hadiadrian Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 buna am si eu o honda xt400 din anul 1996 are pornire numai la pedala. am inlocuit piston segemti si cilindru. motoru nu porneste dar starteru se aude ca invarte si bujia da scanteie probleme au aparut in momentul in care a fost schimbat pistonu. de atunci nu mai porneste...am fost la 3 mecanici si nu au reusit sa ii dea de cap. pistonu a fost montat cum trebe supapele sunt regelate....benzina are scanteie de astept pareri....va multumesc foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Englezii cand au intrat prima data in Africa si au vazut girafa au zis "asa ceva nu exista!". Honda xt 400 o fi girafa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 buna am si eu o honda xt400 din anul 1996 are pornire numai la pedala. am inlocuit piston segemti si cilindru. motoru nu porneste dar starteru se aude ca invarte si bujia da scanteie probleme au aparut in momentul in care a fost schimbat pistonu. de atunci nu mai porneste...am fost la 3 mecanici si nu au reusit sa ii dea de cap. pistonu a fost montat cum trebe supapele sunt regelate....benzina are scanteie de astept pareri....va multumesc foarte mult Depinde in ce timpi din aia patru, ai motorului, tu ai benzina si scanteie. Aata cred ca e problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Ce compresie ai dupa ce ai facut motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Ce compresie ai dupa ce ai facut motorul? Astai ideea , cat are compresie , asta ii cam primu lucru care ar trebui verificat si care-ti zice de o fost montat bine psitonu si segmentii. Depinde in ce timpi din aia patru, ai motorului, tu ai benzina si scanteie. Aata cred ca e problema ta. No conteaza cand are benzina , dara n-ar arde ar da rateuri si as puscao pe teava complet nearsa da , daca nu face nimic ... buna am si eu o honda xt400 din anul 1996 are pornire numai la pedala. am inlocuit piston segemti si cilindru. motoru nu porneste dar starteru se aude ca invarte si bujia da scanteie probleme au aparut in momentul in care a fost schimbat pistonu. de atunci nu mai porneste...am fost la 3 mecanici si nu au reusit sa ii dea de cap. pistonu a fost montat cum trebe supapele sunt regelate....benzina are scanteie de astept pareri....va multumesc foarte mult Primu rand verifica in cartea tehnica sau pe net ce compresie tre sa ai la motor si verifico si tu , dupa daca ii buna , mai da la pedala , daca pusca de peata ceva , pune pe altcineva sa deie si tu sa ti mana sa vezi de pusca benzina atunci ori nai scanteie , ori ti prea mica ori ai probleme cu timpi . Da daca ai benzina , si vb aia " scanteieste , benzineste , at trebe si porneste " Cu astea 3 nu exista sa nu porneasca daca toate is in regula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Februarie 17, 2012 Autor Share Postat Februarie 17, 2012 Englezii cand au intrat prima data in Africa si au vazut girafa au zis "asa ceva nu exista!". Honda xt 400 o fi girafa? xr....deci e elefant acum... Astai ideea , cat are compresie , asta ii cam primu lucru care ar trebui verificat si care-ti zice de o fost montat bine psitonu si segmentii. No conteaza cand are benzina , dara n-ar arde ar da rateuri si as puscao pe teava complet nearsa da , daca nu face nimic ... Primu rand verifica in cartea tehnica sau pe net ce compresie tre sa ai la motor si verifico si tu , dupa daca ii buna , mai da la pedala , daca pusca de peata ceva , pune pe altcineva sa deie si tu sa ti mana sa vezi de pusca benzina atunci ori nai scanteie , ori ti prea mica ori ai probleme cu timpi . Da daca ai benzina , si vb aia " scanteieste , benzineste , at trebe si porneste " Cu astea 3 nu exista sa nu porneasca daca toate is in regula . compresia e buna....zice ca e in parametri cartii technice a motorului.... cred ca problema ar fi la timp la asta m-am gandit.... scanteia o da dar nu cred ca o da la timp..... cum as putea sa verific sau ce e de facut???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Pai nu scanteia nu o da la timp,ea nu poate fi modificata ca pozitie ,tu trebuie sa verifici axa cu came sa nu fie pusa cu 180grade fata de normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Pai nu scanteia nu o da la timp,ea nu poate fi modificata ca pozitie ,tu trebuie sa verifici axa cu came sa nu fie pusa cu 180grade fata de normal. Scanteia se poate verifica cu un stroboscop daca o da corect si cand!Verifica si masa motorului si conexiunile ,daca intre masa si cadru ai mai mult de un ohm ai toate sansele sa nu porneasca sau sa dea inapoi ca un cal naravash.Jocul la supape,semnele pe distributie sint ok?nu a forfecat pana la volanta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Februarie 17, 2012 Autor Share Postat Februarie 17, 2012 Pai nu scanteia nu o da la timp,ea nu poate fi modificata ca pozitie ,tu trebuie sa verifici axa cu came sa nu fie pusa cu 180grade fata de normal. axu cu came e verificat.... Scanteia se poate verifica cu un stroboscop daca o da corect si cand!Verifica si masa motorului si conexiunile ,daca intre masa si cadru ai mai mult de un ohm ai toate sansele sa nu porneasca sau sa dea inapoi ca un cal naravash.Jocul la supape,semnele pe distributie sint ok?nu a forfecat pana la volanta??? bujia a fost verificata cu stroboscopu supapele au fost vericicat si ditributia este la semne.... poti sa imi zici mai mult la ce te referi la nu a forfecat pana la volanta???? si cum sa verific masa motorului si conexiunile la ce te referi??? multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 axu cu came e verificat.... bujia a fost verificata cu stroboscopu supapele au fost vericicat si ditributia este la semne.... poti sa imi zici mai mult la ce te referi la nu a forfecat pana la volanta???? si cum sa verific masa motorului si conexiunile la ce te referi??? multumesc de ajutor Pui aparatul de masura intre masa motorului si cadru,pus pe ohmmetru.Daca ai verificat cu stroboscopul si e la semne nu mai cauta pana de la volanta,e la locul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 problema ta se rezolva prin eliminari.rezolvarea sigurat e simpla.eu primu lucru as fi verificat distributia s-a intamplat ceva.daca zici ca inainte de schimbarea pistonului aprinderea era ok atuncea nu cred sa fie ceva de la scnateie.insa ori ce e posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.