Sari la conținut

scurgeri ulei


B I Z
 Share

Postări Recomandate

bun ...

deci cu intinzatorul am vazut care e treaba in link-ul de mai sus ... eventual sa strang mai bine piulita surubului sau sa schimb saiba aceea.

am cumparat azi garnitura de la capacul de la ambreiaj, semeringul de la tija tragatoare, uleiul si filtrul de ulei si in prima zi cand am timp ma apuc sa mi le schimb singur cu ajutorul manualului.

o sa fac poze si o sa le postez si aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e deloc improvizat, e un upgrade. E de o mie de ori mai bun decat cel hidraulic care nu are sistem de blocare, iata si cum se modifica un astfel de intinzator:

 

/index.php?/topic/389534-bataie-motor-la-cbr-600-f2/page__view__findpost__p__2048507

 

Intinzator hidraulic nu exista! Asta e una la mana, a doua e ca intinzatorul AUTOMAT are un mecanism de blocare tip "click" ce nu-i permite sa sara inapoi (adica sa slabeasca presiunea de pe lant). Upgrade-ul il face firma producatoare de motoare, tu in garaj faci improvizatii!(A treia la mana!).

A patra la mana este ca improvizatia ta e buna pentru tine, sau pentru cineva care viziteaza des un mecanic pentru ca la un moment dat trebui "data o tura" la surubu ala ca sa pui mai multa presiune pe lant. Daca nu dai tura respectiva la timp, dai de dracu!(A se citi "phute" motoru).

Imi pare rau ti-am "lezat" improvizatia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex_en - nu vad de ce nu esti de acord cu improvizatiile. Unele sunt foarte bine venite. Poate unii nu au bani pentru a schimba intinzatorul in momentul in care se strica, iar asta este o solutie mai mult decat ok pentru un sezon ... nu a spus nimeni ca o sa stea acolo pe viata.

Intinzator hidraulic:

post-68014-0-74541400-1332263095_thumb.jpg

 

din moment ce il bagi in ulei curat si il amorsezi ... nu e hidraulic???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex_en - nu vad de ce nu esti de acord cu improvizatiile. Unele sunt foarte bine venite. Poate unii nu au bani pentru a schimba intinzatorul in momentul in care se strica, iar asta este o solutie mai mult decat ok pentru un sezon ... nu a spus nimeni ca o sa stea acolo pe viata.

Intinzator hidraulic:

post-68014-0-74541400-1332263095_thumb.jpg

 

din moment ce il bagi in ulei curat si il amorsezi ... nu e hidraulic???

 

nu mai veni cu argumente, "omul" are 2 facultati .. can't beat that

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex_en - nu vad de ce nu esti de acord cu improvizatiile. Unele sunt foarte bine venite. Poate unii nu au bani pentru a schimba intinzatorul in momentul in care se strica, iar asta este o solutie mai mult decat ok pentru un sezon ... nu a spus nimeni ca o sa stea acolo pe viata.

Intinzator hidraulic:

post-68014-0-74541400-1332263095_thumb.jpg

 

din moment ce il bagi in ulei curat si il amorsezi ... nu e hidraulic???

 

Tipul intinzatorului poate fi de doua feluri:

- manual - aka care se regleaza din exterior, de catre un mecanic;

- automat - aka care nu are nevoie de niciun fel de reglaje;

Intinzatorul ala este AUTOMAT, adica NU ARE NEVOIE DE REGLAJE!!!!

Intinzatorul hidraulic este intinzatorul care foloseste presiune hidraulica pentru a realiza compresia (forta de comprimare adica :P). Mai aveti vreun dubiu ca am doua facultati? :grinbandit:

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am niciun dubiu ca ai doua facultati ... nu stiu cata importanta mai are in zilele noastre cand facultatile se fac asa cum se fac!

explica-mi atunci ... in manual scrie ca trebuie incarcat cu ulei, amorsat, cum se face reglajul lantului daca nu hidraulic ? crezi ca este vreun chinez mic in intinzator care scoate capul din cand in cand sa se uite la lant ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am niciun dubiu ca ai doua facultati ... nu stiu cata importanta mai are in zilele noastre cand facultatile se fac asa cum se fac!

explica-mi atunci ... in manual scrie ca trebuie incarcat cu ulei, amorsat, cum se face reglajul lantului daca nu hidraulic ? crezi ca este vreun chinez mic in intinzator care scoate capul din cand in cand sa se uite la lant ?

 

Reglajul se face AUTOMAT!!!!!

Adica in momentul in care lantul de distributie se largeste, presiunea de ulei exercitata in intinzator asupra lantzului de distributie determina intinderea acestuia.

Hai sa o luam altfel:

-cutia de viteze de la masina se numeste AUTOMATA sau hidraulica? Adica modul de schimbare al vitezelor este automat sau hidraulic?

- un echipament hidraulic de genul unui elevator, poate sa-ti ridice tie motocicleta daca nu apesi tu pe buton/pedala (deci MANUAL)?

Sesizezi unde bat io sau vobesc degeaba?

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Intinzator hidraulic nu exista!

 

Prima greseala.

 

Asta e una la mana, a doua e ca intinzatorul AUTOMAT are un mecanism de blocare tip "click" ce nu-i permite sa sara inapoi (adica sa slabeasca presiunea de pe lant).

 

A doua greseala. Intinzatorul de CBR (si nu numai) nu are sistem de blocare tip "click" care ar fi inlaturat aceste probleme care apar odata cu unele uzuri ale distributiei. De exemplu Daciile care aveau intinzator hidraulic aveau si sistem de blocare, Mercedes nu avea.

 

Upgrade-ul il face firma producatoare de motoare, tu in garaj faci improvizatii!(A treia la mana!).

 

Sunt de acord cu tine ca este improvizatie dar din cu totul alt motiv si anume faptul ca nu intinzatorul este de fapt problema ci uzurile care apar in distributie. Un intinzator de CBR care este considerat uzat functioneaza de fapt foarte bine cu un kit de distributie nou (lant + patine).

 

Pe de alta parte nu sunt de acord cu tine ca este o improvizatie ptr ca dpdv tehnic este realizat corect.

 

 

A patra la mana este ca improvizatia ta e buna pentru tine, sau pentru cineva care viziteaza des un mecanic pentru ca la un moment dat trebui "data o tura" la surubu ala ca sa pui mai multa presiune pe lant. Daca nu dai tura respectiva la timp, dai de dracu!(A se citi "phute" motoru).

Imi pare rau ti-am "lezat" improvizatia!

 

A treia greseala. Surubul nu trebuie sa puna nici o presiune pe lant ci doar sa impiedice revenirea patinei. Daca pui presiune cu surubul pe lantul de distributie fwti motorul la prima pornire. Intinderea lantului se face tot hidraulic, prin presiune de ulei. Un astfel de reglaj se face o data la 30.000 de km si nu e nimic iesit din comun.

 

Mai aveti vreun dubiu ca am doua facultati?

 

In Romania diploma nu este garantia competentei. Nou ofens!

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima greseala.

 

 

 

A doua greseala. Intinzatorul de CBR (si nu numai) nu are sistem de blocare tip "click" care ar fi inlaturat aceste probleme care apar odata cu unele uzuri ale distributiei. De exemplu Daciile care aveau intinzator hidraulic aveau si sistem de blocare, Mercedes nu avea.

 

 

 

Sunt de acord cu tine ca este improvizatie dar din cu totul alt motiv si anume faptul ca nu intinzatorul este de fapt problema ci uzurile care apar in distributie. Un intinzator de CBR care este considerat uzat functioneaza de fapt foarte bine cu un kit de distributie nou (lant + patine).

 

Pe de alta parte nu sunt de acord cu tine ca este o improvizatie ptr ca dpdv tehnic este realizat corect.

 

 

 

 

A treia greseala. Surubul nu trebuie sa puna nici o presiune pe lant ci doar sa impiedice revenirea patinei. Daca pui presiune cu surubul pe lantul de distributie fwti motorul la prima pornire. Intinderea lantului se face tot hidraulic, prin presiune de ulei. Un astfel de reglaj se face o data la 30.000 de km si nu e nimic iesit din comun.

 

 

 

In Romania diploma nu este garantia competentei. Nou ofens!

 

Prima greseala ? Hm...argumenteaza ! Intinzatorul este automat, cum am zis...partea hidraulica a lui este altceva si nu tine de tipul lui ci de modul de functionare!

A doua greseala? Pai chiar tu ziceai ca intinzatorul are montata in interiorul lui o supapa, care din cate imi dau seama are tocmai rolul "click-ului" adica nu lasa sa scape presiunea din pistonas!

A treia greseala?Pai surubul ala acolo, impreuna cu bucsa care ai bagat-o tu nu face altceva decat sa scada presiune de ulei care ajunge in pistonas, deoarece va intra mai greu si mai tarziu in pistonas plus ca suprafata pe care apasa este redusa (din cauza surubului si a bucsei)!

Deci greselile sunt ale tale!

Mai mult de atat, cum bine ai recunoscut intr-un topic asemanator, aceasta "improvizatie" nu rezolva problemele! Tot trebuie schimbat lantul de distributie si patinele + intinzatorul!

Lumea va face porcaria asta cand deja o sa aiba distributia uzata! Adica o s-o mai "duca" pana cand inevitabil ceva se va produce: phuterea motorului sau schimbul pieselor!

Deci tu nu faci altceva decat sa oferi o solutie de compromis, o improvizatie care nu este verificata din punct de vedere functional, de catre un laborator de incercari/teste!

Daca era motorul un enduro mic sau mai stiu eu ce motor mic, da, ziceam ca treaca de la mine! Dar sa dai astfel de sfaturi la cineva care are un motor care prinde 200 la ora este cel putin deplasat si periculos!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate ... din moment ce tu vb de presiune in intinzatorul pe care tu il numesti automat, presine care este facuta de uleiul din intinzator ... cum mama dracu acel intinzator nu este hidraulic? Presiunea aia e facuta de micul chinez ascuns in intinzator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Prima greseala ? Hm...argumenteaza ! Intinzatorul este automat, cum am zis...partea hidraulica a lui este altceva si nu tine de tipul lui ci de modul de functionare!

 

Hai nu o mai suci, ca automate sunt toate intinzatoarele. Asta nu inseamna ca este gresit sa le clasifici in mecanice si hidraulice.

 

A doua greseala? Pai chiar tu ziceai ca intinzatorul are montata in interiorul lui o supapa, care din cate imi dau seama are tocmai rolul "click-ului" adica nu lasa sa scape presiunea din pistonas!

 

Foarte bun “click-ul” pe baza de supapa, problema e ca se descarca in cateva ore.

 

A treia greseala?Pai surubul ala acolo, impreuna cu bucsa care ai bagat-o tu nu face altceva decat sa scada presiune de ulei care ajunge in pistonas, deoarece va intra mai greu si mai tarziu in pistonas plus ca suprafata pe care apasa este redusa (din cauza surubului si a bucsei)!

 

Aici te inseli amarnic, in primul rand ca a ramas destul spatiu si pentru presiunea de ulei iar uleiul ajunge la fel de repede ca si in cazul unui intinzator nemodificat.

 

Deci greselile sunt ale tale!

 

Sunt in continuare greselile tale, chiar realitatea te contrazice. Dupa cum vezi sunt destui care au modificat intinzatoarele. In afara de cel modificat de mine mai stiu destui care au modificat intinzatoarele si nu au avut probleme.

 

Mai mult de atat, cum bine ai recunoscut intr-un topic asemanator, aceasta "improvizatie" nu rezolva problemele! Tot trebuie schimbat lantul de distributie si patinele + intinzatorul!

 

Nu am recunoscut, ci am precizat.

 

Lumea va face porcaria asta cand deja o sa aiba distributia uzata! Adica o s-o mai "duca" pana cand inevitabil ceva se va produce: phuterea motorului sau schimbul pieselor!

Deci tu nu faci altceva decat sa oferi o solutie de compromis, o improvizatie care nu este verificata din punct de vedere functional, de catre un laborator de incercari/teste!

 

Solutia a fost deja testata, de cei care au facut aceste modificari, iata ca nu au crapat. In afara de asta cu un intinzator mecanic de CBR F3 se merge cu aceleasi uzuri fara probleme, dar e facut de Honda dom’le…

 

Daca era motorul un enduro mic sau mai stiu eu ce motor mic, da, ziceam ca treaca de la mine! Dar sa dai astfel de sfaturi la cineva care are un motor care prinde 200 la ora este cel putin deplasat si periculos!!!

 

Deci aia de la Honda sunt niste criminali pt ca pe CBR F3 au pus intinzator mecanic care iti permite sa rulezi cu uzuri mai mari decat in cazul intinzatorului hidraulic. Niste nemernici!

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate ... din moment ce tu vb de presiune in intinzatorul pe care tu il numesti automat, presine care este facuta de uleiul din intinzator ... cum mama dracu acel intinzator nu este hidraulic? Presiunea aia e facuta de micul chinez ascuns in intinzator?

 

Nu te mai chinui, nu ai cum sa intelegi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20.03.2012

Ai mare dreptate. Nu am cum sa te inteleg. Neinteles cred ca esti de profesie

Cineva sa stearga comentariile care nu sunt la subiect, sau sa stearga topicul pt ca eu am inteles care sunt problemele mele si care este rezolvarea.

Multumesc!

 

 

 

21.03.2012

 

gata ... acum chiar se poate inchide topicul.

mi-am schimbat semeringul, garnitura, uleiul si filtrul de ulei singur intr-o parcare. la intinzatorul lantului de la distributie nu am umblat dar am curatat toata zona cu un spray de curatat.

nu am facut mizerie, au curs cateva picaturi de ulei dar le-am acoperit cu nisip :D

treaba buna ... a iesit bine, am avut manualul in fata.

costuri : 20 lei semeringul si 25 garnitura ... sau invers, 160 lei uleiul motul 5100 si filtrul de ulei , ~1,5 lei holzsuruburi si 6 lei cafeaua :)

cu ocazia asta mi-am verificat "ochiometric" furtune, conducte si alte minunatii, nivel lichide, curatat + uns lant.

am facut totul in aprox. 2 ore ... acum nu inteleg de ce un service cere pentru treaba asta 120 de lei (fara curatat si uns lant) ?

mare satisfactie am avut cand am terminat ...

Editat de B I Z
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

am facut totul in aprox. 2 ore ... acum nu inteleg de ce un service cere pentru treaba asta 120 de lei (fara curatat si uns lant) ?

 

Un pret corect, munca se plateste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21.03.2012

 

gata ... acum chiar se poate inchide topicul.

mi-am schimbat semeringul, garnitura, uleiul si filtrul de ulei singur intr-o parcare. la intinzatorul lantului de la distributie nu am umblat dar am curatat toata zona cu un spray de curatat.

nu am facut mizerie, au curs cateva picaturi de ulei dar le-am acoperit cu nisip :D

treaba buna ... a iesit bine, am avut manualul in fata.

costuri : 20 lei semeringul si 25 garnitura ... sau invers, 160 lei uleiul motul 5100 si filtrul de ulei , ~1,5 lei holzsuruburi si 6 lei cafeaua :)

cu ocazia asta mi-am verificat "ochiometric" furtune, conducte si alte minunatii, nivel lichide, curatat + uns lant.

am facut totul in aprox. 2 ore ... acum nu inteleg de ce un service cere pentru treaba asta 120 de lei (fara curatat si uns lant) ?

mare satisfactie am avut cand am terminat ...

Pai :

- schimbul de ulei+ filtru : 30 ron

- curatat+ uns lant : 30 ron

- manopera o ora pentru simering: 50 ron

- consumabile diverse: 10 ron

total: 120 ron

Timpul de lucru efectiv : 3 ore

 

Daca nici acum nu intelegi de ce, inseamna ca am avut dreptate ca nu poti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa dea cine vrea sau nu si le poate schimba singur sau nu vrea sa se murdareasca pe maini ... eu sunt foarte bucuros cand pot face ceva singur!

@alex_en - deja exagerezi, esti prea bagacios si enervant!

este ultimul comentariu postat aici!

numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...