Sari la conținut

Help!


cosmynel19
 Share

Postări Recomandate

Vezi ca e un topic dedicat motoretei Mobra, citeste-l pe indelete nu te grabi si o sa gasesti tot ce ai nevoie cu lux de amanunte inclusiv poze....bafta :cheers:

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e un topic dedicat motoretei Mobra, citeste-l pe indelete nu te grabi si o sa gasesti tot ce ai nevoie cu lux de amanunte inclusiv poze....bafta :cheers:

Da-mi tu un lick pe acest forum unde spune despre avans la mobra ... eu unu am cautat si nam gasit ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motoretele prevazute din fabricatie cu platina ai posibilitatea de reglaj a avansului si deschideri platinei.

cosmynel19, ca sa asezi avansul la motoreta ta in pozitia corecta pentru o functionare normala a motorului.... platoul cu bobinele si platina trebuie rotit invers de sensul de rotatie a motorului pt a mari avansul si in sensul de rotatie a motorului pt micsorarea lui, dar atentie mare ca la fiecare miscare a platoului de la pozitia initiala se modifica si deschiderea platinei asa ca de fiecare data cand ajustezi avansul trebuie musai sa ajustezi si deschiderea la platina care la mobra nu trebuie sa fie mai mare de 0,4. avansul nu stiu cat da in carte, de aceia am zis sa citesti cu rabdare si atentie topicul Mobrei, acolo gasesti tot ce iti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu procedez cam asa :

1. reglez deschiderea platinei la 0.4-0.5 mm , pistonul in PMS

2. rotesc tot timpul volanta in sensul de rotire al motorului - spre inainte......unele uzuri ale ambielajului nu se mai simt avand tot timpul "jocul'luat

3. cu ajutorul unui "CELOFAN" de la pachetul de tigari :) "special device" aflu momentul deschiderii platinilor, anume cam asa : introduc celofanul ( fasie de 1 cm latime , intre "spitele" volantei) intre platini,( cand pistonul incepe sa urce, de fapt cand e aproape de PMS, ) si il tin usor tensionat, celofanul. Rotesc usor volanta spre inainte iar cand se deschid platinile, celofanul scapa dintre contacte.........eroarea e mica, celofanul e subtire.

4. din mom. deschiderii trebuie sa am 1mm avans

5. valoarea avansului o masor cu un ceas comparator fixat in locul bujiei . in lipsa ceasului am folosit si un liniar de scoala taiat la 1 cm latime...doar ca are "eroare de citire" mare.

6. in rest e doar rabdare si tutun, indemanarea vine odata cu antrenamentul !

si cum a spus colegul de mai sus,miscand statorul in sensul rotirii motorului scade avansul, in sens contrar creste. Pt. asta tre slabite cele 4 suruburi ce fixeaza statorul pe motor- printe spitele volantei ). dupa fiecare modificare se reia cu distanta intre platini.

-poti incerca doar modificand platina....avansul sare f.mult la diferente de 0.05 - 0.1 mm in deschiderea platinilor. marind dist la platini creste avansul....si normal, micsorand platinile scade avansul. Totusi e bine sa fie undeva la 0.4 mm deschiderea ( am folosit si la 0.2 si nu o doare burta )

Sper sa se inteleaga ceva ....

semnele de pe motor nu le-am folosit niciodata.....sunt prea multe variabile.

LA MULTI ANI !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu procedez cam asa :

1. reglez deschiderea platinei la 0.4-0.5 mm , pistonul in PMS

2. rotesc tot timpul volanta in sensul de rotire al motorului - spre inainte......unele uzuri ale ambielajului nu se mai simt avand tot timpul "jocul'luat

3. cu ajutorul unui "CELOFAN" de la pachetul de tigari :) "special device" aflu momentul deschiderii platinilor, anume cam asa : introduc celofanul ( fasie de 1 cm latime , intre "spitele" volantei) intre platini,( cand pistonul incepe sa urce, de fapt cand e aproape de PMS, ) si il tin usor tensionat, celofanul. Rotesc usor volanta spre inainte iar cand se deschid platinile, celofanul scapa dintre contacte.........eroarea e mica, celofanul e subtire.

4. din mom. deschiderii trebuie sa am 1mm avans

5. valoarea avansului o masor cu un ceas comparator fixat in locul bujiei . in lipsa ceasului am folosit si un liniar de scoala taiat la 1 cm latime...doar ca are "eroare de citire" mare.

6. in rest e doar rabdare si tutun, indemanarea vine odata cu antrenamentul !

si cum a spus colegul de mai sus,miscand statorul in sensul rotirii motorului scade avansul, in sens contrar creste. Pt. asta tre slabite cele 4 suruburi ce fixeaza statorul pe motor- printe spitele volantei ). dupa fiecare modificare se reia cu distanta intre platini.

-poti incerca doar modificand platina....avansul sare f.mult la diferente de 0.05 - 0.1 mm in deschiderea platinilor. marind dist la platini creste avansul....si normal, micsorand platinile scade avansul. Totusi e bine sa fie undeva la 0.4 mm deschiderea ( am folosit si la 0.2 si nu o doare burta )

Sper sa se inteleaga ceva ....

semnele de pe motor nu le-am folosit niciodata.....sunt prea multe variabile.

LA MULTI ANI !

ms mult am sa incerc zilele astea .... LA MULTI ANI!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci intai deschiderea la platina : 0,4-0,5 mm

Avansul este 1,1 mm

Fratiilor nu ii dauu de cap!! nu o pot face sa porneasca la peda azi iam pus un piston de HondaDio si degeaba are forta fuge nu prea tine relanti si nu porneste la peda .. ??? (sa fie din cauza benzina sau uleiul ?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratiilor nu ii dauu de cap!! nu o pot face sa porneasca la peda azi iam pus un piston de HondaDio si degeaba are forta fuge nu prea tine relanti si nu porneste la peda .. ??? (sa fie din cauza benzina sau uleiul ?)

sigur sunt toate etansarile bune ? motoarele in 2T sunt pretentioase la etansari ( garnituri, simeringuri )

-surubul de amestec "parca" e la 3-4 ture desurubat.

-benzina e noua sau mostenire cu motoreta ?.....isi pierde propr. in timp

-socul e bine montat ? poate sa ramana apasat si sa nu se ridice in timp ce accelerezi.

-sitele alea din filtrul de aer, sunt curate ?

-toba...e curata / se infunda destul de repede filtrul ala din ea, sunt 2 sau 4 tevi cu interior cam de 8 mm .

Pe vremuri, mobra mea ( nu doar a mea :) ....orice motor bun ) pornea f. usor : bagata in a 2-a , prins cu mainile de spitele rotii spate si doar un soc scurt , sa dea pistonul peste cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur sunt toate etansarile bune ? motoarele in 2T sunt pretentioase la etansari ( garnituri, simeringuri )

-surubul de amestec "parca" e la 3-4 ture desurubat.

-benzina e noua sau mostenire cu motoreta ?.....isi pierde propr. in timp

-socul e bine montat ? poate sa ramana apasat si sa nu se ridice in timp ce accelerezi.

-sitele alea din filtrul de aer, sunt curate ?

-toba...e curata / se infunda destul de repede filtrul ala din ea, sunt 2 sau 4 tevi cu interior cam de 8 mm .

Pe vremuri, mobra mea ( nu doar a mea :) ....orice motor bun ) pornea f. usor : bagata in a 2-a , prins cu mainile de spitele rotii spate si doar un soc scurt , sa dea pistonul peste cap.

etamsarile le-am facut cu gasket surubul de amestetc era la blana socul .. nu am , sitele sunt curatate toba .. e goala pe dinauntru i-am scos sitele .. iar benzina nu e chear noua d 2 luni asa .. eu cred ca e din aprindere nu e bine reglata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratiilor nu ii dauu de cap!! nu o pot face sa porneasca la peda azi iam pus un piston de HondaDio si degeaba are forta fuge nu prea tine relanti si nu porneste la peda .. ??? (sa fie din cauza benzina sau uleiul ?)

SAL

 

CE MAGNETOU AI PE MINUNATA MOBRA??

DUCATI SAU BOSCH

 

DACA AI MAGNETOU DUCATI SI AI URMAT INSTRUCTIUNILE POSTATE MA SUS DE COLEGI S-AR PUTE CA MAGNETOUL TAU SA NU FIE IN FLUX MAGNETIC IN MOMENTUL SCANTEII

ESTE UN DEFECT MAJOR LA MAGNETOURILE DE TIP DUCATI

 

CU STIMA

ASFALT USCAT PE VREMEA ASTA MAI GREU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL

 

CE MAGNETOU AI PE MINUNATA MOBRA??

DUCATI SAU BOSCH

 

DACA AI MAGNETOU DUCATI SI AI URMAT INSTRUCTIUNILE POSTATE MA SUS DE COLEGI S-AR PUTE CA MAGNETOUL TAU SA NU FIE IN FLUX MAGNETIC IN MOMENTUL SCANTEII

ESTE UN DEFECT MAJOR LA MAGNETOURILE DE TIP DUCATI

 

CU STIMA

ASFALT USCAT PE VREMEA ASTA MAI GREU

bosh am .. dar azi am constatat ca e de vina cilindru are joc pistonul pe el acum sa vad ce unde fac rost de un cilindruu .. stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, fă ceva cu toba aia, dacă n-are nimic în ea nu vei obține decît zgomot. Motorul în doi timpi folosește contracurentul ce se formează în acea tobă. Gazele arse expulzate conțin și amestec combustibil care este baleiat prin carter în timpul admisiei. La motoarele în doi timpi, admisia și evacuarea se suprapun parțial, de aici necesitatea unei tobe echilibrate.

Referitor la silicon, păi pe ăla trebuie să știi cum să-l aplici, e nevoie de „mînă”, nu se face așa simplu. D-aia bătrînii foloseau vopsea sau lac pentru etanșări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, fă ceva cu toba aia, dacă n-are nimic în ea nu vei obține decît zgomot. Motorul în doi timpi folosește contracurentul ce se formează în acea tobă. Gazele arse expulzate conțin și amestec combustibil care este baleiat prin carter în timpul admisiei. La motoarele în doi timpi, admisia și evacuarea se suprapun parțial, de aici necesitatea unei tobe echilibrate.

Referitor la silicon, păi pe ăla trebuie să știi cum să-l aplici, e nevoie de „mînă”, nu se face așa simplu. D-aia bătrînii foloseau vopsea sau lac pentru etanșări.

Batranii aveau, si inca au, rabdare ( am 2 generatii in urma la care am vazut si care m-au invatat sa fac garnituri - pana intind siliconul e gata si garnitura ! )....si o garnitura se confectioneaza in cateva minute. Siliconul, dupa mine, nu e cea mai fericita alegere. De asemenea nici vopseaua.

Am "reparat" dupa unul un scuter la care s-a fdolosit silicon. Carterul a fost cu urme de violenta- ciocan si surubelnita, cred , incat siliconul a fost gros pe o portiune mai deformata. Apoi benzina, un pic de presiune in carter...a dus la aer fals....si la inca o surubareala .

Mobra merge relativ bine :) si cu toba goala, cu vecini e mai greu.

 

bosh am .. dar azi am constatat ca e de vina cilindru are joc pistonul pe el acum sa vad ce unde fac rost de un cilindruu .. stima!

poate mai gasesti pe la cluburile de karturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...