Sari la conținut

Cuzineti uzati!


Postări Recomandate

Problema sta in felul urmator. Motocicleta in cauza este un Suzuki Gsx-r 750 k2 cu vreo 33k la bord cred ca reali. Problema a survenit dupa o plimbare cu ulei insuficient/vechi si poate tratament necorespunzator. Desfacand motorul s-a observat o uzura destul de mare la cuzineti (cei de la pistoane), mai ales la unul dintre ei. Precizez ca pistoanele, segmentii sunt in stare excelenta iar arborele cotit nu a fost afectat. Nu are urma de uzura. Intrebare e se poate repara un motor in starea aceasta? Cat ar costa toata treaba? Merita? Va functiona la fel ca prima data sau ma rog aproape?

 

PS: Nu sunt proprietarul motorului. Nu stapanesc prea multe noutiuni de mecanica. Sunt doar intermediar si curios in acelasi timp.

 

V-as ruga sa dati raspunsuri cat mai detaliate cu putinta, eventual solutii, preturi, locuri de unde se pot achizitiona piesele respective.

 

Multumiri!

Editat de George_Costin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema uleiului isuficient/vehi nu apare brusc.banuiesc ca stiai de ea,daca se adauga si tratament necorespunzator.............

nu pot sa nu ii dau dreptate lui Geo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sta in felul urmator. Motocicleta in cauza este un Suzuki Gsx-r 750 k2 cu vreo 33k la bord cred ca reali. Problema a survenit dupa o plimbare cu ulei insuficient/vechi si poate tratament necorespunzator. Desfacand motorul s-a observat o uzura destul de mare la cuzineti (cei de la pistoane), mai ales la unul dintre ei. Precizez ca pistoanele, segmentii sunt in stare excelenta iar arborele cotit nu a fost afectat. Nu are urma de uzura. Intrebare e se poate repara un motor in starea aceasta? Cat ar costa toata treaba? Merita? Va functiona la fel ca prima data sau ma rog aproape?

 

PS: Nu sunt proprietarul motorului. Nu stapanesc prea multe noutiuni de mecanica. Sunt doar intermediar si curios in acelasi timp.

 

V-as ruga sa dati raspunsuri cat mai detaliate cu putinta, eventual solutii, preturi, locuri de unde se pot achizitiona piesele respective.

 

Multumiri!

 

preturi din start nu am cum sa-ti spun.

cu privire la uzurile de cuzineti, cred ca vorbesti de cuzinetii de biela. cuzinetul de aia este pus sa se uzeze el si nu fusurile de la arborele cotit. daca tot ai desfacut-o, trebuie sa mergi cu ea la un mecanic bun si sa cunosti cotele de reparatie la motor. trebuie masurat arborele cotit cu micrometrul si in functie de uzura stabilit daca iti trbuie cuzinet standard sau R1 (cota de reparatie 1). ochiometric nu-ti dai seama daca arborele cotit e uzat sau nu, numai micrometrul iti spune asta.

teoretic, in functie de acuratetea reparatiei va functiona la fel

Editat de chv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator, vara asta cand am desfacut motorul pentru revizie generala m'am confruntat cu o problema asemanatoare, cu mentiunea ca in cazul meu a fost vorba de o pereche de cuzineti de palier care insa au afectat si lagarul arborelui pe care a trebuit sa'l schimb.

 

Dupa mai multe cautari, cel putin la data respectiva, am decis ca cea mai buna sursa de piese (pret/seriozitate), pe care o recomand cu convingere, este urmatoarea:

 

 

Andrei Stefan Director VanzariSC KAMPUR COM SRLDealer KAWASAKI, SUZUKIDN 1 - DN 73, Ghimbav, Brasov Mob : 0733-735678Tel : 0368-006061Fax : 0368-006060e-mail : andrei.stefan@kampurmotors.roweb : www.kampurmotors.ro

 

Doar ca referinta, pentru motorul meu YAMAHA FZR1000EXUP, pretul pe un singur cuzinet (nu pereche) a fost cca 10-12.5E, functie de tip, biele sau palier (radiali si axiali). Pentru o cotatie concreta pentru motorul si necesitatile tale trimite un mail la adresa de mai sus.

 

In urma unor astfel de "evenimente" ca cel descris de tine, daca nu exista urme vizibile de uzura la arbore, in GENERAL nu ar trebui sa fie probleme deosebite. Nu strica totusi o masuratoare... daca aceasta este posibila (la YAMAHA spre exemplu nu sunt disponibile dimensiunile lagarelor/cuzinetilor, reperul cuzinetilor aflandu'se dupa codurile inscrise pe carter si arbore, singura masuratoare posibila fiind cea a jocului intre cuzineti si lagare iar daca aceasta este in afara parametrilor se recomanda inlocuirea cuzinetilor, separat sau, dupa caz, impreuna cu arborele).

 

Ride SAfe!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Intamplator, vara asta cand am desfacut motorul pentru revizie generala m'am confruntat cu o problema asemanatoare, cu mentiunea ca in cazul meu a fost vorba de o pereche de cuzineti de palier care insa au afectat si lagarul arborelui pe care a trebuit sa'l schimb.

 

Dupa mai multe cautari, cel putin la data respectiva, am decis ca cea mai buna sursa de piese (pret/seriozitate), pe care o recomand cu convingere, este urmatoarea:

 

 

Andrei Stefan Director VanzariSC KAMPUR COM SRLDealer KAWASAKI, SUZUKIDN 1 - DN 73, Ghimbav, Brasov Mob : 0733-735678Tel : 0368-006061Fax : 0368-006060e-mail : andrei.stefan@kampurmotors.roweb : www.kampurmotors.ro

 

 

 

Vai...iti multumesc pentru recomandari :cheers:

 

Sa ne vedem cu bine...astept vara sa agat rulota de masina :laugh:

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...