cosmynel19 Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 as dori si eu o poza cu pozitionarea avansului la mobra ... cum e cel mai bine pentru motor ptr ca nu i dauu d capp cum ar putea merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 (editat) Vezi ca e un topic dedicat motoretei Mobra, citeste-l pe indelete nu te grabi si o sa gasesti tot ce ai nevoie cu lux de amanunte inclusiv poze....bafta Editat Decembrie 31, 2011 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Decembrie 31, 2011 Autor Share Postat Decembrie 31, 2011 Vezi ca e un topic dedicat motoretei Mobra, citeste-l pe indelete nu te grabi si o sa gasesti tot ce ai nevoie cu lux de amanunte inclusiv poze....bafta Da-mi tu un lick pe acest forum unde spune despre avans la mobra ... eu unu am cautat si nam gasit .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 la mobra se regealza avansul?eu auzisem ca ar avea cama si este fix... (doar am auzit.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La motoretele prevazute din fabricatie cu platina ai posibilitatea de reglaj a avansului si deschideri platinei. cosmynel19, ca sa asezi avansul la motoreta ta in pozitia corecta pentru o functionare normala a motorului.... platoul cu bobinele si platina trebuie rotit invers de sensul de rotatie a motorului pt a mari avansul si in sensul de rotatie a motorului pt micsorarea lui, dar atentie mare ca la fiecare miscare a platoului de la pozitia initiala se modifica si deschiderea platinei asa ca de fiecare data cand ajustezi avansul trebuie musai sa ajustezi si deschiderea la platina care la mobra nu trebuie sa fie mai mare de 0,4. avansul nu stiu cat da in carte, de aceia am zis sa citesti cu rabdare si atentie topicul Mobrei, acolo gasesti tot ce iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Da-mi tu un lick pe acest forum unde spune despre avans la mobra ... eu unu am cautat si nam gasit .. Are semn pe volanta si pe capacul carterului] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 Eu procedez cam asa : 1. reglez deschiderea platinei la 0.4-0.5 mm , pistonul in PMS 2. rotesc tot timpul volanta in sensul de rotire al motorului - spre inainte......unele uzuri ale ambielajului nu se mai simt avand tot timpul "jocul'luat 3. cu ajutorul unui "CELOFAN" de la pachetul de tigari "special device" aflu momentul deschiderii platinilor, anume cam asa : introduc celofanul ( fasie de 1 cm latime , intre "spitele" volantei) intre platini,( cand pistonul incepe sa urce, de fapt cand e aproape de PMS, ) si il tin usor tensionat, celofanul. Rotesc usor volanta spre inainte iar cand se deschid platinile, celofanul scapa dintre contacte.........eroarea e mica, celofanul e subtire. 4. din mom. deschiderii trebuie sa am 1mm avans 5. valoarea avansului o masor cu un ceas comparator fixat in locul bujiei . in lipsa ceasului am folosit si un liniar de scoala taiat la 1 cm latime...doar ca are "eroare de citire" mare. 6. in rest e doar rabdare si tutun, indemanarea vine odata cu antrenamentul ! si cum a spus colegul de mai sus,miscand statorul in sensul rotirii motorului scade avansul, in sens contrar creste. Pt. asta tre slabite cele 4 suruburi ce fixeaza statorul pe motor- printe spitele volantei ). dupa fiecare modificare se reia cu distanta intre platini. -poti incerca doar modificand platina....avansul sare f.mult la diferente de 0.05 - 0.1 mm in deschiderea platinilor. marind dist la platini creste avansul....si normal, micsorand platinile scade avansul. Totusi e bine sa fie undeva la 0.4 mm deschiderea ( am folosit si la 0.2 si nu o doare burta ) Sper sa se inteleaga ceva .... semnele de pe motor nu le-am folosit niciodata.....sunt prea multe variabile. LA MULTI ANI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Ianuarie 1, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2012 Eu procedez cam asa : 1. reglez deschiderea platinei la 0.4-0.5 mm , pistonul in PMS 2. rotesc tot timpul volanta in sensul de rotire al motorului - spre inainte......unele uzuri ale ambielajului nu se mai simt avand tot timpul "jocul'luat 3. cu ajutorul unui "CELOFAN" de la pachetul de tigari "special device" aflu momentul deschiderii platinilor, anume cam asa : introduc celofanul ( fasie de 1 cm latime , intre "spitele" volantei) intre platini,( cand pistonul incepe sa urce, de fapt cand e aproape de PMS, ) si il tin usor tensionat, celofanul. Rotesc usor volanta spre inainte iar cand se deschid platinile, celofanul scapa dintre contacte.........eroarea e mica, celofanul e subtire. 4. din mom. deschiderii trebuie sa am 1mm avans 5. valoarea avansului o masor cu un ceas comparator fixat in locul bujiei . in lipsa ceasului am folosit si un liniar de scoala taiat la 1 cm latime...doar ca are "eroare de citire" mare. 6. in rest e doar rabdare si tutun, indemanarea vine odata cu antrenamentul ! si cum a spus colegul de mai sus,miscand statorul in sensul rotirii motorului scade avansul, in sens contrar creste. Pt. asta tre slabite cele 4 suruburi ce fixeaza statorul pe motor- printe spitele volantei ). dupa fiecare modificare se reia cu distanta intre platini. -poti incerca doar modificand platina....avansul sare f.mult la diferente de 0.05 - 0.1 mm in deschiderea platinilor. marind dist la platini creste avansul....si normal, micsorand platinile scade avansul. Totusi e bine sa fie undeva la 0.4 mm deschiderea ( am folosit si la 0.2 si nu o doare burta ) Sper sa se inteleaga ceva .... semnele de pe motor nu le-am folosit niciodata.....sunt prea multe variabile. LA MULTI ANI ! ms mult am sa incerc zilele astea .... LA MULTI ANI!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 (editat) Faci intai deschiderea la platina : 0,4-0,5 mm Avansul este 1,1 mm Editat Ianuarie 1, 2012 de Liviu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Ianuarie 4, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2012 Faci intai deschiderea la platina : 0,4-0,5 mm Avansul este 1,1 mm Fratiilor nu ii dauu de cap!! nu o pot face sa porneasca la peda azi iam pus un piston de HondaDio si degeaba are forta fuge nu prea tine relanti si nu porneste la peda .. ??? (sa fie din cauza benzina sau uleiul ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Fratiilor nu ii dauu de cap!! nu o pot face sa porneasca la peda azi iam pus un piston de HondaDio si degeaba are forta fuge nu prea tine relanti si nu porneste la peda .. ??? (sa fie din cauza benzina sau uleiul ?) sigur sunt toate etansarile bune ? motoarele in 2T sunt pretentioase la etansari ( garnituri, simeringuri ) -surubul de amestec "parca" e la 3-4 ture desurubat. -benzina e noua sau mostenire cu motoreta ?.....isi pierde propr. in timp -socul e bine montat ? poate sa ramana apasat si sa nu se ridice in timp ce accelerezi. -sitele alea din filtrul de aer, sunt curate ? -toba...e curata / se infunda destul de repede filtrul ala din ea, sunt 2 sau 4 tevi cu interior cam de 8 mm . Pe vremuri, mobra mea ( nu doar a mea ....orice motor bun ) pornea f. usor : bagata in a 2-a , prins cu mainile de spitele rotii spate si doar un soc scurt , sa dea pistonul peste cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Ianuarie 6, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2012 sigur sunt toate etansarile bune ? motoarele in 2T sunt pretentioase la etansari ( garnituri, simeringuri ) -surubul de amestec "parca" e la 3-4 ture desurubat. -benzina e noua sau mostenire cu motoreta ?.....isi pierde propr. in timp -socul e bine montat ? poate sa ramana apasat si sa nu se ridice in timp ce accelerezi. -sitele alea din filtrul de aer, sunt curate ? -toba...e curata / se infunda destul de repede filtrul ala din ea, sunt 2 sau 4 tevi cu interior cam de 8 mm . Pe vremuri, mobra mea ( nu doar a mea ....orice motor bun ) pornea f. usor : bagata in a 2-a , prins cu mainile de spitele rotii spate si doar un soc scurt , sa dea pistonul peste cap. etamsarile le-am facut cu gasket surubul de amestetc era la blana socul .. nu am , sitele sunt curatate toba .. e goala pe dinauntru i-am scos sitele .. iar benzina nu e chear noua d 2 luni asa .. eu cred ca e din aprindere nu e bine reglata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 e clar daca ai bagat silicon la etansari si surubul de amestec era la blana o mai reglezi cand o zbura porcu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Ianuarie 7, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2012 e clar daca ai bagat silicon la etansari si surubul de amestec era la blana o mai reglezi cand o zbura porcu dc ce are siliconul ??? nu e facut pentru asa ceva ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gratian201 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Fratiilor nu ii dauu de cap!! nu o pot face sa porneasca la peda azi iam pus un piston de HondaDio si degeaba are forta fuge nu prea tine relanti si nu porneste la peda .. ??? (sa fie din cauza benzina sau uleiul ?) SAL CE MAGNETOU AI PE MINUNATA MOBRA?? DUCATI SAU BOSCH DACA AI MAGNETOU DUCATI SI AI URMAT INSTRUCTIUNILE POSTATE MA SUS DE COLEGI S-AR PUTE CA MAGNETOUL TAU SA NU FIE IN FLUX MAGNETIC IN MOMENTUL SCANTEII ESTE UN DEFECT MAJOR LA MAGNETOURILE DE TIP DUCATI CU STIMA ASFALT USCAT PE VREMEA ASTA MAI GREU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Ianuarie 9, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2012 SAL CE MAGNETOU AI PE MINUNATA MOBRA?? DUCATI SAU BOSCH DACA AI MAGNETOU DUCATI SI AI URMAT INSTRUCTIUNILE POSTATE MA SUS DE COLEGI S-AR PUTE CA MAGNETOUL TAU SA NU FIE IN FLUX MAGNETIC IN MOMENTUL SCANTEII ESTE UN DEFECT MAJOR LA MAGNETOURILE DE TIP DUCATI CU STIMA ASFALT USCAT PE VREMEA ASTA MAI GREU bosh am .. dar azi am constatat ca e de vina cilindru are joc pistonul pe el acum sa vad ce unde fac rost de un cilindruu .. stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Prietene, fă ceva cu toba aia, dacă n-are nimic în ea nu vei obține decît zgomot. Motorul în doi timpi folosește contracurentul ce se formează în acea tobă. Gazele arse expulzate conțin și amestec combustibil care este baleiat prin carter în timpul admisiei. La motoarele în doi timpi, admisia și evacuarea se suprapun parțial, de aici necesitatea unei tobe echilibrate. Referitor la silicon, păi pe ăla trebuie să știi cum să-l aplici, e nevoie de „mînă”, nu se face așa simplu. D-aia bătrînii foloseau vopsea sau lac pentru etanșări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Prietene, fă ceva cu toba aia, dacă n-are nimic în ea nu vei obține decît zgomot. Motorul în doi timpi folosește contracurentul ce se formează în acea tobă. Gazele arse expulzate conțin și amestec combustibil care este baleiat prin carter în timpul admisiei. La motoarele în doi timpi, admisia și evacuarea se suprapun parțial, de aici necesitatea unei tobe echilibrate. Referitor la silicon, păi pe ăla trebuie să știi cum să-l aplici, e nevoie de „mînă”, nu se face așa simplu. D-aia bătrînii foloseau vopsea sau lac pentru etanșări. Batranii aveau, si inca au, rabdare ( am 2 generatii in urma la care am vazut si care m-au invatat sa fac garnituri - pana intind siliconul e gata si garnitura ! )....si o garnitura se confectioneaza in cateva minute. Siliconul, dupa mine, nu e cea mai fericita alegere. De asemenea nici vopseaua. Am "reparat" dupa unul un scuter la care s-a fdolosit silicon. Carterul a fost cu urme de violenta- ciocan si surubelnita, cred , incat siliconul a fost gros pe o portiune mai deformata. Apoi benzina, un pic de presiune in carter...a dus la aer fals....si la inca o surubareala . Mobra merge relativ bine si cu toba goala, cu vecini e mai greu. bosh am .. dar azi am constatat ca e de vina cilindru are joc pistonul pe el acum sa vad ce unde fac rost de un cilindruu .. stima! poate mai gasesti pe la cluburile de karturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.