Sari la conținut

Suzuki gsx 1000 K2


mihaibugi
 Share

Postări Recomandate

Ok pe scurt: mobra unui prieten are acest marcar aprins (Fi),saptamana trecuta am facut un test acasa cu mufa de sub sa si i-a dat pe bord C00 adica dupa carte fara erori (cred eu).

Daca poate da careva sfaturi sau daca s-a mai intalnit cu problema asta astept solutii. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta aprins tot timpil. porneste motorul,pompa se aude inainte,pana aici nu-i o problema dar pe urma nu se mai opreste becul ala si ramane aprins.

Si ar mai fii o problema vazuta de mine: in mers la o decelerare brusca se oprese motorul dar porneste la cheie fara probleme apoi.

Am uitat sa verific presiunea de ulei(am inteles ca si de acolo poate sa fie o problema).

 

Mersi deocamdata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar C00 inseamna no errors. Dar problema poate fi cauzata de o mufa oxidata sau cu probleme sau de un fir care face contact din cand in cand, mai ales daca zici ca se opreste in mers. Sau ai mai putea incerca sa ii mai faci o verificare de erori poate totusi apare ceva.

Editat de Bogdis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la codul C00:

 

After repairing the trouble, turn OFF the ignition switch and turn ON again. If DTC is indicated (C00), the malfunction is cleared.

S-ar putea sa fi ramas o eroare care trebuie stearsa:

Even though DTC (C00) is indicated, the

previous malfunction history DTC still

remains stored in the ECM. Therefore,

erase the history DTC memorized in the

ECM using SDS.

• DTC is memorized in the ECM also when

the wire coupler of any sensor is

disconnected. Therefor, when a wire

coupler has been disconnected at the time

of diagnosis, erase the stored history DTC

using SDS. Refer to “Use of SDS Diagnosis

Reset Procedures (Page 1A-15)”.

 

Daca ai nevoie de manualul de service, ti-l pot trimite.

 

Cred ca o stergere de erori ar rezolva problema. Eventual apeleaza la un service autorizat care are instrumentele necesare.

 

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat nu este eroare afisata pe cod, FI nu trebuie sa fie aprins!!! Daca este aprins atunci este alta problema,presiune de ulei,sonda,fire etc sau immo.Cum 750 k4 nu are immo ce ramane?

Ps. Din poza am vazut mesajul cu "CHECK pe bord. Banuiesc ca butonul rosu a fost pe off ,atunci ai mesajul pe bord si pompa nu pleaca.Daca a fost pe ON si tot ai mesajul check atunci ai clar probleme si nu o sa o rezolvi pe forum mai ales ca ai spus ca nu te pricepi !!! Te pot indruma ce sa faci,dar daca imi trebuie 3 pagini sa intelegi care este pinul 23 din ecu nu rezolvam nimic... Cel mai bun sfat..du-te la mecanic!

 

Pentru postul de mai sus: Stergerea de erori nu rezolva problema!!?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok pe scurt: mobra unui prieten are acest marcar aprins (Fi),saptamana trecuta am facut un test acasa cu mufa de sub sa si i-a dat pe bord C00 adica dupa carte fara erori (cred eu).

Daca poate da careva sfaturi sau daca s-a mai intalnit cu problema asta astept solutii. Multumesc

explica ceva :sta aprins scrisul FI sau doar becul rosu ? temperatura o indica pe bord continuu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat nu este eroare afisata pe cod, FI nu trebuie sa fie aprins!!! Daca este aprins atunci este alta problema,presiune de ulei,sonda,fire etc sau immo.Cum 750 k4 nu are immo ce ramane?

Ps. Din poza am vazut mesajul cu "CHECK pe bord. Banuiesc ca butonul rosu a fost pe off ,atunci ai mesajul pe bord si pompa nu pleaca.Daca a fost pe ON si tot ai mesajul check atunci ai clar probleme si nu o sa o rezolvi pe forum mai ales ca ai spus ca nu te pricepi !!! Te pot indruma ce sa faci,dar daca imi trebuie 3 pagini sa intelegi care este pinul 23 din ecu nu rezolvam nimic... Cel mai bun sfat..du-te la mecanic!

 

Pentru postul de mai sus: Stergerea de erori nu rezolva problema!!?

ROG ADMIMISTRATORUL SA MUTE RASPUNSUL MEU LA TOPICUL CU GSXR 750...MULTUMESC ANTICIPAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr @hannspree : becul rosu ramane aprins iar indicatorul FI intermitent. deci arata FI si pe urma temperatura si tot asa.

Ar mai fii de spus: la coo liniuta "-" nu este pe mijloc ci sus. in wikend am sa o fac sa fie pe mijloc (am vazut pe youtube si o sa incerc si eu) si daca nici atunci nu merge cum trebe o sa revin cu un post. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am priceput dar si ala trebuie pus la punct (adica pe mijloc)throttle position sensor.

Mai verific si ceva contacte desi nu cred sa fie ceva neinregula si daca nu iasa nimic atunci service scrie pe el :)

Oricum mersi de sfaturi :cheers:

 

Nu am reusit nimic. apropo nici macar TPS nu am reusit sa-l pun la punct :)) . Poate am gresit, motor pornit,s-a incalzit si s-a stabilizat relantiul la 1200 rpm aprox, pe urma am facut acel contact de sub sa si s-a facut un chec si a aparut -coo cu liniuta sus.

Am incercat sa o aduc la mijloc dar nu s-a miscat nimic pe bord desi am miscat incet de TPS in jos (totul dupa carte). Am decis sa-l duc la un service cand se termina zapada.

poate am gresit nu stiu. TNG spune o parere cu scuzele de rigoare din partea mea. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da binenteles atat am reusit si eu sa citesc in engleza.

Am curatat senzorul si acu e la locul potrivit,probabil a avut mizerie.

Deci senzor reglat,FI tot apare. Ma dau batut,probabil daca eram mai aproape de tine TNG veneam pana acolo la primavara dar asa o sa caut un service. Mersi oricum. Salutare si mersi de sprijin :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da binenteles atat am reusit si eu sa citesc in engleza.

Am curatat senzorul si acu e la locul potrivit,probabil a avut mizerie.

Deci senzor reglat,FI tot apare. Ma dau batut,probabil daca eram mai aproape de tine TNG veneam pana acolo la primavara dar asa o sa caut un service. Mersi oricum. Salutare si mersi de sprijin :cheers:

daca esti din tm dul la baietii de la tunderbike ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa este,prin mesaje e greu.

ThunderBikes s-a mutat am inteles pe strada Vasile Carlova nu mai sunt acolo spre Dumbravita.

O sa caut pe google earth sa vad unde este si probabil acolo va merge la primavara.

salutare si asfalt uscat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...