biancocelleste Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Am o yamaha diversion din 92 si sunt nemultumit de faptul ca nu prea imi trage. Mobra are 600 cc si 65 de cai frumosi. Cand e incalzita bine, relantiul imi sta la 2000 poate chiar un pic mai sus in conditiile in care a fost reglat sa stea in 1000. Mai mult, treapta 1 trebuie sa o schimb aproape imediat atunci cand merg pt ca sunetul este groaznic si nu trage. Ca sa ajung la 100 km/h trebuie sa fiu in treapta a 5a. Pe bord am 220, viteza constructiva din talon e de 190. Totusi, nu mi se pare normal ca treptele 1-4 sa nu pot sa le schimb la miam ult de 3-4000 de ture. Nr maxim de turatii e de 11000 dar totusi.... La primavara vreau sa-i curat/schimb filtrul de aer, sa-i curat carburatoarele si sa le sincronizez. Mai pot face altceva afara de aceste lucruri pentru a creste performantele motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Nu prea am intels problema ,dar de ce nu schimbi la turatii mai mari de 4000? Ce anume se intampla? Din "prima strigare" este o problema de carburatie,curatat,reglat sincronizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 18, 2011 Autor Share Postat Decembrie 18, 2011 Nu prea am intels problema ,dar de ce nu schimbi la turatii mai mari de 4000? Ce anume se intampla? Din "prima strigare" este o problema de carburatie,curatat,reglat sincronizat. cand sar de 4000 simt ca nu mai vrea sa traga, huruie ingrozitor si are trepidatii destul de puternice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Incearca o carburatie in prima faza si revii cu date Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 18, 2011 Autor Share Postat Decembrie 18, 2011 voi face asta la primavara:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Regleaza carburatoarele, Diversionul abia pe la 5-6000 de ture incepe sa traga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 18, 2011 Autor Share Postat Decembrie 18, 2011 Regleaza carburatoarele, Diversionul abia pe la 5-6000 de ture incepe sa traga. multumesc pt info, din pacate tre sa astept primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 multumesc pt info, din pacate tre sa astept primavara Btw, mai auzisem de un Diversion care se comporta cam ca si al tau. De unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 18, 2011 Autor Share Postat Decembrie 18, 2011 Btw, mai auzisem de un Diversion care se comporta cam ca si al tau. De unde l-ai luat? L-am vazut pe bikeshop, am intrat in legatura cu propietarul care era si el din bucuresti, l am vazut l am placut si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Mai pot face altceva afara de aceste lucruri pentru a creste performantele motorului ? Da - schimbat ulei si bujii noi Tobele sa fie bune amandoua sa nu fie modificate de vreun "racer" cu ranga Zic asta de racer cu ranga fiindca la ex moto meu - Kawa GPZ 500s - aveam 2 evacuari - erau sparte inegal si asta facea imposibila reglarea corecta a carburatoarelor, iar mersu motorului era unul nu prea placut - dupa ce am schimbat tobele totul s-a schimbat Editat Decembrie 18, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 18, 2011 Autor Share Postat Decembrie 18, 2011 Da - schimbat ulei si bujii noi Tobele sa fie bune amandoua sa nu fie modificate de vreun "racer" cu ranga schimb ulei - efectuat, bujii curatate acum 2 saptamani, tobele sunt cele stock nu s-a umblat la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.