Sari la conținut

Sachs Madass


Louis Cyphre
 Share

Postări Recomandate

Am luat-o de la un prieten, la un pret foarte bun, asta era configuratia: cutie"manuala" in patru trepte si motorizare de 49 ccm. Cam nasoala combinatia,recunosc.

Urmeaza upgrade,o sa-i pun kit de 107 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu stiu cum e la jucariile astea pe viteze,dar la scuterele "normale" se pot face mai multe modificari pt. a le face sa mearga mai tare sau sa aibe un demaraj mai bun :schimbat variator,ambreiaj,fulii,grup,toba..

Dupa cum bine (probabil) stii, transmisia poate fii setata in asa fel incat sa mearga scuterul cum vrei (top speed mai mare,dar cu demaraj slab sau top speed o idee mai mic,dar cu demaraj mai bun)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta janghina in versiunea de 125... nu atat de interesanta ca un Tricker - dar ala are niste preturi SH de zici ca-i noua...

 

Curios, careva peste 1,90 a experimentat un 125 d-asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa te anunt dupa ce schimb motorizarea. Nu am peste 190, dar sunt cam pe-acolo.E cam "scurta".

Penetrule, la 49 ccm, poti sa ai si numere roz cu luminite, ne te prinde radarul nici daca esti in rampa si ai vantu-n spate.:laugh:

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mă refeream la acte de 49 dar cu numere albe. Dacă vrei mă interesez cât costă aici la BucureÂşti un motor de 107cc nou cu acte.

 

Pe mine m-a surprins că la 2,7 cp nu se miÂşca asemănător cu Mobra care avea 4 cp ci muuuult mai leÂşinată. Treapta 1 era cam degeaba,plecam cu a doua apoi în a patra se tura rău la 50 km/h ,cerea o a cincea,e clar că au limitat-o Âşi din pinioane ca să se încadreze. În general jafonezele la 125cc au 4 supape Âşi dezvoltă 12 cp, varianta asta de pe Madass e o licență Honda mai veche cu doar două supape,scoate 8-9 cp iar chinezul 107cc cam 6-7. Din ce Âştiu Madassul din primii ani,cel produs în Germania era cu motoare de la Lifan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ti--e peste mana, te rog sa te interesezi de motorisca de 107. La varianta de49 cu numere albe nu m-am gandit, dar nu cred ca este avantajoasa, trebuie platit impozit, ceferticat etc. La Primarie e mult mai avantajos. Cand o sa-i maresc cilindreea, o sa-i pun numere albe.Pana atunci, nu vad rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e cum faci la RAR,schimbarea motorului se poate accepta cu o taxă de omologare,mărirea cilindreei pe motorul existent... nu mai Âştiu. Cred că ar trebui să întrebi la RAR înainte de a lua o hotărâre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, ma interesez.Daca e prea complicat, schimb pistonul, las acelasi bloc motor si o las pe Primarie si- asta e. Ca m-am cam saturat de cat imi baga astia mana in buzunar.

 

Cateva poze de astazi. Scuze pentru calitate, le-am facut cu telefonul si crapam de frig.

 

Ce am mai vazut la mobra:

- uleiul este foarte subtire si negru, miroase a benzina.

- am incercat un mic burn-out, a inceput sa scuipe ulei pe toba, nici vorba sa miste roata spate, dimpotriva, motorul incepea sa moara. Cand m-am ridicat din sea, a invartit roata, dar cam anemic.Probabil este si motorisca mica, dar parca e prea lenesa...

Penetrule,daca ai timp si dispozitia necesara, te rog sa te interesezi si de un cui pontou, cred ca de aia miroase uleiul a benzina.

Vin beri penru asta. :friends:

post-10629-0-51089400-1328810240_thumb.jpg

post-10629-0-74819800-1328812129_thumb.jpg

post-10629-0-27658500-1328812226_thumb.jpg

post-10629-0-68376200-1328812528_thumb.jpg

post-10629-0-40361500-1328812772_thumb.jpg

post-10629-0-47986100-1328813004_thumb.jpg

post-10629-0-65867100-1328813132_thumb.jpg

post-10629-0-69497300-1328813776_thumb.jpg

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, ma interesez.Daca e prea complicat, schimb pistonul, las acelasi bloc motor si o las pe Primarie si- asta e. Ca m-am cam saturat de cat imi baga astia mana in buzunar.

 

Cateva poze de astazi. Scuze pentru calitate, le-am facut cu telefonul si crapam de frig.

 

Ce am mai vazut la mobra:

- uleiul este foarte subtire si negru, miroase a benzina.

- am incercat un mic burn-out, a inceput sa scuipe ulei pe toba, nici vorba sa miste roata spate, dimpotriva, motorul incepea sa moara. Cand m-am ridicat din sea, a invartit roata, dar cam anemic.Probabil este si motorisca mica, dar parca e prea lenesa...

Penetrule,daca ai timp si dispozitia necesara, te rog sa te interesezi si de un cui pontou, cred ca de aia miroase uleiul a benzina.

Vin beri penru asta. :friends:

nu ai nici o sansa sa dai un burn-out cu o jucarie de 49 daca stai pe sa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smenu' e ca unt foarte fun

Demult nu m-am ras asa ca zilele astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare că are foaia schimbată,cea originală la 50cc era mult mai mare decât butucul,am remarcat Âşi galeria de admisie ce provine de la 107,cea originală ținea carburatorul în lungul motocicletei. Uite foaia originală.

 

post-57179-0-89287500-1328885304_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine o sa o aduc acasa, o urc patru etaje si ma apuc de masuratori, curatare, intretinere in general. O sa chem si un preten care se pricepe, sa-mi spuna ce si cum se poate face cu ea.

Penetrule, revin cu rugamintea de a te interesa de kit si de un cui pontou, macar niste link-uri.

Nu sunt lenes,dar chiar nu ma pricep.

Multam' fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand pornesti topicul ala sa pui un link, ok?

Bafta!

Nu stiu cum merge cu otet, dar merge foarte bine prin electroliza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vechiul model 50cc nu avea apărătoare de lanț pentru că nu avea nevoie,când a început să circule cu mai mult de 50 km/h s-a simțit nevoia unei apărători,am rezolvat-o repede cu un jgeab "U" din plastic (canal de cablu) vopsit negru. @Louis Cyphre, e nevoie să desfaci Âşi să vezi ce piston Âşi chiulasă ai acolo pentru că pare că s-a umblat pe acolo. Încerc să fac niÂşte măsuratori dacă gasesc chiulasa de 50 prin garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cu modelul din imagine am reusit la vale uriasa perfomanta de 47km/h

Modelul reuÂşeÂşte să respecte specificațiile ,nu depăÂşeÂşte 45 km/h.

Pe mine m-a atras în asemenea hal designul încât l-am cumpărat scumpuț Âşi de foarte departe,am bătut în total 950 de km ca să-l aduc acasa.

Satisfacția a fost pe măsură,tocmai aveam chef de bricolat Âşi am experimentat de toate pe el.

Ultima configurație cu 107cc Âşi topspeed 95-100 km/h face wheelie cănd schimbi treapta 2 mai vioi,asta Âşi pentru că-s lungan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos si Penetru,merci fain.

Maine seara o aduc acasa si ma apuc de ea. Tinem legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat atent,foaia originală de 50 cc e asta,scrie pe ea nr de dinți, Z 53 :

 

post-57179-0-95387000-1329059351_thumb.jpg

 

Am găsit galeria originală,foarte subțire,nu încape degetul mic în ea.

Am un carburator nou de la ATV-ul de 107cc care stă degeaba,mai greu va fi de dus la PoÂştă,mai aÂştept să văd dacă mai trebuie pus ceva în pachetul ăla.

 

post-57179-0-61409800-1329059571_thumb.jpg post-57179-0-70664000-1329059581_thumb.jpg

 

post-57179-0-15534800-1329059590_thumb.jpgpost-57179-0-01342900-1329059600_thumb.jpg

 

post-57179-0-65014600-1329059613_thumb.jpg post-57179-0-87314200-1329059621_thumb.jpg

Editat de Penetru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...