boieru' Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Acum vreo 3 luni dadeam 220 la un Hornet si nimic. Maneta in capat. Dadeam repetat inapoi si inainte de gaz, doar doar mai ridic 10-15 km...Daca ai un minim de experienta 200 km/h este o viteza decenta pentru varfuri de deplasare. 200 km/h viteza decenta? cred ca ai gresit o litera, voiai sa spui dementa Si ce vrei de la un Hornet sau alte muzicute? sa mergi cu 220, sa tragi de gaz si sa sara la 300? cumpara-ti R1aia ajunge la 300 Nu cred ca isi cumpara cineva Transalp, Africana, Supertenere (ala vechi) sau alte mtociclete de enduro-touring, ca sa mearga cu 220 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) boieru de ce nu pui linkurile cu tine si cu leo? Si eu am gandit la fel ca Raul si in loc de africa twin din 2000 am preferat v-strom nou cam la aceeasi bani. Da este o motocicleta foarte fiabila, economica, si confortabila insa dupa o zi la cariera din valeni cu boieru mi-am dat seama ca africana este din alt film. Daca se fabrica o africa twin pe injectie (a se citi consum redus) si avea abs nu as mai fi stat pe ganduri. Si da si eu as alege tot africa twin de preferat cat mai veche rd03 sau rd04 pentru simplul fapt ca are rezervorul foarte subtiat si te proptesti cu genumchii in el la franrile puternice si poti strange motorul intre picioare ca pe un cross. Transalpul merge doar daca esti mai mic de dimensiuni, vorbesc de cel de 600 eu la 1,90 si 100kg ma simt ca pitzigoiul pe pruna. transalpul de 650 este ceva mai mare Editat Decembrie 21, 2011 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 boieru de ce nu pui linkurile cu tine si cu leo? Si eu am gandit la fel ca Raul si in loc de africa twin din 2000 am preferat v-strom nou cam la aceeasi bani. Da este o motocicleta foarte fiabila, economica, si confortabila insa dupa o zi la cariera din valeni cu boieru mi-am dat seama ca africana este din alt film. Daca se fabrica o africa twin pe injectie (a se citi consum redus) si avea abs nu as mai fi stat pe ganduri. Nu iti doresc sa ajungi sa fii nevoit sa cumperi o poma de benzina de V-Strom. 754 euro cu TVA ! Prefer carburatia de 100 ori. Bafta P.S. Africana nu are legatura cu V-Strom. E foarte bun DL-ul 650...dar e din alt film. Prefer o motocicleta mai veche si mai bine lucrata. Stau toata ziua intre "plastice" noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Nu iti doresc sa ajungi sa fii nevoit sa cumperi o poma de benzina de V-Strom. 754 euro cu TVA ! Prefer carburatia de 100 ori. Bafta P.S. Africana nu are legatura cu V-Strom. E foarte bun DL-ul 650...dar e din alt film. Prefer o motocicleta mai veche si mai bine lucrata. Stau toata ziua intre "plastice" noi. Pompa este mitsubishi si este identica cu a unui model de lancer care costa in jur de 350 de euro (nu m-am interesat am citit intamplator pe forumurile de afara si stiu ca este la jumate) ma rog nu este problema frecventa ca la africana. din gasca de v-stroame din romania nu stiu pe nimeni sa fi avut probleme. Oricum imi place ca suporta croaziere mari si de 170 - 180 in regim de autostrada stau si 1000 km pe zi in sea fara sa ma resimt si o pot scoate si pe deal sau pe un forestier uscat cand am chef. Mai este o chestie posesorii de africane transplanturi si alte fieratanii de acelasi gen de obicei cauta balaceala in noroi astia cu plasticate noi vestroame varadero geseuri multistrade trec prin noroaie doar de nevoie si atunci cand vor sa ajunga undeva si nu exista drum alternativ cu asfalt. Acum nu-ti vine sa dai 17000 pe un gs dventure nou si sa faci scufundari in rauri si sa umblii prin noroi pan la cilindrii iei un exc pentru asta si pastrezi vaca pentru touring pe drumuri proaste. on topic: alege africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 21, 2011 Autor Share Postat Decembrie 21, 2011 boieru de ce nu pui linkurile cu tine si cu leo? Si eu am gandit la fel ca Raul si in loc de africa twin din 2000 am preferat v-strom nou cam la aceeasi bani. Da este o motocicleta foarte fiabila, economica, si confortabila insa dupa o zi la cariera din valeni cu boieru mi-am dat seama ca africana este din alt film. Daca se fabrica o africa twin pe injectie (a se citi consum redus) si avea abs nu as mai fi stat pe ganduri. Si da si eu as alege tot africa twin de preferat cat mai veche rd03 sau rd04 pentru simplul fapt ca are rezervorul foarte subtiat si te proptesti cu genumchii in el la franrile puternice si poti strange motorul intre picioare ca pe un cross. Transalpul merge doar daca esti mai mic de dimensiuni, vorbesc de cel de 600 eu la 1,90 si 100kg ma simt ca pitzigoiul pe pruna. transalpul de 650 este ceva mai mare Injectzia nu este o problema in zilele noastre; exista megasquirt cu 300 de eur pui injectzie pe orice motor fara prea multa bataie de cap, am studiat problema pt ca vroiam sa imi pun pe ural si chiar este foarte simplu dar a trebuit sa abandonez proiectul cand am descoperit ca aveam fisuri in chiuluase care costau o grama pt un fier rusesc. Nu imi fac grija ca este fier vechi, am posibilitatea sa imi iau ceva nou chiar din magazin dar tot ca am vazut sunt prea´noi`; nu ma simt bine pe ele; eu unul sunt bolnav ca vopseaua sa sclipeasca iar daca am zgariat un motor nou ma apuc sa il vopsesc si nu mai imi place dupa aia (boala grea asta) asa vreau ceva sa mearga nu imi pese daca este un pic zgariat pe colo pe colo sau daca este plin de noroi... Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 boieru de ce nu pui linkurile cu tine si cu leo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Ce-ai facut mai Cip... Ai pus poze din acestea trucate... Noroiul e pus cu photoshop-ul, nisipul l-am pus cu buldozerul peste motor, toba era rupta, nu doar accesorizata cu un zgarci, si drumul s-a bifurcat singur cand a auzit ca o sa vina Chuck Norris calare pe ST... Iar la poza pe o roata nu se vede cablul de la macaraua cu care il suspendasem pe Leo. Probabil ca asa o sa comenteze posesorii de ST pozele Editat Decembrie 21, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Ce-ai facut mai Cip... Ai pus poze din acestea trucate... Noroiul e pus cu photoshop-ul, nisipul l-am pus cu buldozerul peste motor, toba era rupta, nu doar accesorizata cu un zgarci, si drumul s-a bifurcat singur cand a auzit ca o sa vina Chuck Norris calare pe ST... Iar la poza pe o roata nu se vede cablul de la macaraua cu care il suspendasem pe Leo. Probabil ca asa o sa comenteze posesorii de ST pozele Deci inseamna ca in prima poza degetul il tinea in jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Niste "defecti" iar imi aduc aminte de groapa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 ) Cred ca asta e primul filmulet. Aveam gumele de strada... Michellin Anakee. Dupa ce ne-am jucat in groapa asta, le-am dat moka... Aveau maxim 1000 de km... De atunci, numai crampoane... Si era frumos cum ma leganam in gropa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 pai si de ce ai dat gumele moca dupa groapa aia ? daca tot ne laudam va pun si eu niste poze de la coclau cu transalpele, irefutabilul Duda si Je Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Pai nu ai vazut ca nu aveam aderenta deloc. Am dat cauciucurile unor prieteni, pentru ca ajunsesera la panza cu ale lor. Unul a primit guma de fata, iar altul spatele. Acum si ei merg cu crampoane. Asa cum am mai spus, Transalpul e o motocicleta fantastica. Totul e sa stii cum sa o pui la treaba. L-am vazut si pe Duda in actiune, uneori chiar imi doream sa nu fiu atent la el, dar nu se putea. A ratat un stalp la milimetru. El a fost responsabilul cu voia buna. Alain Duclos l-a poreclit "Cascadorul". Oricum, a facut progrese mari din cate am vazut. Atunci era la inceput, dar mi-a placut ca avea doza aceea de nebunie necesara pentru un off-roader adevarat. Cat despre Duclos pe Transalp... E incredibil. Parca motocicleta si el au crecut impreuna, era o extensie fireasca a corpului lui. Daca ai observat, eu chiar i-am recomandat Transalpul pentru inceput. Am fost foarte incantat de motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 te intrebam ca eu merg numa cu anakee-uri, chiar si pe coclau, imi plac si n-am vazut mare diferenta intre K60 si ele decat pe namol naspa, am o a doua roata de spate cu K60 si am mers de multe ori in aceleasi locuri si conditii cu ambele si diferentele is foarte mici. o sa pun un T63 la primavara sa vad ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Diferenta o sa o vezi dupa ce treci la profile de genul T63, Mitas E09 sau Karoo. Pana acum Karoo cu profilul acela agresiv, mi s-a parut cel mai bun. Adica asta http://images.motorcycle-superstore.com/ProductImages/OG/633017092499606567Karoo.jpg Inca o demonstratie ca nu neaparat ce e nou e si bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Inca o demonstratie ca nu neaparat ce e nou e si bun... Hai sa fim seriosi. Ce arati tu acolo n-are nicio relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Diferenta o sa o vezi dupa ce treci la profile de genul T63, Mitas E09 sau Karoo. Pana acum Karoo cu profilul acela agresiv, mi s-a parut cel mai bun. Adica asta http://images.motorcycle-superstore.com/ProductImages/OG/633017092499606567Karoo.jpg Inca o demonstratie ca nu neaparat ce e nou e si bun... dude tot respectu dar o dai in aberatii! hai sa ne aducem aminte ca acum cateva luni posta un baiata la topicul AT niste poze cu un arbore de transmisie care era chel. deci printr-o extrapolare asa cum faci si tu AT e de (cuvant urat)... Pt cel care a pornit topicul: cumpara Africa Twin sau Super Tenere, lasa Transalpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Salutare..eu daca ar fii sa-mi iau acum as merge spre Transalp XL 700 deoarece este undeva intre cele doua: motor fiabil pe injectie si cu putere si cuplu ca al AT,roti cu spite si chiar daca fata este de 19 pt cat off "stie" acest tip de moto este suficient iar pe asfalt este mai agila,saua mult mai comoda,cursa la suspensii suficienta pt drumuri proste si un mare avantaj ..CBS la varianta cu ABS...in concluzie are cam tot cei trebuie!!spor la cumparaturi!! PS.. mai este si model nou daca cumva te aflii intre cei care se ghideaza si dupa acest criteriu! Editat Decembrie 22, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Imi cer scuze pentru discutiile off-topic anterioare. Am sa incerc sa fiu ceva mai pertinent. As zice : * Mai ieftina (nu neaparat mai veche) daca vrei sa o folosesti fara sa fie frustranta si cea mai mica zgarietura. Probabil aici te vei incadra la Africa 650 / primele modele de 750, Transalp 600. Sau chiar si un Super Tenere daca nu te deranjeaza comportamentul ei mai rutier. * Mai noua daca conteaza pentru tine sa ai ceva mai nou, mai ingrijit, cu care vei merge soft enduro + strada (inclusiv mult urban). Cred ca la categoria asta, din prisma raportului calitate/cost un Transalp 650 sau un AT mai nou sunt cele mai ok. Personal, as merge pe varianta 1. Am vazut ca ai ceva experienta moto, asa ca ti-as mai recomanda doar sa printezi ghidul de verificare / cumparare al unei motociclete la mana a doua (il gasesti pe aici pe forum, pe undeva). Eu as merge pe Africa sau ST. Prefer surplusul de putere si viteza fata de TA. Editat Decembrie 22, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Pe mine topicul asta m-a convins. Imi iau Transalp in urmatoarele luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Bravo maestre. Cand treci pe acasa aranjam sa testezi ambele motoare. Atat TA cat si AT-ul. Dar iti recomand TA pentru inceput. Cat despre arborele de transmisie chel, ala nu se beleste asa, in mijlocul drumului la o iesire in teren. Problema aceea apare dupa cel putin 15 ani de folosire, in care ti-ai batut joc de motor. GS-ul ala sigur nu are ani multi. Si daca nu se rupe cardanul, se rupe cadrul. O comparatie frumoasa intre un BMW si o Africana. 1200 cmc vs 750 cmc, 100 de cai vs 63 cai, si cea ce e mai important, 21500 euro, vs 1500 de euro. Adica 20000 de euro!!! Cred ca de diferenta de bani, fac lejer inconjurul lumii cu Africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) O sa ma uit pe acasa sa vad daca mai gasesc prin comp o colectie de zeci de pagini scanate dupa reviste enduro ce contin teste cam cu toate enduro turismele importante ce s-au fabricat de prin 87-88 pana prin 97-98. O pusese @cristi-mic acum cativa ani aici pe forum. Ii spunea "Presse d`epoque", dar vad ca nu mai merge linkul de pe tenere.be. Era o colectie de teste f. interesante in care apareau inclusiv motocicletele din discutia noastra. Editat Decembrie 22, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Editat Decembrie 22, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Am gasit doar un comparativ AT - ST. Poate are vreo relevanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.