dannemesis Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Salut! stie careva sa imi zica daca pot sa schimb motorul de la daelim vt 125f cu un alt motor mai puternic? ma lasa politia sa fac lucrul asta ? imi trebuie ceva acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircionesb Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Daca pui motor mai puternic nu cred ca o sa-l poti omologa la R.A.R. Cel mai bine ar fi sa le pui o intrebare celor de la R.A.R. , ca sa nu investesti degeaba sau mai bine sa vinzi motorul tau si sa iei ceva mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tx9030ax Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Salut , Am un FB de 125 . Intrebare : Ce se poate modifica legal la o moto ? Nu ma intereseaza ca aspect ci ca si calitate. Ma gandeam sa schimb parte din accesorii cu altele de la japoneze din dezmembrari ( tot de 125 ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 baieti,daca motoarele sint deja inmatriculate,puteti modifica ce vreti voi,dar sa nu umblati la cadru. ref la motor,fie bagati kit de cilindree mai mare(daca exista asa ceva)fie gasiti motor mai mare si il puneti in cadru(de preferinta pe aceleasi prinderi)si gata. daca vreti legal,trebuie sa aveti acte pe motorul nou,si faceti schimbare de motor la RAR.(in limitele impuse de ei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tx9030ax Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Da , cu motorul e mai complicat , mai ales daca vrei legal. Deci sa inteleg ca de cadru sa nu ma ating deloc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Da , cu motorul e mai complicat , mai ales daca vrei legal. Deci sa inteleg ca de cadru sa nu ma ating deloc . punei motorul care crezi ca ar duce pe acest cadru, sterge seriile vechi si stanteaza seriile care-s in acte. cadru fa-l de nou , de tait eu nu-ti recomand sa-l tai, mai repede baga de seama cai taiat, si nu-l du la extrem, zic asta fiindca nu stiu cei in capul,in viziunea ta, imediat is pe tine ca hienele. nu vinde ce ai la acest motor, gindeste in asa fel incat sa ai un plan de rezerva..... te prinde, na! te-a prins! nui sfirsitul liniei si nici ultimul punctul din propozitie. daca tu ai cele originale, le pui la loc si refaci inspectia la RAR.e distractie, da altfel nare farmec. ALTFEL NU MERGE IN TARA ASTA! iara sa te gandesti sa o omologhezi individul..... ia-ti gindul!, sau tineti-l, da vei numara bani pina-ti ard buricele de la degete, ca ai sai dai pe toate cele ce iti cer inspector-isti, si no s-a trezi baciul Geo injiner la RAR ca ceva nui couser, si nu ti-a da complicat cu breed-ul asta de ciuparist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin_Dan Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Cu motorul e simplu. Nu poti sa pui decat acelas tip de motor, care si acesta trebuie trecut in CIV. Daca pui alt tip de motor, trebuie omologare inviduala de la RAR. Si care costa destul de mult, depinde de motorul pus si sunt sanse sa nu o primesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tx9030ax Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Acelasi tip de motor insemnand de 125 , sau monocilindru ca al meu? Cei de la FB au pus pe aceasta caroserie si motor de 200 , deci merge. Dar daca e sa te gandesti am vazut si virago de 125 dar cu doi cilindri ( sper sa nu ma insel ). De modificari nu vorbesc de extreme ci doar ajustari ( o simplificare deoarece are prea mult chineese bling bling ) in timp si o inlocuire a pieselor principale cu piese de calitate. De stantat stiu ca se prind cei de la rar ( experienta neplacuta cu o masina ). Oricum m-am lovit de cateva ori de "profesionalismul" celor de la RAR si fug de ei ca de .... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin_Dan Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Acelasi tip de motor insemnand de 125 , sau monocilindru ca al meu? Cei de la FB au pus pe aceasta caroserie si motor de 200 , deci merge. Dar daca e sa te gandesti am vazut si virago de 125 dar cu doi cilindri ( sper sa nu ma insel ). De modificari nu vorbesc de extreme ci doar ajustari ( o simplificare deoarece are prea mult chineese bling bling ) in timp si o inlocuire a pieselor principale cu piese de calitate. De stantat stiu ca se prind cei de la rar ( experienta neplacuta cu o masina ). Oricum m-am lovit de cateva ori de "profesionalismul" celor de la RAR si fug de ei ca de .... . Motorul are pansonat pe el un TIP si o SERIE. De exemplu la toate virago de 535 s-a pus acelas tip de motor dar inseriate de la 1 la 10 000 sa zicem(adica: TIP 2YL SERIE 000001). TIP-ul acesta pastreaza capacitatea adica este de 125, exact ca al tau. Motorul de 200 este alt tip de motor. Cum am scris si in postul anterior, merge pus si motor mai mare de al tip, evident, dar exista sanse sa nu fie omologat de RAR sau omologare sa coste cat 2 motoare... Mult succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Salutare, Sa schimbi motorul este foarte simplu, nu trebuie decat sa te duci la rar sa faci omologarea, de costat nu stiu cat este in jur de 300 lei parca, nu iti trebuie chitanta sau factura pe motor, nu conteaza tipul, cu o singura conditie, ca tu sa ai in talon motor noneuro sai sa pui tot noneuro. O alta conditie este ca puterea noului motor =puterea vechiului motor X 1,4. Aceeasi problema am si eu am pus pe o virago de 125 un motor de 250 si din pacate depasesc puterea cu 1,5 cp. Ma mai interesez sa vad cum se poate rezolva. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tx9030ax Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Multumesc de informatie. Daca e asa la 125 un maxim 200 cc ar merge. Nu sunt prosti cei de la FB deoarece pe caroseria asta au avut motoare de 125 si 200 cc , cred ca tocmai din aceasta cauza. Editat Iunie 8, 2012 de tx9030ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Mai cereau la un momentdat ca motorul sa fie montat in service agreat de ei. O mai fi valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Nu daca se incadreaza in cerintele de mai sus, adica noneuro si putere. Service autorizat doar pentru motoare euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tx9030ax Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Ma gandesc ca in primavara sa o dezmembrez si sa o refac/repar. Incerc sa o fac bobber dar am nevoie de cineva priceput din Constanta. Daca stie cineva as fi bucuros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramm Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) are cineva idee despre asta? http://www.cleveland...and-cyclewerks/ imi pare ok ca aspect, dar pe forumurile internationale unii zic ca ar fii o problema ca e chinezeasca. Mie unu imi pare super ok ca si aspect, e bobber direct. De motor nu ar fi o problema daca nu ar tine, iei repede altu de la Lifan, desi unii zic ca tine cam 75k mile top. Ar fi interesant daca s-ar gasi undeva in ro sau apropiere, eu am gasit cel mai apropiat dealer in Germania la Franktfurt Editat Martie 1, 2013 de ramm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.