Andrei Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Va salut. Detin un Lifan 125cc enduro si am niste probleme. Nu porneste la automat mereu. La pedala, porneste din prima indiferent ca este rece sau calda. Am observat ca porneste si la automat dupa urmatoarea metoda. Cand e pornita pe loc si in treapta 1, daca dau drumul la ambreiaj brusc si se opreste, atunci cand vreau sa o pornesc iar, decat ii arat buntonul. Si a doua problema, nu are repriza la acceleratie. Cand este la relanti si o turez brusc, parca se ineaca si se opreste. Daca o iau treptat si ajung le 4000-5000 de ture si iar o accelerez brusc, merge de rupe. Am incercat ieri sa-i dau de cap si am depistat buba in legatura cu acceleratia. Nu recunoaste nici-un reglaj al surubului de aer. Ori ca il inchid, ori ca il deschid nu se simte, doar putin putin de tot, sau chiar deloc. In mod normal, daca il inchizi sau il deschizi prea mult, motocicleta se opreste. Ieri am desfacut carburatorul si l-am scufundat in DECARBUSOLV, si o sa il las pana maine apoi ma duc cu el la o vulcanizare sa-l suflu mai mult. Am fost la niste mecanici si mi-au spus ca poate or fi infundate canalele acelea unde actioneaza surubul de aer. Daca mai stiti alta metoda in care sa-l verific, va rog sa-mi spuneti. Ma ajuta cineva? Va salut. Detin un Lifan 125cc enduro si am niste probleme. Nu porneste la automat mereu. La pedala, porneste din prima indiferent ca este rece sau calda. Am observat ca porneste si la automat dupa urmatoarea metoda. Cand e pornita pe loc si in treapta 1, daca dau drumul la ambreiaj brusc si se opreste, atunci cand vreau sa o pornesc iar, decat ii arat buntonul. Si a doua problema, nu are repriza la acceleratie. Cand este la relanti si o turez brusc, parca se ineaca si se opreste. Daca o iau treptat si ajung le 4000-5000 de ture si iar o accelerez brusc, merge de rupe. Am incercat ieri sa-i dau de cap si am depistat buba in legatura cu acceleratia. Nu recunoaste nici-un reglaj al surubului de aer. Ori ca il inchid, ori ca il deschid nu se simte, doar putin putin de tot, sau chiar deloc. In mod normal, daca il inchizi sau il deschizi prea mult, motocicleta se opreste. Ieri am desfacut carburatorul si l-am scufundat in DECARBUSOLV, si o sa il las pana maine apoi ma duc cu el la o vulcanizare sa-l suflu mai mult. Am fost la niste mecanici si mi-au spus ca poate or fi infundate canalele acelea unde actioneaza surubul de aer. Daca mai stiti alta metoda in care sa-l verific, va rog sa-mi spuneti. Ma ajuta cineva? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Verifica sa nu ai aer fals intre carburator si chiuloasa,si mai verifica daca nu cumva lipseste oringul de la surubul de aer,nu stiu modelul dar s-ar putea sa ai si tu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 bateria este destul de puternica sa invarta la turatia care trebuie? ca daca zici ca la pedala o ia din prima e ori batria ori electromotorul ,sau daca astea sunt ok atunci vezi cum stai cu compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 bateria este destul de puternica sa invarta la turatia care trebuie? ca daca zici ca la pedala o ia din prima e ori batria ori electromotorul ,sau daca astea sunt ok atunci vezi cum stai cu compresia. Bateria cred si eu, maine o sa pun alta sa vad. Compresia, o dau naibii, are 4000km, rodajul e facut cum trebuie, o sa verific totusi si compresia. Bateria cred si eu, maine o sa pun alta sa vad. Compresia, o dau naibii, are 4000km, rodajul e facut cum trebuie, o sa verific totusi si compresia. Dupa cum am spus in primul post, am curatat carburatorul iar acum are repriza doar daca are socul tras. Daca este fara soc, la fel, da in nas cand accelerezi brusc. Daca are socul ridicat, merge perfect. De la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Jiglorul principal sau AER FALS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Verifica jocul la supape,bujia,oringul surubului de amestec si filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 Poate sa fie si de la temperatura scazuta de afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.