau v-a dezamagit la motor. Ma mananca.......si ma mananca rau. Haideti bagati...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coxanel Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adip Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 (edited) nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat? daca e aia a lui Sabin , nu stiu daca are toti banii pt ea freeman ( sau poate i-a facut rost intre timp). Parca vroia vreo 8000 euro Edited September 2, 2006 by adip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeman Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 (edited) nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat? A lui Denis? pana la urma depinde de banutzi.trebe sa o vand pe a mea.in mare interesat de a oricarui posesor care stie sa aibe grija de motoare. P.S. In nici un caz 8000. Edited September 3, 2006 by freeman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coxanel Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 da, este cea a lui denis.....care face mult mai mult de 8 mii....dar daca nu sint, nu sint.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coxanel Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 rsv mille R are accesorii de vreo 5 mii de eur in plus fata de versiunea simpla.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
comos Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 frumoasa, bombaaaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chif Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Este impresionanta si am toata satisfactia cu ea. Am facut 14000 km si super multumit. Am aceeasi problema la frana spate. La drum, chiar daca este greu de crezut, este foarte comoda. M-am dat pe autobanda, prin Alpi, prin orase super-aglomerate... etc etc ... este beton! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Bun topic .Si eu sunt interesat sa aflu niste pareri de la profesionisti mai ziceati cei care mai stiti cate ceva despre ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ra964 Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 am vazut ca astia la reviewuri se plangeau ca are linia de cuplu aproape ca o japoneza, este adevarat? sau se simte ca e 2v?, feeling fata de japan etc, chiar ma intereseaza si pe mine motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) Up!! Eu as vrea niste eventuale informatii despre modelu de 99-2000 daca se merita sa dai banii pe el si daca rezista motoru un timp indelungat, as vrea sa achizitionez una si sa o pastrez pentru ceva timp pentru a ma deplasa spre facultate . Edited September 17, 2008 by Impostorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_andrei_ Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike. cand, in ce ani? personal nu mi-a placut... am mers cu a unui prieten, model 2006 si nu stau deloc bine pe ea... ergonomic e gandita cu dosul... iti intra rezervorul in burta/plex de n-ai aer... in schimb trage bine si are bicicleta buna. iar franele sunt bune dar nu exceptionale. e loc de mai bine. noroc cu frana de motor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T Rex Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) bai, imi permit sa fiu rezervat, italienii sunt recunoscuti pentru arta de a face design si la o cutie de sardele, dar Aprilia, mie personal nu-mi spune nimic(poate decat la clasa 125 unde e alta mancare de scutere), este o alta abordare a ideii de motor in 2 cilindri, dupa modelul Desmo, putere mare, cuplu ciudat si ceea ce conteaza pentru o mobra de strada pan' la urma, fiabilitate zero, de ce sa-ti iei o mobra de o mie italieneasca cand poti sa-ti iei o mobra de o mie japoneza? Edited September 17, 2008 by T Rex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 imi palce conturul care il ia topicul.postati cat mai multe pareri legate din cea din 99` 2000`. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T Rex Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Cite mobre Aprilia spuneai ca ai avut pina acum, ca n-am retinut? Motorul in 2 cilindri de la Aprilia nu a fost "abordarea" acestei companii ci a producatorului ROTAX care furnizeaza motorul pt. RSV. 1. Asta de unde ai scos-o? Tocmai ca Motorul Rotax nu dezvolta o putere asa mare in comparatie cu un omolog japonez de exemplu. RSV Mille 2001 are 128 CP spre deosebire de Suzuki GSX R 1000 care are 160 CP. 2. Ciudat in ce sens? Detaliaza. Cum l-ai simtit tu cind te-ai dat? 3. Asta ai auzit-o la amici sau ai citit-o pe net? Ce ti s-a stricat tie la mobrele Aprilia pe care le-ai avut? 4. Chiar asa, de ce? Cind poti sa te balacesti in marea de CeBeRe-uri si Yzefeuri? 1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul 2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el 3. scrie la pct 1 4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) 1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el 3. scrie la pct 1 4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii? vreau eu detalii adica de ce nu e bun motoru in v de la aprilia, ca aproape ducati are acelasi motor parca . Edited September 17, 2008 by Impostorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridersowg Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 exista si o solutie de mijloc:honda vtr sp1,sp1 sau suzuki sv 1000 s..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) pai ma batea gandu la un vtr sau un vfr de prin 99-2000 dar in nici un caz la suzy . Problema va vfr are doar 800 si nu prea e avantajos . Edited September 17, 2008 by Impostorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) V a rog oameni buni sa nu ne distantam de la subiectul initial .in mare care ar fi defectele unui rsv si care ar fi partile bune eu vreau sa o folosesc si in oras si sa ma deplasez pe distante lungi si sa o tin un timp indelungat . Edited September 17, 2008 by Impostorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 deci intr-un fel merita atentie Up!! up nimeni nu mai stie nimic ?? alte pareri ?? Up?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peu Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 vreau sa achizitionez si eu un RSV dupa 2004; si in mod normal sunt interesat de parerile propietarilor (la ce trbuie sa fiu atent cand merg sa vad una) multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 (edited) buna intrebare peu . pacat ca nu stiu rasp nici eu Edited September 19, 2008 by Impostorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mac Posted September 19, 2008 Share Posted September 19, 2008 plin de ele in italia ..nici draxu nu le cumpara ..preturi de la 4000 ptr versiunea R 2003 cea cu Ohlins si carbon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Bune sfaturi am gas in url care l-ai dat ssss eu unul iti multumesc m-am decis pana la urma .asfalt uscat Up!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiu 30 Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Io pe un RSV din 2002 am dat 5.800 Euroi. Si merge f. bine. Ce pot sa-ti spun, daca ai avut inainte japoneza, nu trebuie sa te sperie la motorul asta vibratiile specifice celor 2 cilindri in V te vei obisnui f. usor cu ea. Este o motocicleta adevarata, adica barbateasca, este foarte bine echilibrata, are distribuita greutatea 50 % fata - 50 % spate. Este manevrabila destul de bine in oras, bine nu ca o japo. de 600, dar nu e groaie. Cu motorul asta nu te faci de rusine nicaieri si fata de orice alt motor. Are un cuplu imens, frina de motor e foarte puternica, nici nu trebuie sa schimbi in treapta inferioara doar cind iei mina din gaz simti cum de duci in fata si trebuie sa te sprijini in ghidon. Frinele Brembo sint criminal de puternice mai ales fata, o sa te sperie prima data cind o sa pui frina fata tare. Io am probleme la frina spate ca prinde aer nu stiu pe unde. Am schimbat pompa de frina dar nimic. Dupa ce aerisesc frina merge vreo citeva sute de km. apoi incepe sa tina pedala din ce in ce mai jos. Acceleratiile sint bune iar daca o tii pe la 5000 - 6000 de ture nu-ti face nici o problema, peste 7500 - 8000 de ture are o explozie extraordinara. Consumabilele si toate piesele in general sint cam scumpe - un set de placute frina fata Brembo costa 280 Euro, io mi-am luat cu 100 E de la alta firma nu mai stiu cum se cheama dar sint foarte bune, setul de stickere original pleaca de la citeva sute pina la vreo 3000 de euro. Design-ul nu cred ca tre' sa ti-l mai comentez eu, ai vazut ca e departe de orice japoneza. Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike. Daca te hotarasti sa-ti iei o sa-ti placa. Numai bine. o data prin troy corser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.