mihaibugi Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Ok pe scurt: mobra unui prieten are acest marcar aprins (Fi),saptamana trecuta am facut un test acasa cu mufa de sub sa si i-a dat pe bord C00 adica dupa carte fara erori (cred eu). Daca poate da careva sfaturi sau daca s-a mai intalnit cu problema asta astept solutii. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 cand este aprins? porneste motorul? porneste pompa? mai multe detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibugi Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 Sta aprins tot timpil. porneste motorul,pompa se aude inainte,pana aici nu-i o problema dar pe urma nu se mai opreste becul ala si ramane aprins. Si ar mai fii o problema vazuta de mine: in mers la o decelerare brusca se oprese motorul dar porneste la cheie fara probleme apoi. Am uitat sa verific presiunea de ulei(am inteles ca si de acolo poate sa fie o problema). Mersi deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Din manualul utilizatorului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Intradevar C00 inseamna no errors. Dar problema poate fi cauzata de o mufa oxidata sau cu probleme sau de un fir care face contact din cand in cand, mai ales daca zici ca se opreste in mers. Sau ai mai putea incerca sa ii mai faci o verificare de erori poate totusi apare ceva. Editat Ianuarie 31, 2012 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Referitor la codul C00: After repairing the trouble, turn OFF the ignition switch and turn ON again. If DTC is indicated (C00), the malfunction is cleared. S-ar putea sa fi ramas o eroare care trebuie stearsa: Even though DTC (C00) is indicated, the previous malfunction history DTC still remains stored in the ECM. Therefore, erase the history DTC memorized in the ECM using SDS. • DTC is memorized in the ECM also when the wire coupler of any sensor is disconnected. Therefor, when a wire coupler has been disconnected at the time of diagnosis, erase the stored history DTC using SDS. Refer to “Use of SDS Diagnosis Reset Procedures (Page 1A-15)”. Daca ai nevoie de manualul de service, ti-l pot trimite. Cred ca o stergere de erori ar rezolva problema. Eventual apeleaza la un service autorizat care are instrumentele necesare. Editat Ianuarie 31, 2012 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Atata timp cat nu este eroare afisata pe cod, FI nu trebuie sa fie aprins!!! Daca este aprins atunci este alta problema,presiune de ulei,sonda,fire etc sau immo.Cum 750 k4 nu are immo ce ramane? Ps. Din poza am vazut mesajul cu "CHECK pe bord. Banuiesc ca butonul rosu a fost pe off ,atunci ai mesajul pe bord si pompa nu pleaca.Daca a fost pe ON si tot ai mesajul check atunci ai clar probleme si nu o sa o rezolvi pe forum mai ales ca ai spus ca nu te pricepi !!! Te pot indruma ce sa faci,dar daca imi trebuie 3 pagini sa intelegi care este pinul 23 din ecu nu rezolvam nimic... Cel mai bun sfat..du-te la mecanic! Pentru postul de mai sus: Stergerea de erori nu rezolva problema!!? Editat Februarie 1, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Ok pe scurt: mobra unui prieten are acest marcar aprins (Fi),saptamana trecuta am facut un test acasa cu mufa de sub sa si i-a dat pe bord C00 adica dupa carte fara erori (cred eu). Daca poate da careva sfaturi sau daca s-a mai intalnit cu problema asta astept solutii. Multumesc explica ceva :sta aprins scrisul FI sau doar becul rosu ? temperatura o indica pe bord continuu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Atata timp cat nu este eroare afisata pe cod, FI nu trebuie sa fie aprins!!! Daca este aprins atunci este alta problema,presiune de ulei,sonda,fire etc sau immo.Cum 750 k4 nu are immo ce ramane? Ps. Din poza am vazut mesajul cu "CHECK pe bord. Banuiesc ca butonul rosu a fost pe off ,atunci ai mesajul pe bord si pompa nu pleaca.Daca a fost pe ON si tot ai mesajul check atunci ai clar probleme si nu o sa o rezolvi pe forum mai ales ca ai spus ca nu te pricepi !!! Te pot indruma ce sa faci,dar daca imi trebuie 3 pagini sa intelegi care este pinul 23 din ecu nu rezolvam nimic... Cel mai bun sfat..du-te la mecanic! Pentru postul de mai sus: Stergerea de erori nu rezolva problema!!? ROG ADMIMISTRATORUL SA MUTE RASPUNSUL MEU LA TOPICUL CU GSXR 750...MULTUMESC ANTICIPAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibugi Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 Ptr @hannspree : becul rosu ramane aprins iar indicatorul FI intermitent. deci arata FI si pe urma temperatura si tot asa. Ar mai fii de spus: la coo liniuta "-" nu este pe mijloc ci sus. in wikend am sa o fac sa fie pe mijloc (am vazut pe youtube si o sa incerc si eu) si daca nici atunci nu merge cum trebe o sa revin cu un post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu are nici o treaba liniuta aia cu opritul ! Liniuta este indicele de calibrare al TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibugi Postat Februarie 4, 2012 Autor Share Postat Februarie 4, 2012 Ok am priceput dar si ala trebuie pus la punct (adica pe mijloc)throttle position sensor. Mai verific si ceva contacte desi nu cred sa fie ceva neinregula si daca nu iasa nimic atunci service scrie pe el Oricum mersi de sfaturi Nu am reusit nimic. apropo nici macar TPS nu am reusit sa-l pun la punct ) . Poate am gresit, motor pornit,s-a incalzit si s-a stabilizat relantiul la 1200 rpm aprox, pe urma am facut acel contact de sub sa si s-a facut un chec si a aparut -coo cu liniuta sus. Am incercat sa o aduc la mijloc dar nu s-a miscat nimic pe bord desi am miscat incet de TPS in jos (totul dupa carte). Am decis sa-l duc la un service cand se termina zapada. poate am gresit nu stiu. TNG spune o parere cu scuzele de rigoare din partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 TPS se regleaza cu motorul OPRIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibugi Postat Februarie 4, 2012 Autor Share Postat Februarie 4, 2012 Da binenteles atat am reusit si eu sa citesc in engleza. Am curatat senzorul si acu e la locul potrivit,probabil a avut mizerie. Deci senzor reglat,FI tot apare. Ma dau batut,probabil daca eram mai aproape de tine TNG veneam pana acolo la primavara dar asa o sa caut un service. Mersi oricum. Salutare si mersi de sprijin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Da binenteles atat am reusit si eu sa citesc in engleza. Am curatat senzorul si acu e la locul potrivit,probabil a avut mizerie. Deci senzor reglat,FI tot apare. Ma dau batut,probabil daca eram mai aproape de tine TNG veneam pana acolo la primavara dar asa o sa caut un service. Mersi oricum. Salutare si mersi de sprijin daca esti din tm dul la baietii de la tunderbike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Cu placere!Imi pare rau ca nu esti mai aproape,este greu sa repari un motor prin mesaje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibugi Postat Februarie 6, 2012 Autor Share Postat Februarie 6, 2012 Da asa este,prin mesaje e greu. ThunderBikes s-a mutat am inteles pe strada Vasile Carlova nu mai sunt acolo spre Dumbravita. O sa caut pe google earth sa vad unde este si probabil acolo va merge la primavara. salutare si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.