Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 572
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Avem placerea de a va anunta ca incepand cu 31 martie 2015, ne vom schimba punctul de lucru. Adresa la care ne veti gasi este: Str. Serg. Nutu Ion, sect.5, Bucuresti.

Harta: https://www.google.com/maps/place/SKR+Super-Bikes/@44.423088,26.064089,3a,75y,34.89h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sfiSP2-AzlMPTHCbZL_d6Xg!2e0!4m6!1m3!3m2!1s0x0000000000000000:0x1d7da4eddb1c4323!2sSKR+Super-Bikes!3m1!1s0x0000000000000000:0x1d7da4eddb1c4323!6m1!1e1?hl=en

 

Rog un admin sa modifice titlul topicului.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te salut! zi`mi si mie un pret te rog pentru o vopsire in camp electrostatic, 2 jenti. Bineinteles, banuiesc ca culoarea se poate alege insa ce-mi recomanzi daca motorul este negru mat si doar saua pasagerului si manetele frana/ambreiaj sunt portocalii? tot portocaliu si jantele sau un negru lucios? sunt indecis. de asemenea, banuiesc ca ma ajutati si cu punerea la loc a cauciucurilor si calibrarea lor. cat ma costa toata "joaca"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pretul pentru service roti este 90 de lei(dejantat,pus anevelopele la loc+echilibrare.

Pretul pentru vopsit jante este 450 de lei -ambele.(extras rulmenti si semeringuri,sablat,vopsit,montaj rulmenti+semeringuri si vopsitul propriu-zis)

 

Recomand negru lucios.Este mai usor de intretinut.(roata spate-spray de lant...niciodata nu va fi prea curata)


» Post actualizat in 11 Apr 2015 16:59
SKR Super-Bikes va ureaza Paste fericit!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Merci frumos pentru lucrare si pentru recomandari! Totul functioneza ca la carte. Tinem legatura!

Cu placere.Va mai asteptam pe la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune un pret pt un schimb de rulmenti jug si servisat furca? Schimburile se fac cu rulmentii si semeringurile dvs? Moto este o Honda cbr F4 dar are furca si jugul de Suzuki gsxr400 1993. Sunt din judetul Dambovita si vreau sa stiu daca ma incumet sa vin pana acolo. Se poate face intr o singura zi? Adica vin cu moto si plec tot cu moto de acolo?
Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune un pret pt un schimb de rulmenti jug si servisat furca? Schimburile se fac cu rulmentii si semeringurile dvs? Moto este o Honda cbr F4 dar are furca si jugul de Suzuki gsxr400 1993. Sunt din judetul Dambovita si vreau sa stiu daca ma incumet sa vin pana acolo. Se poate face intr o singura zi? Adica vin cu moto si plec tot cu moto de acolo?

Multumesc mult!

Salut.

Se pot rezolva aceste operatiuni intr-o singura zi,insa inainte de a face o programare, asteptam un mail pe adresa skrsuperbikes@gmail.com care sa contina detalii referitoare la modificarile aduse motocicletei pentru a putea identifica mai usor piesele.Avem aproape toata gama de rulmenti,cuzineti si semeringuri pe stoc.

» Post actualizat in 19 Apr 2015 21:00

Am o Honda Transalp PD06 din 1993 si imi trebuie un CDI. Imi poti aduce la ce pret? Merci

Salut,

Avem pe stoc,nou ,la 400 lei.Montajul si verificarea instalatiei sunt incluse in pret.Garantie 1 an.

Va asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E a doua oara cand imi fac motocicleta (revizie completa) la SKR Superbikes si nu am fost dezamagit.

 

Motocicletei i-am facut:

- schimb ulei si filtru ulei (Bellray + HF)

- schimb filtru aer (Pipercross)

- schimb bujii (NGK Iridium)

- service furca (semeringuri, cuzineti, arcuri Wilbers, ulei)

- lichid frana

- lichid racire

- placute frana fata/spate (CL)

- lant distributie

- inlocuire cauciucuri

- vopsit crash pad-uri

- reparat prindere carena

 

Preturile au fost decente si Silviu a avut rabdare cu mine si mi-a explicat fiecare operatiune in parte; in unele cazuri chiar mi-a recomandat sa nu fac anumite modificari chiar daca acestea ar fi fost in avantajul lui. Piesele le-am cumparat de el dar puteam sa vin cu piesele mele.

 

Am fost tinut la curent cu stadiul motocicletei si cu toate etapele de service cu tot cu poze.

 

Am avut o problema la furca cu un semering dupa inlocuire; am revenit in service si Silviu mi-a schimbat semeringul fara nicio discutie.

 

Un aspect care m-a impresionat este faptul ca service-ul este curat si ordonat si oamenii lucreaza foarte ingrijit.

 

SKR Superbikes are recomandarea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E a doua oara cand imi fac motocicleta (revizie completa) la SKR Superbikes si nu am fost dezamagit.

 

Motocicletei i-am facut:

- schimb ulei si filtru ulei (Bellray + HF)

- schimb filtru aer (Pipercross)

- schimb bujii (NGK Iridium)

- service furca (semeringuri, cuzineti, arcuri Wilbers, ulei)

- lichid frana

- lichid racire

- placute frana fata/spate (CL)

- lant distributie

- inlocuire cauciucuri

- vopsit crash pad-uri

- reparat prindere carena

 

Preturile au fost decente si Silviu a avut rabdare cu mine si mi-a explicat fiecare operatiune in parte; in unele cazuri chiar mi-a recomandat sa nu fac anumite modificari chiar daca acestea ar fi fost in avantajul lui. Piesele le-am cumparat de el dar puteam sa vin cu piesele mele.

 

Am fost tinut la curent cu stadiul motocicletei si cu toate etapele de service cu tot cu poze.

 

Am avut o problema la furca cu un semering dupa inlocuire; am revenit in service si Silviu mi-a schimbat semeringul fara nicio discutie.

 

Un aspect care m-a impresionat este faptul ca service-ul este curat si ordonat si oamenii lucreaza foarte ingrijit.

 

SKR Superbikes are recomandarea mea.

Multumim pentru feedback.

La cat mai multikm,fara reparatii!

» Post actualizat in 01 May 2015 09:01

Dragi prieteni si clienti,echipa SKR SuperBikes va ureaza un concediu cat mai placut si plin de soare.

Ne revedem pe 4mai la program normal.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am rezolvat intre timp. Un pret pentru curatat/sincronizat carburatoare?

Buna ziua,

Pretul pentru servisarea sistemului de alimentare(curatare,reglaj amestec,sincronizare) este 250lei.

Pentru mai multe detaliisau programare ne puteti contacta telefonic.

O zi cat mai frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am fost ieri la service-ul lui Silviu Novac pentru un schimb de ulei la un bmw f650gs din 2005. Mi-a placut ca a lucrat curat si atelierul era dotat cu tot ce ii trebuie. Mi-a raspuns politicos si la intrebarile sau nelamuririle mele de incepator si mi-a dat cateva sfaturi bune. Am ramas insa cu un mare semn de intrebare, care este totodata si un motiv de nemultumire. In cartea motocicletei scrie ca trebuie sa intre 2,3 l de ulei. Eu am venit cu 3 l si am plecat cu 1,2 l. Practic au intrat 1,8 l si joja arata ca este la nivelul maxim.

L-am intrebat pe Silviu de unde apare aceasta diferenta de 4-500 de ml. Raspunsul a fost ca eu am un manual general cu f650gs si ca trebuie sa gasesc manualul care corespunde exact modelului meu, fabricat in 2005 si cu abs. A completat afirmand ca anul de fabricatie, faptul ca motorul e dotat cu abs sau nu (?!) poate influenta cantitatea de ulei care intra, iar la modelul meu atat incape... Intre timp am vorbit cu fostul proprietar, care isi facea singur schimbul de ulei, si cu alti detinatori de f650gs care mi-au confirmat ca la aceste motociclete intra in mod normal intre 2,2 si 2,3 l de ulei nou, indiferent de anul de fabricatie si de dotari, explicandu-mi ca diferenta aparuta in cazul meu se explica prin faptul ca nu a fost scurs tot uleiul vechi. Acum nu vreau sa arunc cu pietre si nici sa acuz. Ci doar sa primesc din partea lui Silviu date din surse credibile care sa-i sustina argumentele pe care mi le-a avansat si care sa imi poata schimba impresia ca schimbul de ulei nu s-a facut corect. Ii multumesc anticipat pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am fost ieri la service-ul lui Silviu Novac pentru un schimb de ulei la un bmw f650gs din 2005. Mi-a placut ca a lucrat curat si atelierul era dotat cu tot ce ii trebuie. Mi-a raspuns politicos si la intrebarile sau nelamuririle mele de incepator si mi-a dat cateva sfaturi bune. Am ramas insa cu un mare semn de intrebare, care este totodata si un motiv de nemultumire. In cartea motocicletei scrie ca trebuie sa intre 2,3 l de ulei. Eu am venit cu 3 l si am plecat cu 1,2 l. Practic au intrat 1,8 l si joja arata ca este la nivelul maxim.

L-am intrebat pe Silviu de unde apare aceasta diferenta de 4-500 de ml. Raspunsul a fost ca eu am un manual general cu f650gs si ca trebuie sa gasesc manualul care corespunde exact modelului meu, fabricat in 2005 si cu abs. A completat afirmand ca anul de fabricatie, faptul ca motorul e dotat cu abs sau nu (?!) poate influenta cantitatea de ulei care intra, iar la modelul meu atat incape... Intre timp am vorbit cu fostul proprietar, care isi facea singur schimbul de ulei, si cu alti detinatori de f650gs care mi-au confirmat ca la aceste motociclete intra in mod normal intre 2,2 si 2,3 l de ulei nou, indiferent de anul de fabricatie si de dotari, explicandu-mi ca diferenta aparuta in cazul meu se explica prin faptul ca nu a fost scurs tot uleiul vechi. Acum nu vreau sa arunc cu pietre si nici sa acuz. Ci doar sa primesc din partea lui Silviu date din surse credibile care sa-i sustina argumentele pe care mi le-a avansat si care sa imi poata schimba impresia ca schimbul de ulei nu s-a facut corect. Ii multumesc anticipat pentru raspuns.

Unu la mana este ca daca e uleiul ful inseamna ca e ok si doi la mana daca ai schimbat uleiul fara sa schimbi si filtrul si din scurt adica no sa stai la service sa ti se scurga si ultimul gram de ulei este posibil sa intre mai putin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=28&t=8

1470 ml si secompleteaza cu alti 420 ml.

Sunt intr-adevar motocicleta in care poti pune 2200 ml.Sunt2 tipuri de rezeroare de ulei(unele cu fereastra,unele cu joja)....Ati asistat la intreaga operatiune.

Am golit atat carterul pe la surubul conductei colectoare cat si vasul de ulei pe la surubul cu imbus de 6.Am inlocuit si filtrul de ulei cu cel adus de dumneavoastra.

Am pus 1,5 litri in vas,L-am lasat sa mearga....am completat cu diferenta pana la indicativul de " maxim " pe joja.Insumat 1900ml.Ati asistat la intreaga operatiune.


» Post actualizat in 28 May 2015 08:54

Va multumesc pentru apreciere si imi pare sincer rau sa aud ca vis-a-vis de schimbulde ulei sunteti nemultumit.Am postat mai sus un topiccare sper sarezolve problema.


» Post actualizat in 28 May 2015 08:57

"

deci nici 2 l nu intra?????????????? icon_e_surprised.gificon_e_surprised.gificon_e_surprised.gificon_e_surprised.gif
1.89???? de necrezut!

my bad! am vazut ca ai mai scris sa completezi. cat bagati? in manual vad 22.1 l, sa fie 2.2 l ?"
S-a mai discutat aceasta problema.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre Silviu, omul doar a intrebat. Si eu chiar il cred ca nu are nicio intentie rea de a da un feedback negativ. Si-ti dau eu un exemplu: la mine pe "galeata" scrie ca intra 3000ml. Ei pe naiba...la ultimul schimb de ulei facut, l-am golit cat am putut de mult, si am schimbat si filtrul, si dintr-un bidon de 4 litri mi-a ramas mai putin de 0.5. Deci, nush cum naiba, cateodata intra mai mult. Da, stiu ca am pus ulei si in filtru, si acolo a incaput zic eu 200 de ml. Asa ca inca o data zic, omul doar consider ca s-a interesat.

Cheers to all of you!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre Silviu, omul doar a intrebat. Si eu chiar il cred ca nu are nicio intentie rea de a da un feedback negativ. Si-ti dau eu un exemplu: la mine pe "galeata" scrie ca intra 3000ml. Ei pe naiba...la ultimul schimb de ulei facut, l-am golit cat am putut de mult, si am schimbat si filtrul, si dintr-un bidon de 4 litri mi-a ramas mai putin de 0.5. Deci, nush cum naiba, cateodata intra mai mult. Da, stiu ca am pus ulei si in filtru, si acolo a incaput zic eu 200 de ml. Asa ca inca o data zic, omul doar consider ca s-a interesat.

Cheers to all of you!

Omul a intrebat iar eu m-am simtit obligat sa raspund,pentru a clarifica situatia,ba chiar am multumit pentru aprecieri. Tin foarte mult la imaginea servisului si nu doresc sa existe nemultumiri sau neintelegeri.

Functionam pe principiul " clientii ne raman mereu prieteni! "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...