Sari la conținut

Motorul cald la oprire


Smokey
 Share

Care e procedura corecta cand te opresti cu motorul si ventilatorul e pornit  

28 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Admin

Intreb si io, pentru ca am vazut toate variantele de mai sus puse in practica si argumente pentru fiecare dintre ele.

 

Voi cum ziceti ca e bine, si de ce. Personal folosesc prima varianta. Binenteles ca la varianta 3 e riscul sa moara bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am votat varianta 3,pentru ca eu asa fac.Nu mi-a spus nimeni fa asa sau fa altfel.Personal inclin sa cred ca varianta a doua ar fi cea mai buna,dar de cele mai multe ori nu am rabdare,asa ca o aplic pe cea de-a treia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va povestesc: chiar daca tineti motorul pornit pana la oprirea ventilatorului, la oprirea motorului motorul se incalzeste din nou (respectiv apa din instalatie, de la blocul motor fierbinte), din cauza ca circuitul de racire cu apa "se opreste" sinu mai poate scoate caldura din motor. iar asta face ca electroventilatorul sa porneasca oricum din nou. asa ca nu va mai bateti capul, e calculat de fabricant sa mearga cu motorul oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca la masina ta electroventilatorul e pus pe contact. daca ar fi alimentat pe direct ar mai merge o vreme (15-45 de secunde)

 

sau poate ca nu ai electroventilator. ia uita-te, poate e angrenat de fulie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU VREAU SA CONTRAZIC PE NIMENI DAR....

 

cu motorul oprit chiar daca merge ventilatorul se va raci dacat apa din radiator,ceea ce cred ca nu intereseaza pe nimeni deoare restul circuitului este intrerupt :D

si este egal cu 0,asa ca nu are rost sa lasati ventilatorul pornit(asta prin folosirea contactului) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu motorul oprit chiar daca merge ventilatorul se va raci dacat apa din radiator,ceea ce cred ca nu intereseaza pe nimeni deoare restul circuitului este intrerupt :D

si este egal cu 0,asa ca nu are rost sa lasati ventilatorul pornit(asta prin folosirea contactului) :D

Exact! Nici macar lichidul din radiator nu se va raci prea bine pentru ca nu este in miscare (daca bagi o cana de ceai fierbinte in apa rece nu se va raci la fel de bine ca atunci cand mesteci in ea).

Chiar si cu motorul pornit (ca sa angreneze lichidul din circuit prin radiator), in momentul in care temperatura scade sub 80-85 de grade termostatul se inchide si lichidul nu mai trece prin radiator iar ventilatorul se invarte de nebun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta 3 e inutila in rest nu conteaza ce varianta folosesti, nu pateste nimic motorul atata timp cat e oprit, pelicula de ulei nu este afectata la temperatura la care porneste ventilatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...