Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Am deschis acest topic pentru a primi ceva informatii de la detinatorii de astfel de motocicleta,sau de la cei care au avut sau s-au dat cu astfel de motoare. Informatiile pe care vreau sa le primesc nu sunt cele de natura tehnica ci doar ce v-a impresionat sau v-a dezamagit la motor. Ma mananca.......si ma mananca rau.

Haideti bagati......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat?

 

 

daca e aia a lui Sabin , nu stiu daca are toti banii pt ea freeman ( sau poate i-a facut rost intre timp). Parca vroia vreo 8000 euro

Editat de adip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am dat cu asa ceva dar stiu un rsv mille R fab 2003 de vanzare.....8 mii km, tot ohlins pe ea, stare noua.....interesat?

A lui Denis?

pana la urma depinde de banutzi.trebe sa o vand pe a mea.in mare interesat de a oricarui posesor care stie sa aibe grija de motoare.

P.S. In nici un caz 8000.

Editat de freeman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e aia a lui Sabin , nu stiu daca are toti banii pt ea freeman ( sau poate i-a facut rost intre timp). Parca vroia vreo 8000 euro

Io pe un RSV din 2002 am dat 5.800 Euroi. Si merge f. bine.

 

Am deschis acest topic pentru a primi ceva informatii de la detinatorii de astfel de motocicleta,sau de la cei care au avut sau s-au dat cu astfel de motoare. Informatiile pe care vreau sa le primesc nu sunt cele de natura tehnica ci doar ce v-a impresionat sau v-a dezamagit la motor. Ma mananca.......si ma mananca rau.

Haideti bagati......

 

Ce pot sa-ti spun, daca ai avut inainte japoneza, nu trebuie sa te sperie la motorul asta vibratiile specifice celor 2 cilindri in V te vei obisnui f. usor cu ea. Este o motocicleta adevarata, adica barbateasca, este foarte bine echilibrata, are distribuita greutatea 50 % fata - 50 % spate. Este manevrabila destul de bine in oras, bine nu ca o japo. de 600, dar nu e greoaie.

Cu motorul asta nu te faci de rusine nicaieri si fata de orice alt motor. Are un cuplu imens, frina de motor e foarte puternica, nici nu trebuie sa schimbi in treapta inferioara doar cind iei mina din gaz simti cum de duci in fata si trebuie sa te sprijini in ghidon. Frinele Brembo sint criminal de puternice mai ales fata, o sa te sperie prima data cind o sa pui frina fata tare. Io am probleme la frina spate ca prinde aer nu stiu pe unde. Am schimbat pompa de frina dar nimic. Dupa ce aerisesc frina merge vreo citeva sute de km. apoi incepe sa tina pedala din ce in ce mai jos.

Acceleratiile sint bune iar daca o tii pe la 5000 - 6000 de ture nu-ti face nici o problema, peste 7500 - 8000 de ture are o explozie extraordinara.

 

Consumabilele si toate piesele in general sint cam scumpe - un set de placute frina fata Brembo costa 280 Euro, io mi-am luat cu 100 E de la alta firma nu mai stiu cum se cheama dar sint foarte bune, setul de stickere original pleaca de la citeva sute pina la vreo 3000 de euro. Design-ul nu cred ca tre' sa ti-l mai comentez eu, ai vazut ca e departe de orice japoneza. Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike.

Daca te hotarasti sa-ti iei o sa-ti placa.

Numai bine. :baldy: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Este impresionanta si am toata satisfactia cu ea. Am facut 14000 km si super multumit. Am aceeasi problema la frana spate. La drum, chiar daca este greu de crezut, este foarte comoda. M-am dat pe autobanda, prin Alpi, prin orase super-aglomerate... etc etc ... este beton!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Up!!

 

Eu as vrea niste eventuale informatii despre modelu de 99-2000 daca se merita sa dai banii pe el si daca rezista motoru un timp indelungat, as vrea sa achizitionez una si sa o pastrez pentru ceva timp pentru a ma deplasa spre facultate .

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cred ca stii ca modelul asta a fost vreo 2 sau 3 ani la rind campioana mondiala la Superbike.

 

cand, in ce ani? :rolleyes:

 

personal nu mi-a placut... am mers cu a unui prieten, model 2006 si nu stau deloc bine pe ea... ergonomic e gandita cu dosul... iti intra rezervorul in burta/plex de n-ai aer... in schimb trage bine si are bicicleta buna. iar franele sunt bune dar nu exceptionale. e loc de mai bine. noroc cu frana de motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca astia la reviewuri se plangeau ca are linia de cuplu aproape ca o japoneza, este adevarat? sau se simte ca e 2v?, feeling fata de japan etc, chiar ma intereseaza si pe mine motoru
Mobra asta are cuplu diferit de 4L. Trage intr-a 4-5-a super bine chiar de la ture foarte joase. In curbe, la fel, nu tre' sa retrogadezi neaparat in treapta de viteza.

La japoneza daca esti intr-a 6-a si ai uitat sa schimbi in jos ai mare surpriza.

 

 

 

Eu as vrea niste eventuale informatii despre modelu de 99-2000 daca se merita sa dai banii pe el si daca rezista motoru un timp indelungat, as vrea sa achizitionez una si sa o pastrez pentru ceva timp pentru a ma deplasa spre facultate .
Io am modelul 2002 si l-am cumparat din 2006. Deci 3 ani la mine si n-am avut nicio problema la motor. Totul schimbat la timp si merge brici.

 

 

 

 

 

cand, in ce ani? :rolleyes:
A cistigat 3 curse bah in SBK in 2001. :cheers:

 

 

 

personal nu mi-a placut... am mers cu a unui prieten, model 2006 si nu stau deloc bine pe ea... ergonomic e gandita cu dosul... iti intra rezervorul in burta/plex de n-ai aer... in schimb trage bine si are bicicleta buna. iar franele sunt bune dar nu exceptionale. e loc de mai bine. noroc cu frana de motor...
Modelul din 2006 e modelul nou, nu se mai cheama RSV Mille e RSV 1000 R.

RSV Mille a fost fabricata pina in 2003 si e extraordinar de confortabila la drum. Io am facut drumuri de 500 km. cu oprire doar pt. gaz si cind am ajuns la destinatie nu eram deloc obosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, imi permit sa fiu rezervat, italienii sunt recunoscuti pentru arta de a face design si la o cutie de sardele, dar Aprilia, mie personal nu-mi spune nimic(poate decat la clasa 125 unde e alta mancare de scutere), este o alta abordare a ideii de motor in 2 cilindri, dupa modelul Desmo, putere mare, cuplu ciudat si ceea ce conteaza pentru o mobra de strada pan' la urma, fiabilitate zero, de ce sa-ti iei o mobra de o mie italieneasca cand poti sa-ti iei o mobra de o mie japoneza?

Editat de T Rex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, imi permit sa fiu rezervat, italienii sunt recunoscuti pentru arta de a face design si la o cutie de sardele, dar Aprilia, mie personal nu-mi spune nimic(poate decat la clasa 125 unde e alta mancare de scutere), este o alta abordare a ideii de motor in 2 cilindri, dupa modelul Desmo,

1. putere mare,

2. cuplu ciudat

3. fiabilitate zero,

4. de ce sa-ti iei o mobra de o mie italieneasca cand poti sa-ti iei o mobra de o mie japoneza?

Cite mobre Aprilia spuneai ca ai avut pina acum, ca n-am retinut? :lol:

Motorul in 2 cilindri de la Aprilia nu a fost "abordarea" acestei companii ci a producatorului ROTAX care furnizeaza motorul pt. RSV.

1. Asta de unde ai scos-o? :rolleyes: Tocmai ca Motorul Rotax nu dezvolta o putere asa mare in comparatie cu un omolog japonez de exemplu. RSV Mille 2001 are 128 CP spre deosebire de Suzuki GSX R 1000 care are 160 CP.

2. Ciudat in ce sens? Detaliaza. Cum l-ai simtit tu cind te-ai dat?

3. Asta ai auzit-o la amici sau ai citit-o pe net? :D Ce ti s-a stricat tie la mobrele Aprilia pe care le-ai avut? :laugh:

4. Chiar asa, de ce? Cind poti sa te balacesti in marea de CeBeRe-uri si Yzefeuri? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cite mobre Aprilia spuneai ca ai avut pina acum, ca n-am retinut? :lol:

Motorul in 2 cilindri de la Aprilia nu a fost "abordarea" acestei companii ci a producatorului ROTAX care furnizeaza motorul pt. RSV.

1. Asta de unde ai scos-o? :rolleyes: Tocmai ca Motorul Rotax nu dezvolta o putere asa mare in comparatie cu un omolog japonez de exemplu. RSV Mille 2001 are 128 CP spre deosebire de Suzuki GSX R 1000 care are 160 CP.

2. Ciudat in ce sens? Detaliaza. Cum l-ai simtit tu cind te-ai dat?

3. Asta ai auzit-o la amici sau ai citit-o pe net? :D Ce ti s-a stricat tie la mobrele Aprilia pe care le-ai avut? :laugh:

4. Chiar asa, de ce? Cind poti sa te balacesti in marea de CeBeRe-uri si Yzefeuri? :cheers:

 

1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul

2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el

3. scrie la pct 1

4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul

2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el

3. scrie la pct 1

4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii?

vreau eu detalii adica de ce nu e bun motoru in v de la aprilia, ca aproape ducati are acelasi motor parca .

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. cu o singura Aprilie care copia motorul de la BMW F650, si careia i-a decedat bendix-ul

2. trage tare in turatie mica dupa care se caca pe el

3. scrie la pct 1

4. am vrut sa-mi iau Monster si dupa ce m-am dat cu el 2 zile.. nu mai vreau, vrei detalii?

1. Te-ai dat cu Pegaso probabil. Poti sa schimbi impresii cu detinatorii aici: /index.php?showtopic=80133

2. Aici vorbim de RSV care e motor sport nu tigaile alea cu care umbli tu. Nu compara plaja de cuplu de la RSV cu motor V2 cu cea de la Pegaso care e monocilindru.

3. Vrei sa-ti povestesc si io despre cebereuri care nu porneau neam si la care se futea instalatia electrica?

4. E problema ta de ce nu mai vrei Monster. Probabil e mai frumos pe FJR-u' tau, nu stiu. :rolleyes:

Editat de SSSS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V a rog oameni buni sa nu ne distantam de la subiectul initial .in mare care ar fi defectele unui rsv si care ar fi partile bune eu vreau sa o folosesc si in oras si sa ma deplasez pe distante lungi si sa o tin un timp indelungat .

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la minusuri ti-am spus:

-pretul pieselor si consumabilelor;

- (la mine) frina spate.

Orice mobra poate sa aiba probleme. Depinde cum a fost intretinuta de fostul proprietar.

 

 

Se preteaza bine la distante lungi, bine nu ca un touring dar poti pune bagaje pe ea, uite mobra lu' Chif: /index.php?...t&id=340347 si bagi kilometri fara numar.

In oras n-ai nici o problema cu ea. Io am mers prin aglomeratii mari (Bucuresti, Mamaia, Constanta) si te strecori la fel cum o faci cu una de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...