Jump to content
Sign in to follow this  
freeman

Detinatori de Aprilia RSV

Recommended Posts

Am deschis acest topic pentru a primi ceva informatii de la detinatorii de astfel de motocicleta,sau de la cei care au avut sau s-au dat cu astfel de motoare. Informatiile pe care vreau sa le primesc nu sunt cele de natura tehnica ci doar ce v-a impresionat sau v-a dezamagit la motor. Ma mananca.......si ma mananca rau.

Haideti bagati......

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat?

 

 

daca e aia a lui Sabin , nu stiu daca are toti banii pt ea freeman ( sau poate i-a facut rost intre timp). Parca vroia vreo 8000 euro

Edited by adip

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat?

A lui Denis?

pana la urma depinde de banutzi.trebe sa o vand pe a mea.in mare interesat de a oricarui posesor care stie sa aibe grija de motoare.

P.S. In nici un caz 8000.

Edited by freeman

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca e aia a lui Sabin , nu stiu daca are toti banii pt ea freeman ( sau poate i-a facut rost intre timp). Parca vroia vreo 8000 euro

Io pe un RSV din 2002 am dat 5.800 Euroi. Si merge f. bine.

 

Am deschis acest topic pentru a primi ceva informatii de la detinatorii de astfel de motocicleta,sau de la cei care au avut sau s-au dat cu astfel de motoare. Informatiile pe care vreau sa le primesc nu sunt cele de natura tehnica ci doar ce v-a impresionat sau v-a dezamagit la motor. Ma mananca.......si ma mananca rau.

Haideti bagati......

 

Ce pot sa-ti spun, daca ai avut inainte japoneza, nu trebuie sa te sperie la motorul asta vibratiile specifice celor 2 cilindri in V te vei obisnui f. usor cu ea. Este o motocicleta adevarata, adica barbateasca, este foarte bine echilibrata, are distribuita greutatea 50 % fata - 50 % spate. Este manevrabila destul de bine in oras, bine nu ca o japo. de 600, dar nu e greoaie.

Cu motorul asta nu te faci de rusine nicaieri si fata de orice alt motor. Are un cuplu imens, frina de motor e foarte puternica, nici nu trebuie sa schimbi in treapta inferioara doar cind iei mina din gaz simti cum de duci in fata si trebuie sa te sprijini in ghidon. Frinele Brembo sint criminal de puternice mai ales fata, o sa te sperie prima data cind o sa pui frina fata tare. Io am probleme la frina spate ca prinde aer nu stiu pe unde. Am schimbat pompa de frina dar nimic. Dupa ce aerisesc frina merge vreo citeva sute de km. apoi incepe sa tina pedala din ce in ce mai jos.

Acceleratiile sint bune iar daca o tii pe la 5000 - 6000 de ture nu-ti face nici o problema, peste 7500 - 8000 de ture are o explozie extraordinara.

 

Consumabilele si toate piesele in general sint cam scumpe - un set de placute frina fata Brembo costa 280 Euro, io mi-am luat cu 100 E de la alta firma nu mai stiu cum se cheama dar sint foarte bune, setul de stickere original pleaca de la citeva sute pina la vreo 3000 de euro. Design-ul nu cred ca tre' sa ti-l mai comentez eu, ai vazut ca e departe de orice japoneza. Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike.

Daca te hotarasti sa-ti iei o sa-ti placa.

Numai bine. :baldy: :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este impresionanta si am toata satisfactia cu ea. Am facut 14000 km si super multumit. Am aceeasi problema la frana spate. La drum, chiar daca este greu de crezut, este foarte comoda. M-am dat pe autobanda, prin Alpi, prin orase super-aglomerate... etc etc ... este beton!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun topic .Si eu sunt interesat sa aflu niste pareri de la profesionisti :) mai ziceati cei care mai stiti cate ceva despre ea :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut ca astia la reviewuri se plangeau ca are linia de cuplu aproape ca o japoneza, este adevarat? sau se simte ca e 2v?, feeling fata de japan etc, chiar ma intereseaza si pe mine motoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up!!

 

Eu as vrea niste eventuale informatii despre modelu de 99-2000 daca se merita sa dai banii pe el si daca rezista motoru un timp indelungat, as vrea sa achizitionez una si sa o pastrez pentru ceva timp pentru a ma deplasa spre facultate .

Edited by Impostorul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike.

 

cand, in ce ani? :rolleyes:

 

personal nu mi-a placut... am mers cu a unui prieten, model 2006 si nu stau deloc bine pe ea... ergonomic e gandita cu dosul... iti intra rezervorul in burta/plex de n-ai aer... in schimb trage bine si are bicicleta buna. iar franele sunt bune dar nu exceptionale. e loc de mai bine. noroc cu frana de motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
am vazut ca astia la reviewuri se plangeau ca are linia de cuplu aproape ca o japoneza, este adevarat? sau se simte ca e 2v?, feeling fata de japan etc, chiar ma intereseaza si pe mine motoru
Mobra asta are cuplu diferit de 4L. Trage intr-a 4-5-a super bine chiar de la ture foarte joase. In curbe, la fel, nu tre' sa retrogadezi neaparat in treapta de viteza.

La japoneza daca esti intr-a 6-a si ai uitat sa schimbi in jos ai mare surpriza.

 

 

 

Eu as vrea niste eventuale informatii despre modelu de 99-2000 daca se merita sa dai banii pe el si daca rezista motoru un timp indelungat, as vrea sa achizitionez una si sa o pastrez pentru ceva timp pentru a ma deplasa spre facultate .
Io am modelul 2002 si l-am cumparat din 2006. Deci 3 ani la mine si n-am avut nicio problema la motor. Totul schimbat la timp si merge brici.

 

 

 

 

 

cand, in ce ani? :rolleyes:
A cistigat 3 curse bah in SBK in 2001. :cheers:

 

 

 

personal nu mi-a placut... am mers cu a unui prieten, model 2006 si nu stau deloc bine pe ea... ergonomic e gandita cu dosul... iti intra rezervorul in burta/plex de n-ai aer... in schimb trage bine si are bicicleta buna. iar franele sunt bune dar nu exceptionale. e loc de mai bine. noroc cu frana de motor...
Modelul din 2006 e modelul nou, nu se mai cheama RSV Mille e RSV 1000 R.

RSV Mille a fost fabricata pina in 2003 si e extraordinar de confortabila la drum. Io am facut drumuri de 500 km. cu oprire doar pt. gaz si cind am ajuns la destinatie nu eram deloc obosit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai, imi permit sa fiu rezervat, italienii sunt recunoscuti pentru arta de a face design si la o cutie de sardele, dar Aprilia, mie personal nu-mi spune nimic(poate decat la clasa 125 unde e alta mancare de scutere), este o alta abordare a ideii de motor in 2 cilindri, dupa modelul Desmo, putere mare, cuplu ciudat si ceea ce conteaza pentru o mobra de strada pan' la urma, fiabilitate zero, de ce sa-ti iei o mobra de o mie italieneasca cand poti sa-ti iei o mobra de o mie japoneza?

Edited by T Rex

Share this post


Link to post
Share on other sites
bai, imi permit sa fiu rezervat, italienii sunt recunoscuti pentru arta de a face design si la o cutie de sardele, dar Aprilia, mie personal nu-mi spune nimic(poate decat la clasa 125 unde e alta mancare de scutere), este o alta abordare a ideii de motor in 2 cilindri, dupa modelul Desmo,

1. putere mare,

2. cuplu ciudat

3. fiabilitate zero,

4. de ce sa-ti iei o mobra de o mie italieneasca cand poti sa-ti iei o mobra de o mie japoneza?

Cite mobre Aprilia spuneai ca ai avut pina acum, ca n-am retinut? :lol:

Motorul in 2 cilindri de la Aprilia nu a fost "abordarea" acestei companii ci a producatorului ROTAX care furnizeaza motorul pt. RSV.

1. Asta de unde ai scos-o? :rolleyes: Tocmai ca Motorul Rotax nu dezvolta o putere asa mare in comparatie cu un omolog japonez de exemplu. RSV Mille 2001 are 128 CP spre deosebire de Suzuki GSX R 1000 care are 160 CP.

2. Ciudat in ce sens? Detaliaza. Cum l-ai simtit tu cind te-ai dat?

3. Asta ai auzit-o la amici sau ai citit-o pe net? :D Ce ti s-a stricat tie la mobrele Aprilia pe care le-ai avut? :laugh:

4. Chiar asa, de ce? Cind poti sa te balacesti in marea de CeBeRe-uri si Yzefeuri? :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi palce conturul care il ia topicul.postati cat mai multe pareri legate din cea din 99` 2000`.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cite mobre Aprilia spuneai ca ai avut pina acum, ca n-am retinut? :lol:

Motorul in 2 cilindri de la Aprilia nu a fost "abordarea" acestei companii ci a producatorului ROTAX care furnizeaza motorul pt. RSV.

1. Asta de unde ai scos-o? :rolleyes: Tocmai ca Motorul Rotax nu dezvolta o putere asa mare in comparatie cu un omolog japonez de exemplu. RSV Mille 2001 are 128 CP spre deosebire de Suzuki GSX R 1000 care are 160 CP.

2. Ciudat in ce sens? Detaliaza. Cum l-ai simtit tu cind te-ai dat?

3. Asta ai auzit-o la amici sau ai citit-o pe net? :D Ce ti s-a stricat tie la mobrele Aprilia pe care le-ai avut? :laugh:

4. Chiar asa, de ce? Cind poti sa te balacesti in marea de CeBeRe-uri si Yzefeuri? :cheers:

 

1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul

2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el

3. scrie la pct 1

4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul

2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el

3. scrie la pct 1

4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii?

vreau eu detalii adica de ce nu e bun motoru in v de la aprilia, ca aproape ducati are acelasi motor parca .

Edited by Impostorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ma batea gandu la un vtr sau un vfr de prin 99-2000 dar in nici un caz la suzy .

Problema va vfr are doar 800 si nu prea e avantajos .

Edited by Impostorul

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul

2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el

3. scrie la pct 1

4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii?

1. Te-ai dat cu Pegaso probabil. Poti sa schimbi impresii cu detinatorii aici: /index.php?showtopic=80133

2. Aici vorbim de RSV care e motor sport nu tigaile alea cu care umbli tu. Nu compara plaja de cuplu de la RSV cu motor V2 cu cea de la Pegaso care e monocilindru.

3. Vrei sa-ti povestesc si io despre cebereuri care nu porneau neam si la care se futea instalatia electrica?

4. E problema ta de ce nu mai vrei Monster. Probabil e mai frumos pe FJR-u' tau, nu stiu. :rolleyes:

Edited by SSSS

Share this post


Link to post
Share on other sites

V a rog oameni buni sa nu ne distantam de la subiectul initial .in mare care ar fi defectele unui rsv si care ar fi partile bune eu vreau sa o folosesc si in oras si sa ma deplasez pe distante lungi si sa o tin un timp indelungat .

Edited by Impostorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la minusuri ti-am spus:

-pretul pieselor si consumabilelor;

- (la mine) frina spate.

Orice mobra poate sa aiba probleme. Depinde cum a fost intretinuta de fostul proprietar.

 

 

Se preteaza bine la distante lungi, bine nu ca un touring dar poti pune bagaje pe ea, uite mobra lu' Chif: /index.php?...t&id=340347 si bagi kilometri fara numar.

In oras n-ai nici o problema cu ea. Io am mers prin aglomeratii mari (Bucuresti, Mamaia, Constanta) si te strecori la fel cum o faci cu una de 600.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci intr-un fel merita atentie :rolleyes:

 

Up!!

 

up

 

nimeni nu mai stie nimic ?? alte pareri ??

 

Up??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...