Metal Heart Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Tot 1.70 am si eu. Dar is mai... voluptos VTR-ul avea saua la 810 si era ok, ma intelegeam perfect cu ea. Asta are saua la 830 si e cam deranj. Vad ca astia pt Mille din 2001 dau saua la 810. Ai si tu dreptate cu descalecatul des, ar cam trebui sa ma obisnuiesc si eu asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Am citit si eu despre cricul minune, s-au pus tot felul de variante, dar parca cel de CBR1000 (2004-2007 parca) era cel mai ok. Nu mai stiu daca se potrivea comutatorul sau il luau cu tot cu comutator si se potrivea la mufe, dar toti ziceau ca se schimba fara nici un fel de modiciari. Cat despre coborarea ei poate ai putea sa te joci un pic la amortizor. Nu prea ma pricep, dar parca e un reglaj care ii permite amortizorului sa se afunde mai mult cand esti tu pe ea. Adica, daca ii masori inaltimea fara sa te pui pe ea ramane aceeasi, dar odata ce te asezi pe ea se lasa ceva mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Asta îi va afecta inevitabil geometria Depinde de fiecare dacă este dispus să facă un sacrificiu pe partea de comportament pentru a ajunge mai bine cu labele pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Si daca o lasa si din furca tot la fel compenseaza? Adica din acelasi reglaj (pre-load parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Nu ai să mai nimerești același sag, iar asta va afecta comportamentul suspensiei. Mie Sorin (Mașinuță) - care se pricepe la măsurat și la calculat unghiuri de suspensii (rake, trail, etc.) mi-a spus că motocicleta (mea, dar cred că se aplică la orice RSV) are comportamentul ideal cu setările cu care vine din fabrică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Bine de stiut, dupa ce ii schimb uleiul si semeringurile urma sa o setez ca in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Dan,cum ai dedus ca aceste setari din fabrica sunt bune si pentru tine ? Ca fapt divers nu exista 2 motociclete identice,nu au reusit astia nici in motogp treaba asta. Editat Iunie 21, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Pai nu stiu ce alte setari sa ii fac, mi se pare o complicaciune fara margini setatul lor. Am gasit pe net diverse setari in functie de greutatea riderului dar nu prea am incredere. Astea de fabrica vor fi punctul de plecare. Apoi voi lua un prieten sau doi si o sa incerc sa o setez cu mine pe motocicleta si cu masurarea comprimarii cum am vazut eu in tutoriale Apoi, in mod sigur voi ajunge la cineva priceput prin Bucuresti. Planuiesc sa ii trec ECU pe map2 asa ca sigur ajung la United. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Dupa ce faci tu de capul tau,treci pe la cineva care chiar se pricepe,sper/cred sa ai o surpriza placuta dupa aceea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Ma scoate din minti cricul ala lateral (( Mi-e sa n-o gasesc pe jos daca se sprijina vreun tampit de ea sau se inmoaie putin asfaltul de la caldura - motocicleta sta prea inclinata. Haaaa! La mine e fix invers. Are cricul in asa fel gandit incat motoretul sta aproape vertical cand il pun. De fiecare data mi'e ca daca trage unu o basina cade pe partea opusa cricului Ce'i drept..pana acum n'a cazut ..dar e foarte frustrant ca sa caut mereu loc perfect drept sau cu o usoara inclinatie pe partea cricului. Se stie ca Aprilia face unele dintre cele mai infricosatoare cricuri (cand prea prea / cand foarte foarte) Editat Iunie 21, 2016 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 @Metal , asa este si la honda 600 rr 2007 -....,eu cand mai merg cu ale prietenilor si trebuie sa cobor de pe ele ,pun cricul si mereu am impresia ca vin peste mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Stiu, ca de la o vreme tot trag cu ochiul si pe la altele. Dar la asta pare si instabil... aici e problema cea mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Pai nu stiu ce alte setari sa ii fac, mi se pare o complicaciune fara margini setatul lor. Am gasit pe net diverse setari in functie de greutatea riderului dar nu prea am incredere. Astea de fabrica vor fi punctul de plecare. Apoi voi lua un prieten sau doi si o sa incerc sa o setez cu mine pe motocicleta si cu masurarea comprimarii cum am vazut eu in tutoriale Apoi, in mod sigur voi ajunge la cineva priceput prin Bucuresti. Planuiesc sa ii trec ECU pe map2 asa ca sigur ajung la United. la modul ideal, reglarea suspensiei o faci in doua-trei zile, te dai, reglezi, iar te dai, iar reglezi, pana esti multumit. dar trebuie sa ai conditii ca savvezi ce poate, ideal e sa dai ture si in oras si afara pe viraje.» Post actualizat in 21 Jun 2016 12:06 trage de ea pe curbe, pe denivelari si noteaza-ti: se balanseaza spatele, intra larg in viraj, topaie spatele, si faci reglaje. te dai iar si vezi care e diferenta. daca te dai suficient de tare, o sa atingi limitele suspensiei spate, daca e stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Mersi Zahei. Voi pune furca la setarile de fabrica si cu prima ocazie ma duc la cineva priceput! Un mic tease, ca stiu ce cautate sunt suruburile din poza: 150lei de pe ebay din UK, intr-o saptamana le-am avut in posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 de la ce sunt astea? de la carene? eu am d-alea rapide, se desfac juma de tura si raman agatate acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Da, diverse parti ale carenelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Frumos au gandit italienii astia... pleci cu motocicleta, te intorci cu ea bucati in punga M-a lasat bateria! Am plecat de dimineata, totul ok, la pranz am iesit am dat o tura de vreo 15 min, am stat o ora, m-am intors inapoi la birou si seara cand sa vin si io ca omu' spre casa - oha.. caraia dar nu invartea. Am butonat bordul pe acolo si imi arata 11,7 tensiunea la baterie. Asa ca am scos bateria, m-am oprit la terasa de langa, am baut doua beri si am venit catinel acasa cu autobuzul. Acum am bateria pe redresor, vedem ce se intampla maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 cati amperi are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 12 Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) pune-i de 14. si obisnuieste-te sa o pornesti in neutral. aprilia stuff. p.s.: verifica-i releul de incarcare, poate a crapat. Editat Iunie 22, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 pune mosfet daca a crapat tampitu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Daca schimb bateria, de 14 o sa ii pun. De pornit, numai in N o pornesc. pune mosfet daca a crapat tampitu' Merci de pont. Vedem maine ce se intampla, poate reusesc sa ajung totusi pe la un service sa-i fac niste masuratori, ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Cica voltmetrul din bord ar arata cu 1V mai putin. Deci, daca ar avea 12,7V s-ar putea sa nu fie bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) Diseara ii fac toate masuratorile, vedem ce si cum. » Post actualizat in 23 Jun 2016 13:22Deci futu.i Nu vrea sa o ia, si cu bateria incarcata face la fel ca aseara. Caraie intr-una, nu invarte motorul. Editat Iunie 23, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Sparg clutchul probabil. Da si ceva rateuri? Ca parca asa am vazut ca face cand e dus asta, pocneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.